SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg sidder og bruger aftenen på studieforberedelse. Downloader de kompendier, jeg skal bruge, henter publikationer fra Servicestyrelsen og tjekker op på studieplanen. Men jeg har allerede, hvad der ligner de første 400 sider for til mandag, og derudover 9 paragraffer og en artikel om sagsbehandling i børnesager. Jeg har simpelthen allerede så svært ved at se, hvordan jeg både skal kunne jonglere studie og familieliv uden at knække nakken på den perfektionisme, der har landet mig i en efterfødselsreaktion :boo

:kram

Har ikke lige nået klogt at byde ind med men ville lige tilkendegive et kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh hvor er det tarveligt at skulle op 5:30 efter sådan en nat :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er det tarveligt at skulle op 5:30 efter sådan en nat :prik

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luksusbrok: at blive vækket af tordenvejr tidligt søndag morgen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skod nat, også vågnede Leah kl 5.30.. Og hun er slet ikke frisk, men vil ikke sove..

Øv. Virkelig.. :boo

Jeg har intet overskud, så tager bare en dyb indånding og 1 minut af gangen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte tordenvejr der vækker en midt om natten....

Drenge der vågner tidligt lige den dag man kommer sent i seng Self....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luksusbrok: at blive vækket af tordenvejr tidligt søndag morgen <_<

synes jeg så var rart, da jeg så fik hentet vasketøj ind inden regnen rigtig begyndte :-p

Desværre vågnede Lea også, så får ikke sov at sove igen. Men vi sidder/ligger bare i sengen og ser Peter Kanin nu <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luksusbrok: at blive vækket af tordenvejr tidligt søndag morgen <_<

:ditto Ronja er også vågnet af det :(

Udover det har vi haft lorte nat. Startede med at nogen holdt fest med høj musik så det skulle jeg lige falde i søvn til <_< udover det har Liv det stadig skidt så hun har vågnet 5-7 gange i nat og været tørstig og hun koger :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myliona jeg så denne og tænkte på dig :kiss7d4EqY7.jpg

Nåhhh :kram2

Det var en sød en at ligge op - og ja, den passer da vist meget godt - og et godt huskeråd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover dit barn nu?

Start med en krammer til dig selv, du fortjener det! Derefter går du ind og kigger på din sovende skat, sovende børn er vidunderlige. Du kan viske undskyld eller bare 'jeg elsker dig'.

Der kommer en ny dag i morgen :kiss

Lige præcis Stephi! Smukt skrevet :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt det er en brokketråd - men alligevel vil jeg altså lige sige at jeg er så dybt taknemmelig for jer herinde!!

Kæmpe kram til dig myliona :kram

Jeg har ikke været aktiv i længe herinde, men ville bare give dig et kram med på vejen pga alle de udfordringer du har stået overfor indtil nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil så gerne lige brokke mig over at jeg aldrig har tid til Bk mere... Jeg savner at være herinde... Snøft...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder og bruger aftenen på studieforberedelse. Downloader de kompendier, jeg skal bruge, henter publikationer fra Servicestyrelsen og tjekker op på studieplanen. Men jeg har allerede, hvad der ligner de første 400 sider for til mandag, og derudover 9 paragraffer og en artikel om sagsbehandling i børnesager. Jeg har simpelthen allerede så svært ved at se, hvordan jeg både skal kunne jonglere studie og familieliv uden at knække nakken på den perfektionisme, der har landet mig i en efterfødselsreaktion :boo

Du skal få hjælp til at håndtere den dér perfektionisme. Se det som en mulighed for at lære at trække på skuldrene, når det er nødvendigt. Jeg må - af andre årsager - trække på skuldrene i mit studie, og det har krævet noget tid at sluge den kamel, men det kan godt lade sig gøre at komme fint igennem uden at vide alt om alt.

Rigtigt meget pøjpøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil så gerne lige brokke mig over at jeg aldrig har tid til Bk mere... Jeg savner at være herinde... Snøft...

Du er også savnet :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil så gerne lige brokke mig over at jeg aldrig har tid til Bk mere... Jeg savner at være herinde... Snøft...

Og du er savnet herinde :kram2

Men jeg kender godt det med manglende tid - det er heller ikk meget tid jeg har til bk mere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil så gerne lige brokke mig over at jeg aldrig har tid til Bk mere... Jeg savner at være herinde... Snøft...

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder og bruger aftenen på studieforberedelse. Downloader de kompendier, jeg skal bruge, henter publikationer fra Servicestyrelsen og tjekker op på studieplanen. Men jeg har allerede, hvad der ligner de første 400 sider for til mandag, og derudover 9 paragraffer og en artikel om sagsbehandling i børnesager. Jeg har simpelthen allerede så svært ved at se, hvordan jeg både skal kunne jonglere studie og familieliv uden at knække nakken på den perfektionisme, der har landet mig i en efterfødselsreaktion :boo

Perfektionisme er ikke noget der skal ødelægge dig, kunsten er at lærer at bruge den med omhug og sige pyt til nogle ting.

Mange kram din vej søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er også savnet :kiss

Ej det var da alligevel en dejlig besked at få, når man går og regner med at folk glemmer efterhånden som tiden går :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og du er savnet herinde :kram2

Men jeg kender godt det med manglende tid - det er heller ikk meget tid jeg har til bk mere..

Hvor er du sød Sofie :kiss

Er du stadig herinde en del?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil så gerne lige brokke mig over at jeg aldrig har tid til Bk mere... Jeg savner at være herinde... Snøft...

Jeg savner dig også :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg savner dig også :kiss

:ditto :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg savner dig også :kiss

Du er bl.a også en af grundene til at jeg er ked af at tiden ik er til Bk... For mange kan man jo følge på facebook men der er du jo ik ... Snøft

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :kram2

Søde alina - i lige måde!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød Sofie :kiss

Er du stadig herinde en del?

Jeg læser mest bare med i smalltalk trådene, og kommenterer lidt hist og her. Mere bliver det desværre sjældent til..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.