SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Kører hele vejen til Holbæk med barn, for at komme til hørescreening. Får at vide at det først er i morgen? Jeg var dog sikker på at det var i dag. I postkassen ligger der så et brev(der er kommet i dag) om at tiden er aflyst og rykket til i morgen!!!!!

Argh det er sku en ommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg stadigvæk putter, her 3 timer efter start :( lille pus :( men jeg har virkelig svært ved at bevare min ifavnske tilgang :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider ikke amme om natten længere <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kunne virkelig godt bruge en lur - forudser en lang dag, med tumlingen hjemme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blisten i min mund vil bare ikke gå væk. Av for helvede altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider ikke amme om natten længere <_<

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dørtelefon-prank :angry

Lorte (MEGA LORTE) nat, kommer for sent op (min arbejdstid starter kl 7, så ville gerne være "klar" der, selvom det der ikke kommer nogen der), og lige som jeg er på vej i bad, ringer det på døren. Så jeg STYRTER (zombietræt) ud og tager tøjet fra igår på, og åbner døren. Ingen står der. Ned af elevatoren og kigge udenfor. Heller ingen. Op igen og så i bad. Med adrenalinen drønende igennem min trætte krop. :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luksus brok af den gode slags...lige idag skal de på tur i dp og Tobias skal derfor være der senest 8.30 og så vågner begge drenge lidt over 5...falder i søvn igen til 6.45...så har lidt travlt med morgenmaden når vi er vant til at stå tidligt op...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et styks sur baby, fordi hun har brugt hele natten på at være pat-tyran istedet for at sove.

Et styks 4-årig, der synes, det er hans RET at få shorts på fordi SOLEN SKINNER MOR! (Så skidevære med, at der er pissekoldt alligevel).

<_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er blevet skide forkølet.

At jeg igen er blevet vækket 700 gange.

At jeg skal bruge ledig tid på at støvsuge og vaske gulv.

At jeg åbenbart tørrer vasketøj i regnvejr.

<_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et styks 4-årig, der synes, det er hans RET at få shorts på fordi SOLEN SKINNER MOR! (Så skidevære med, at der er pissekoldt alligevel).

<_<

Det kæmper vi også en kamp med hver morgen, heldigvis er det lykkedes os at overbevise hende om at have leggings på under shorts (men det er selvfølgelig ikke en løsning med en dreng)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kæmper vi også en kamp med hver morgen, heldigvis er det lykkedes os at overbevise hende om at have leggings på under shorts (men det er selvfølgelig ikke en løsning med en dreng)

Jeg tog ham med på altanen og spurgte, om han stadig ville have shorts på. Det hjalp :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom først i seng kl 04... Men mest fordi at Nichlas og jeg lige fandt lidt overskud til at kigge hinanden i øjnene - så det er okay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sovet tre timer i nat. W skreg og skreg, og intet kunne få ham til at falde til ro, før han faldt i søvn af udmattelse. Godt han skal til zoneterapi igen på mandag og kst på onsdag. Jeg tudbrølede, fordi det var jo sådan Carolines kolik-helvede startede! Og denne her gang skal jeg være mor for to andre piger; hvoraf Caroline er så ked af at komme i børnehave.... Det er en fase, ik?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det hele er hårdt lige for tiden, og jeg har svært ved at finde glæden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sovet tre timer i nat. W skreg og skreg, og intet kunne få ham til at falde til ro, før han faldt i søvn af udmattelse. Godt han skal til zoneterapi igen på mandag og kst på onsdag. Jeg tudbrølede, fordi det var jo sådan Carolines kolik-helvede startede! Og denne her gang skal jeg være mor for to andre piger; hvoraf Caroline er så ked af at komme i børnehave.... Det er en fase, ik?

Kan ikke lige huske hvor på Sjælland du bor men der er en behandler i lumsås tæt på Odsherred som er lidt en troldmand, han er fysioterapeut, kst, osteopat og meget andet og behandler mange små børn ( og voksne)

Vi kommer hel vejen fra Gentofte :) han er ikke dyrere end andre. Bare et tip

Han hedder Michael Corth

Og kram! Det er ikke sjovt med små kede babyer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke lige huske hvor på Sjælland du bor men der er en behandler i lumsås tæt på Odsherred som er lidt en troldmand, han er fysioterapeut, kst, osteopat og meget andet og behandler mange små børn ( og voksne)

Vi kommer hel vejen fra Gentofte :) han er ikke dyrere end andre. Bare et tip

Han hedder Michael Corth

Og kram! Det er ikke sjovt med små kede babyer![/quot

20 min fra Holbæk, men har bestilt tid hos en i samme by vi bor i :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det skal være så skide svært at få stinus til at sove om dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det hele er hårdt lige for tiden, og jeg har svært ved at finde glæden :(

 

Det er ikke rart, når man har det sådan :( Her hjælper det ind i mellem at gå en lang tur, når jeg har det sådan. Hvis man kan overbevise sig selv om, at man orker altså. Er der et eller andet du kunne have lyst til at lave, som lige kunne give følelsen af et lille afbræk eller lidt hygge, som du kan få lov at prioritere tid til? Håber at det bliver bedre snart :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det skal være så skide svært at få stinus til at sove om dagen

 

Øv :kram2 Det er lidt det samme her. Hun sover fint, når det er mørkt. Men om dagen kæmper jeg virkelig også med det. Håber at han overgiver sig snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alura, husk at du kan få gratis psykolog timer hos børn og familie psykologien i Sverige, din svenske SP kan give dig nummeret eller du kan slå det op på regionens hjemmeside..... Jeg har fået rigtig meget ud af mine samtaler med min psykolog bl.a. om fødslen og psykologen er jo på "din side" og ser det fra din vinkel hvor de på hospitalet da lytter, men også er lidt i forsvarsposition (i mit tilfælde var det direkte på grænsen til lægefejl) selvom de måtte give mig ret i at der var sket flere ting der ikke var okay og jeg har fået personlig undskyldning fra både hospitalschefen og øverste læge på kvinnoklinikken...

 

Ja, det overvejer jeg også. Først og fremmest har vi dog brug for at få svar på nogle spørgsmål omkring den behandling vi fik og det er de vel de nærmeste til at give os på Herlev. Og min mand har nok mindst lige så meget brug for at få den snak, som jeg har. Så nu tænker jeg at vi starter i den ende og får svar på de spørgsmål vi har og så ser vi om der er behov for yderligere bagefter.

 

Er da ked af at høre, at din fødsel foregik sådan :( Det var jeg slet ikke klar over - eller også har jeg glemt det igen, min hjerne kører virkelig på laveste kapacitet lige nu :unsure Godt at du har fået talt med nogen om det og det må være rart med en undskyldning i det mindste :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får totalt stress af, at skulle rejse med en baby ... Har pakket i to dage, og prøver at huske på alle de ting, vi kun kan pakke i sidste øjeblik. Og stresser over, om han nu skider lige som vi går om bord på flyet, og hvad nu med mad etc.

Hader i forvejen, når man skal ud af døren for at nå et fly, og det er bare ti gange værre nu.

Arrrgh. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får totalt stress af, at skulle rejse med en baby ... Har pakket i to dage, og prøver at huske på alle de ting, vi kun kan pakke i sidste øjeblik. Og stresser over, om han nu skider lige som vi går om bord på flyet, og hvad nu med mad etc.

Hader i forvejen, når man skal ud af døren for at nå et fly, og det er bare ti gange værre nu.

Arrrgh. ;)

Jeg forstår, men vil alligevel sige "Ro på, det skal nok gå!" Jeg har rejst en del med både 1 og 2 små børn, og det er hver gang gået over al forventning. Et par gange er baby blevet ked af det i løbet af rejsen, men jeg prøver at tænke at det ville han nok også blive derhjemme. Og folk er meget forstående, for det meste! Til det med at glemme ting, så ville jeg lave en rigtig god og lang liste, baseret på at du gennemgår din dag med baby og alle de ting du bruger til ham i hovedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :kram2 Det er lidt det samme her. Hun sover fint, når det er mørkt. Men om dagen kæmper jeg virkelig også med det. Håber at han overgiver sig snart.

Han har overgivet sig.... Men puu jeg synes det bliver sværere og sværere med de daglure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.