SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

At hele familien er i øv-humør i større eller mindre grad :( Der er to ugers ferie endnu og lige nu glæder jeg mig ikke :(

Manden er gået op "og lægge sig i 10 min" pga hovedpine som er selvforskyldt fordi han drak for lidt vand i går. Er altså lidt belastende at det sker sådan hver 14. dag ca.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At min ferie er slut . Savner min barsel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hele familien er i øv-humør i større eller mindre grad :( Der er to ugers ferie endnu og lige nu glæder jeg mig ikke :(

Manden er gået op "og lægge sig i 10 min" pga hovedpine som er selvforskyldt fordi han drak for lidt vand i går. Er altså lidt belastende at det sker sådan hver 14. dag ca.

Nu er manden så rigtig syg :(

Glædelig ferie eller noget :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er manden så rigtig syg :(

Glædelig ferie eller noget :boo

 

:kram

 

Hvis det er konsekvent, at han ikke kan finde ud af at få væske indenbords, så må han have sig en app, der siger, at det er tid til at drikke.

 

Håber ikke han får smittet jer andre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er manden så rigtig syg :(

Glædelig ferie eller noget :boo

Øøøøøv! Hvad fejler han?

Og kender godt følelsen af sygdomsferie <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg keder mig, og har en tumling der ikke vil sove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Hvis det er konsekvent, at han ikke kan finde ud af at få væske indenbords, så må han have sig en app, der siger, at det er tid til at drikke.

Håber ikke han får smittet jer andre :kram2

Det sker jævnligt han får de hovedpiner han selv tilskriver manglende væske men generelt er han god nok til det.

Tak - det er vist ovre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øøøøøv! Hvad fejler han?

Og kender godt følelsen af sygdomsferie <_<

Han kastede op 2-3 gange. Men han siger han har det fint nu :unsure og er i gang med at putte Filippa.

Vi startede ferien med Filippa blev køresyg ig kastede op, Leonora snotter, hoster og har øjenbetændelse (måske på retur) og nu manden. Synes godt nok det er svært at stresse ned :(

Og :kram til dig for sygdom i ferien! I har sgu taget mere end rigeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaargh, der er fuckup i mine dagpenge! :prik Når jeg skal udfylde ydelseskortet, står der at jeg har været afmeldt jobcenteret. Det blev jeg - af uforklarlige årsager - da jeg skiftede a-kasse, men jeg tilmeldte mig igen SAMME DAG.

Jeg ringer til dem imorgen, men frygter virkelig, at der er gået mega ged i den :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han kastede op 2-3 gange. Men han siger han har det fint nu :unsure og er i gang med at putte Filippa.

Vi startede ferien med Filippa blev køresyg ig kastede op, Leonora snotter, hoster og har øjenbetændelse (måske på retur) og nu manden. Synes godt nok det er svært at stresse ned :(

Og :kram til dig for sygdom i ferien! I har sgu taget mere end rigeligt.

Men opkast kan jo sagtens være pga for lidt væske. Det er en virkelig latterlig bivirkning af dehydrering <_<

Vi er bare aldrig raske - det må vi nok bare acceptere og få det bedre ud af :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men opkast kan jo sagtens være pga for lidt væske. Det er en virkelig latterlig bivirkning af dehydrering <_<

Vi er bare aldrig raske - det må vi nok bare acceptere og få det bedre ud af :rolleyes

Er det? Det vidste jeg faktisk ikke. Tak for info :kiss

Det er da til at lukke op og sk*de i :prik

Det kan kun gå en vej jo ældre ungerne bliver!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det? Det vidste jeg faktisk ikke. Tak for info :kiss

Det er da til at lukke op og sk*de i :prik

Det kan kun gå en vej jo ældre ungerne bliver!

Ja, jeg (og min søster) får altid rigtig meget kvalme og hovedpine, når jeg har drukket for lidt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt i orden søde! Det er godt du siger det, ellers er det ikke sikkert jeg fik ringet.. :kram

PS. Hvis jeg har klamydia. Så skal jeg have en alvorssnak med Tim!!! :lol

Ja for pokker :D :unsure

Håber snart det går over snart :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Min mand er kommet hjem og det er super! Men han skal have benet oppe AT ALL TIMES og kan derfor ikke en flyvende fis! Såeh i stedet for at være alene hjemme med 2 børn, er jeg nu så godt som alene med 3 børn <_<

Hold nu kæft, hvor er jeg træt af det! Og er bare generelt udkørt og ud-tålmodighedet (ja, ved godt det ikke er et ord) og kan vinke farvel til en masse af de sommerferieplaner, jeg skulle bruge til at slappe af :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tog 2 timer før William sov, Nohr derimod er stadigvæk vågen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i gang med at putte Erica på førstesalen. Jeg kan høre Line brokke sig/smågræde nede i stuen, men manden er der, så helt fint. Hun begynder dog at græde mere og mere og til sidst kan heg ikke forstå hun er så utrøstelig så jeg går ned i stuen (vi plejer ellers at blive på førstesalen til Erica sover)

Krafteddderperkeme om barnet så ikke ligger i sækkestolen og storgræder mens manden ligger på sofaen ved siden af og sover!?!?! :prik Så fuld bliver man altså ikke af 3-4 øl?

Så nu har jeg så to børn på førstesalen, som skiftevis græder og som ikke kan være i samme rum, da Erica ikke kan lade Line være. Skønt..!! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tog 2 timer før William sov, Nohr derimod er stadigvæk vågen <_<

:kram2 Im er endelig faldet i søvn, efter 3 timers putning :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i gang med at putte Erica på førstesalen. Jeg kan høre Line brokke sig/smågræde nede i stuen, men manden er der, så helt fint. Hun begynder dog at græde mere og mere og til sidst kan heg ikke forstå hun er så utrøstelig så jeg går ned i stuen (vi plejer ellers at blive på førstesalen til Erica sover)

Krafteddderperkeme om barnet så ikke ligger i sækkestolen og storgræder mens manden ligger på sofaen ved siden af og sover!?!?! :prik Så fuld bliver man altså ikke af 3-4 øl?

Så nu har jeg så to børn på førstesalen, som skiftevis græder og som ikke kan være i samme rum, da Erica ikke kan lade Line være. Skønt..!! <_<

:blink

:klap :klap :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i gang med at putte Erica på førstesalen. Jeg kan høre Line brokke sig/smågræde nede i stuen, men manden er der, så helt fint. Hun begynder dog at græde mere og mere og til sidst kan heg ikke forstå hun er så utrøstelig så jeg går ned i stuen (vi plejer ellers at blive på førstesalen til Erica sover)

Krafteddderperkeme om barnet så ikke ligger i sækkestolen og storgræder mens manden ligger på sofaen ved siden af og sover!?!?! :prik Så fuld bliver man altså ikke af 3-4 øl?

Så nu har jeg så to børn på førstesalen, som skiftevis græder og som ikke kan være i samme rum, da Erica ikke kan lade Line være. Skønt..!! <_<

Wtf?! :blink

Sov han fra, at hun græd hjerteskærende?

Puh, det ved jeg sgu ikke lige hvordan jeg ville reagere på :unsure

Vækkede du ham ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Min mand er kommet hjem og det er super! Men han skal have benet oppe AT ALL TIMES og kan derfor ikke en flyvende fis! Såeh i stedet for at være alene hjemme med 2 børn, er jeg nu så godt som alene med 3 børn <_<

Hold nu kæft, hvor er jeg træt af det! Og er bare generelt udkørt og ud-tålmodighedet (ja, ved godt det ikke er et ord) og kan vinke farvel til en masse af de sommerferieplaner, jeg skulle bruge til at slappe af :prik

Ej det ville jeg virkelig også være frustreret over :( <_<

Håber du på en eller anden måde kan få slappet lidt af i ferien alligevel :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i gang med at putte Erica på førstesalen. Jeg kan høre Line brokke sig/smågræde nede i stuen, men manden er der, så helt fint. Hun begynder dog at græde mere og mere og til sidst kan heg ikke forstå hun er så utrøstelig så jeg går ned i stuen (vi plejer ellers at blive på førstesalen til Erica sover)

Krafteddderperkeme om barnet så ikke ligger i sækkestolen og storgræder mens manden ligger på sofaen ved siden af og sover!?!?! :prik Så fuld bliver man altså ikke af 3-4 øl?

Så nu har jeg så to børn på førstesalen, som skiftevis græder og som ikke kan være i samme rum, da Erica ikke kan lade Line være. Skønt..!! <_<

:gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Buh nu er manden taget på job igen efter 2 ugers ferie. Det går sq alt for stærkt når man har det godt ;-)

Er lidt spændt på natten og morgenen selv med begge drenge igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wtf?! :blink

Sov han fra, at hun græd hjerteskærende?

Puh, det ved jeg sgu ikke lige hvordan jeg ville reagere på :unsure

Vækkede du ham ikke?

Ja han gjorde så! Jeg fatter heller ikke hvordan det kan lade sig gøre - godt nok fik han ikke så meget søvn i nat og han har været på stranden i dag med Erica og fået et par øl efter han kom hjem, men stadig!? :blink

Jeg vækkede ham ikke nej - jeg kunne slet ikke overskue at skulle snakke med ham :(

Nu sover begge piger heldigvis og jeg vil også få lidt søvn :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det ville jeg virkelig også være frustreret over :( <_<

Håber du på en eller anden måde kan få slappet lidt af i ferien alligevel :kram2

Tak :kiss

Det er jo ikke hans skyld, men det er bare så træls :(

Åh jeg er sortseer lige nu, så jeg tvivler på moget som helst ro og afslapning i den her ferie, og jeg har lyst til at tude over det :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja han gjorde så! Jeg fatter heller ikke hvordan det kan lade sig gøre - godt nok fik han ikke så meget søvn i nat og han har været på stranden i dag med Erica og fået et par øl efter han kom hjem, men stadig!? :blink

Jeg vækkede ham ikke nej - jeg kunne slet ikke overskue at skulle snakke med ham :(

Nu sover begge piger heldigvis og jeg vil også få lidt søvn :zzz

Og :prik :prik til manden!

Og :kram2 til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.