SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Kunne godt tænke mig begge drenge sov 3 timer lur samtidig...men næ nej Ingen af dem sover så længe på en hel dag såå...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aaaargh pissehamrende umulig og sur baby og en idiotmand der konstant går i vejen, irriterer mig og har ødelagt sidespejlet på min bil!!! Kæft en lortedag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Talt pænt om William og Nohrs mor og om den krop, der har bagt dem begge! :kiss

Jeg kan satme godt forstå, at du er træt af, at kjolen ikke passer, grr... Har du slet intet i skabet, der kunne fungere?

:ditto 

Det er SÅ nederen at få den følelse, men søde ven - du gør jo hvad du kan! Og det er RØV nederen, at kjolen er for lille, men ja, ind og kig i skabet og find noget andet. Jeg garanterer for, at alle andre ikke vil tænke over, at du har noget gammelt på :kiss :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger :kiss

Jeg har kun een kjole jeg kan passe og den har jeg haft på til barnedåb og fødselsdag 4 gange i marts. Det bliver nok den alligevel, jeg ser jo grim ud uanset hvad.

Det er også bare en dum dag i dag, jeg kan kun finde ud af at være den taber som jeg også ligner. Så er det altså svært.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger :kiss

Jeg har kun een kjole jeg kan passe og den har jeg haft på til barnedåb og fødselsdag 4 gange i marts. Det bliver nok den alligevel, jeg ser jo grim ud uanset hvad.

Det er også bare en dum dag i dag, jeg kan kun finde ud af at være den taber som jeg også ligner. Så er det altså svært.

:kiss :kiss Jeg kender godt sådan nogle dage, og jeg ved også, at det nok ikke hjælper så meget at jeg fortæller dig, at du hverken er en taber eller grim  :kram2 

Men helt ærligt: det er da også lige meget, hvad du har på. Nohr skal alligevel have den flotteste kjole på uanset hvad :rolleyes Ej, men tro ikke, at jeg ikke forstår dig! Det er den værste følelse. 

Hvad med evt. at kigge efter nogle videoer på Youtube og så sætte håret lidt anderledes eller lægge en lidt anderledes makeup? Som oftest lægger jeg mere mærke til hår og detaljer end den specifikke kjole.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Stephi altså :kram Er lige vågnet og har haft mega skæv dag, så ikke mange kloge ord, men selvfølgelig enig med Lise og MforMor!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Stephi altså :kram Er lige vågnet og har haft mega skæv dag, så ikke mange kloge ord, men selvfølgelig enig med Lise og MforMor!

:kram :kram :kram

:ditto

Bortset fra jeg ikke lige er vågnet, men traver rundt med Sofie i småregn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stephi: Hvis det ikke var fordi det hele er noget rod hos mig lige nu, så ville jeg tilbyde dig, at komme forbi med en fin blå kjole fra asos, som du muligvis vil kunne bruge. Men det kommer nok ikke til at lade sig gøre med min igangsættelse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det som om mens er vej :-(

Det er i sig selv nederen!

Og så lukker man op for Facebook og de første tre opslag er henholdsvis "se vores lille lækre baby" og 2x"jubiiiiiiii vi skal være forældre".

Tror snart jeg dropper Facebook og andre sociale medier. Presset bliver bare så stort kan jeg mærke og jeg er lige ved at tude når jeg tænker på hvor langt fra at blive mor jeg er.....

Haves: moar

Mangler: baby

:,-( :'-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige blevet ringet op fra sygehuset. Jeg bliver åbenbart ikke sat i gang i morgen tidligt. I stedet bliver jeg ringet op af fødselslægen, som selv vil snakke med mig i morgen. Har rimelig meget på fornemmelsen, at jeg godt kan vinke farvel til vaginal fødsel og sige hej til kejsersnit :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige blevet ringet op fra sygehuset. Jeg bliver åbenbart ikke sat i gang i morgen tidligt. I stedet bliver jeg ringet op af fødselslægen, som selv vil snakke med mig i morgen. Har rimelig meget på fornemmelsen, at jeg godt kan vinke farvel til vaginal fødsel og sige hej til kejsersnit :boo

Hvorfor tror du det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige blevet ringet op fra sygehuset. Jeg bliver åbenbart ikke sat i gang i morgen tidligt. I stedet bliver jeg ringet op af fødselslægen, som selv vil snakke med mig i morgen. Har rimelig meget på fornemmelsen, at jeg godt kan vinke farvel til vaginal fødsel og sige hej til kejsersnit :boo

:kram :kram :kram Det bliver heldigvis en baby, uanset hvilken vej, han kommer ud :kiss Men jeg kan godt forstå, du er ked af det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger :kiss

Jeg har kun een kjole jeg kan passe og den har jeg haft på til barnedåb og fødselsdag 4 gange i marts. Det bliver nok den alligevel, jeg ser jo grim ud uanset hvad.

Det er også bare en dum dag i dag, jeg kan kun finde ud af at være den taber som jeg også ligner. Så er det altså svært.

Ej altså du, ikke så hård ved dig selv :kram2 hjælper det at tilbyde et par kjoler til låns? Vil meget gerne sende et par stykker afsted, ikke noget fancy overhovedet men de er ammevenlige (og måske for store til dig, jeg er ligesom ikke noget lille nips :blush)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor tror du det?

Fordi lægen havde sagt, at jeg skulle forvente at sættes i gang i morgen tidligt - hun skulle bare lige drøfte min situation med en kollega, men det nu er lavet om til, at hun ringer til mig i morgen formiddag, for at snakke om hvad der skal ske. Hun snakkede også om et evt. kejsersnit, som jeg gav udtryk for, at jeg gerne ville undgå - så derfor tænker jeg, at et kejsersnit må være grunden til at hun vil snakke med mig i stedet for bare at give mig en tid til igangsættelse :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi lægen havde sagt, at jeg skulle forvente at sættes i gang i morgen tidligt - hun skulle bare lige drøfte min situation med en kollega, men det nu er lavet om til, at hun ringer til mig i morgen formiddag, for at snakke om hvad der skal ske. Hun snakkede også om et evt. kejsersnit, som jeg gav udtryk for, at jeg gerne ville undgå - så derfor tænker jeg, at et kejsersnit må være grunden til at hun vil snakke med mig i stedet for bare at give mig en tid til igangsættelse :boo

:kram.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi lægen havde sagt, at jeg skulle forvente at sættes i gang i morgen tidligt - hun skulle bare lige drøfte min situation med en kollega, men det nu er lavet om til, at hun ringer til mig i morgen formiddag, for at snakke om hvad der skal ske. Hun snakkede også om et evt. kejsersnit, som jeg gav udtryk for, at jeg gerne ville undgå - så derfor tænker jeg, at et kejsersnit må være grunden til at hun vil snakke med mig i stedet for bare at give mig en tid til igangsættelse :boo

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi lægen havde sagt, at jeg skulle forvente at sættes i gang i morgen tidligt - hun skulle bare lige drøfte min situation med en kollega, men det nu er lavet om til, at hun ringer til mig i morgen formiddag, for at snakke om hvad der skal ske. Hun snakkede også om et evt. kejsersnit, som jeg gav udtryk for, at jeg gerne ville undgå - så derfor tænker jeg, at et kejsersnit må være grunden til at hun vil snakke med mig i stedet for bare at give mig en tid til igangsættelse :boo

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre mere. Lige siden jeg fik Vigdis har jeg kæmpet en brav kamp for at få gense til at stoppe med at pisse på mine dyner. En kamp der ikke ser ud til at kunne vindes af nogen som helst. Har betalt mange tusinde kroner i dyrlægeregninger og hun har fået behandling for alle de skavanker hun havde, da jeg fik hende, men heller ikke det virker.

Enden på det hele kan være at give hende fred, men det er virkelig ikke drømmescenariet. Altså hun er jo kun lige blevet ét år. :boo

 

Vi har haft lignende problemer med to ud af fire katte herhjemme. Den ene af vores tissede konstant i badekarret, da han var ung. Det var selvfølgelig noget nær det bedste sted han kunne gøre det, hvis han skulle gøre det nogen steder, men ret træls alligevel. Vi blev aldrig rigtig klar over hvorfor han gjorde det. Helt ærligt, så virkede det bare lidt som om, at han var for doven til at gå ned til kattebakkerne, når han skulle tisse :rolleyes Kattebakkerne står i kælderen og badekarret på 1. sal. Det var nemlig kun når han var på 1. salen at han gjorde det. Når han var i stueetagen gik han i kælderen i stedet. Han holdt pludselig op med det af sig selv efter et års tid ca. 

 

Vores sidst tilkomne tisser on/off i alt hvad der efterlades på gulvet. Uanset om det er snavset vasketøj i badeværelset, pap/plastik eller andet, som er blevet efterladt på gulvet, en enkelt gang i sofaen ( :Boo ) eller i en håndtaske, som man uforvarende havde fået sat fra sig på køkkengulvet :( Med ham er jeg slet ikke i tvivl om at det skyldes usikkerhed, da to af de tre andre katte har meget svært ved at acceptere ham og han føler sig usikker på hans 'plads' og territorium her i huset.

 

Når din udelukkende tisser i dine dyner, så er det så specifikt, så jeg helt sikkert også vil mene, at der er tale om et adfærdsproblem og ikke sygdom. Er der noget bestemt mønster i, hvornår hun gør det? Har du forsøgt at flytte kattebakken (måske er hun utryg ved stedet den står nu) og eventuelt skifte grus? Altså til en anden type, nogle katte kan bare have modstand overfor en bestemt type grus. Alternativt prøv at gøre sengen utilgængelig for hende i en periode, når du ikke bruger den (hvis hun også tisser der mens du ligger i den, så er det selvfølgelig lidt svært). Eventuelt stille en bakke ved siden af. Jeg ved godt at det er super træls med en kattebakke i soveværelset, men det skulle blot være som en overgang. Så kan den altid rykkes med tiden og trods alt bedre end at få tisset på sin dyne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn er blevet henvist til psyk hosp til udredning af vores læge - og har nu efter 1 måneds ventetid fået afslag fra dem, de vil ikke se ham da de ikke mener han er "dårlig nok"... Jeg er nok lige dele forarget, ked og bekymret/bange. Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan de kan vide ret meget om hvordan han har det uden overhovedet at tale med ham, jeg er så bekymret for ham, og nu frygter jeg han skal opleve det samme som jeg selv har prøvet (så ja det ripper bare op i min egen fortid nu...) 

:boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn er blevet henvist til psyk hosp til udredning af vores læge - og har nu efter 1 måneds ventetid fået afslag fra dem, de vil ikke se ham da de ikke mener han er "dårlig nok"... Jeg er nok lige dele forarget, ked og bekymret/bange. Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan de kan vide ret meget om hvordan han har det uden overhovedet at tale med ham, jeg er så bekymret for ham, og nu frygter jeg han skal opleve det samme som jeg selv har prøvet (så ja det ripper bare op i min egen fortid nu...) 

:boo

 

Ej puha, det er jeg ked af at høre søde :kram2 Kan godt forstå at du bliver både ked, frustreret og bekymret. Det virker da også virkelig mærkeligt at de kan afvise ham, uden at tale med ham først :blink Hans læge må jo have henvist ham, fordi han mente, at der var en god grund til det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger :kiss

Jeg har kun een kjole jeg kan passe og den har jeg haft på til barnedåb og fødselsdag 4 gange i marts. Det bliver nok den alligevel, jeg ser jo grim ud uanset hvad.

Det er også bare en dum dag i dag, jeg kan kun finde ud af at være den taber som jeg også ligner. Så er det altså svært.

 

Du må gerne slå et smut forbi Roskilde og prøve kjoler hvis det er? Jeg har masser i skabet der trænger til at blive luftet, og endnu ingen planer hverken torsdag eller fredag aften eller hele lørdagen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi lægen havde sagt, at jeg skulle forvente at sættes i gang i morgen tidligt - hun skulle bare lige drøfte min situation med en kollega, men det nu er lavet om til, at hun ringer til mig i morgen formiddag, for at snakke om hvad der skal ske. Hun snakkede også om et evt. kejsersnit, som jeg gav udtryk for, at jeg gerne ville undgå - så derfor tænker jeg, at et kejsersnit må være grunden til at hun vil snakke med mig i stedet for bare at give mig en tid til igangsættelse :boo

 

:Kram Håber de bare vil foretage en ekstra vurdering inden de giver dig en tid :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn er blevet henvist til psyk hosp til udredning af vores læge - og har nu efter 1 måneds ventetid fået afslag fra dem, de vil ikke se ham da de ikke mener han er "dårlig nok"... Jeg er nok lige dele forarget, ked og bekymret/bange. Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan de kan vide ret meget om hvordan han har det uden overhovedet at tale med ham, jeg er så bekymret for ham, og nu frygter jeg han skal opleve det samme som jeg selv har prøvet (så ja det ripper bare op i min egen fortid nu...) 

:boo

 

:kram Min bror blev også afvist 1. gang han fik en psykose. Håber at din søn får hjælp :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn er blevet henvist til psyk hosp til udredning af vores læge - og har nu efter 1 måneds ventetid fået afslag fra dem, de vil ikke se ham da de ikke mener han er "dårlig nok"... Jeg er nok lige dele forarget, ked og bekymret/bange. Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan de kan vide ret meget om hvordan han har det uden overhovedet at tale med ham, jeg er så bekymret for ham, og nu frygter jeg han skal opleve det samme som jeg selv har prøvet (så ja det ripper bare op i min egen fortid nu...) 

:boo

:kram 

 

Jeg fik samme besked tilbage i sommers, hvor jeg nok har haft det allerværst nogensinde :( 

Man kan absolut ikke stole på psykiatrien til hjælp længere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

One of those days på job <_<

Og at jeg ingen chokolade har!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.