SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Det er simpelthen for varmt til camping med 1årig :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er blevet stukket alle vegne!!!! Fucking hestebremser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader følelsen af at fortryde at være blevet mor. Jeg duer ikke til det   :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader følelsen af at fortryde at være blevet mor. Jeg duer ikke til det   :boo

Stort :kram jeg synes du er en god mor for Adrian :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader følelsen af at fortryde at være blevet mor. Jeg duer ikke til det :boo

Jo, du gør! Men sådan tænker jeg også nogle gange, og det er ikke sjovt :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, jeg bliver idiot af, at vores køleskab i campingvognen ikke virker. Lige pt er temperaturen lige faldet derinde til 21 grader, så nu kan vi smide mad ud for flere hundrede kroner.

Og så hader jeg, at jeg lige pt er i mega irritabelt humør :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, jeg bliver idiot af, at vores køleskab i campingvognen ikke virker. Lige pt er temperaturen lige faldet derinde til 21 grader, så nu kan vi smide mad ud for flere hundrede kroner.

Og så hader jeg, at jeg lige pt er i mega irritabelt humør :klap

Det lyder sgu også irriterende :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder sgu også irriterende :kiss

Tak, søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort :kram jeg synes du er en god mor for Adrian :kiss

 

Tak søde :kiss Min efr driller bare virkelig meget i øjeblikket, pga. flytning og manglende overskud, og Adrian er tandramt OG ramt af den ærste tiger, vi til dato har oplevet. Det er bare op ad bakke på så mange niveauer :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, du gør! Men sådan tænker jeg også nogle gange, og det er ikke sjovt :(

:kram

 

Det er nemlig ikke særlig sjovt :( Men tak. Det er rart med opmuntrende ord!

 

Og træls med både køleskab og humør! Du får lige sådan en her tilbage :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Jeg tror bare at han føler at han fortjener at slappe af fordi han arbejder så meget :(

Nu kom han ind og tog hende, men han kiggede ikke på mig og han sagde ikke et ord.

Det er så barnligt altså :(

Min mand spiller også computer, men det er først for nylig han igen har tændt hans PlayStation. Og Astrid er nu 9 måneder! Der er bare ikke tid til sådanne ting med et spædbarn! Når han ikke sover eller arbejder, skal han hjælpe dig med Nova og hjemmet. Sådan er det altså at være forælder. Han skal også tage hende så du kan sove og lade op til at være alene med hende. Det er jo ikke bare dase ferie at være på barsel skal han huske.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden har fucked sit knæ op igen på polterabend - der røg (noget af) de 3 ugers ferie :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand spiller også computer, men det er først for nylig han igen har tændt hans PlayStation. Og Astrid er nu 9 måneder! Der er bare ikke tid til sådanne ting med et spædbarn! Når han ikke sover eller arbejder, skal han hjælpe dig med Nova og hjemmet. Sådan er det altså at være forælder. Han skal også tage hende så du kan sove og lade op til at være alene med hende. Det er jo ikke bare dase ferie at være på barsel skal han huske.. ;)

Jamen i har jo ret - men hvem kan banke det i hovedet på ham? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes det her familie på 4 er virkelig svært.. Træthed, tude-dag, ammeopstart med mega ømme brystvorter og dejlig baby der spiser konstant.. Derudover synes Elliot jo det hele er lidt underligt og har ovenikøbet haft den længste pasning nogensinde.. Det giver selvsagt også en reaktion. Puha det er altså ikke nogen god kombination. Og han har ferie i 2 uger endnu… 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen i har jo ret - men hvem kan banke det i hovedet på ham? :rolleyes

Tja, mit forslag er at du holder op med at lave det hele og lade ham opdage, hvad der mangler. Personligt er jeg heller ikke for fin til at finde slukknappen på en computer uanset hvilket spil der foregår på den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen i har jo ret - men hvem kan banke det i hovedet på ham? :rolleyes

Dig. Sig det som det er at han også er en del af det her nye forældre noget. At selvom han arbejder, er det også hårdt for ham fra tid til anden. Basta.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen i har jo ret - men hvem kan banke det i hovedet på ham? :rolleyes

Mit bud vil være dig. :kiss Jeg synes jo, han "burde" opfange det hurtigt, men sådan går det bare ikke altid. (Der er også mange ting, jeg burde, som ikke rigtig sker :lol)

Mit bud vil være, at du vedholdende men venligt (!) igen og igen og igen stiller krav. Og selvfølgelig viser taknemlighed og påskønnelse, når han gør noget godt. Men også "holder ham til ilden" hvis han sjusker. Altså, det er selvfølgelig en balancegang og han skal ikke føle sig jaget eller dunket i hovedet, men hvis han fx gør noget rent og du har lyst til selv at gøre det ordentligt rent bagefter, så vil mit råd være, at du gør ham opmærksom på, hvad du gerne vil have gjort anderledes og beder ham gøre det igen. Han må ikke slippe ved at sjuske. Og kommer der et surt "Hvis du er utilfreds, så gør det selv" eller lignende, så er det helt legalt at sige "Nej, jeg kan ikke gøre det selv, for jeg skal passe på mig selv og Nova, så jeg har brug for at du kan gøre det".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes det her familie på 4 er virkelig svært.. Træthed, tude-dag, ammeopstart med mega ømme brystvorter og dejlig baby der spiser konstant.. Derudover synes Elliot jo det hele er lidt underligt og har ovenikøbet haft den længste pasning nogensinde.. Det giver selvsagt også en reaktion. Puha det er altså ikke nogen god kombination. Og han har ferie i 2 uger endnu…

:kram :kram :kram

Der er bare rigtig meget, der skal rystes på plads efter sådan en familieforøgelse! Mit bedste råd er, at prøve at tænke frem i livet. En dag løber hun rundt og hun og E er bedste venner og laver ballade, og der er (igen) tid til at sove længe, lege, tage ud og være fri osv. Så de hårde stunder nu skal "bare" overstås og så er det med at nyde de gode. Alt er som det skal være, du klarer det godt, og du er omringet af folk der elsker dig og som du elsker. :kiss Det kan være mega hårdt, men alt er/bliver godt. :kiss

Og så masser af chokolade :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Der er bare rigtig meget, der skal rystes på plads efter sådan en familieforøgelse! Mit bedste råd er, at prøve at tænke frem i livet. En dag løber hun rundt og hun og E er bedste venner og laver ballade, og der er (igen) tid til at sove længe, lege, tage ud og være fri osv. Så de hårde stunder nu skal "bare" overstås og så er det med at nyde de gode. Alt er som det skal være, du klarer det godt, og du er omringet af folk der elsker dig og som du elsker. :kiss Det kan være mega hårdt, men alt er/bliver godt. :kiss

Og så masser af chokolade :kiss

Og nu stortuder jeg igen :boo tak :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Der er bare rigtig meget, der skal rystes på plads efter sådan en familieforøgelse! Mit bedste råd er, at prøve at tænke frem i livet. En dag løber hun rundt og hun og E er bedste venner og laver ballade, og der er (igen) tid til at sove længe, lege, tage ud og være fri osv. Så de hårde stunder nu skal "bare" overstås og så er det med at nyde de gode. Alt er som det skal være, du klarer det godt, og du er omringet af folk der elsker dig og som du elsker. :kiss Det kan være mega hårdt, men alt er/bliver godt. :kiss

Og så masser af chokolade :kiss

:ditto

BBM er en klog kvinde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt blive lidt bekymret for hvordan jeg skal klare tiden med en nyfødt uden chokolade...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kloge ord fra kloge kvinder :lovebk

Jeg tror bare at jeg selv skal have lidt mere overskud til at være konstruktiv i stedet for at flå hovedet af ham når han gør det forkert.. Lige nu ved jeg at det ville gå i hårknude fordi vi begge er trætte..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kloge ord fra kloge kvinder :lovebk

Jeg tror bare at jeg selv skal have lidt mere overskud til at være konstruktiv i stedet for at flå hovedet af ham når han gør det forkert.. Lige nu ved jeg at det ville gå i hårknude fordi vi begge er trætte..

Jeg har virkelig lært at sige "undskyld der var jeg sku lige en røv" når jeg får vrisset af manden. Han har efterhånden lært at jeg bliver en bitterfisse når jeg er stresset ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkelig lært at sige "undskyld der var jeg sku lige en røv" når jeg får vrisset af manden. Han har efterhånden lært at jeg bliver en bitterfisse når jeg er stresset ;)

:ditto :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu stortuder jeg igen :boo tak :kram

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.