SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Hvis ikke jeg selv havde det på samme måde, så havde du fået en endefuld! :lol :bd i læssevis til os begge!

:bd til dig også - ham Nohr må også godt tage at komme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis ikke jeg selv havde det på samme måde, så havde du fået en endefuld! :lol :bd i læssevis til os begge!

Ha ha ha, tænkte på dig! Hvor er det dejligt at du også er ramt.. Jeg er nået dertil hvor godt kan huske smerterne, holy moly... Men jeg synes godt lige at min jordemoder må svare

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At alle andre end mig føder :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At alle andre end mig føder :rolleyes

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At alle andre end mig føder :rolleyes

Haha :kram2 Folk har ingen køkultur nu til dags :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha :kram2 Folk har ingen køkultur nu til dags :P

 

nej, det er simpelthen for dårligt.. :klap  <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej, det er simpelthen for dårligt.. :klap <_<

Hey! Jeg har holdt køen denne gang... :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey! Jeg har holdt køen denne gang... :lol

 

jaja, men du skylder jo fra sidst! :lolhit 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen :)

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af mine veninder er paranoid skizofren og har nu været indlagt i tre måneder, siden hun i psykotisk tilstand truede personalet på hendes bosted med en kniv. Det er på ingen måde i orden, men hvor kan jeg blive ked af at psykisk syge gøres kriminelle for handlinger de reelt set ikke er herre over. Hun er netop blevet overflyttet til retspsykiatrisk afdeling, hvor hun højst sandsynligt skal være de næste par år. Kunne vi for pokker ikke bare få en psykiatri, der rent faktisk hjælper de personer, der har brug for det?! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af mine veninder er paranoid skizofren og har nu været indlagt i tre måneder, siden hun i psykotisk tilstand truede personalet på hendes bosted med en kniv. Det er på ingen måde i orden, men hvor kan jeg blive ked af at psykisk syge gøres kriminelle for handlinger de reelt set ikke er herre over. Hun er netop blevet overflyttet til retspsykiatrisk afdeling, hvor hun højst sandsynligt skal være de næste par år. Kunne vi for pokker ikke bare få en psykiatri, der rent faktisk hjælper de personer, der har brug for det?! :(

Puh... Det er fandme tungt stof, det... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luksus-brok.

Mens for fuld udblæsning. Havde fuldstændigt glemt, hvor ondt det gør og hvor træt og irritabel jeg bliver :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flyvemyre-dag :prik

Samtlige myrer i hele kvarteret flyver rundt, der var en tilsvarende dag sidste år. Det er SÅ klamt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flyvemyre-dag :prik

Samtlige myrer i hele kvarteret flyver rundt, der var en tilsvarende dag sidste år. Det er SÅ klamt!

Mega klamt. De hygger sig gevaldigt på vores terrasse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker mine børn og de er søde og nemme og vi hygger os... Men jeg ku altså godt bruge et par dage, hvor de måske var væk i 5-6 timer ad gangen :blush Jeg ku' SÅ godt dyrke en vaskeægte stene-serier-og-æde-junk/voksenmad-dag med og/eller uden manden!

Jeg har opdaget "Orange is the new Black" på netflix, jeg er bagud med børnenes bøger, jeg vil igang med at brodere igen og jeg vil have røde bøffer og sushi og asti og andet børne-U-venligt :rolleyes

(Og så ville det også være rart med mere end 10 sekunder ad gangen uden at V fortalte røverhistorier :badgirl Er du SÅ FÆRDIG hvor han snakker!! :lol :o )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker mine børn og de er søde og nemme og vi hygger os... Men jeg ku altså godt bruge et par dage, hvor de måske var væk i 5-6 timer ad gangen :blush Jeg ku' SÅ godt dyrke en vaskeægte stene-serier-og-æde-junk/voksenmad-dag med og/eller uden manden!

Jeg har opdaget "Orange is the new Black" på netflix, jeg er bagud med børnenes bøger, jeg vil igang med at brodere igen og jeg vil have røde bøffer og sushi og asti og andet børne-U-venligt :rolleyes

(Og så ville det også være rart med mere end 10 sekunder ad gangen uden at V fortalte røverhistorier :badgirl Er du SÅ FÆRDIG hvor han snakker!! :lol :o )

Jeg kunne godt bruge 5-6 timer med børn :P jeg forstår godt du savner de børne-u-venlige ting :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne godt bruge 5-6 timer med børn :P jeg forstår godt du savner de børne-u-venlige ting :kram2 :kiss

Du kan komme og låne mine :D Ej, jeg har jo samtidig svært ved at give dem fra mig :blush Men jeg håber, du snart får meget mere end de 5-6 timer med børn :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan komme og låne mine :D Ej, jeg har jo samtidig svært ved at give dem fra mig :blush Men jeg håber, du snart får meget mere end de 5-6 timer med børn :kiss

Jeg vil gerne låne dem :blush kan godt forestille mig den dobbelt følelse det må være, at gerne ville have alene/voksen-tid, men ikke have lyst til at aflevere dem :kram2 :kiss

Tak du et sød :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den møghund, som vækkede Logan fra sin lur!!!

Nu har jeg en skide sur/ked af det dreng, som vil alt og ingenting på samme tid, og jeg MAGTER det bare ikke i dag :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flyvemyre-dag :prik

Samtlige myrer i hele kvarteret flyver rundt, der var en tilsvarende dag sidste år. Det er SÅ klamt!

Jeg har aldrig oplevet det før, men jeg har også set mange reder blive klækket i løbet af den sidste time. Mega klamt! :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flyvemyre-dag :prik

Samtlige myrer i hele kvarteret flyver rundt, der var en tilsvarende dag sidste år. Det er SÅ klamt!

De er så klamme og de stinker :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg koger over af irritation! Jeg skulle lige et smut i Rema og tager Nohr med. Da jeg kommer hjem har William malet med sort træmaling (det der der holder forevigt agtigt) på vores lyse mursten rundt om hoveddøren :prik

Jon havde bare lige skulle et eller andet og ladet malerbøtten stå fremme åben <_<

William har tikket og bedt om at få lov til at male de sidste mange dage (for Jon er SÅ langsom om det skide projekt <_< ), så det er da klart at han ser muligheden.

:boo

Og så er min ringslynge gået i stykker, for den sad fast i cyklen i den ene ende og røg under hjulet i den anden :boo

LORTEDAG!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg koger over af irritation! Jeg skulle lige et smut i Rema og tager Nohr med. Da jeg kommer hjem har William malet med sort træmaling (det der der holder forevigt agtigt) på vores lyse mursten rundt om hoveddøren :prik

Jon havde bare lige skulle et eller andet og ladet malerbøtten stå fremme åben <_<

William har tikket og bedt om at få lov til at male de sidste mange dage (for Jon er SÅ langsom om det skide projekt <_< ), så det er da klart at han ser muligheden.

:boo

Og så er min ringslynge gået i stykker, for den sad fast i cyklen i den ene ende og røg under hjulet i den anden :boo

LORTEDAG!

:kram :kram sikke en møg dag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg koger over af irritation! Jeg skulle lige et smut i Rema og tager Nohr med. Da jeg kommer hjem har William malet med sort træmaling (det der der holder forevigt agtigt) på vores lyse mursten rundt om hoveddøren :prik

Jon havde bare lige skulle et eller andet og ladet malerbøtten stå fremme åben <_<

William har tikket og bedt om at få lov til at male de sidste mange dage (for Jon er SÅ langsom om det skide projekt <_< ), så det er da klart at han ser muligheden.

:boo

Og så er min ringslynge gået i stykker, for den sad fast i cyklen i den ene ende og røg under hjulet i den anden :boo

LORTEDAG!

Nooooo! :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen ved at få et anfald af de myrer. Rart nok at høre det ikke kun er hos os de går amok.vi har lige gået en tur og de var seriøst over alt på mig. Jeg fandt flere i min bh :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.