SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Kender følelsen :(

:kram

EDIT: er du ok? :unsure

Tak. Ja, tænker jeg er ok. Havde bare lidt migræne i går, så det hele kogte lidt... I dag har været bedre (selvom jeg har lyst til at tide helt uden grund... Er nok lidt overbelastet pt...)

Ser frem til en tumlingefri weekend hvor jeg bare kan koble af!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HADER min mands chef!!! Som endda er hans bror

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har fødselsdag om halvanden måned. Det er en tirsdag, og derfor ville jeg holde det i én af weekenderne, der omkranser det. Min bror har så lavet planer med venner i BEGGE weekender omkring dagen, og han og hans familie kan derfor ikke være med.

Nu har jeg tygget på det et par dage, og jeg er stadig bare ked af det. Og skuffet. Er det virkelig forkælet af mig at tænke, at han da godt lige kunne have hørt, om jeg havde planer om at fejre min fødselsdag, før han gjorde det umuligt for ham og hans familie at deltage?

Det er ikke selve dagen, der gør mig så meget. Altså jeg fylder 31. Men det er sgu nok mere bare, at han overhovedet ikke overvejer at tage det hensyn til mig.

Ved ikke - synes bare at han efterhånden er blevet så fjern i vores forhold :boo :boo

ps. Naturligvis er det en længere historie. Fx. deltog hverken han eller hans kone i vores polterabender. Hun prioriterede en venindes datters navngivningsfest, og han syntes bare ikke, at han ville "spilde" en feriedag på det.

Mon ikke det handler mest om det sidste, du skriver? Altså at man har følt sig fravalgt ift nogle vigtige ting? Og så hvor stor en familie man har?

Hvis vi ikke kunne lave planer i weekender omkring nærmeste families fødselsdage, kunne vi aldrig planlægge noget. Vi er ca 25 søskende, nevøer/niecer svogre/svigerinde og forældre - så det er i snit 2 fødselsdage om måneden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke det handler mest om det sidste, du skriver? Altså at man har følt sig fravalgt ift nogle vigtige ting? Og så hvor stor en familie man har?

Hvis vi ikke kunne lave planer i weekender omkring nærmeste families fødselsdage, kunne vi aldrig planlægge noget. Vi er ca 25 søskende, nevøer/niecer svogre/svigerinde og forældre - så det er i snit 2 fødselsdage om måneden...

Mjah jo... Men omvendt regner han jo altid med, at jeg stiller op?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at jeg er så meget en dårligere version af mig selv efter bare 1 uge tilbage på arbejde :(

Frygter jeg aldrig finder glæden igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at jeg er så meget en dårligere version af mig selv efter bare 1 uge tilbage på arbejde :(

Frygter jeg aldrig finder glæden igen :(

Øv, det lyder hårdt! Er jobbet dumt, eller er det pga familien?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hele morgenen har man hørt Lilly: "Så så mor... far skal sige undskyld" :boo hvad er vi for nogen lorte forældre der skændes foran vores barn

Puha kender det men nogle gange sker det bare :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mjah jo... Men omvendt regner han jo altid med, at jeg stiller op?

Ja ok - så er det sgu ik fair. Under alle omstændigheder er det i very fald eb træls følelse at sidde tilbage med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har fødselsdag om halvanden måned. Det er en tirsdag, og derfor ville jeg holde det i én af weekenderne, der omkranser det. Min bror har så lavet planer med venner i BEGGE weekender omkring dagen, og han og hans familie kan derfor ikke være med. 

Nu har jeg tygget på det et par dage, og jeg er stadig bare ked af det. Og skuffet. Er det virkelig forkælet af mig at tænke, at han da godt lige kunne have hørt, om jeg havde planer om at fejre min fødselsdag, før han gjorde det umuligt for ham og hans familie at deltage?

Det er ikke selve dagen, der gør mig så meget. Altså jeg fylder 31. Men det er sgu nok mere bare, at han overhovedet ikke overvejer at tage det hensyn til mig. 

Ved ikke - synes bare at han efterhånden er blevet så fjern i vores forhold :boo :boo

 

ps. Naturligvis er det en længere historie. Fx. deltog hverken han eller hans kone i vores polterabender. Hun prioriterede en venindes datters navngivningsfest, og han syntes bare ikke, at han ville "spilde" en feriedag på det.

:( Det er strengt forbudt at nedprioritere sin søster! :klap

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det lyder hårdt! Er jobbet dumt, eller er det pga familien?

:kram

Det er mest at jeg bare synes det er det fedeste at gå hjemme :( så jeg er bange for uanset job ville jeg altid hade det... Jeg er nu tilbage i mit gamle team men laver ikke dagens gode gerning fordi der ikke er job til mig så nu skal de finde et. Skal til en ekstern samtale om 2.5 uger så håber jeg får det job og gejsten tilbage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger - jeg prøver at blive glad igen, men da svigermor spurgte hvordan jeg havde det begyndte jeg bare at tude og gik i seng. Jeg er ikke helt kommet mig over at R startede dagen med at sige han ville flytte... han mener det vel ikke (?) men sådan noget siger man da ikke... føler virkelig ikke han har nogen kærlighed at gi for tiden og han kun er her pga Lilly og lille ny. OG så føler jeg mig pænt meget usynlig fordi han åbenbart tror det kun er ham som laver noget her i huset. Givet han er den som støvsuger og skrubber og skurer mest, men jeg står sådan set 100% for tøjvask, indkøb, madlavning og både morgen og aftenrutiner med pigerne osv. Det tæller så åbenbart bare ikke? Har en barnlig lyst til at sætte mig og lave ingenting de næste 14 dage og se om han så syns jeg plejer at lave "noget". Og ellers kan han da bare flytte eller noget så...

 

Fuck jeg er ynkelig i dag :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mest at jeg bare synes det er det fedeste at gå hjemme :( så jeg er bange for uanset job ville jeg altid hade det... Jeg er nu tilbage i mit gamle team men laver ikke dagens gode gerning fordi der ikke er job til mig så nu skal de finde et. Skal til en ekstern samtale om 2.5 uger så håber jeg får det job og gejsten tilbage :)

Det lyder dælme heller ikke som om de opfylder nogen som helst personlige ambitioner :wacko Jeg håber virkelig, det bliver bedre for dig. Selvom jeg sagtens kan følge dig i, at det bare er federe at gå hjemme <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at C endnu ikke er blevet passet i en alder af 11 mdr, idag.

Mor er ved at få grå hår...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over skod tv.. Og at jeg ikke gider finde noget pp Netflix :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om det er brok, men jeg hader disse tanker om i morgen når jeg skal tandlæge... Jeg HADER tandlæge og jeg skal sidde i flere timer på en tandlægestol... Nerverne sidder allerede ude på tøjet... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt bedre stemning her - tak for kram og tanker piger, og undskyld at jeg ikke rigtig har magtet at svare på det.  :kiss

 

Mangler lidt en afslutning og en snak om at man da ikke går og slynger om sig med skilsmissetrusler bare fordi man er sur...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om det er brok, men jeg hader disse tanker om i morgen når jeg skal tandlæge... Jeg HADER tandlæge og jeg skal sidde i flere timer på en tandlægestol... Nerverne sidder allerede ude på tøjet...

Uhhhhh ja.

Skal selv til tandlæge i morgen. Skal ha sat en bro på. Er ski.. nervøs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt bedre stemning her - tak for kram og tanker piger, og undskyld at jeg ikke rigtig har magtet at svare på det. :kiss

Mangler lidt en afslutning og en snak om at man da ikke går og slynger om sig med skilsmissetrusler bare fordi man er sur...

Godt at høre :kiss

Og ja, sørg for at få taget den snak - for det er da ikke fedt eller fair :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby snorker helt ondsvagt højt :prik altså NÅR han rent faktisk sover. Hvilket ikke er så længe ad gangen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhhh ja.

Skal selv til tandlæge i morgen. Skal ha sat en bro på. Er ski.. nervøs

Uh det kan jeg godt forstå... Held og lykke med det.... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fyret en unødvendig spids kommentar efter manden. <_< Er bare TRÆT af at være alene om at få E til at sove. Og jeg savner min mand. Og kan faktisk overhovedet ikke mærke, at han savner mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om det er brok, men jeg hader disse tanker om i morgen når jeg skal tandlæge... Jeg HADER tandlæge og jeg skal sidde i flere timer på en tandlægestol... Nerverne sidder allerede ude på tøjet...

Årh jeg kender det. Jeg har ikke været til tandlæge i to år :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fyret en unødvendig spids kommentar efter manden. <_< Er bare TRÆT af at være alene om at få E til at sove. Og jeg savner min mand. Og kan faktisk overhovedet ikke mærke, at han savner mig :(

:kram2

Jeg er pudsigt nok også eneansvarlig for putning af yngstefidus herhjemme <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Jeg er pudsigt nok også eneansvarlig for putning af yngstefidus herhjemme <_<

Ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Jeg er pudsigt nok også eneansvarlig for putning af yngstefidus herhjemme <_<

:kram2 <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.