SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jo, sidste år fik han fjernes en masse løs brusk, der lå og flød rundt inde i knæet. Alt det brusk fik knæet til at gå af led og sætte sig fast. Og det er nærmest det der er sket nu.

Nu er han bare i Jylland og kan nok ikke selv køre bilen hjem imorgen, så jeg ved ikke hvor længe jeg er alene med ungerne <_<

For F altså!

Der stinker big time! Bedre tider coming your way!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kiss Det havnede der tilfældigt, men nu bor det der..

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter det heller ikke. Adrian er også møgforkølet med konstante ellevetaller, snotbobler og hele molevitten. Hold nu fast, vi tørrer næse på ham hele tiden! :chin:

Haha, hvor er han sød :D

God bedring :kram2

Og ja hvor var det lige han troede vi skulle hen kl. 19.30 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, sidste år fik han fjernes en masse løs brusk, der lå og flød rundt inde i knæet. Alt det brusk fik knæet til at gå af led og sætte sig fast. Og det er nærmest det der er sket nu.

Nu er han bare i Jylland og kan nok ikke selv køre bilen hjem imorgen, så jeg ved ikke hvor længe jeg er alene med ungerne <_<

Jeg kommer hjem i morgen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora snotter og hoster også - og har nu også øjenbetændelse :( <_< Fatter virkelig ikke snot i godt vejr. Hvornår filan skal de så samle kræfter og overskud på immunforsvaret til vinteren? :unsure

Sej kommentar :D

Åh I har også været hårdt ramt :unsure

God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer hjem i morgen :kiss

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke sove pga et skænderi med et familiemedlem... har ligget og overvejet om jeg egentlig har fejlet som mor og svigter mine børn... men jeg er fandme også bare så vred over at blive dømt af en som kender den halve historie. Ik nemt at sove når man er vred... Jeg vil helst lade det fare og tro på at hun mener det godt og bare bekymrer sig for mine børn, men min retfærdighedssans har svært ved at snuppe de bebrejdelser... 

how to make it stop...  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er du en af de få ;) Her i byen bruges de poser i hvert fald ikke særlig tit <_<

Og ja, de er lidt besynderlige de naboer ;)

Så er vi nok også bare nogen af de få

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er du en af de få ;) Her i byen bruges de poser i hvert fald ikke særlig tit <_<

Og ja, de er lidt besynderlige de naboer ;)

Hos os bliver lortene så samlet op men af en eller anden årsag synes disse ellers fornuftige personer at de så skal smide pose med indhold istedet for. Meget klogt træk eller noget.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke sove pga et skænderi med et familiemedlem... har ligget og overvejet om jeg egentlig har fejlet som mor og svigter mine børn... men jeg er fandme også bare så vred over at blive dømt af en som kender den halve historie. Ik nemt at sove når man er vred... Jeg vil helst lade det fare og tro på at hun mener det godt og bare bekymrer sig for mine børn, men min retfærdighedssans har svært ved at snuppe de bebrejdelser... 

how to make it stop...  :unsure

DU ER EN GOD MOR BASTA!!!!!

Kan godt forstå du har svært ved at slippe det. Jeg ville ikke kunne slippe det og nok tage snakken med vedkommende. Starte med at sige at du godt ved hun bare siger blablabla fordi hun bare bekymrer sig om børnene men at du faktisk ikke synes det er i orden.

Håber du fik sovet lidt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min 5 dage gamle baby har fået øjenbetændelse.. :prik Giver de fucitalmic mod det når de er så små, eller skal jeg bare vaske det med saltvand?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min 5 dage gamle baby har fået øjenbetændelse.. :prik Giver de fucitalmic mod det når de er så små, eller skal jeg bare vaske det med saltvand?

Du skal have fat i lægen, når han er så lille. Lily fik det også, og han ville have os ind med det samme, så de kunne pode hende.

Hun fik nogle dråber med antibiotika efterfølgende. Hun havde heldigvis bare en virus. Men de tager det ret alvorligt, fordi det kan skyldes en infektion fra fødslen (fx hvis moderen har klamydia eller lignende)

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal have fat i lægen, når han er så lille. Lily fik det også, og han ville have os ind med det samme, så de kunne pode hende.

Hun fik nogle dråber med antibiotika efterfølgende. Hun havde heldigvis bare en virus. Men de tager det ret alvorligt, fordi det kan skyldes en infektion fra fødslen (fx hvis moderen har klamydia)

:kram2

Måske er du heldig og det er bare tilstoppede tårekanaler ;)

Men ja hør hvad de siger hos vagtlægen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske er du heldig og det er bare tilstoppede tårekanaler ;)

Men ja hør hvad de siger hos vagtlægen!

Det var slet ikke for at male fanden på væggen :unsure Men jeg fik bare at vide, at de tager det meget seriøst, når det er en nyfødt. Det var jo heldigvis heller ikke andet end en virus hos os :)

Off topic så har jeg lavet dine bananpandekager, og de er et mega hit herhjemme ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke sove pga et skænderi med et familiemedlem... har ligget og overvejet om jeg egentlig har fejlet som mor og svigter mine børn... men jeg er fandme også bare så vred over at blive dømt af en som kender den halve historie. Ik nemt at sove når man er vred... Jeg vil helst lade det fare og tro på at hun mener det godt og bare bekymrer sig for mine børn, men min retfærdighedssans har svært ved at snuppe de bebrejdelser...

how to make it stop... :unsure

Hør her - Ingen er forpligtet udover sine evner. Og de allerfleste gør det så godt de kan med de omstændigheder de har. Du har gjort ALT hvad du kunne. Du har gået above and beyond. Du har med andre ord plukker roser, hvor ingen roser gror. Vær stolt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ud og sejle i dag og så har min mand glemt frikadellerne til mit rugbrød. Jeg har virkelig lyst til at tude. Jeg kan slet ikke overskue andet pålæg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er syg. Sidste dag i ferien.. Håber virkelig jeg er frisk til arbejde i morgen, for jeg SKAL afsted lige meget hvad!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var slet ikke for at male fanden på væggen :unsure Men jeg fik bare at vide, at de tager det meget seriøst, når det er en nyfødt. Det var jo heldigvis heller ikke andet end en virus hos os :)

Off topic så har jeg lavet dine bananpandekager, og de er et mega hit herhjemme ^_^

Det er helt i orden søde! Det er godt du siger det, ellers er det ikke sikkert jeg fik ringet.. :kram

PS. Hvis jeg har klamydia. Så skal jeg have en alvorssnak med Tim!!! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var slet ikke for at male fanden på væggen :unsure Men jeg fik bare at vide, at de tager det meget seriøst, når det er en nyfødt. Det var jo heldigvis heller ikke andet end en virus hos os :)

Off topic så har jeg lavet dine bananpandekager, og de er et mega hit herhjemme ^_^

Ja man skal altid lige tjekke med lægen, helt enig når de er så små skal man ikke tage chancer!

Dejligt at høre! Fik dem også imorges hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora snotter og hoster også - og har nu også øjenbetændelse :( <_< Fatter virkelig ikke snot i godt vejr. Hvornår filan skal de så samle kræfter og overskud på immunforsvaret til vinteren? :unsure

Sej kommentar :D

Sommer kom da først i onsdags

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit haleben er så øst... Nu måtte det gerne stoppe. Og blødning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DU ER EN GOD MOR BASTA!!!!!

Kan godt forstå du har svært ved at slippe det. Jeg ville ikke kunne slippe det og nok tage snakken med vedkommende. Starte med at sige at du godt ved hun bare siger blablabla fordi hun bare bekymrer sig om børnene men at du faktisk ikke synes det er i orden.

Håber du fik sovet lidt :kram2

Tak søde - det blev desværre ikke til så meget, men i det mindste er jeg hjemme igen og det var derfor Rs tur til at ha Lilly så jeg fik lov at sove til kl 10. 

 

Jeg har strukket mig så langt som til at sende en sms og sige undskyld for jeg blev så vred og kort forklare mig. Føler mig dog hverken hørt eller forstået, men det tror jeg bare jeg skal lade ligge for nu, som sagt, også til hende, er jeg glad for hun tager sig af hvordan mine store børn har det og jeg er jo ikke ligeglad - jeg er bare frustreret over hvordan "det ser ud" ifht hvordan det har været for mig/os at stå i. Jeg blev meget provokeret af udtalelser som "de er jo stadig dine børn selv om de er store" osv - som om jeg seriøst er ligeglad, som om jeg ikke har brugt masser af tid og penge og energi på at hjælpe dem. Men jeg vælger at tænke det ikke kan være sådan ment og jeg ikke skal lade mig ramme sådan.

 

Hør her - Ingen er forpligtet udover sine evner. Og de allerfleste gør det så godt de kan med de omstændigheder de har. Du har gjort ALT hvad du kunne. Du har gået above and beyond. Du har med andre ord plukker roser, hvor ingen roser gror. Vær stolt.

 

Tak søde - smukke, poetiske ord  :kiss Jeg syns også når jeg gransker at jeg har gjort hvad jeg kunne, udfaldet har ikke altid været det ønskede, det her forældrenoget er sku ikke altid nemt og man må klare sig uden manual... Men jeg elsker da mine børn, jeg elsker at være sammen med dem og jeg vil gerne hjælpe dem alt hvad jeg kan! Så kan man godt føle sig ramt på sit ømmeste punkt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring :kram2

Og ja hvor var det lige han troede vi skulle hen kl. 19.30 :D

I lige måde! Jeg håber, Theo har fået det bedre :)

Han skal vist ingen andre steder end drømmeland :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader at jeg er syg.. Virkelig!

Og jeg hader ikke stå omsorg og blive mødt med forståelse :(

Bliver så ked når det er med "du er altid syg" og"sådan har vi andre det også"..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader at jeg er syg.. Virkelig!

Og jeg hader ikke stå omsorg og blive mødt med forståelse :(

Bliver så ked når det er med "du er altid syg" og"sådan har vi andre det også"..

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.