SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Har forsøgt at få fat i G siden kl 16... :(

Ved stadigvæk ikke hvornår han kommer hjem i morgen..

Synes det er tarveligt at han slet ikke svarer..

Kære du.. Få din bil tilbage i morgen, og send ham så pænt tilbage til Sjælland... Du er vist bedre tjent uden ham! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David havde legekammerat på besøg i eftermiddag. Da legekammeraten blev hentet var hans storebror med. Jeg havde netop fået Oliver til at sove, og efter hans normale rytme var det for natten. Denne her storebror er meget larmende, og formår at vække Oliver i løbet af de 5 min. han er i huset. Oliver kørte derefter på i to timer, før han brød fuldstændigt sammen, men det resultat at han vækkede David. Først nu har jeg fået dem begge til at sove.

Og M var absolut ikke til nogen hjælp <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære du.. Få din bil tilbage i morgen, og send ham så pænt tilbage til Sjælland... Du er vist bedre tjent uden ham! :kram

Jeg er virkelig urolig... :( har skrevet til hans Mor, men hun svarer heller ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder selv fredagsbar næste fredag, så watch out ;) Men tænker den slutter rimelig tidligt...

Men sambafest med Deloitte lyder ellers ikke kedeligt ;) håber de hører bedre musik end vores nabo!

 

UH! Så kommer jeg og klager og så siger I undskyld med en kold øl... ? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2245... Ringer han og er pisse fuld.

Okay, jeg vidste ikke det var en "stor dag", det kunne han godt have sagt.. Noget mes jagt sæson, og fasaner og jeg forstod ikke lige det hele.

Til gengæld, så undskyldte han og virkede faktisk rigtig ked af det og forstående. Meeeen han var også virkelig fuld... Eller det ved jeg ikke, har kun set han drikke en gang eller to.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2245... Ringer han og er pisse fuld.

Okay, jeg vidste ikke det var en "stor dag", det kunne han godt have sagt.. Noget mes jagt sæson, og fasaner og jeg forstod ikke lige det hele.

Til gengæld, så undskyldte han og virkede faktisk rigtig ked af det og forstående. Meeeen han var også virkelig fuld... Eller det ved jeg ikke, har kun set han drikke en gang eller to.

Der er da ikke jagtsæson for noget nu :unsure Min mand er da i hvert fald ikke på jagt i tiden. Mener han begynder den 1.10..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er da ikke jagtsæson for noget nu :unsure Min mand er da i hvert fald ikke på jagt i tiden. Mener han begynder den 1.10..

Nej, tror ikke det er sæson. De har jagt områder, og har i dag sat 6000 fasaner ud, som skal bruges til jagt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv.

Pigerne skiftes til at vågne...

Jeg har sovet max en time... Kan godt regne ud det bliver en mega skod lorte dag..

Leah er ved at vågne.. :boo

Og G har jo nok tømmermænd, så aflastning bliver der nok ikke det store af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kører han lige din bil hjem med store tømmermænd?!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kører han lige din bil hjem med store tømmermænd?!!

Ja, det tænkte jeg også :o

Og helt ærligt: at være ked af det når man er fuld, er eddermandme letkøbt! Fuldemandssnak er for nemt - det ændrer sgu ikke på, at han i ædru tilstand behandler dig absurd dårligt og helt ærligt virker det virkelig ikke som, at han respekterer dig! Og du kan jo ikke tydeligvis ikke stole på ham!

Så set udefra og fra hvad du skriver her, er der ikke megen tillid og respekt tilbage i jeres forhold - jeg synes simpelthen, du bliver nødt til én gang for alle at spørge dig selv, om du kan blive ved med at byde dig selv at blive i det her. Og dine børn først og fremmest!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg troede det var pga arbejde, han ikke kunne komme hjem fredag!!!

Undskyld, men jeg håber virkelig du smider ham ud! Og at du kan se at han er en kæmpe idiot!!!!!!

Tænk på dine børn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kører han lige din bil hjem med store tømmermænd?!!

Nej, det tvivler jeg stærkt på!

Jeg gætter på jeg ser ham engang i aften, hvis jeg er heldig..

:( så aflastning får jeg ikke. Og det er synd for pigerne, at han allerede tager afsted i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg troede det var pga arbejde, han ikke kunne komme hjem fredag!!!

Undskyld, men jeg håber virkelig du smider ham ud! Og at du kan se at han er en kæmpe idiot!!!!!!

Tænk på dine børn!

Han skal arbejde i dag. Han er også oppe, og afsted.

Jeg fryder mig helt vildt, fordi han i dag "bare" havde lovet at hjælpe sine forældre med at pakke ænder.

Det er levende ænder, og de skal pakke og sælge 4000 i dag. Og det STINKER og larmer. Det har han bar SÅ godt af at skulle stå i, med tømmermænd!!!!

Men jeg gad slet ikke skælde ud i går. Er helt ja.. Tom indeni.. Jeg kan slet ikke forstå hvordan vi er endt her, når vi havde besluttet at kæmpe sammen.

Og.. Så fryder jeg mig også på den LEDE måde! For Leah er begyndt at gå, så han har været væk netop den uge hun er begyndt på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men Øj hvor er jeg træt...

Er det for tidligt at drikke cola????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men Øj hvor er jeg træt...

Er det for tidligt at drikke cola????

Ha ha jeg har tænkt det samme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægerne har stoppet al behandling af børnenes farmor :boo

De giver hende max et halvt år :(

Jeg er så ked af, I også skal igennem det! :kram2

Her er det nu lidt over et år siden A's mor døde, og livet herhjemme er faktisk helt ok. Der er noget knas med hans far, men ellers er livet normalt igen. Vi savner og mangler. Vi er kede og græder ind imellem. Men det er på en anden måde nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er da ikke jagtsæson for noget nu :unsure Min mand er da i hvert fald ikke på jagt i tiden. Mener han begynder den 1.10..

Haha! Det tænkte jeg også :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Det tænkte jeg også :lol

Fik også forklaret det på en kryptisk måde ;)

De havde sat fasaner ud på deres jagt.

I dag skal de så ordne ænder.

Hans forældre har et vildtopdræt, og en masse jagt områder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han skal arbejde i dag. Han er også oppe, og afsted.

Jeg fryder mig helt vildt, fordi han i dag "bare" havde lovet at hjælpe sine forældre med at pakke ænder.

Det er levende ænder, og de skal pakke og sælge 4000 i dag. Og det STINKER og larmer. Det har han bar SÅ godt af at skulle stå i, med tømmermænd!!!!

Men jeg gad slet ikke skælde ud i går. Er helt ja.. Tom indeni.. Jeg kan slet ikke forstå hvordan vi er endt her, når vi havde besluttet at kæmpe sammen.

Og.. Så fryder jeg mig også på den LEDE måde! For Leah er begyndt at gå, så han har været væk netop den uge hun er begyndt på det.

Hvad overvejer du lige nu? Altså der er jo ingen tvivl om hvad vi synes herinde, og måske er vi også for ærlige (men det er vi for din og pigernes skyld!), men hvad er dine overvejelser/tanker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Markus nægter sin formiddagslur idag :klap ikke lige dagen når jeg skal ud og køre alene med ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores udlejer :( han er virkelig en nar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men Øj hvor er jeg træt...

Er det for tidligt at drikke cola????

Det er aldrig for tidligt til cola! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er aldrig for tidligt til cola! :kram

Enig! :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er aldrig for tidligt til cola! :kram

Enig! Jeg har været der :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.