SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Camilles far.

For 3. gang, indenfor en måned, er det vigtigere at se hans m*gkost af en veninde, end at hjælpe med hans datter.

Han har ALTID været der, men efter hun kom ind i billedet, lyver han, skjuler ting, og vælger sin datter fra :(

Det lugter laaangt væk af de er mere end venner <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Camilles far.

For 3. gang, indenfor en måned, er det vigtigere at se hans m*gkost af en veninde, end at hjælpe med hans datter.

Han har ALTID været der, men efter hun kom ind i billedet, lyver han, skjuler ting, og vælger sin datter fra :(

Hvor ærgerligt med hans prioritering. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lugter laaangt væk af de er mere end venner <_<

Tja.

I sin tid er det mig der forsøgte at splejse dem sammen.

Jeg troede dengang det ville være positivt, men hun har bare ja.. Fået vendt ham mod mig. Han har aldrig før løjet - aldrig.

Og nu undlader han at fortælle ting, og taler udenom alt - det er helt pinligt så dårlig han er til at lyve - til gengæld, har jeg opdaget at hun så er herre sej til at lyve, så hun har ham nok i træning ;)

Jeg må nok bare sande at jeg kun har meget få tætte, som er der for mig når jeg har brug for det. De to, vidste begge hvordan jeg havde det - så at de opførte sig sådan, er bare et spark i hovedet.

Jeg må virkelig have "sorteret", og nøjes med at holde fast i de der kan "holde mig ud", og som ikke lyver og omgåes sandheden. Så skal det nok gå - men lige nu kan jeg ikke klare at der er flere der skal lyve eller behandle mig dårligt :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lynnedslag der har ødelagt opvaskemaskinen! <_<

Røv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen børn gider sove, så vi sidder på hver vores værelse og venter <_< Der skal ryddes op og laves madpakker og jeg har mest lyst til at gå ind og putte i mit rene sengetøj..,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk, der ikke vaccinerer deres børn, som så får en af sygdommene og muligvis smitter mine børn med det :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk, der ikke vaccinerer deres børn, som så får en af sygdommene og muligvis smitter mine børn med det :prik

Ej, hvad?!? :blink

Hvad frygter du de er smittet med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvad?!? :blink

Hvad frygter du de er smittet med?

Kighoste - det kan man åbenbart godt få selvom man er vaccineret, det burde bare være mildere (og det er sjældent at man får det som vaccineret).. Men seriøst Albert har jo ikke lavet andet end at have sygdomme på lungerne i et år, så han får det garanteret fuld styrke!

Og begge unger er begyndt at hoste (indtil videre kun alm hoste) idag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kighoste - det kan man nemlig godt få selvom man er vaccineret, det burde bare være mildere.. Men seriøst Albert har jo ikke lavet andet end at have sygdomme på lungerne i et år, så han får det garanteret fuld styrke!

Og begge unger er begyndt at hoste (indtil videre kun alm hoste) idag :(

Røv :( <_<

Håber de slipper med en almindelig (hurtigt overstået) gang hoste! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Røv :( <_<

Håber de slipper med en almindelig (hurtigt overstået) gang hoste! :kram2

Mega røv! Jeg ville vælge dem lidt fra (fordi A jo rager alt til sig), men det er familie <_<

Og tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega røv! Jeg ville vælge dem lidt fra (fordi A jo rager alt til sig), men det er familie <_<

Og tak :kiss

Træls, altså.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede engang at jeg gerne ville have 3-4 børn. Lige nu vil jeg gerne have mit før-børn-liv tilbage... Shiiit hvor er jeg mættet af børn pt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede engang at jeg gerne ville have 3-4 børn. Lige nu vil jeg gerne have mit før-børn-liv tilbage... Shiiit hvor er jeg mættet af børn pt <_<

Den hopper jeg med på.

Gud hvor er C strid.

Han er direkte hysterisk.

Aner ikke hvad der går af drengen.

Kan slet ikke styre ham i øjeblikket.

Hvordan mon han blir når han så er 3 år.

Jesus :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne godt bruge nogle succes historier ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Har ikke lige nået klogt at byde ind med men ville lige tilkendegive et kram :kram

 

Det betyder også rigtig meget. Tak!

 

Du skal få hjælp til at håndtere den dér perfektionisme. Se det som en mulighed for at lære at trække på skuldrene, når det er nødvendigt. Jeg må - af andre årsager - trække på skuldrene i mit studie, og det har krævet noget tid at sluge den kamel, men det kan godt lade sig gøre at komme fint igennem uden at vide alt om alt.

Rigtigt meget pøjpøj.

 

Jamen jeg har gået/går (to gange mere) i gruppeterapi pga. efterfødselsreaktionen. Men min mand og jeg (vist især ham) tror, at jeg har brug for mere hjælp. Jeg overvejer kraftigt at få en henvisning til en psykolog, selvom pengene virkelig er små. Mit velbefindende er bare vigtigt, også for at jeg har overskuddet til at være der for mand og barn, uden også at slide alt for kraftigt på parforholdet.

 

Jeg har allerede tidligere i dag indset, at jeg slet ikke får læst til i morgen, og lige nu, i dette øjeblik, er jeg okay med det. Jeg ved, at sådan er det nok ikke i morgen, men så kommer jeg til undervisningen, og må kigge på pensum bagefter.

 

Perfektionisme er ikke noget der skal ødelægge dig, kunsten er at lærer at bruge den med omhug og sige pyt til nogle ting.

Mange kram din vej søde :kram2

 

Tusind tak, søde :kram2

 

Det er spøjst, perfektionisme er meget gennemgående for os i terapigruppen. Men du har helt ret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kighoste - det kan man åbenbart godt få selvom man er vaccineret, det burde bare være mildere (og det er sjældent at man får det som vaccineret).. Men seriøst Albert har jo ikke lavet andet end at have sygdomme på lungerne i et år, så han får det garanteret fuld styrke!

Og begge unger er begyndt at hoste (indtil videre kun alm hoste) idag :(

Kighoste vaccinen er faktisk en som ofte ikke slår så godt an, det er åbenbart en svær en at opnå immunitet overfor. Min lillesøster havde kighoste som 2årig trods vaccination og det var et mareridt, jeg var stor nok til at kunne huske det, jeg tror det var 3 uger med meget lidt søvn til min mor, fordi min søster trak vejret så dårligt om natten og ofte kastede op hver gang hun begyndte at hoste :(

 

Håber virkelig virkelig ikke I skal igennem det :kram2 krydser fingre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er gift med en mand der er efterhånden mener, at vi skal bruge kæft, trit og retning :( og jeg føler virkelig, at Im giver en så god respons på en ifavnsk tilgang :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kighoste vaccinen er faktisk en som ofte ikke slår så godt an, det er åbenbart en svær en at opnå immunitet overfor. Min lillesøster havde kighoste som 2årig trods vaccination og det var et mareridt, jeg var stor nok til at kunne huske det, jeg tror det var 3 uger med meget lidt søvn til min mor, fordi min søster trak vejret så dårligt om natten og ofte kastede op hver gang hun begyndte at hoste :(

Håber virkelig virkelig ikke I skal igennem det :kram2 krydser fingre

Idag er set heldigvis bedre end da jeg var barn.. Når man har fået alle 3 vacciner virker den heldigvis i over 80% af tilfældene. OG skulle give mildere forløb, men altså hvis Albert er smittet, drengen som normalt hoster til han kaster op ved alm forkølelser, har haft både lungebetændelse og falsk strubehoste flere gange på 1 år, så tvivler jeg ærligt på at det bliver mildt <_<

Tak for kram og krydsede fingre! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 1 af 13-14 måneder hvor toget er lukket ned og der er sat bus ind og jeg hader det allerede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vitus har haft en nat med nærmest uafbrudt mareridt. Han kom ind til os på et tidspunkt og har klynket, grædt, råbt, slået - alt sammen i søvne så vi har naturligvis alle sovet ret dårligt. Kl. 5.15 farer jeg ud af sengen fordi drengen igen halvt i søvne beslutter at nu vil han sove i egen seng og er ved at tage hovedspring ud af vores seng for at komme væk. Nå, jeg får ham grebet, puttet i egen seng og så ikke mere søvn til mig. Så da vi står op siger manden at han ikke kunne sove siden kl 4.45. Møgirriterende, men hvorfor pokker skulle jeg så jages ud af sengen når han alligevel var vågen??? Mænd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 1 af 13-14 måneder hvor toget er lukket ned og der er sat bus ind og jeg hader det allerede

Hader også bus!

:kram til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vitus har haft en nat med nærmest uafbrudt mareridt. Han kom ind til os på et tidspunkt og har klynket, grædt, råbt, slået - alt sammen i søvne så vi har naturligvis alle sovet ret dårligt. Kl. 5.15 farer jeg ud af sengen fordi drengen igen halvt i søvne beslutter at nu vil han sove i egen seng og er ved at tage hovedspring ud af vores seng for at komme væk. Nå, jeg får ham grebet, puttet i egen seng og så ikke mere søvn til mig. Så da vi står op siger manden at han ikke kunne sove siden kl 4.45. Møgirriterende, men hvorfor pokker skulle jeg så jages ud af sengen når han alligevel var vågen??? Mænd!

:rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er syg, plus den ældste også er syg og derfor hjemme fra børnehave. At have to småsyge børn + syg mor er virkelig dårlig kombi.. (min mand er heldigvis taget hjem fra arbejde for at passe os

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader også bus!

:kram til dig![/

Tak hvor er du sød :kiss

Det er bare latterligt at 17 km skulle tage over 1 time - overvejer ligefrem at få en el cykel og cykle. Hader at cykle. Men tror jeg hader bussen endnu mere :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader også bus!

:kram til dig![/

Tak hvor er du sød :kiss

Det er bare latterligt at 17 km skulle tage over 1 time - overvejer ligefrem at få en el cykel og cykle. Hader at cykle. Men tror jeg hader bussen endnu mere :rolleyes

Er det ikke en mulighed at tage bilen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.