SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Vil godt brokke mig over røv dårlig sofa!

Gid jeg havde masser af penge...! Så købte jeg en ny...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå men jeg fortsætter lige: fandme flot at mand og store barn kommer ind og vækker mig når jeg har sendt en SMS kl 5.22 om at jeg ikke vil vækkes fordi jeg ikke har sovet siden kl 2. Jeg var endelig faldet i søvn!

Tak for det - 10+ timers søvn til jer, ca 5, måske 5,5 til mig. Endnu en god dag på ferie venter :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 han kan da ikke bare forsvinde! Håber han er kommet hjem og I er ok igen :kram

Tror måske bare han gik i kælderen, men ved det ikke. Var faldet i søvn, da han kom op <_<

Men tak for kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det er næsten værst, når det ikke skyldes een konkret ting :(

Jeg håber han er kommet hjem (så mega fesent bare at skride! :prik) og at du sover sødt :kiss

Kl 1.30 var han i hvert fald i seng.. Men som jeg skrev til Mille, så tror jeg bare at han gik i kælderen..

"Vi" er vist stadig sure - han var i hvert fald ikke en rar morgen udgave af sig selv, da han mente at jeg skulle stå tidligt op med ungerne :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg først er gået i seng nu, selvom det er to timer siden jeg var grydeklar <_<

Med vilje eller fordi ungerne har holdt dig vågen? :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender lige en bunke :kram til alle der trænger!

Jeg vil godt brokke mig (pive) over at starte ferien med regnvejr og Filippa der kastede op to gange til aften :( Har nu kæmpe klump i maven og har ligget vågen i 1,5 time, dels pga sygdoms-angst, dels pga håbløs hovedpude i sommerhuset :( Heldigt jeg lagde mig til at sove kl 21.15 så kan jeg da nå nogle timer samlet set hvis jeg snart kan falde i søvn igen.

Hader jeg tackler sygdom så ringe :( :prik

God start på ferien - eller noget :(

:kiss

Håber du får en lur senere - det er jo det gode ved ferie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Håber du får en lur senere - det er jo det gode ved ferie :)

Tak for kram.

Det er bare ærligt talt ikke lur jeg gider bruge tiden på når vi endelig er hjemmefra. Men det kan åbenbart blive nødvendigt for humøret er sgu håbløst ringe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram.

Det er bare ærligt talt ikke lur jeg gider bruge tiden på når vi endelig er hjemmefra. Men det kan åbenbart blive nødvendigt for humøret er sgu håbløst ringe.

Kender det godt, men det kan også være en dejlig pause.. Ellers hvad med at "lukke" dig inde i soveværelset og læse lidt i en bog?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo fantastisk at Leah er begyndt at sove godt om natten.

Knap så fantastisk er det, at hun så står op mellem 5 og 6...

Nøj jeg er godt nok træt!!! Nu er det vist snart vagtskifte ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forbandede ved at mærke liv tidligt er når man så ikke mærker det... Det betyder ikke noget endnu men tankerne er dumme :( er der mon noget sted man kan få lov at høre hjertelyd bare fordi? :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af de dage, hvor jeg er nødt til at komme ud pga fødselsdag i familien og så vælger mine ben at strejke. Hævet knæ, smerter og problemer med at støtte på nogle af benene. Yay for en dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At aftenen slutter med ret stort skænderi og at jeg faktisk talte så højt, at det gik i babyalarmen ovenpå :( Wuhuu! Er sikker på vi får nogle dejlige ugers ferie om lidt :prik

Og egentligt også, at manden er forsvundet efter det <_<

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er det også her... Fælleskassen betaler basic. Vil man mere end det (uden vi er enige) må man bruge egne lommepenge for resten.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at jeg tilsyneladende bare er den der er bedst til at få Ester til ro... Ihvertfald har U flere nætter oplevet at hun bare basker rundt, og min mor havde Ester et par timer mens hun alligevel var oppe, Så U og jeg kunne hygge os, men Ester har bøffer rundt så hun har slet ikke sovet siden kl 21.

Jeg får hende så kl 24, og der går vel rundt regnet 30 sekunder, så slapper hun af, åbner øjnene og er bare vågen. Hun øffer så efter lidt tid, laver en ble, og er så bare vågen og glad indtil 00.55 hvor jeg giver mad.

Bagefter mad er hun bare vågen igen, og hvor smart er det lige???

Lige nu sover hun, omend uroligt.

Men det er bare mega upraktisk at hun har nætter hvor jeg åbenbart er den eneste som kan holde hende rolig, sådan at hun faktisk kun sover noget af tiden når jeg er på hende.[/

Det er godt nok bare op af bakke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men jeg fortsætter lige: fandme flot at mand og store barn kommer ind og vækker mig når jeg har sendt en SMS kl 5.22 om at jeg ikke vil vækkes fordi jeg ikke har sovet siden kl 2. Jeg var endelig faldet i søvn!

Tak for det - 10+ timers søvn til jer, ca 5, måske 5,5 til mig. Endnu en god dag på ferie venter :boo

Åh det havde jeg også været grædefærdig over :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forbandede ved at mærke liv tidligt er når man så ikke mærker det... Det betyder ikke noget endnu men tankerne er dumme :( er der mon noget sted man kan få lov at høre hjertelyd bare fordi? :boo

Altså min læge, som så også bare er mega cool, sagde at hvis jeg blev bekymret kom jeg bare og fik hørt hjertelyd. Det tager 5 min og hun ville bare tage mig ind mellem 2 patienter. Du kan jo høre ad....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså min læge, som så også bare er mega cool, sagde at hvis jeg blev bekymret kom jeg bare og fik hørt hjertelyd. Det tager 5 min og hun ville bare tage mig ind mellem 2 patienter. Du kan jo høre ad....

Jeg har lige været forbi fødegangen og høre fin hjertelyd. 5 min og en beroligende snak. :7himmel

 

Der var stille nu efter 22 fødsler i nat sagde den JM jeg snakkede med. Normalt har de 12 :rolleyes totalt babyboom

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været forbi fødegangen og høre fin hjertelyd. 5 min og en beroligende snak. :7himmel

 

Der var stille nu efter 22 fødsler i nat sagde den JM jeg snakkede med. Normalt har de 12 :rolleyes totalt babyboom

 

Det må efterhånden også begynde at være tid til alle julefrokost-babyerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil minde ham om tidspunktet I skulle afsted, og at du forventede han var klar tidligt og hjælper til :SM computerspil eller ej. Ikke surt eller noget, blot som info, sagt med et glimt i øjet, men også så han har forstået budskabet, og ikke mens han er dybt begravet i spillet.

:kram2 til dig

Det er sådan jeg oftest prøver på at gøre. Men kan han simpelthen ikke finde ud af at gå i seng. Han er også selv træt af det. Jeg forstår ikke det kan være så svært :unsure men han stod op uden bøvl i dag, dog først halvanden time senere end os, men det er også ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må efterhånden også begynde at være tid til alle julefrokost-babyerne ;)

Julefrokost babyer :D er det en ting?

 

Jeg har læst der er babyboom her i sommer, langt flere fødsler end de tidligere år. Håber der er fredeligt og roligt når det blir min tur til nytår +/-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julefrokost babyer :D er det en ting?

Jeg har læst der er babyboom her i sommer, langt flere fødsler end de tidligere år. Håber der er fredeligt og roligt når det blir min tur til nytår +/-

Min JM fortalte det er hele juli og august der er godt fyldt op med babyer.. Jeg spurgte lidt bekymret ind til risikoen for overflytning halvvejs i fødslen, og til det svarede hun: 'Jamen vi overflytter ikke pt., for de andre har heller ikke plads.. Men det kan godt være du kommer til at føde i et kosteskab!'... :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min JM fortalte det er hele juli og august der er godt fyldt op med babyer.. Jeg spurgte lidt bekymret ind til risikoen for overflytning halvvejs i fødslen, og til det svarede hun: 'Jamen vi overflytter ikke pt., for de andre har heller ikke plads.. Men det kan godt være du kommer til at føde i et kosteskab!'... :haha

Øh meget betryggende :D lad os lige håbe de finder en fødestue til dig når det blir tid :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh meget betryggende :D lad os lige håbe de finder en fødestue til dig når det blir tid :goodluck

Lige pt. tager jeg gerne er kosteskab, hvis bare baby gad komme ud! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sådan jeg oftest prøver på at gøre. Men kan han simpelthen ikke finde ud af at gå i seng. Han er også selv træt af det. Jeg forstår ikke det kan være så svært :unsure men han stod op uden bøvl i dag, dog først halvanden time senere end os, men det er også ok :)

Han skal hives op i nakkehårene :SM hvis han selv er træt af det, må han handle på det, ellers bliver det anstrengte for jer begge :kram2

Dejligt han kom op, men 1 1/2 time senere, var det aftalen?

Stort :kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julefrokost babyer :D er det en ting?

Jeg har læst der er babyboom her i sommer, langt flere fødsler end de tidligere år. Håber der er fredeligt og roligt når det blir min tur til nytår +/-

You should just know :rolleyes Husker tydeligt fra min tid i detailbranchen, hvordan vi øgede vores salg af graviditetsteste med flere hundrede procent i tiden omkring julefrokosterne og nytår. Fra mine jordemoderveninder ved jeg at det så godt som altid boomer med fødsler fra juli til september = julefrokost babyerne :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.