Susanne

Smalltalk II

892 indlæg i dette emne

William er begyndt at sige 'kun for store børn' hvis Nohr piller ved nogle af hans ting.

Nohr, William og Jon er i soveværelset og jeg hører William 'nej Nohr, kun for store børn', hvorefter jeg hører Jon 'jamen William, det er jo Nohrs seng' :lol

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så hører vi til her :) Vega fylder 3 år i dag. 98 cm høj, 12 kg, blefri og suttefri og soon-to-be storesøster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det? :kram2

Han overraskede heldigvis helt vildt :) Så mine bekymringer var helt unødvendige. Han blev målt, vejet, tjekket syn, udtale mm og fik vaccinen helt uden gråd :) Seje Marius, som var afsted uden sko på, for den kamp valgte vi ikke at tage :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører vi til her :) Vega fylder 3 år i dag. 98 cm høj, 12 kg, blefri og suttefri og soon-to-be storesøster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han overraskede heldigvis helt vildt :) Så mine bekymringer var helt unødvendige. Han blev målt, vejet, tjekket syn, udtale mm og fik vaccinen helt uden gråd :) Seje Marius, som var afsted uden sko på, for den kamp valgte vi ikke at tage :D

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører vi til her :) Vega fylder 3 år i dag. 98 cm høj, 12 kg, blefri og suttefri og soon-to-be storesøster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører vi til her :) Vega fylder 3 år i dag. 98 cm høj, 12 kg, blefri og suttefri og soon-to-be storesøster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen herind. 3 år er stort! :biglove Gad vide hvornår hun vokser Karla over hovedet. Karla var 99 cm for 1 1/2 måned siden :D

Haha, ja det bliver sjovt at se!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har hele ugen snakket om børnehaven, så i dag ringede jeg derned og spurgte, om hun måtte komme, selvom hun jo egentlig holder ferie. Det måtte hun gerne og hun var så glad og havde slet ikke tid til at sige farvel. Det er sikkert meget fint med en 9-13:30-dag og så weekend, så hun er igang inden en hel uge næste uge. Og hvor ER det dog dejligt, at hun er så glad for børnehaven! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har hele ugen snakket om børnehaven, så i dag ringede jeg derned og spurgte, om hun måtte komme, selvom hun jo egentlig holder ferie. Det måtte hun gerne og hun var så glad og havde slet ikke tid til at sige farvel. Det er sikkert meget fint med en 9-13:30-dag og så weekend, så hun er igang inden en hel uge næste uge. Og hvor ER det dog dejligt, at hun er så glad for børnehaven! :)

Hvor må det være dejligt.

Her skal vi hver morgen kæmpe for at få hende afsted, "jeg vil ikke i børnehave" bruges hver dag... Men underligt nok vil hun så heller ikke med hjem fra børnehaven når vi henter hende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har hele ugen snakket om børnehaven, så i dag ringede jeg derned og spurgte, om hun måtte komme, selvom hun jo egentlig holder ferie. Det måtte hun gerne og hun var så glad og havde slet ikke tid til at sige farvel. Det er sikkert meget fint med en 9-13:30-dag og så weekend, så hun er igang inden en hel uge næste uge. Og hvor ER det dog dejligt, at hun er så glad for børnehaven! :)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der sat flag i potteplanterne, fødselsdagstoget står midt på spisebordet sammen med det graverede flag og vi er klar til at fejre 4 års fødselsdag imorgen :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der sat flag i potteplanterne, fødselsdagstoget står midt på spisebordet sammen med det graverede flag og vi er klar til at fejre 4 års fødselsdag imorgen :hurra

:super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja blev væk i Bilka i dag da vi var ude og købe ind :(

Hun var gået med Jonas for at se på noget mens Liv og jeg stod i kø. Ronja ville så åbenbart tilbage til mig og Liv og kunne så pludselig ikke finde os fordi vi var rykket længere frem i køen. Det var Liv der pludselig sagde "ned til Ronja" og pegede. Så så jeg Ronja gå med en dame i hånden på vej op til kundeservice. Jeg fik kaldt på hende og hun kom løbende hen til mig og kastede sig op i armene på mig og knugende sig fast og græd. Hun var virkelig blevet bange :( Jonas kom lidt efter da han ikke havde kunne finde Ronja og ledt efter hende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der sat flag i potteplanterne, fødselsdagstoget står midt på spisebordet sammen med det graverede flag og vi er klar til at fejre 4 års fødselsdag imorgen :hurra

:hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har hele ugen snakket om børnehaven, så i dag ringede jeg derned og spurgte, om hun måtte komme, selvom hun jo egentlig holder ferie. Det måtte hun gerne og hun var så glad og havde slet ikke tid til at sige farvel. Det er sikkert meget fint med en 9-13:30-dag og så weekend, så hun er igang inden en hel uge næste uge. Og hvor ER det dog dejligt, at hun er så glad for børnehaven! :)

Skønt :D og fedt hun lige måtte komme forbi i dag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo kan ikke falde i søvn, fordi han er så spændt på sin fødselsdag i morgen :wub

"Må jeg ikke få bare en lille bitte gave nu?" :D :hurra

5 år?! :o Herhjemme er der også gjort klar til morgenfødselsdag m. dej i køleskabet og masser af pynt og gaver :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja blev væk i Bilka i dag da vi var ude og købe ind :(

Hun var gået med Jonas for at se på noget mens Liv og jeg stod i kø. Ronja ville så åbenbart tilbage til mig og Liv og kunne så pludselig ikke finde os fordi vi var rykket længere frem i køen. Det var Liv der pludselig sagde "ned til Ronja" og pegede. Så så jeg Ronja gå med en dame i hånden på vej op til kundeservice. Jeg fik kaldt på hende og hun kom løbende hen til mig og kastede sig op i armene på mig og knugende sig fast og græd. Hun var virkelig blevet bange :( Jonas kom lidt efter da han ikke havde kunne finde Ronja og ledt efter hende :(

Årh lille Ronja :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida får hendes bedste ven(kæreste) Magnus på besøg imorgen. Og hun glæder sig helt vildt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja blev væk i Bilka i dag da vi var ude og købe ind :(

Hun var gået med Jonas for at se på noget mens Liv og jeg stod i kø. Ronja ville så åbenbart tilbage til mig og Liv og kunne så pludselig ikke finde os fordi vi var rykket længere frem i køen. Det var Liv der pludselig sagde "ned til Ronja" og pegede. Så så jeg Ronja gå med en dame i hånden på vej op til kundeservice. Jeg fik kaldt på hende og hun kom løbende hen til mig og kastede sig op i armene på mig og knugende sig fast og græd. Hun var virkelig blevet bange :( Jonas kom lidt efter da han ikke havde kunne finde Ronja og ledt efter hende :(

 

:( Så er de lige pludselig ikke så store alligevel :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo kan ikke falde i søvn, fordi han er så spændt på sin fødselsdag i morgen :wub

"Må jeg ikke få bare en lille bitte gave nu?" :D :hurra

5 år?! :o Herhjemme er der også gjort klar til morgenfødselsdag m. dej i køleskabet og masser af pynt og gaver :loveshower

 

Jeg ved ikke hvor meget jeg når at være på i morgen, så tillykke på forhånd! Jeg håber han får en rigtig dejlig dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter har nået dén der alder... :blink

Den der alder, hvor man kan høre hende sige "skal vi være kærester" når hun leger med sine barbiedukker...

Den der alder, hvor man finder barbierne i positioner som på billedet!

Den der alder, hvor hun ikke svarer, når man spørger hvad hun leger med barbierne...

87411DA0-04B9-4CB8-AB1A-593B85FE8EAD_zps

Kan tiden ikke gå lidt i stå, please? Jeg er ikke klar til de spørgsmål, der snart kommer :blush :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvor meget jeg når at være på i morgen, så tillykke på forhånd! Jeg håber han får en rigtig dejlig dag!

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter har nået dén der alder... :blink

Den der alder, hvor man kan høre hende sige "skal vi være kærester" når hun leger med sine barbiedukker...

Den der alder, hvor man finder barbierne i positioner som på billedet!

Den der alder, hvor hun ikke svarer, når man spørger hvad hun leger med barbierne...

87411DA0-04B9-4CB8-AB1A-593B85FE8EAD_zps

Kan tiden ikke gå lidt i stå, please? Jeg er ikke klar til de spørgsmål, der snart kommer :blush :o

Ha ha det er altså for sjovt :D

Theo har også leget, at nogle af hans legomænd/damer var kærester. Der flyttede manden ind og lagde sit tøj i damens garderobe :D Men mere lavede de altså ikke, og de sov i hver sin seng :D ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter har nået dén der alder... :blink

Den der alder, hvor man kan høre hende sige "skal vi være kærester" når hun leger med sine barbiedukker...

Den der alder, hvor man finder barbierne i positioner som på billedet!

Den der alder, hvor hun ikke svarer, når man spørger hvad hun leger med barbierne...

87411DA0-04B9-4CB8-AB1A-593B85FE8EAD_zps

Kan tiden ikke gå lidt i stå, please? Jeg er ikke klar til de spørgsmål, der snart kommer :blush :o

Phew! Der er jeg glad for at Theodor stadig har en alder, hvor han formentlig havde sagt: "Han har tacklet hende, vil du se? Det står 36-50", og så ville han have vist en vild tackling i slowmotion.

Jeg tror nu din datters taktik er den bedste på længere sigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER