SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg tror at jeg har mistet min humoristiske sans...

Hver gang Nichlas laver sjov, jokes og alt muligt spas så bliver jeg oprigtig irriteret på ham.

Det sker, når man er træt nok :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand er virkelig ikke særlig klog <_< Nohr har mega søvnkrise og det er evigt et problem at William for vækket Nohr. Jeg finder så på at William må sidde med iPadden i sin seng i mens jeg putter Nohr, så er der ro og så kan jeg putte William bagefter (som jeg er bedre til ;) ).

Og hvad gør Jon så? Smækker med skabe, kaster træklodser i putiboksen og bare laaaarmer. Og da jeg så påpeger det (ok jeg blev vidst også ret lydløst (!!) sur), bliver han mega fornærmet og 'jamen skal vi så rydde op hele aftenen'?

'Nej skat, ryd du bare op nu og væk babyen, så kan jeg hygge mig med hans skrigeriger de næste 2-4 timer som de sidste aftener' <_<

Oooooop af bakke <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, min mand er et kæmpe røvhul hele tiden, og jeg ved ikke, hvordan vi gør noget ved det :(

Sender lige et stort kram.

Hvad gør han?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender lige et stort kram.

Hvad gør han?

Tak for kram allesammen :kiss

Han gør ikke rigtig noget specifikt. Små kommentarer, manglende handlinger, ikke at tage telefonen, skide på aftaler osv osv. Jeg kan ikke ordentligt sætte ord på det, og derfor kan vi ikke tale om det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pokemon... Gert synes vi skal se serien.. Og det magter jeg bare ikke!!

Også har jeg ingen cola :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, min mand er et kæmpe røvhul hele tiden, og jeg ved ikke, hvordan vi gør noget ved det :(

Har du prøvet at tale med ham om det der irriterer dig? Evt. noget parterapi som vi er igang med? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pokemon... Gert synes vi skal se serien.. Og det magter jeg bare ikke!!

Også har jeg ingen cola :(

Altså den der 90'er tegnefilm? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså den der 90'er tegnefilm? :D

Ha ha den ser ungerne og manden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha den ser ungerne og manden.

Jamen den kører også herhjemme :D Theo skulle jo sættes ind i Pokémon-verdenen, da han begyndte at spille spillet ;)

Men jeg synes nu alligevel det var lidt sjovt, hvis Mylionas kæreste vil sidde og se den kun de to om aftenen :D :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at jeg har mistet min humoristiske sans...

Hver gang Nichlas laver sjov, jokes og alt muligt spas så bliver jeg oprigtig irriteret på ham.

Den kommer igen. Jeg sagde til min mand direkte at han ikke skulle joke til/med mig for jeg kunne ikke håndtere det. Basta ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo og Lily vågner grædende på skift. Det bliver vist endnu en hård nat med syge børn :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo og Lily vågner grædende på skift. Det bliver vist endnu en hård nat med syge børn :unsure

:(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig sover k. Detver så os kun 3 timer over hendes sengetid og da vi er på camping og jeg ikke kun lave en ekstra flaske så måtte jeg ud og trille med hende. Men hun sover så satser på at hun gør det resten sf natten, nu skal jeg så selv finde ro....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HADER HADER HADER at sidde med ondt i maven...

Vi blev da tilbudt en ekstra nat på sygehuset, men hvad skulle det ændre... Det ændrer jo ikke på at jeg er virkelig bange for at hun skal lave samme nummer igen...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke længe siden jeg lavede et lignende indlæg. Nu er Oliver 3,5 måneder, og mine drenge ELSKER hinanden nu! Det bliver meget snart godt, det lover jeg dig :kram2

:kram Storm er virkelig glad for sin lillebror! Det er mere Tim og mig jeg er i tvivl on han stadig kan li'... :unsure Nej, jeg ved godt at det nok skal blive godt. Hormonerne kammede bare over i går, i dag har allerede været meget bedre! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet at tale med ham om det der irriterer dig? Evt. noget parterapi som vi er igang med? :kram2

Vi fik en god snak her til aften. Det handler nok i bund og grund om, at vi skal finde hinanden lidt igen - især fysisk. Vi prøver!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet at tale med ham om det der irriterer dig? Evt. noget parterapi som vi er igang med? :kram2

Bum bum... Jeg tror ikke parterapi er lige nu. Vi er på ingen måde på vej ud i skilsmisse eller noget, vi skal bare lige huske hinanden - at holde i hånd, ligge i ske osv. Vi har ikke manglende søvn som undskylning længere ;) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Storm er virkelig glad for sin lillebror! Det er mere Tim og mig jeg er i tvivl on han stadig kan li'... :unsure Nej, jeg ved godt at det nok skal blive godt. Hormonerne kammede bare over i går, i dag har allerede været meget bedre! :yay

Det var det samme hos os, det bliver bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Storm er virkelig glad for sin lillebror! Det er mere Tim og mig jeg er i tvivl on han stadig kan li'... :unsure Nej, jeg ved godt at det nok skal blive godt. Hormonerne kammede bare over i går, i dag har allerede været meget bedre! :yay

Han prøver jer "bare" af for at sikre sig, at I stadig kan "lide ham".

Tror man gør det helt rigtige med bare at lade ham reagere og så huske at rose ham og først og fremmest vise ham, at han jo naturligvis er lige så elsket som før baby. Men kunne ikke forestille mig andet, end at I gør alt dét.

Jeg var også meget opmærksom på, st så snart jeg kunne, gjorde jeg meget ud af at lave noget med Inger alene. Om det så bare var en tur i haven, et kvarters puslespil etc.

Og det havde JEG jo også brug for. Husk på at du og Tim jo også skal vænne jer til at have to børn og lære lillefyr at kende. Og det kan de store jo også mærke, og er der noget der kan skabe utryghed, er det jo, hvis mor og far kommer lidt på glatis.

Men dejligt at det gik bedre i går! :kram2

DET ER EN FASE ;) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Storm er virkelig glad for sin lillebror! Det er mere Tim og mig jeg er i tvivl on han stadig kan li'... :unsure Nej, jeg ved godt at det nok skal blive godt. Hormonerne kammede bare over i går, i dag har allerede været meget bedre! :yay

Jeg trøstede mig faktisk ved at William netop også skældte ud på os, jeg var så bange for at han ville være ond mod Nohr. Så hellere at det var mig det gik ud over.

Det er kun fordi han elsker jer højt at han protesterer, husk det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Storm er virkelig glad for sin lillebror! Det er mere Tim og mig jeg er i tvivl on han stadig kan li'... :unsure Nej, jeg ved godt at det nok skal blive godt. Hormonerne kammede bare over i går, i dag har allerede været meget bedre! :yay

Kan kun sige :ditto til dette. Julius er nu 13 måneder og jeg tvivler stadig. Marius er så voldsom til tider og han har virkelig udviklet sin sensitivitet eller også har vi først lagt mærke til det efter der er kommet 2 for vi har 2 MEGET forskellige drenge.... Men vi starter til sansemotorik D 12/8 og så skulle vi gerne lærer at takle storebror hensigtsmæssigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tabt en plump i en af mine tænder, det er hævet, trækker lidt op i øret men gør ikke desideret ondt... Må hellere få ringet til tandlægen og bestilt en tid til mandag, for vi er jo naturligvis på ferie...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen den kører også herhjemme :D Theo skulle jo sættes ind i Pokémon-verdenen, da han begyndte at spille spillet ;)

Men jeg synes nu alligevel det var lidt sjovt, hvis Mylionas kæreste vil sidde og se den kun de to om aftenen :D :biglove

Præcist den.

Han er lige et par år yngre end mig, så han så det jo da det kom frem.. Og nu spiller han spillet og vil lige "genopfriske".. Du godeste!

Jeg skiftede da han faldt i søvn... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tabt en plump i en af mine tænder, det er hævet, trækker lidt op i øret men gør ikke desideret ondt... Må hellere få ringet til tandlægen og bestilt en tid til mandag, for vi er jo naturligvis på ferie...

EJ for dårlig timing. Håber ikke den skaber sig mere så I lige kan nyde ferien :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum... Jeg tror ikke parterapi er lige nu. Vi er på ingen måde på vej ud i skilsmisse eller noget, vi skal bare lige huske hinanden - at holde i hånd, ligge i ske osv. Vi har ikke manglende søvn som undskylning længere ;) :rolleyes

Vi havde faktisk en mindre krise i forholdet, da Karla begyndte at sove igennem om natten og blev nem og putte og sådan. Vi havde i omkring et år haft fokus på hende, og det var altid helt legalt, at parforholdet ikke lige blev prioriteret, fordi man var træt eller ikke lige orkede. Men nu kunne vi ikke længere sige "ej, jeg orker ikke lige, jeg har puttet i 2 timer". Vi havde ikke været særlig meget kærester, mens hun var baby, og det var faktisk svært lige at finde hinanden igen, når vi begge også havde ændret os ret meget med forældrerollen, og samtidig nok forventede, at vi kunne fortsætte helt som før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.