SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

var til NF idag og ingen hjerteblink så jeg skal fortage en kirurgisk abort i morgen :bye

Ååååh nej, det er jeg virkelig ked af!! :( :boo :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

var til NF idag og ingen hjerteblink så jeg skal fortage en kirurgisk abort i morgen :bye

Det gør mig virkelig ondt at læse. Kæmpe kram og masser tanker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, to kategorier af båtnakker :chin: Dem med døren er irriterende og ubetænksomme - de andre besværer sig direkte med at genere... Jeg kendte en del af sidste kategori, da jeg voksede op - meget meget mærkeligt...

Jeg tror lige præcis det var for at genere, for så en der gik med en klapvogn længere fremme som også fik et par dyt! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De samme som vælger at smække døren i istedet for at holde den for kvinden med baby i armene, er mit gæt

Måske de er i familie? <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille skat er bare så syg :( Det er mega synd for ham, og jeg kan slet ikke se, hvordan jeg kan være der for ham i morgen, når jeg ikke må have fravær i skolen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over min A-kasse :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor grundigt er du tjekket?

Jeg gik med en speciel lungebetændelse i over 6 mdr for ca 10 år siden, hvor jeg også havde on/off 39-40 i feber. Den blev opdaget ud fra et røntgenbillede og en blodprøve, hvor der blev ledt efter bestemte ting. Jeg kan ikke huske det præcise navn for det, men det blev kaldt "luftvejsklamydia" som kælenavn, da det kan være lige så lumsk...

 

LittleMiss: Den hedder mycoplasma, og der er en opblomstring i den i år. Det er en lavviral lungebetændelse som lægerne gerne selv lader kroppen bekæmpe for at undgå antibiotika resistens...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over min A-kasse :gal

 

Hvad nu? :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sønderknust! :boo :boo

Åh nej :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mislykket forsøg på spiraloplægning <_<

Øv hvor træls <_<

Hvad gør man så - venter noget tid og prøver igen??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LittleMiss: Den hedder mycoplasma, og der er en opblomstring i den i år. Det er en lavviral lungebetændelse som lægerne gerne selv lader kroppen bekæmpe for at undgå antibiotika resistens...

Altså det jeg havde???

Jeg er endt ud med en permanent skade i min højre lunge, fordi det ikke blev behandlet tidsnok :unsure

Edit: Googlede lige, og kan se, at mycoplasma er det man i daglig tale kalder kold lungebetændelse. Det var ikke dét jeg havde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

[quote

var til NF idag og ingen hjerteblink så jeg skal fortage en kirurgisk abort i morgen :bye

Det gør mig ondt at høre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :(

Det er jeg ked af på jeres vegne :kram

:ditto hvor er det uretfærdigt du/I skal igennem det igen :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls <_<

Hvad gør man så - venter noget tid og prøver igen??

Tøffer til en gynækolog, der kan skanne i forbindelse med oplægning :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tøffer til en gynækolog, der kan skanne i forbindelse med oplægning :rolleyes

 

troede egentlig altid at man fik en henvisning. Min læge henviste bare til gynækolog fra start, men øv da at det ikke lykkedes - sådan noget skal bare virke... :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tøffer til en gynækolog, der kan skanne i forbindelse med oplægning :rolleyes

Eller skynder sig og gør Sigrid til storesøster... :stork :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad nu? :kiss

De havde pga. Deres IT nedsmeltning åbenbart udbetalt et acontobeløb i sidste måned, som var det de TROEDE jeg skulle ha udbetalt!

Det skal jeg så bøde for i denne måned og mister godt 3000kr! :o

Der røg de skattekroner! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

troede egentlig altid at man fik en henvisning. Min læge henviste bare til gynækolog fra start, men øv da at det ikke lykkedes - sådan noget skal bare virke... :kram

Heroppe lægger de dem som udgangspunkt selv (vist ikke sååå usædvanligt), men det gik så ikke <_< Lige nu er jeg bestemt noget træt af, at jeg ikke bare møffede ind til Bryndorff fra starten :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller skynder sig og gør Sigrid til storesøster... :stork :whistling

:lol Jeg har lige købt hus - jeg har sq hverken tid eller penge til flere børn :P og det der fødselsnoget bliver jeg sq aldrig fan af :rolleyes

Men åh, en blød lille mus mere... :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

var til NF idag og ingen hjerteblink så jeg skal fortage en kirurgisk abort i morgen :bye

Åh nej! Det er jeg virkelig ked af at høre! :(

:kiss :kiss :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt af at være kronisk forstoppet... At være nødt til at kaste op før jeg kan sove fordi det ikke kan komme den rette vej.... Jeg vil bare tilbage på LCHF hvor maven den bare fungerede 100 % men ja det tør jeg så ikke fordi jeg er bange for om det går udover mælkeproduktionen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres tanker, knus og kram.. Det varmer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt af at være kronisk forstoppet... At være nødt til at kaste op før jeg kan sove fordi det ikke kan komme den rette vej.... Jeg vil bare tilbage på LCHF hvor maven den bare fungerede 100 % men ja det tør jeg så ikke fordi jeg er bange for om det går udover mælkeproduktionen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De havde pga. Deres IT nedsmeltning åbenbart udbetalt et acontobeløb i sidste måned, som var det de TROEDE jeg skulle ha udbetalt!

Det skal jeg så bøde for i denne måned og mister godt 3000kr! :o

Der røg de skattekroner! :gal

 

Øv øv øv -  det kan jeg godt forstå at du er sur over....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres tanker, knus og kram.. Det varmer!

 

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.