SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Og i øvrigt kan B ikke tåle den, hvilket min far udemærket godt ved...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for kram. :lovebk Jeg er simpelthen så målløs! Uden at have snakket med os om det først, tager han den med. Og det er bare sådan, at reglerne for det festlokale vi har lejet, siger nul dyr. Og jeg er så autoritetstro, at jeg gerne vil overholde det, så jeg siger til ham, at det desværre ikke går. Og så siger han, at så må han jo tage hjem med den. Og jeg spørger, om han så ikke kommer tilbage, men det gør han ikke. Han siger pænt farvel til alle de undrende gæster, inkl Valdemar, der ikke forstår hvorfor morfar tager afsted lige efter at være kommet. Jeg er fanme sur.

:blink Det er fandme ikke ok!!!!

Håber I får en god fødselsdag for Valdemar alligevel :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det lyder virkelig mærkeligt bbm!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM - Mine hormoner er lidt fucked? Men jeg får sådan en led knude i maven på jeres vegne. Især V..... Nærmest tårer. Ej det kan jeg slet ikke have.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak det er rart at høre at det ikke er mig, der er gal på den... Og jo tak, derudover har vi haft en rigtig dejlig dag :) Det regnede på hoppeborgen og min lagkage sejlede, men vi har grinet og blevet mætte og V er lykkelig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM - Mine hormoner er lidt fucked? Men jeg får sådan en led knude i maven på jeres vegne. Især V..... Nærmest tårer. Ej det kan jeg slet ikke have.

Altså han viste ikke noget vrede og V har heldigvis været for optaget af alt det andet til at spørge. Men JEG synes ikke, han kan være det bekendt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@bbm :kram2

 

Sikken mærkelig opførsel fra din far. Håber V ikke tænker mere over det senere heller, men bare husker det som en god dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. :lovebk Jeg er simpelthen så målløs! Uden at have snakket med os om det først, tager han den med. Og det er bare sådan, at reglerne for det festlokale vi har lejet, siger nul dyr. Og jeg er så autoritetstro, at jeg gerne vil overholde det, så jeg siger til ham, at det desværre ikke går. Og så siger han, at så må han jo tage hjem med den. Og jeg spørger, om han så ikke kommer tilbage, men det gør han ikke. Han siger pænt farvel til alle de undrende gæster, inkl Valdemar, der ikke forstår hvorfor morfar tager afsted lige efter at være kommet. Jeg er fanme sur.

:blink WTF

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blink WTF

WTF indeed. Men forhåbentlig husker V istedet hoppeborgen og angry Birds maskerne og alle ballonerne :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WTF indeed. Men forhåbentlig husker V istedet hoppeborgen og angry Birds maskerne og alle ballonerne :biglove

Fik I fat på noget sukkerprint?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik I fat på noget sukkerprint?

Nej vi brugte Mistels idé og købte figurer fra BR :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej vi brugte Mistels idé og købte figurer fra BR :)

Perfekt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt :)

Ja han var ellevild :D

(Og kagen drillede så sukkerprint ville sikkert have drattet af alligevel :Lol )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja han var ellevild :D

(Og kagen drillede så sukkerprint ville sikkert have drattet af alligevel :Lol )

Men hey, det tanken, der tæller ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De dér fester, hvor man bare føler sig fuldstændigt malplaceret.

 

(Og BBM, din far er en spade)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hey, det tanken, der tæller ;)

Og efter sigende smagte den godt :) (jeg fik ikke smagt, jeg havde travlt med at lege med balloner :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De dér fester, hvor man bare føler sig fuldstændigt malplaceret.

(Og BBM, din far er en spade)

Ja idag var han sgu. (Han er ellers tit ret awsome :chin: :unsure )Tak fordi du siger det :kiss

Håber du er kommet hjem fra festen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. :lovebk Jeg er simpelthen så målløs! Uden at have snakket med os om det først, tager han den med. Og det er bare sådan, at reglerne for det festlokale vi har lejet, siger nul dyr. Og jeg er så autoritetstro, at jeg gerne vil overholde det, så jeg siger til ham, at det desværre ikke går. Og så siger han, at så må han jo tage hjem med den. Og jeg spørger, om han så ikke kommer tilbage, men det gør han ikke. Han siger pænt farvel til alle de undrende gæster, inkl Valdemar, der ikke forstår hvorfor morfar tager afsted lige efter at være kommet. Jeg er fanme sur.

Hvor lang transporttid havde din far?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså... Jeg elsker min Ingersen. ELSKER hende! Men for helvede hvor kan det barn dog være irriterende! :rolleyes

Efter 3 ugers (dejlig!) sommerferie har damen fået økuller og hun har brugt weekenden på at larme, være alt for voldsom-kærlig overfor sin søster og så insisteret på at blive sur over ALT! Oh.my.lord.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja idag var han sgu. (Han er ellers tit ret awsome :chin: :unsure )Tak fordi du siger det :kiss

Håber du er kommet hjem fra festen :kram

 

Jeg gik før tid. Blamed it on the baby ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lang transporttid havde din far?

Ca 5 minutters gang til bussen og så 10 minutters bustur. Det var 110% sikkert ikke dét der stoppede ham i at komme tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik før tid. Blamed it on the baby ;)

Haha hvad har man ellers babyer til :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså... Jeg elsker min Ingersen. ELSKER hende! Men for helvede hvor kan det barn dog være irriterende! :rolleyes

Efter 3 ugers (dejlig!) sommerferie har damen fået økuller og hun har brugt weekenden på at larme, være alt for voldsom-kærlig overfor sin søster og så insisteret på at blive sur over ALT! Oh.my.lord.

Vi kender det. :kram Da V vendte tilbage til bh kom vi til at sige noget i retning af, at det var godt, han skulle afsted igen, og pædagogens svar var "Det siger ALLE" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og efter sigende smagte den godt :) (jeg fik ikke smagt, jeg havde travlt med at lege med balloner :D )

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, det var ikke for at lyde "bedre" eller noget, men jeg kan vitterligt nogle gange blive "bange" for om jeg bare - eller B og jeg - bare er vildt strenge. Vi får ofte at vide, at vores piger er dejlige at have med ude, eller "velopdragne" hvilket jo er et ord man skal skamme sig over at få på sig... Hm... Altså forstå mig ret, ungerne er strenge og har hø i ørerne, men det er primært når de leger sammen faktisk....

Er velopdragen et skældsord nu? Seriøst??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.