MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Sofie har taget sine første usikre skridt i dag :yay Hen i favnen på Anna :biglove

Awwww! Sådan Sofie! Vores unger blir så store ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sofie har taget sine første usikre skridt i dag :yay Hen i favnen på Anna :biglove

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har taget sine første usikre skridt i dag :yay Hen i favnen på Anna :biglove

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har taget sine første usikre skridt i dag :yay Hen i favnen på Anna :biglove

Åh smelt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har taget sine første usikre skridt i dag :yay Hen i favnen på Anna :biglove

:wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt af, at mit barn kun sover 40 minutter ad gangen - sådan cirka hver 14. dag snupper han så lige en lang lur, så han kan godt ... <_<

Lige nu er han heldigvis i en periode, hvor han er ok glad, når han er vågen - men åh, hvor ville det være lækkert hvis han konsekvent snuppede 2-2,5 timers lur hver dag, lige som alle de andre børn i mødregruppen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvordan får jeg dog lært min datter på næsten 8 mdr at falde i søvn af sig selv. Hun er godtnok ved at være tung at gå med..

Astrid havde en periode fra det tigerspring omkring de 7 mdr til hun var 10 mdr hvor hun skulle falde i søvn på arm, og når hun var faldet i søvn, skulle man sidde cirka 30 min før man kunne lægge hende. Da det var allerværst skulle vi sidde i en time. Vågnede hun, var det forfra <_< Nu er hun 11 mdr (på tirsdag) og vi giver natflaske og falder faktisk i søvn mens hun spiser. Jeg sidder 5-10 minutter (til jeg er sikker på hun sover helt) og lægger hende derefter uden problemer :) Det er ikke helt at falde i søvn selv, men en klar forbedring i forhold til før ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvordan får jeg dog lært min datter på næsten 8 mdr at falde i søvn af sig selv. Hun er godtnok ved at være tung at gå med..

Kan ikke huske om du ammer? Jeg ammer i søvn. Det fungerer lige nu. Jeg forventer ikke han kan sove selv før om meget lang tid. Men spørgsmålet er jo hvad du har af tanker og forventninger, og hvad du har det godt med? Hvilke tanker har du selv gjort dig? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har taget sine første usikre skridt i dag :yay Hen i favnen på Anna :biglove

Jubii :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt af, at mit barn kun sover 40 minutter ad gangen - sådan cirka hver 14. dag snupper han så lige en lang lur, så han kan godt ... <_<

Lige nu er han heldigvis i en periode, hvor han er ok glad, når han er vågen - men åh, hvor ville det være lækkert hvis han konsekvent snuppede 2-2,5 timers lur hver dag, lige som alle de andre børn i mødregruppen ;)

 

:ditto Det er det samme herhjemme :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kastede Niklas lige op en omgang et par timer efter putning...øv så ham i bad og sat vasketøj over....håber han sover hele natten nu...

Self blev storebror vækket os så han røg ind i min seng...

Frygter dog om han pludselig kaster op i min seng udover det hele...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, C er bare begyndt at vågne alt for tidligt! 45-30 min før vi egentlig skal stå op. Og hun sover jo sent om aftenen. Hvis hun så i det mindste sov tidligt om aftenen! Men forstår ikke hun skal vågne så tidligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Det er det samme herhjemme :kram2

:kram2

Det sucks!

Jeg kan "heldigvis" læse herinde, at der er andre babyer der er på samme måde. Ikke at jeg ønsker det for forældrene, men det er da rart, at J ikke er totalt unormal. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså, min stakkels baby hoster og er pylret, så vi er nødt til at aflyse tur i svømmehallen med mormor, som er på besøg. :(

Og så er farmand også blevet (mande)syg ;) <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt af, at mit barn kun sover 40 minutter ad gangen - sådan cirka hver 14. dag snupper han så lige en lang lur, så han kan godt ... <_<

Lige nu er han heldigvis i en periode, hvor han er ok glad, når han er vågen - men åh, hvor ville det være lækkert hvis han konsekvent snuppede 2-2,5 timers lur hver dag, lige som alle de andre børn i mødregruppen ;)

Sådan er de fleste dage også her!

Glæder mig over at han sover om natten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke huske om du ammer? Jeg ammer i søvn. Det fungerer lige nu. Jeg forventer ikke han kan sove selv før om meget lang tid. Men spørgsmålet er jo hvad du har af tanker og forventninger, og hvad du har det godt med? Hvilke tanker har du selv gjort dig? :kram

Jeg ammer jo, men hun gider ikke rigtig. Hun vil sidde op og amme, at ligge ned er nærmest en provokation...

Jeg forventer måske ikke at hun kan falde i søvn uden jeg er i rummet - og det der nok også er mest frustrende, er at når man forsøger at ligge hendd i sengen, og hun så vågner - er det forfra.

Men hvor ville jeg dog gerne hun kunne ligge i sengen og falde i søvn, mens jeg evt holder en hånd på hende, synger osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid havde en periode fra det tigerspring omkring de 7 mdr til hun var 10 mdr hvor hun skulle falde i søvn på arm, og når hun var faldet i søvn, skulle man sidde cirka 30 min før man kunne lægge hende. Da det var allerværst skulle vi sidde i en time. Vågnede hun, var det forfra <_< Nu er hun 11 mdr (på tirsdag) og vi giver natflaske og falder faktisk i søvn mens hun spiser. Jeg sidder 5-10 minutter (til jeg er sikker på hun sover helt) og lægger hende derefter uden problemer :) Det er ikke helt at falde i søvn selv, men en klar forbedring i forhold til før ;)

Åh hvor jeg håber vi også snart kan gøre det sådan.. for her er det nemlig også forfra hvis hun vågner mens man ligger hende..

Måske vi også skulle se om hun ville have lidt mælk i kop inde på værelset.

Syntes bare det er lidt hårdt lige nu... suk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg håber vi også snart kan gøre det sådan.. for her er det nemlig også forfra hvis hun vågner mens man ligger hende..

Måske vi også skulle se om hun ville have lidt mælk i kop inde på værelset.

Syntes bare det er lidt hårdt lige nu... suk.

Det er mega hårdt og da det var værst, havde jeg mest af alt lyst til at stikke af når vi nærmede os puttetid :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mega hårdt og da det var værst, havde jeg mest af alt lyst til at stikke af når vi nærmede os puttetid :(

Sådan har jeg det også nu.. så snart jeg kan ligge hende er jeg næsten også på vej i seng - bare for at håbe på hun sover igennem hele natten også og det derfor snart er morgen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det også nu.. så snart jeg kan ligge hende er jeg næsten også på vej i seng - bare for at håbe på hun sover igennem hele natten også og det derfor snart er morgen..

Yep! Den følelse kender jeg. Ironisk nok så er det bare en fase :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yep! Den følelse kender jeg. Ironisk nok så er det bare en fase :kiss

Det messer jeg også gerne for mig selv. Om og om igen... og tak - for at minde mig om det igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det messer jeg også gerne for mig selv. Om og om igen... og tak - for at minde mig om det igen :kram

Velbekomme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby har sovet en dagslur på 4 (!!!!!!) timer! Det har han ikke gjort siden han var nyfødt. Det er jo for vildt, Normalt vågner han jo efter 45 min!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby har sovet en dagslur på 4 (!!!!!!) timer! Det har han ikke gjort siden han var nyfødt. Det er jo for vildt, Normalt vågner han jo efter 45 min!

Det har Naya også :O

Det kan jeg ikk huske hvornår sidst er sket :O Det var vidst hårdt at være i vuggestue med mor i to timer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hsr været i svømmehal med W i dag, som præcis i dag er to måneder. Det kunne han vældig godt lide, på trods af at han ikke havde sovet meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER