SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Vi havde gæster så jeg kom i seng klokken 01:00, Nohr vækkede mig 3 gange inden han stod op 04:30. Jeg er SÅ træt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde gæster så jeg kom i seng klokken 01:00, Nohr vækkede mig 3 gange inden han stod op 04:30. Jeg er SÅ træt!

Var det i det mindste hyggeligt? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvorfor er min usikkerhed og manglende følelse af selvværd kommet tilbage x 1000?

Der er ingenting sket andet end at jeg er blevet mor og alligevel har jeg det virkelig skidt med mig selv :(

Hader alt ved mig selv og aner ikke hvad jeg skal gøre ved det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er min usikkerhed og manglende følelse af selvværd kommet tilbage x 1000?

Der er ingenting sket andet end at jeg er blevet mor og alligevel har jeg det virkelig skidt med mig selv :(

Hader alt ved mig selv og aner ikke hvad jeg skal gøre ved det

Du skal ha fat i en og snakke med om det :kram

I mine øjne kunne det der lyde som en eventuel fødselsdepression der skal hapsed i opløbet..

Tag i fat i SP om det :kram

For du har bestemt ingen grund til at hade dig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At aftenen slutter med ret stort skænderi og at jeg faktisk talte så højt, at det gik i babyalarmen ovenpå :( Wuhuu! Er sikker på vi får nogle dejlige ugers ferie om lidt :prik

Og egentligt også, at manden er forsvundet efter det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At aftenen slutter med ret stort skænderi og at jeg faktisk talte så højt, at det gik i babyalarmen ovenpå :( Wuhuu! Er sikker på vi får nogle dejlige ugers ferie om lidt :prik

Og egentligt også, at manden er forsvundet efter det <_<

Ej øv :(

Hvad bliver I da så uvenner over? :unsure

Håber i morgen bliver god! :Kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At aftenen slutter med ret stort skænderi og at jeg faktisk talte så højt, at det gik i babyalarmen ovenpå :( Wuhuu! Er sikker på vi får nogle dejlige ugers ferie om lidt :prik

Og egentligt også, at manden er forsvundet efter det <_<

:kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo er så bange for at manden er ved at melde sig ud af familien :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det skidt :(

Er du ok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver lettere utilfreds over manden bliver utilfreds over, at jeg betaler med hans kort, for den maling han skal bruge i sit projekt... Bare fordi man har valgt at købe et meget dyrt lærred til 7500,- skal projektets resterende mangler da ikke betales af mine penge også.. Han startede med at sige 15.000, og nu er der brugt i omegnen af 120.000, ved godt jeg også ejer hytten, men det er jo ikke min meget dyre hobby... Vel.

Det må han sgu selv betale... M ville også have nogle mega dyre højtalere. Javist jeg skal også bruge dem men jeg kunne sagtens nøjes med nogle billige nogle. Så hans højtalere betalt med primært hans penge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At aftenen slutter med ret stort skænderi og at jeg faktisk talte så højt, at det gik i babyalarmen ovenpå :( Wuhuu! Er sikker på vi får nogle dejlige ugers ferie om lidt :prik

Og egentligt også, at manden er forsvundet efter det <_<

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mænd er sgu for underlige til tider. Men vi har lige haft en to timers lang snak hvor vi lige har justeret hinanden... Den slags er sundt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M er helt optaget af computerspil (som normalt), men her til aften kunne han ikke engang sige godnat. Jeg spurgte om han ikke også snart kom i seng og han sagde bare nej. Han må da sådan set spille så længe han vil hvis han bare kan stå op dagen efter, men det kan han jo ikke og vi kæmper med det hver morgen. Og i morgen skal vi til 90 års fødselsdag med overnatning og skal relativt tidligt afsted (når C skal sove formiddagslur). Håber godt nok han overrasker i morgen tidlig så vi kan blive klar. Jeg hader at komme for sent afsted fordi han ikke kan stå op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej øv :(

Hvad bliver I da så uvenner over? :unsure

Håber i morgen bliver god! :Kiss

Jeg prøvede at skrive hvorfor, men dels ved jeg det ikke og dels er det vist bare alt.. Arbejde, ferieplaner, hus og have og mangel på tid til alt <_<

Og tak for kram til jer alle :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M er helt optaget af computerspil (som normalt), men her til aften kunne han ikke engang sige godnat. Jeg spurgte om han ikke også snart kom i seng og han sagde bare nej. Han må da sådan set spille så længe han vil hvis han bare kan stå op dagen efter, men det kan han jo ikke og vi kæmper med det hver morgen. Og i morgen skal vi til 90 års fødselsdag med overnatning og skal relativt tidligt afsted (når C skal sove formiddagslur). Håber godt nok han overrasker i morgen tidlig så vi kan blive klar. Jeg hader at komme for sent afsted fordi han ikke kan stå op

Jeg vil minde ham om tidspunktet I skulle afsted, og at du forventede han var klar tidligt og hjælper til :SM computerspil eller ej. Ikke surt eller noget, blot som info, sagt med et glimt i øjet, men også så han har forstået budskabet, og ikke mens han er dybt begravet i spillet.

:kram2 til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du ok?

Ja. Tak :kiss Bare lidt sløj ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træt. Træt.. Leah sover SINDSYGT godt for tiden - som i at hun den sidste uge har sovet igennem faktisk!!!men jeg kan simpelthen ikke finde ro! Jeg kan mærke min krop er stresset og kan ikke finde ud af at komme ud af det igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må han sgu selv betale... M ville også have nogle mega dyre højtalere. Javist jeg skal også bruge dem men jeg kunne sagtens nøjes med nogle billige nogle. Så hans højtalere betalt med primært hans penge...

Sådan er det også her... Fælleskassen betaler basic. Vil man mere end det (uden vi er enige) må man bruge egne lommepenge for resten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er min usikkerhed og manglende følelse af selvværd kommet tilbage x 1000?

Der er ingenting sket andet end at jeg er blevet mor og alligevel har jeg det virkelig skidt med mig selv :(

Hader alt ved mig selv og aner ikke hvad jeg skal gøre ved det

At blive mor er altså også en kæmpe stor ting!

Jeg ville også prøve at tage fat i din SP. De er tit rigtig gode til at tale om alle de følger der følger med mor-rollen. Både i forhold til barnet, men også dig selv og parforhold. Det var min i hvert fald

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At aftenen slutter med ret stort skænderi og at jeg faktisk talte så højt, at det gik i babyalarmen ovenpå :( Wuhuu! Er sikker på vi får nogle dejlige ugers ferie om lidt :prik

Og egentligt også, at manden er forsvundet efter det <_<

:kram2 han kan da ikke bare forsvinde! Håber han er kommet hjem og I er ok igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede at skrive hvorfor, men dels ved jeg det ikke og dels er det vist bare alt.. Arbejde, ferieplaner, hus og have og mangel på tid til alt <_<

Og tak for kram til jer alle :kiss

Åh, det er næsten værst, når det ikke skyldes een konkret ting :(

Jeg håber han er kommet hjem (så mega fesent bare at skride! :prik) og at du sover sødt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg først er gået i seng nu, selvom det er to timer siden jeg var grydeklar <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender lige en bunke :kram til alle der trænger!

Jeg vil godt brokke mig (pive) over at starte ferien med regnvejr og Filippa der kastede op to gange til aften :( Har nu kæmpe klump i maven og har ligget vågen i 1,5 time, dels pga sygdoms-angst, dels pga håbløs hovedpude i sommerhuset :( Heldigt jeg lagde mig til at sove kl 21.15 så kan jeg da nå nogle timer samlet set hvis jeg snart kan falde i søvn igen.

Hader jeg tackler sygdom så ringe :( :prik

God start på ferien - eller noget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men jeg fortsætter lige: fandme flot at mand og store barn kommer ind og vækker mig når jeg har sendt en SMS kl 5.22 om at jeg ikke vil vækkes fordi jeg ikke har sovet siden kl 2. Jeg var endelig faldet i søvn!

Tak for det - 10+ timers søvn til jer, ca 5, måske 5,5 til mig. Endnu en god dag på ferie venter :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.