SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Har ikke lyst til at dele hvorfor, men har bare brug for kram :(

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gud hvor kan det være et kaos når man er alene med to børn...

De NÆGTEDE begge at spise aftensmad, så jeg sad med 2 skrigende unger. Besluttede mig for at smide dem i bad - Leah tissede på gulvet, og Camille skældte ud og irriterede hende..

Amen altså!!! Tæller ned til der kommer Dicte!!!!!!!!

Og kram her også :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg hader at når jeg er sløj, så står jeg alligevel for alt :gal Jeg ved godt at han lige er startet op igen og det næste semester er drøn hårdt, men ærlig talt kunne jeg godt bruge at han var på nu i stedet for at han læste "så vi kunne hygge senere ". Det er begyndende bihulebetændelse der sniger sig ind kombineret med ondt i halsen.

Oveni skal jeg til forældremøde i både Livas og Frejas klasse i denne uge.

Yay eller noget <_<

Min angst er ikke til at styre efter 6-8 ugers ferie (K har været hjemme i 8 uger )og der har været nul alene tid til mig, så jeg har ikke kunne meditere eller øve mit mindfullness :( hurra...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke lyst til at dele hvorfor, men har bare brug for kram :(

:kram :kram

Skriv endelig, hvis du har brug for at snakke. Jeg kan godt komme til Birkerød i morgen og gå en tur, hvis det er :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke lyst til at dele hvorfor, men har bare brug for kram :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg hader at når jeg er sløj, så står jeg alligevel for alt :gal Jeg ved godt at han lige er startet op igen og det næste semester er drøn hårdt, men ærlig talt kunne jeg godt bruge at han var på nu i stedet for at han læste "så vi kunne hygge senere ". Det er begyndende bihulebetændelse der sniger sig ind kombineret med ondt i halsen.

Oveni skal jeg til forældremøde i både Livas og Frejas klasse i denne uge.

Yay eller noget <_<

Min angst er ikke til at styre efter 6-8 ugers ferie (K har været hjemme i 8 uger )og der har været nul alene tid til mig, så jeg har ikke kunne meditere eller øve mit mindfullness :( hurra...

Åh søde du :kram2

 

Tror du ikke du kunne bede en anden forældre om at give dig en kort opdatering på møderne hvis du ikke magter det? Jeg har valgt dem fra der ikke er meget vigtige, jeg vil gerne men det koster for meget.

 

God bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gimpen på apoteket. Ville hente Panodil til lager da Astrid stadig er syg om/off og hun får mig til at lyde som en der giver pano i tide og utide - hvilket jeg ikke gør. For "børn under 2 år må ikke få medicin uden man har snakket med lægen" <_<

Den fik jeg også smidt i hovedet sidst jeg købte "for at ha" :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke lyst til at dele hvorfor, men har bare brug for kram :(

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den fik jeg også smidt i hovedet sidst jeg købte "for at ha" :rolleyes

Derfor er det dejlig nemt st købe dem i Rema. Det foregår uden spørgsmålstegn. Vi har også et par damer der gerne vil bestemme på vores apotek...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke lyst til at dele hvorfor, men har bare brug for kram :(

Det lyder ikke godt :unsure

Du kan altid skrive :Kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke lyst til at dele hvorfor, men har bare brug for kram :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gimpen på apoteket. Ville hente Panodil til lager da Astrid stadig er syg om/off og hun får mig til at lyde som en der giver pano i tide og utide - hvilket jeg ikke gør. For "børn under 2 år må ikke få medicin uden man har snakket med lægen" <_<

Jeg lyver altid, hvis jeg bliver spurgt, når jeg køber Panodil - jeg gider ikke diskutere det. De har deres retningslinjer og det er fint, men jeg kan fint styre at have det i skabet og skal IKKE ud på jagt efter børnepanodil med sygt barn, hvis behovet opstår - og dermed basta!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke lyst til at dele hvorfor, men har bare brug for kram :(

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køber altid panodil i supermarkedet så er der ingen spørgsmål ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lyver altid, hvis jeg bliver spurgt, når jeg køber Panodil - jeg gider ikke diskutere det. De har deres retningslinjer og det er fint, men jeg kan fint styre at have det i skabet og skal IKKE ud på jagt efter børnepanodil med sygt barn, hvis behovet opstår - og dermed basta!

:ditto :ditto

Vi løber ALDRIG tør for børnepanodil. Det svarer jo til at løbe tør for kaffe... Unødigt dumt og potentielt farligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg synes faktisk, det er fint nok, de spørger til det. Jeg må ærligt indrømme, at mit indtryk er, at mange mødre er meget rundhåndede med Panodil, så babyer får det "bare" fordi de har feber. Men altså, det er da irriterende at få de spørgsmål, når man selv har styr på tingene :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg... Har fået always bind med lugt :gal

Troede de var helt af markedet, men kan se på min stinke pakke at de bare er begyndt at lave to variationer en med og en uden luft.

Og her troede jeg at det var en god handel med tilbud på 2 store pakker :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skjult nummer... Så læg dog en besked, så jeg ved hvem det var... Om ikke andet, så om det var vigtigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg synes faktisk, det er fint nok, de spørger til det. Jeg må ærligt indrømme, at mit indtryk er, at mange mødre er meget rundhåndede med Panodil, så babyer får det "bare" fordi de har feber. Men altså, det er da irriterende at få de spørgsmål, når man selv har styr på tingene :rolleyes

Jeg er så en af dem, der godt kan finde på at give Sofie Panodil, 'bare' fordi hun har feber. Hvis jeg ved hvorfor, så ser jeg ingen grund til ikke at hjælpe hende med at få noget ordentlig søvn og måske lidt mad indenbords. Det gør vi da også selv. Og jeg har efterhånden hørt mange læger tale for den praksis, da det hjælper børnene med at bekæmpe sygdom, hvis de kan få sovet noget god dyb søvn og kan få lidt mad.

Og så har Sofie været på lægeordineret Panodil-kur nonstop i 3 døgn da hun var 5 måneder, så det er sgu næppe skide farligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

Skriv endelig, hvis du har brug for at snakke. Jeg kan godt komme til Birkerød i morgen og gå en tur, hvis det er :kram2

Det lyder ikke godt :unsure

Du kan altid skrive :Kiss

I er søde :kiss

Men jeg føler mig bare virkelig fanget i livet som småbørnsmor lige for tiden. Det er små ting, men der er uendeligt mange af dem, og jeg har svært ved at se hvornår og hvordan jeg kommer oven vande.

Måske er det også min reaktion efter 2 ugers ferie med mand og storebror hjemme, og jeg nu bare har brug for alenetid - som jeg ikke rigtigt kan få. :chin:

Jeg satser på en ny og bedre dag i morgen. Og så husker jeg jeres tilbud, hvis jeg ikke snart får mit bedre humør tilbage :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil helst undgå panodil...men ser jeg mulighed for en ordentlig natte søvn hvis panodil kan hjælpe så har jeg givet drengene det....og det har altid hjulpet drengene med at blive raske igen...om dagen ser jeg mere an fordi jeg os gerne vil holde øje med temperaturen uden panodil...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh søde du :kram2

Tror du ikke du kunne bede en anden forældre om at give dig en kort opdatering på møderne hvis du ikke magter det? Jeg har valgt dem fra der ikke er meget vigtige, jeg vil gerne men det koster for meget.

God bedring!

Tak for kram :kiss

Nej desværre ikke, for jeg kender ingen fra Frejas nye klasse, og snakker ikke rigtigt med dem fra Livas.

Desuden har jeg det sådan, at forældremøderne skal jeg bare til, uanset hvor meget det koster mig på angst og energi fronten. Det må og skal jeg igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så en af dem, der godt kan finde på at give Sofie Panodil, 'bare' fordi hun har feber. Hvis jeg ved hvorfor, så ser jeg ingen grund til ikke at hjælpe hende med at få noget ordentlig søvn og måske lidt mad indenbords. Det gør vi da også selv. Og jeg har efterhånden hørt mange læger tale for den praksis, da det hjælper børnene med at bekæmpe sygdom, hvis de kan få sovet noget god dyb søvn og kan få lidt mad.

Og så har Sofie været på lægeordineret Panodil-kur nonstop i 3 døgn da hun var 5 måneder, så det er sgu næppe skide farligt ;)

Jeg tager aldrig Panodil "bare" for feber ;)

Jeg tænker det sådan, at kroppen laver feber for at bekæmpe en infektion, og hvis man nedsætte feberen med Panodil, vil det jo tage længere tid for den at bekæmpe.

Jeg har selv givet A en masse Panodil for ondt i ørerne, så det er slet ikke fordi det er bandlyst herhjemme, men jeg synes, det tager overhånd nogle gange. Og nej, måske er det ikke farligt, men omvendt synes jeg, man skal overveje det lidt, når de kloge er begyndt at advare mod det under graviditet feks. Det er for mig et ret kraftigt advarselssignal :unsure

Edit: jeg tager hellere dårlige nætter og manglende appetit i et par dage. Og det er jo ikke ligefrem fordi jeg har sovet godt i A's første leveår, så jeg bare har haft det ekstra overskud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg synes faktisk, det er fint nok, de spørger til det. Jeg må ærligt indrømme, at mit indtryk er, at mange mødre er meget rundhåndede med Panodil, så babyer får det "bare" fordi de har feber. Men altså, det er da irriterende at få de spørgsmål, når man selv har styr på tingene :rolleyes

Jeg synes også at det er fint at de spørger, hvis de holder sig til at spørge og IKKE dømme! Jeg har mødt et par apoteksansatte, der havde en masse fordomme (om nutidens forældre?) de hældte ud i hovedet på mig - og det gider jeg faktisk overhovedet ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Derfor er det dejlig nemt st købe dem i Rema. Det foregår uden spørgsmålstegn. Vi har også et par damer der gerne vil bestemme på vores apotek...

Jeg køber bare altid flydende Pinex, da den er billigere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.