SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Sådan tynd madras på gulvet er altså ikke vildt behagelig :prik av!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lort! Lort overalt! Bogstavelig talt!

Nova har nok været lidt forstoppet de sidste par dage og det skulle selvfølgelig ud i den lille time jeg har sovet med hende i mine arme i vores seng istedet for i hendes egen seng med vådliggerlagen.

Åh her den anden dag havde jeg givet en engangsble på til nat, fordi hans natble ikke var blevet tør. Big mistake, vågnede også op til en baby der møffede rundt i bæ :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At A er begyndt at vågne tidligt igen :rolleyes Og hans far ikke lige fattede konceptet med, at den, som har natten, er den, der sover længe :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er sidste feriedag og jeg har SLET ikke lyst til at tage på arbejde i morgen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg triller rundt med barnevogn og er sååå tæt på at tisse i bukserne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg triller rundt med barnevogn og er sååå tæt på at tisse i bukserne!

Jeg har lært mig selv at vente i MANGE timer! Jeg kan også ignorere trængen til at hoste OG nyse lydløst! Mine mange evner som mor til søvnnægtende William! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvis ikke han var min egen, så havde jeg godt nok ment at han var godt gammeldags uopdragen :prik

Hvorfor er 3årige bare sådan nogle pestilenser nogengange? Og hvorfor er det især når moren ikke har sovet og har ondt i hovedet? OG når man skal spise morgenmad på et hotel?

Jeps! Det var min dreng der råbte højt, min dreng der ikke kunne finde ud af at sidde på sin stol og min dreng der bare overhovedet ikke (!!) hørte hvad hans mor sagde <_<

:blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvis ikke han var min egen, så havde jeg godt nok ment at han var godt gammeldags uopdragen :prik

Hvorfor er 3årige bare sådan nogle pestilenser nogengange? Og hvorfor er det især når moren ikke har sovet og har ondt i hovedet? OG når man skal spise morgenmad på et hotel?

Jeps! Det var min dreng der råbte højt, min dreng der ikke kunne finde ud af at sidde på sin stol og min dreng der bare overhovedet ikke (!!) hørte hvad hans mor sagde <_<

:blush

Sådan en har jeg også her til morgen - og han er lige blevet 4 år.... stopper det aldrig :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvis ikke han var min egen, så havde jeg godt nok ment at han var godt gammeldags uopdragen :prik

Hvorfor er 3årige bare sådan nogle pestilenser nogengange? Og hvorfor er det især når moren ikke har sovet og har ondt i hovedet? OG når man skal spise morgenmad på et hotel?

Jeps! Det var min dreng der råbte højt, min dreng der ikke kunne finde ud af at sidde på sin stol og min dreng der bare overhovedet ikke (!!) hørte hvad hans mor sagde <_<

:blush

Åh, vi har også haft en træls start på dagen. Jeg føler med dig :kram2

Vi har fætter på 10 år på besøg, og af en eller anden grund starter Theodor dagen med at slå ham <_< Da jeg siger til Theodor, at det må han ikke og beder ham undskylde, råber han af mig, at jeg skal stoppe med at snakke :blink Så det blev lige til en tur på værelset til en snak og rasen ud, og så fik fætter en undskyldning. Men nøj hvor jeg ikke lige orker det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en har jeg også her til morgen - og han er lige blevet 4 år.... stopper det aldrig :unsure

Så er det jeg tænker... Er jeg den strengeste mor ? Når mine børn ikke sidder pænt osv, så får de det at vide, og sætter sig pænt eller sådan noget. Selvfølgelig kan jeg gentage beskeden, men de hører som regel efter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det jeg tænker... Er jeg den strengeste mor ? Når mine børn ikke sidder pænt osv, så får de det at vide, og sætter sig pænt eller sådan noget. Selvfølgelig kan jeg gentage beskeden, men de hører som regel efter

Jeg siger også fra men CE prøver alverdens grænser af i øjeblikket. Nok en del af at lillesøster er kommet til. Men nok også bare almindelig grænsesøgen. men dejligt hvis du kan få dem til det. Det kan jeg i øjeblikket 50/50 med CE ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min 3-årige hører overhovedet ikke efter. Det gjorde han heller ikke i forgårs, da han kun var 2 :D

Jeg kan godt være streng mor, men det hører min dreng alligevel ikke efter af :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, det var ikke for at lyde "bedre" eller noget, men jeg kan vitterligt nogle gange blive "bange" for om jeg bare - eller B og jeg - bare er vildt strenge. Vi får ofte at vide, at vores piger er dejlige at have med ude, eller "velopdragne" hvilket jo er et ord man skal skamme sig over at få på sig... Hm... Altså forstå mig ret, ungerne er strenge og har hø i ørerne, men det er primært når de leger sammen faktisk....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, det var ikke for at lyde "bedre" eller noget, men jeg kan vitterligt nogle gange blive "bange" for om jeg bare - eller B og jeg - bare er vildt strenge. Vi får ofte at vide, at vores piger er dejlige at have med ude, eller "velopdragne" hvilket jo er et ord man skal skamme sig over at få på sig... Hm... Altså forstå mig ret, ungerne er strenge og har hø i ørerne, men det er primært når de leger sammen faktisk....

 

Hvorfor skal man skamme sig over velopdragne børn? Jeg synes det er fint, så længe det ikke tipper over i, at de er totalt underkuede og ikke må noget som helst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, det var ikke for at lyde "bedre" eller noget, men jeg kan vitterligt nogle gange blive "bange" for om jeg bare - eller B og jeg - bare er vildt strenge. Vi får ofte at vide, at vores piger er dejlige at have med ude, eller "velopdragne" hvilket jo er et ord man skal skamme sig over at få på sig... Hm... Altså forstå mig ret, ungerne er strenge og har hø i ørerne, men det er primært når de leger sammen faktisk....

Storm er også altid nem, sød og velopdragen når andre har ham.. Det er herhjemme det kniber! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det jeg tænker... Er jeg den strengeste mor ? Når mine børn ikke sidder pænt osv, så får de det at vide, og sætter sig pænt eller sådan noget. Selvfølgelig kan jeg gentage beskeden, men de hører som regel efter

Om du er streng kan vi jo ikke vide.. Men jeg tænker ikke på dig som værende streng.... Måske du bare har piger der er nemme at "temme"

Jeg ville i hvertfald være ked af hvis nogen troede om mig at jeg ikke forsøgte alt jeg kunne at opdrage mine børn godt. Jeg har sådan en 4 årig dreng, som skal have tingene at vide 10 gange og nogen dage føles det umuligt... Men han skulle være en helt almindelig 4 årig. Og der er da også dage hvor han gør hvad der blir sagt første gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æh øv.. når manden har lavet en aftale med min far, om hjælp til at han kommer og installerer opvaskemaskine og han skulle komme.over middag, så havde jeg håbet at kunne nå at rydde op i køkkenet inden han kom, men efter Freya var lagt til at sove.. Men al nej. Køkkenet ligner noget der er løgn og nu er min far her.

Altså skønt med en kommentar som "jeg kan godt se, hvorfor I har brug for en opvaskemaskine.." jah altså... ja...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min far åbenbart hellere vil sidde hjemme med sin ekskones hund end at være til sit barnebarns 4 års fødselsdag. Er fanme skuffet! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min far åbenbart hellere vil sidde hjemme med sin ekskones hund end at være til sit barnebarns 4 års fødselsdag. Er fanme skuffet! :boo

Ej?! :blink :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min far åbenbart hellere vil sidde hjemme med sin ekskones hund end at være til sit barnebarns 4 års fødselsdag. Er fanme skuffet! :boo

Hvad? :o :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min far åbenbart hellere vil sidde hjemme med sin ekskones hund end at være til sit barnebarns 4 års fødselsdag. Er fanme skuffet! :boo

Ej hvad...?! 

 

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min far åbenbart hellere vil sidde hjemme med sin ekskones hund end at være til sit barnebarns 4 års fødselsdag. Er fanme skuffet! :boo

 

virkelig dårlig stil!  :blink :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er ret dumt at få kvalme af at være sulten... Det giver mig jo ikke ligefrem lyst til at spise noget  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min far åbenbart hellere vil sidde hjemme med sin ekskones hund end at være til sit barnebarns 4 års fødselsdag. Er fanme skuffet! :boo

:kram2 det var jeg virkelig også blevet skuffet over :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. :lovebk Jeg er simpelthen så målløs! Uden at have snakket med os om det først, tager han den med. Og det er bare sådan, at reglerne for det festlokale vi har lejet, siger nul dyr. Og jeg er så autoritetstro, at jeg gerne vil overholde det, så jeg siger til ham, at det desværre ikke går. Og så siger han, at så må han jo tage hjem med den. Og jeg spørger, om han så ikke kommer tilbage, men det gør han ikke. Han siger pænt farvel til alle de undrende gæster, inkl Valdemar, der ikke forstår hvorfor morfar tager afsted lige efter at være kommet. Jeg er fanme sur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.