SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Når man seriøst føler at ens hjerne er ved at brænde sammen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

NSE jeg tror virkelig jeg havde kylet den computer ud af vinduet.. Som i helt bogstaveligt! :blink :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man seriøst føler at ens hjerne er ved at brænde sammen...

Kender følelsen :(

:kram

EDIT: er du ok? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Latterlig småtings-brok: mit kæmpe forkølelsessår på hagen (!) klør helt afsindigt :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i IKEA i tirsdags med svigermor. Hun får købt nogle skuffer i de forkerte mål. Da jeg så alligevel skal i IKEA med en veninde i dag tager jeg dem med, får dem returneret, bestilt og betalt de nye. Men glemmer jeg så ikke at hente dem i vareudleveringen?!?!? Så nu tager jeg da bare en tredje tur til IKEA <_< Så er det jo godt jeg "kun" har en times kørsel hver vej :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vist heller aldrig fået læst din fødselsberetning med CE - hvis du har en? Dejligt at høre, at det var en god samtale, som hjalp dig til at finde lidt ro med det. Jeg håber virkelig at det vil kunne gøre det samme for os. Både i forhold til at få parkeret denne fødsel, men også i forhold til eventuelt at 'turde' igen i fremtiden.

Havde du slet ingen betænkeligheder ved at skulle føde på Herlev igen anden gang så? :unsure Der havde du da til gengæld heldigvis en rigtig god fødsel, synes jeg at kunne huske. Den beretning har jeg da fået læst :)

Kan faktisk ikke på stående fod huske om jeg fik skrevet en fødselsberetning med CE. Måske i min mortråd. Er på fra mobilen så kan ikke lige tjekke.

Jo jeg havde da et par tanker omkring om jeg skulle føde på Herlev igen men lagde dem hurtigt fra mig da jeg blev tilknyttet speciel jm netop pga min sidste fødsel (og den nervøsitet der fulgte med den). Jeg følte mig hørt og følte jeg havde langt mere kontrol over forløbet. Jeg tror ikke på det ville have været bedre andre steder. Er helt sikker på du vil kunne få meget ud af den samtale med Herlev - og ja du kan godt vælge du eks. ikke vil tale med en speciel jm. Vi talte som sagt med overjm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske er det lige præcis det der skal til, for at nå ind til ham og få ham til at vågne op? At du smider hæmningerne og råber og græder og er jævnt ligeglad med at være konstruktiv?

Det havde jeg nok gjort, hvis jeg stod i dine sko :Kiss

Så meget ditto altså :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår absolut ikke hvad pointen er med den historie?? :blink At hvis man har "det hele" i en ung alder skal man nok miste det igen?[/quot

Øh, jeg er 24, har to børn - nærmest tre - udannet(godt bok ikke revisor) ejer et hus som også er delvis nyrenoveret... Og så har vi en kat? Ååååhhh.... Øhhh...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår absolut ikke hvad pointen er med den historie?? :blink At hvis man har "det hele" i en ung alder skal man nok miste det igen?[/quot

Øh, jeg er 24, har to børn - nærmest tre - udannet(godt bok ikke revisor) ejer et hus som også er delvis nyrenoveret... Og så har vi en kat? Ååååhhh.... Øhhh...

Nogen lunde samme historie her ;) Dog ingen dyr. Men ellers har jeg da "det hele".

Nå ja, men så ved vi da hvor vi ender :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår absolut ikke hvad pointen er med den historie?? :blink At hvis man har "det hele" i en ung alder skal man nok miste det igen?

Der blev nævnt kærligt ment at NSE er så ung endnu og stadig har livet foran sig.

Min pointe er at nogengange ikke ALTID har mange for travlt med at opnå ALT...resultatet kan NOGEN gange være at man vokser fra hinanden eller andre ting som i mit eksempel..

MEN igen det er ikke ALLE det gælder for heldigvis.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig lidt som en drama - Queen lige nu :blush

Vi fik snakket da han hørte mig snøfte fra soveværelset af og jeg brød sammen og fortalte at jeg ikke kunne være konstruktiv og at det blev sagt måske lidt hårdt. Han lyttede og tørrede mine tårer væk og gik straks igang med at gøre rent. Han lovede at han ville tage sig sammen og hjælpe mere til.

Det var rigtig rart at få det hele ud og jeg føler mig virkelig fjollet over at jeg troede at han ville gå.. Men jeg ER stresset. Og har flere gange måtte skrue ned, lave om og ændre på planerne. Men hvor er det svært når man vil det hele..

Jeg håber at han begynder at hjælpe mere til og det er virkelig dejligt at han har lovet mig det - men helt ærligt så skal jeg se det før jeg helt tror på det. Det er svært at ændre sine vaner.. Men jeg lader tvivlen komme ham til gode..

Vi skal nok blive en glad familie, vi skal bare lige finde vores nye roller og lære at prioritere i den rigtige rækkefølge ;)

Og jeg skal nok få det hele - en eller anden dag :rolleyes

Tak for alle jeres beskeder og støttende ord, kram og råd. Det er så fedt når det hele brænder sammen :Kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det var blot et eksempel på nogen unge mennesker her i livet som har travlt med at få opfyldt en række drømme og hvor det viste sig de glemte hinanden i farten osv. Det er bestemt ikke ALLE det sker for heldigvis. Så det var ikke for at nogen skulle føle sig ramt eller misforstå mig. Det bar blot koblet til en anden kommentar :-)

Godnat piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der blev nævnt kærligt ment at NSE er så ung endnu og stadig har livet foran sig.

Min pointe er at nogengange ikke ALTID har mange for travlt med at opnå ALT...resultatet kan NOGEN gange være at man vokser fra hinanden eller andre ting som i mit eksempel..

MEN igen det er ikke ALLE det gælder for heldigvis.

Jeg synes ærlig talt det er en lidt uheldig pointe. Især fordi det er noget der kan ske ligegyldigt alder.

Min søster smed en uheldig bemærkning for ikke så langt tilbage til en familie fødselsdag. Jeg var 25 år, godt gift, havde en dejlig søn og endnu et barn på vej, uddannelse, fast arbejdet og eget nyrenoveret hus. Snakken gik med en anden 25-årig på hvor forskellige steder i livet man kan være i den alder. Jeg var selv i den periode rigtig overvældet over at have "det hele". Det ramte mig virkelig, da jeg som 24-årig blev ansat i, på daværende tidspunkt, mit drømmejob. Ingen får jo det hele.

Der kom det så lige så tørt fra min nyskilte søster: "Det kan hurtigt ændre sig.."

Det gjorde ondt. Det gjorde din historie her også. Jeg får en følelse af, at man ikke kan ønske hinanden det bedste.

Jeg fik i øvrigt sagt til min søster, at det da var noget underligt noget at sige, og så forlod jeg lokalet.

Jeg vil gøre nogen lunde det samme her.

Jeg overfortolket sikkert en helt del. Sådan går det nemt med de skrevne ord.

Men det er skræmmende at have "det hele", det er det virkelig. For hvornår mister man det, og bliver en del af en god historie på et babyforum efterfulgt af en blinkende smiley?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ærlig talt det er en lidt uheldig pointe. Især fordi det er noget der kan ske ligegyldigt alder.

Min søster smed en uheldig bemærkning for ikke så langt tilbage til en familie fødselsdag. Jeg var 25 år, godt gift, havde en dejlig søn og endnu et barn på vej, uddannelse, fast arbejdet og eget nyrenoveret hus. Snakken gik med en anden 25-årig på hvor forskellige steder i livet man kan være i den alder. Jeg var selv i den periode rigtig overvældet over at have "det hele". Det ramte mig virkelig, da jeg som 24-årig blev ansat i, på daværende tidspunkt, mit drømmejob. Ingen får jo det hele.

Der kom det så lige så tørt fra min nyskilte søster: "Det kan hurtigt ændre sig.."

Det gjorde ondt. Det gjorde din historie her også. Jeg får en følelse af, at man ikke kan ønske hinanden det bedste.

Jeg fik i øvrigt sagt til min søster, at det da var noget underligt noget at sige, og så forlod jeg lokalet.

Jeg vil gøre nogen lunde det samme her.

Jeg overfortolket sikkert en helt del. Sådan går det nemt med de skrevne ord.

Men det er skræmmende at have "det hele", det er det virkelig. For hvornår mister man det, og bliver en del af en god historie på et babyforum efterfulgt af en blinkende smiley?

"There are two tragedies in life. One is to loose your heart's desire. The other is to gain it"

- George Bernard Shaw

;) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor helvede skal William stå op 5:30? Jeg har stort set ikke sovet i nat pga Nohr :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NSE jeg tror virkelig jeg havde kylet den computer ud af vinduet.. Som i helt bogstaveligt! :blink :prik

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ærlig talt det er en lidt uheldig pointe. Især fordi det er noget der kan ske ligegyldigt alder.

Min søster smed en uheldig bemærkning for ikke så langt tilbage til en familie fødselsdag. Jeg var 25 år, godt gift, havde en dejlig søn og endnu et barn på vej, uddannelse, fast arbejdet og eget nyrenoveret hus. Snakken gik med en anden 25-årig på hvor forskellige steder i livet man kan være i den alder. Jeg var selv i den periode rigtig overvældet over at have "det hele". Det ramte mig virkelig, da jeg som 24-årig blev ansat i, på daværende tidspunkt, mit drømmejob. Ingen får jo det hele.

Der kom det så lige så tørt fra min nyskilte søster: "Det kan hurtigt ændre sig.."

Det gjorde ondt. Det gjorde din historie her også. Jeg får en følelse af, at man ikke kan ønske hinanden det bedste.

Jeg fik i øvrigt sagt til min søster, at det da var noget underligt noget at sige, og så forlod jeg lokalet.

Jeg vil gøre nogen lunde det samme her.

Jeg overfortolket sikkert en helt del. Sådan går det nemt med de skrevne ord.

Men det er skræmmende at have "det hele", det er det virkelig. For hvornår mister man det, og bliver en del af en god historie på et babyforum efterfulgt af en blinkende smiley?

Er sq ked af du har det sådan med min pointe eller tolker mine ord så hårdt for jeg er skriver det ikke fordi jeg tror eller mener unge som har "alt" mister det igen.

Kan da os godt forstå du Sys din søsters kommentar var ret upassende. Det ville jeg aldrig sige til nogen.

I øvrigt er jeg af den overbevisning vi alle gør vores bedste for at have det parforhold og familie liv osv. Som vi ønsker os og brænder for. :-)

Og ønsker og drømme osv ændrer sig hele tiden livet igennem. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også at du overfortolker en del :kram2 mon ikke det girly1988 mente var, at man ikke behøver at stresse for at nå alt inden man når en bestemt alder?

Og det der med at "have det hele", det er en spøjs størrelse. For ens drømme og mål ændrer sig. Hvis man har det hele når man er x antal år, betyder det ikke at man føler at man har det hele når der er gået 5 år, selvom man har præcis de samme ting som man havde 5 år tidligere. Så kan det være at drømmejobbet er blevet til et mareridt, man ønsker sig en anden uddannelse, et større hus, eller man får nye naboer der er så forfærdelige at drømmeboligen ikke længere er en drømmebolig osv.

Og ja du har helt ret i det du skriver her :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg savner allerede Im :boo måske tanken om, at jeg slet ikke ser ham i dag også påvirker det mere :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

CE sover, Mathilde sover (dog uroligt), M sover (og snorker - måske derfor Mathilde er urolig) så hvad sker der lige for at jeg ikke kan sove :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, NSE, når der kommer nogle ekstra belastninger i et forhold, er man jo stadig to om at klare dem, selvom begge er fyldt op. Sådan er det at være en familie.

Men - kærligt ment - jeg tror også, du skal sætte dine forventinger lidt ned. Til dig selv og dine drømme. Lige nu er du mor til lille spædbarn, og du har en masse forventninger om et super-bryllup, at du skal tabe dig, måske starte på job snart, et rent hjem og have pseudo-tvillinger. Det lyder sgu overvældende.

Når jeg presser mig selv for meget, så bliver jeg endnu mere disponeret for at se at M fejler. Der er sjældent røg uden en brand, så han har formentlig været et kvaj på nogle punkter, men jeg bliver bare mere sårbar og irriteret når jeg er presset - og en del af det skyldes også mig selv og mit hoved som er fyldt af planer og "nødvendigheder".

Du er så ung! Her er et venligt skub imod at få prioriteret to-tre ting, som du vil fokusere på, og lade alt det andet blive i baggrunden. Og så meld det ud til ham din forlovede, og spørg ham direkte om han vil være med?!

Så enig - det var lige alt det jeg ikke kunne finde ud af at formulere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv min store dreng er syg og sløj med opkast :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

This Morning :prik :prik :prik

Mandagen falder i sandhed på en tirsdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Familie til salg :( lortemorgen... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At aflevere en meget ked af der A i dp i morges :( Lorte-lukkedag i går :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.