SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Tak for kram herinde også - mht blødning... :kram2

Det er desværre endt i en spontan abort - så vil gerne brokke mig over meget pludselige og MEGET UVELKOMNE menstruationssmerter OG kramper..! :gal

:kiss :kiss fuck!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg "tør" ikke lægge mig til at sove, for A vågner nok bare og skriger videre så snart jeg lukker øjnene :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg tror, at jeg er nået et punkt, hvor babyklar ikke fylder og giver mig det samme, som det gjorde engang. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Come on... Havde mareridt hvor jeg godt vidste at jeg sov - jeg troede så at jeg hørte at Nichlas kom hjem og "ventede" derfor på at han kom og vækkede mig fra mareridtet. Det gjorde han bare ikke for han er stadig på arbejde :unsure

Jeg vågner så af mig selv og har bragende hovedpine og vi har ingen panodiler - og jeg tør desuden ikke at gå ud fra soveværelset i frygt for at der skal ske Nova noget (fra mareridtet) :blush.. Gid at det snart var morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille bølle er så feberslatten :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Still awake, såååååå træt..

Er så træt at det dårlige humør er ved at indfinde sig og jeg ved ikke hvordan jeg skal klare dagen imorgen. Nichlas skal på arbejde fra kl 1430 ca til 07 lørdag morgen, og han er først gået i seng nu (fordi han også har været på arbejde i nat) = han skal sove til kl 12-13 hvor han bruger en times tid på at vågne rigtigt, skal i bad, have arbejdstøj på og så plejer han at hygge om Nova i en halv times tid. Resten af dagen er jeg alene. Det ville også være fint hvis ikke det var fordi at jeg kun har sovet 2 timer :(

Selvom det ikke er Nichlas ' skyld, så kan jeg mærke at pga trætheden så er jeg så irriteret over at han får lov til at hygge og putte med Nova og jeg skal kun have hende til mad og når hun skriger og når hun sover. Jeg er vidst bare ved at være gennemtræt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg "tør" ikke lægge mig til at sove, for A vågner nok bare og skriger videre så snart jeg lukker øjnene :(

Jeg ville have spurgt i tumlinge smalltalk, men kom fra det igen. Hvor mange dage har det stået på?

Fredag i sidste uge begyndte Milan at græde over alt muligt, uden vi kunne finde nogen årsag. Natten til lørdag græd han ulykkeligt eller rodede rundt det hele natten. Lørdag fortsatte tilsvarende og jeg opdagede en blænde i hans mund. Søndag stadig samme og jeg opdagede 5 blænder mere i munden på ham. Fik Dolodent via vagtlægen. Mandag var som de foregående dage. Tirsdag var der bedring, knap så pylret men stadig urolig og grædende i søvn. En tur til lægen vist at det ikke var hånd-fod-mund, men en anden virus (som jeg også selv havde sidste uge med 8 blænder i munden). Dræn i det ene øre er faldet ud. Natten til i går var en normal nat og i går var han sig selv :)

Så en lille uges tid har det taget her. Synes jeg læste A også havde blænder.

God bedring med ham- og :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville have spurgt i tumlinge smalltalk, men kom fra det igen. Hvor mange dage har det stået på?

Fredag i sidste uge begyndte Milan at græde over alt muligt, uden vi kunne finde nogen årsag. Natten til lørdag græd han ulykkeligt eller rodede rundt det hele natten. Lørdag fortsatte tilsvarende og jeg opdagede en blænde i hans mund. Søndag stadig samme og jeg opdagede 5 blænder mere i munden på ham. Fik Dolodent via vagtlægen. Mandag var som de foregående dage. Tirsdag var der bedring, knap så pylret men stadig urolig og grædende i søvn. En tur til lægen vist at det ikke var hånd-fod-mund, men en anden virus (som jeg også selv havde sidste uge med 8 blænder i munden). Dræn i det ene øre er faldet ud. Natten til i går var en normal nat og i går var han sig selv :)

Så en lille uges tid har det taget her. Synes jeg læste A også havde blænder.

God bedring med ham- og :kram2

Tak :kiss

Han har haft et par enkelte blærer (vi har kunne se), men de er egentligt ved at være væk nu. Der er en rød plet tilbage, hvor de var.

Men jeg har faktisk også haft en blære på tungen, som er en rød øm plamage nu :chin:

Han er ikke særlig påvirket om dagen, men sover super dårligt.. Det var 3 virkelig dårlige nat..

Hvad er dolodent?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sker der gudskelov ikke noget med katten ved at gøre, så længe den er chippet/øremærket.

Det ved jeg godt, men hvis det sker mange gange, kan det være, at vedkommende forstår, at de skal passe på deres kat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den der følelse, når man falder over et billede af ens første store kærlighed <_<

Det giver ingen mening! Det er jo M jeg elsker, og der var mange gode grunde til at det ikke gik dengang. Mon det nogensinde forsvinder? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg godt, men hvis det sker mange gange, kan det være, at vedkommende forstår, at de skal passe på deres kat

Jamen hvordan passe på dem? Det er individer og eventyrlystne :)

Ps. Jeg har haft en kat til at gå i snor, nu har vi en anden kat der ikke går i snor, så det kunne potentielt være min kat ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Han har haft et par enkelte blærer (vi har kunne se), men de er egentligt ved at være væk nu. Der er en rød plet tilbage, hvor de var.

Men jeg har faktisk også haft en blære på tungen, som er en rød øm plamage nu :chin:

Han er ikke særlig påvirket om dagen, men sover super dårligt.. Det var 3 virkelig dårlige nat..

Hvad er dolodent?

Det er receptpligtig smertestillende "dråber" der smøres på med en vatpind. Det bedøver området der gør ondt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den der følelse, når man falder over et billede af ens første store kærlighed <_<

Det giver ingen mening! Det er jo M jeg elsker, og der var mange gode grunde til at det ikke gik dengang. Mon det nogensinde forsvinder? :rolleyes

Jeg tror det ikke... Kender det godt selv. Jeg tror bare altid at den person altid vil have en særlig plads i ens hjerte - Ikke fordi man elsker dem, som man elsker sin nuværende, men fordi de bare har fået betydning og på sin vis været med til at forme den man er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen hvordan passe på dem? Det er individer og eventyrlystne :)

Ps. Jeg har haft en kat til at gå i snor, nu har vi en anden kat der ikke går i snor, så det kunne potentielt være min kat ;)

Lave en kattegård fx. Jeg er også allergisk og jeg har virkelig den holdning, at hvis man ikke kan holde sin kat på egen grund så skal man ikke have kat eller hund for den sags skyld :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen hvordan passe på dem? Det er individer og eventyrlystne :)

Ps. Jeg har haft en kat til at gå i snor, nu har vi en anden kat der ikke går i snor, så det kunne potentielt være min kat ;)

Børn er også individer og eventyrlystne men dem lader vi da heller ikke springe ind i fremmede biler osv :D

Ej jeg ved godt, det ikke er helt sammenligneligt. Men jeg mener alligevel, at når man anskaffer sig sådan et lille væsen, så har man også et vist ansvar for hvad den går og laver. Og det er velvidende at katte ikke er hunde og ikke bare lader sig opdrage. Det er bare ikke mit problem. Jeg tror også, jeg havde afleveret den et sted, hvis det var mig og det skete sådan flere gange-agtigt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret enig :)

Vi er død trætte af at have katte rendende hos os hele tiden. De skider i sandkassen og vores højbede, og om vinteren er der en kat der altid lægger sig på kølerhjelmen på vores bil og vores bil har fået så mange ridser i lakken af det <_<

Det skal ikke være til gene for andre, at man vil have kat/hund. Hvis man vil have løst gående dyr, så må man flytte så langt ud på landet at dyrene ikke kan genere andre.

Omg, det havde jeg flejnet fuldstændig over :blink Hvad gør/gjorde I ved det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu hvor jeg har en baby der bare ikke vil sove (sikkert pga varmen) og jeg selv er helt udkørt, så kan jeg godt blive misundelig på min mand som lige nu er væk i 3 dage for at spille computer med sine venner. Tænk hvis man bare kunne det!

Og soooov nu baby, du (vi) er jo mega træt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan intet gøre ved det <_< når vi ser katten på bilen, så sprøjter vi vand efter den. Men ejerne er helt ligeglade, og vores bilforsikring siger at de ikke dækker det <_<

Det er bare rigtig meget irriterende!

Det er jo vanvittigt :blink Jeg tror, den kat var forsvundet på mystisk vis, hvis det var sket hos mig :rolleyes

Edit: jeg googlede lige og det ser ud til, at det ikke længere er lovligt at aflive strejfende katte, men at man til gengæld kan melde ejere til politiet og kræve erstatning, hvis de ødelægger ens ejendom ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu hvor jeg har en baby der bare ikke vil sove (sikkert pga varmen) og jeg selv er helt udkørt, så kan jeg godt blive misundelig på min mand som lige nu er væk i 3 dage for at spille computer med sine venner. Tænk hvis man bare kunne det!

Og soooov nu baby, du (vi) er jo mega træt!

:kram Det lyder hårdt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager da gerne tre uger med skinne på benet igen. Ingen problemer. Overhovedet. :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hedebølge og feberbaby er en virkelig ærgelig kombi :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ønske at der var nogle der havde lavet masser af bacon til mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ønske at der var nogle der havde lavet masser af bacon til mig

Undskyld men det er altså dagens sjoveste brok :D Men :kram alligevel! Ikke sjovt at crave noget uden at kunne få det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom til i sjov (troede jeg) at spørge min mor, om hun var ved at blive senil, fordi hun spurgte mig om den samme ting for seriøst 5. gang og max 10 siden sidst hun spurgte.

Vi delte dog vist ikke rigtig humor lige på det punkt :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld men det er altså dagens sjoveste brok :D Men :kram alligevel! Ikke sjovt at crave noget uden at kunne få det :kram2

Jeg er såååååå træt og kunne virkelig godt spise bacon :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.