SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

ame="SDB" post="1034165" timestamp="1472458470"]

Jo de fleste dage. Men lige Idag ville A gerne have den - fair nok han betaler jo trods alt halvdelen ;) og de har lovet at hente mig :p

Er det ikke en mulighed at tage bilen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ame="SDB" post="1034165" timestamp="1472458470"]

Jo de fleste dage. Men lige Idag ville A gerne have den - fair nok han betaler jo trods alt halvdelen ;) og de har lovet at hente mig :p

Er det ikke en mulighed at tage bilen?

Sådan nogle delebiler er da ikke ok :rolleyes :D Men fedt at blive hentet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores baby unit til alarmen er bare gone... Oh great - de 900kr kunne jeg virkelig ikke have fundet andet at bruge på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forkølet og halvsyg - og så kan manden hverken hjælpe med at aflevere eller hente tumling. Så jeg skal gå frem og tilbage med baby i barnevognen og jeg magter det ikke lige. Nu har jeg klaret halvdelen, og sidder hjemme og trøstespiser mens jeg venter på at lillepigen vågner hvert øjeblik - det er ikke mange pauser man får i sådan en barsel med to børn! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores baby unit til alarmen er bare gone... Oh great - de 900kr kunne jeg virkelig ikke have fundet andet at bruge på...

Jeg fandt engang vores forsvundne babyalarm ved at gå rundt i hele huset med voksendelen i den ene hånd og høj musik i den anden hånd. Så sagde voksendelen til, når vi var i nærheden af babyreden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt engang vores forsvundne babyalarm ved at gå rundt i hele huset med voksendelen i den ene hånd og høj musik i den anden hånd. Så sagde voksendelen til, når vi var i nærheden af babyreden :D

Ja, problemet er bare, at jeg er ret overbevist om, at den er røget ud af vognen i BonBon-land :boo 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, problemet er bare, at jeg er ret overbevist om, at den er røget ud af vognen i BonBon-land :boo

Ej, hvor er det ærgerligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er det ærgerligt :(

Hvilken model er alarmen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh simpelthen bare en træls dag... Jeg har været til kiropraktor, og derfor har jeg nu bare ondt i ryggen og mega hovedpine. På vej hjem glemmer jeg at handle, så må vende om. Da jeg står i Netto ringer min idiot-kæreste (okay, det er han virkelig ikke, men altså!) og kan i øvrigt lige fortælle at A på daværende tidspunkt har været vågen i en time. Øh, det ville jeg godt have vidst, for jeg havde ikke pumpet ud. Nå, lettere irriteret over at lorte-Netto ikke har halvdelen af de ting jeg skal have må jeg ræse hjem og stressamme det sultne barn, alt imens idiotkæresten tørt konstaterer at jeg ikke har købt fiskefond.

Det er sådan en dag som i sag, at jeg er så edderspændt rasende og sur over at vi bor på Lars tyndskids mark med en fucking halv times kørsel hver vej for at handle, så vi kan få lavet aftensmad. Jeg er så pisse træt af at jeg skal bruge en helt formiddag på at komme til kiropraktor og i Netto (og stadig mangle at handle det sidste til aftensmad).

Baby er sgu ikke flink til at sove og han er overleveret til faren efter endnu en dejlig lur på 30 min, og jeg har lavet en Maude (eller kalder vi den Mogens nu?) og er gået i seng for at sove, men der tramper åbenbart en gnu rundt nede i stuen og larmer. Aaaaaaaarghhhhhhhhhh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh simpelthen bare en træls dag... Jeg har været til kiropraktor, og derfor har jeg nu bare ondt i ryggen og mega hovedpine. På vej hjem glemmer jeg at handle, så må vende om. Da jeg står i Netto ringer min idiot-kæreste (okay, det er han virkelig ikke, men altså!) og kan i øvrigt lige fortælle at A på daværende tidspunkt har været vågen i en time. Øh, det ville jeg godt have vidst, for jeg havde ikke pumpet ud. Nå, lettere irriteret over at lorte-Netto ikke har halvdelen af de ting jeg skal have må jeg ræse hjem og stressamme det sultne barn, alt imens idiotkæresten tørt konstaterer at jeg ikke har købt fiskefond.

Det er sådan en dag som i sag, at jeg er så edderspændt rasende og sur over at vi bor på Lars tyndskids mark med en fucking halv times kørsel hver vej for at handle, så vi kan få lavet aftensmad. Jeg er så pisse træt af at jeg skal bruge en helt formiddag på at komme til kiropraktor og i Netto (og stadig mangle at handle det sidste til aftensmad).

Baby er sgu ikke flink til at sove og han er overleveret til faren efter endnu en dejlig lur på 30 min, og jeg har lavet en Maude (eller kalder vi den Mogens nu?) og er gået i seng for at sove, men der tramper åbenbart en gnu rundt nede i stuen og larmer. Aaaaaaaarghhhhhhhhhh

:kram lorte dag nå! :kram2 lidt fnis til det med gnuen :LOL undskyld men du fik mig lige til at grine :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lpd - helt sikkert en passende dag at lave en Mogens!!

Pisselort - nogle dage er bare virkelig røvede! Det bliver bedre i morgen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

GND: en Neonate...

Men min søde mand har allerede købt en ny!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med fare for at gentage mig selv: forsikringsselskaber

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med fare for at gentage mig selv: forsikringsselskaber

Ej, hvad nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak, Katrine og MforMor :kiss

Jeg sendte en SMS til gnuen og spurgte om de to ikke skulle gå en tur, det skulle de heldigvis. Jeg fik sovet og alt var godt, altså lige indtil jeg vågnede op med mega ondt i halsen og et hoved så tungt som kampesten :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wtf!! :blink vores hynder til havemøblerne er blevet taget ud af hyndeboksen og lagt på en lige linje på terrassen bag vores redskabsskur :blink

Hvordan mon det er gået til :unsure jeg lagde dem alle i hyndeboksen lørdag aften efter vi havde haft gæster, og i går regnede det hele dagen så der var vi slet ikke ude :unsure

Nu er alle hynderne blevet drivvåde <_<

Ej, det lyder ret klamt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

GND: en Neonate...

Men min søde mand har allerede købt en ny!

Det var bare om det var den model hvor man kunne købe ny baby enhed :) Men yay for ny alarm :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvad nu?

Opvaskemaskinen er ødelagt af et lynnedslag og nu er det indbo og husforsikring der ikke kan blive enige om hvem der skal dække <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opvaskemaskinen er ødelagt af et lynnedslag og nu er det indbo og husforsikring der ikke kan blive enige om hvem der skal dække <_<

I skal altså skifte forsikringsselskab!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I skal altså skifte forsikringsselskab!

Det er faktisk ikke 'vores' selskab som er problemet. Og det er første gang vi har brug for dem. Alt det andet har været husforsikringen (som vi overtog fra tidligere underbo) og ejerskifte. Vores eget selskab er de eneste der reelt er hjælpsomme lige nu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gimpen på apoteket. Ville hente Panodil til lager da Astrid stadig er syg om/off og hun får mig til at lyde som en der giver pano i tide og utide - hvilket jeg ikke gør. For "børn under 2 år må ikke få medicin uden man har snakket med lægen" <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gimpen på apoteket. Ville hente Panodil til lager da Astrid stadig er syg om/off og hun får mig til at lyde som en der giver pano i tide og utide - hvilket jeg ikke gør. For "børn under 2 år må ikke få medicin uden man har snakket med lægen" <_<

Sådan er de også på vores lokale apotek og det er uanset, hvad jeg har skulle have til baby, så har de altid været meget bebrejdende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud hvor kan det være et kaos når man er alene med to børn...

De NÆGTEDE begge at spise aftensmad, så jeg sad med 2 skrigende unger. Besluttede mig for at smide dem i bad - Leah tissede på gulvet, og Camille skældte ud og irriterede hende..

Amen altså!!! Tæller ned til der kommer Dicte!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke lyst til at dele hvorfor, men har bare brug for kram :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke lyst til at dele hvorfor, men har bare brug for kram :(

Kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.