SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Mand, der lover alt muligt og så gør noget helt andet.. Og i øvrigt opfører sig helt vanvittigt :o

Og syge børn!

Og kombinationen af de to ting, der nu holder mig vågen og ked :(

Øv, søde :kiss Hvordan opfører han sig vanvittigt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lilly skreg fra 4.30-5 og vækkede hele huset, incl baby og storesøster. Ikke gråd så meget som "NEJ JEG VIL IKKE SOVE..." osv. Til sidst trådte far til for jeg var klar til bare at lade hende skrige (min metode er stille trøst, vent et minut, gentag) først var jeg pisse sur fordi han tændte lyset og ville skifte hendes ble, som om det sku få hende til at sove... men så, i stedet at miste tålmodigheden som han nogen gange gør sad han med hende til hun var rolig og puttede hende.

 

Nu kl 7.30 er Mathilde på vej i skole med mørke rande under øjnene, for hun ku ikke falde ordentligt i søvn igen igen, R er gået op på kontoret og sove, jeg sidder her dødtræt, for jeg sku ha morgenmad og insulin (og baby bokser rundt igen)... Og Lilly, hun sover som en lille engel.

 

Åh hvor er jeg træt af de her reaktioner fra hende. I det mindste kommer er ord nu og ikke bare panisk skrigen, men hun er stadig rigtig svær at få beroliget, og det er altså ikke rigtig morgen kl 5, og hun er slet ikke færdig med at sove, viser erfaringen. Hun sov også først kl 21 efter 1½ time at ha rumsteret rundt, kaldt, rumsteret mere rundt, sunget, kaldt osv. Jeg troede det var en fase som snart var ovre, men i perioder sker det flere gange om ugen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over jeg er syg igen :prik Men har pænt fået besked på at holde mig hjemme, hvis jeg har noget og snot, utilpashed og opkast må gå under det :(

God bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, søde :kiss Hvordan opfører han sig vanvittigt?

Han skabte sig bare over at skulle tage ungerne i nat, når han havde lovet <_<

Jeg har døgnvagt idag og blev nødt til at få lidt søvn i nat, så jeg er klar på evt at arbejde i 24 timer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han skabte sig bare over at skulle tage ungerne i nat, når han havde lovet <_<

Jeg har døgnvagt idag og blev nødt til at få lidt søvn i nat, så jeg er klar på evt at arbejde i 24 timer ;)

Haha, dumme mand :klap De der nætter er bare hårdere for mændene :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring :kram2

Tak :kran2 Åh hvor jeg hader det, men jeg kan jo ikke tillade mig at tage på job med feber og opkast...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring :kram

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, dumme mand :klap De der nætter er bare hårdere for mændene :lol

 

post-4469-0-05753500-1472537161_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Damerne m/k på mit apotek er altid venlige og giver kun saglige råd. :)

Og for ikke at blive for konstruktiv i denne tråd må jeg brokke mig over, at jeg har så vildt ondt i ryggen, og ikke lige kan se hvordan det skal blive bedre, når jeg slæber rundt på 10+ kg baby <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M afleverede C i dagpleje i dag og det gik virkelig dårligt. De var på vej ud at gå og ventede kun på hende, så hun blev bare sat over i den anden barnevogn (grædende) og så afsted. Nu tripper jeg rundt herhjemme og venter på jeg kan få lov at hente hende eller bare en sms om at hun er glad. Men det tror jeg ikke hun er 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M afleverede C i dagpleje i dag og det gik virkelig dårligt. De var på vej ud at gå og ventede kun på hende, så hun blev bare sat over i den anden barnevogn (grædende) og så afsted. Nu tripper jeg rundt herhjemme og venter på jeg kan få lov at hente hende eller bare en sms om at hun er glad. Men det tror jeg ikke hun er

Trøstede hun hende ikke først? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M afleverede C i dagpleje i dag og det gik virkelig dårligt. De var på vej ud at gå og ventede kun på hende, så hun blev bare sat over i den anden barnevogn (grædende) og så afsted. Nu tripper jeg rundt herhjemme og venter på jeg kan få lov at hente hende eller bare en sms om at hun er glad. Men det tror jeg ikke hun er

Ej for fanden altså hun virker sq lidt strid hende dp :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også tit afleveret Tobias hvor han blev sat i barnevogn og de sku på tur men aldrig gået fra ham grædende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ikke klogere... Faldt i søvn ved siden af sovende Lilly. R vækkede mig med et kys og "husk at spise". Heldigvis. Føling 2.3 igen.

Træt, skidt, ynkelig, dum, thats me :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ikke klogere... Faldt i søvn ved siden af sovende Lilly. R vækkede mig med et kys og "husk at spise". Heldigvis. Føling 2.3 igen.

Træt, skidt, ynkelig, dum, thats me :boo

Ej, sådan må du ikke tænke om dig selv! :kiss

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dårlige nyheder på arbejdet :( :boo :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ikke klogere... Faldt i søvn ved siden af sovende Lilly. R vækkede mig med et kys og "husk at spise". Heldigvis. Føling 2.3 igen.

Træt, skidt, ynkelig, dum, thats me :boo

Hov hov, du skal ikke tænke sådan om dig selv, det er jo altså menneskeligt at falde i søvn :kram2 måske du kunne sætte en alarm på din telefon så du ikke får sovet for længe så du kan nå at spise inden du bliver for skidt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem er det, der tænker "mennesker kan dø, hvis der bliver kastet sten ned fra motorvejsbroer. Det vil jeg da også prøve!" :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er HÅRDT at være mor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg var ellers i så godt humør i dag og nu er jeg blevet fanget i nogle triste tanker jeg ellers har været så god til at skubbe i baggrunden. Øv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg var ellers i så godt humør i dag og nu er jeg blevet fanget i nogle triste tanker jeg ellers har været så god til at skubbe i baggrunden. Øv.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg var ellers i så godt humør i dag og nu er jeg blevet fanget i nogle triste tanker jeg ellers har været så god til at skubbe i baggrunden. Øv.

Lad dem passere! Jeg fik engang et råd af en psykolog omkring de dumme tanker. At betragte dem uden at træde ind i dem. Forstår du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad dem passere! Jeg fik engang et råd af en psykolog omkring de dumme tanker. At betragte dem uden at træde ind i dem. Forstår du?

Det er også et råd de bruger i angst terapi. At lade angsten komme men ikke lade den fortærre en.

Det virker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.