SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Vores fucking retard-genbo som har meldt til kommunen, at vi har etableret ulovlig adgang til vejen fra vores grund :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores fucking retard-genbo som har meldt til kommunen, at vi har etableret ulovlig adgang til vejen fra vores grund :gal

What? Må man ikke lave indkørsel/indgang/what ever hvor man selv har lyst?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What? Må man ikke lave indkørsel/indgang/what ever hvor man selv har lyst?

Øh jo, sålænge du ikke er på offentlig grund, må du jo gøre, hvad du vil. Det drejer sig om nogle fliser i vores forhave :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik smerter som føltes som veer, kom hjem. Og nu er de fandme væk! I snart 2 døgn har min krop arbejdet.. Og der sker ik en skid

Nu tar' du lige en slapper.. ;) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh jo, sålænge du ikke er på offentlig grund, må du jo gøre, hvad du vil. Det drejer sig om nogle fliser i vores forhave :rolleyes

Fliser i jeres forhave? Hvorfor kan naboen brokke sig over det? Ej hvor sært :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fliser i jeres forhave? Hvorfor kan naboen brokke sig over det? Ej hvor sært :huh

Han er en kæmpe idiot! Han fortalte også, at det var godt, vi rev udestuen ned, for den var da godtnok grim :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik smerter som føltes som veer, kom hjem. Og nu er de fandme væk! I snart 2 døgn har min krop arbejdet.. Og der sker ik en skid

Jeg havde også veer 4 dage før lillebror kom her, på dagen før termin. Din krop gør da bare noget af arbejdet lidt på forhånd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er en kæmpe idiot! Han fortalte også, at det var godt, vi rev udestuen ned, for den var da godtnok grim :wacko

Sikke en nar! :prik

Men altså jeg forstår stadig ikke hvordan det kan ulovligt, det I har lavet? Mener han at I har overskredet skellet eller hvordan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en nar! :prik

Men altså jeg forstår stadig ikke hvordan det kan ulovligt, det I har lavet? Mener han at I har overskredet skellet eller hvordan?

Jeg ved det virkelig ikke! Jeg må ringe til kommunen i morgen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det virkelig ikke! Jeg må ringe til kommunen i morgen :unsure

Klaphat! Håber du finder ud af noget imorgen. Stod der i brevet, at det var ham, der havde klaget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klaphat! Håber du finder ud af noget imorgen. Stod der i brevet, at det var ham, der havde klaget?

Nej, men jeg tror ikke, det kan være andre. Må høre om kommunen vil sige det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det virkelig ikke! Jeg må ringe til kommunen i morgen :unsure

Ro på, søde! Vi fik også en klage over vores 'nye udbyggede altan'. Jeg ringede til kommunen og snakkede med dem, sendte dem et billede og har intet hørt siden. Og det var sidste sommer.

Nogle (gamle) mennesker kan bare ikke lide forandring og har for lidt at gå op i, så de går op i regler der ikke findes i stedet. Hvis det er fliser I har lagt i jeres egen have, kan det aldrig være noget andre skal blande sig i

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ro på, søde! Vi fik også en klage over vores 'nye udbyggede altan'. Jeg ringede til kommunen og snakkede med dem, sendte dem et billede og har intet hørt siden. Og det var sidste sommer.

Nogle (gamle) mennesker kan bare ikke lide forandring og har for lidt at gå op i, så de går op i regler der ikke findes i stedet. Hvis det er fliser I har lagt i jeres egen have, kan det aldrig være noget andre skal blande sig i

:kiss

Jeg er faktisk helt rolig, fordi jeg ved, vi ikke har gjort noget forkert. Han pisser mig bare af, vores genbo :rolleyes Jeg er sikker på, det hele nok skal løse sig. Worst case skal vi søge om lov til det, og jeg kan slet ikke forestille mig, de siger nej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faktisk helt rolig, fordi jeg ved, vi ikke har gjort noget forkert. Han pisser mig bare af, vores genbo :rolleyes Jeg er sikker på, det hele nok skal løse sig. Worst case skal vi søge om lov til det, og jeg kan slet ikke forestille mig, de siger nej.

Vi skuler også stadig til naboen, og han til os :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skuler også stadig til naboen, og han til os :lol

Haha :D

Ham her er bindegal! Han havde et æbletræ i haven, hvor nogle grene hang inde hos naboen. Da naboens børnebørn så plukkede dem, skar han grenene af.

Dem der boede i vores hus før, havde parkeret ovre ved hans hus, fordi fortovet var gravet op, så de ikke kunne parkere i indkørslen. Da de så igen kunne det, tog han hævn ved at parkere FORAN deres indkørsel, så de ikke kunne komme ud. De havde bare parkeret ved en midterrabat, som ligger mellem husene, og det kunne på ingen måde hindre ham i at komme hjem. Han er simpelthen så underlig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over, at det ikke er påske! Har fået det fineste flotte Royal Copenhagen påskeæg i fødselsdagsgave af B og en hoptimist-kylling af hver af ungerne, men der er jo 3/4 år til at det ikke føles åndssvagt at sætte frem :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det en time siden Sofie vågnede og hun kan bare ikke finde endeligt ro og jeg er ved at blive sindssyg af soooo close og så alligevel ikke! Jeg kan simpelthen ikke regne ud hvad der er galt og/eller hvad det er hun har brug for :prik :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver bims... Af at jeg ikke helt kan vurdere hvad det er, de smerter. Men tænker at jeg nok hellere må underrette jordemoder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Albert stod op kl 3.45 :zzz Vi kunne få ham til at putte en lille smule, men ikke sove rigtigt mere. Kl 4.45 var manden splitterravende og jeg blev nødt til at stå op med A <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er på ferie og Lilly vågnede 4.30 og jeg måtte stå op med hende kl 5. Har lidt svært ved at overskue dagen lige nu. Jeg kan ta en lur men hun blir ikke sjov i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver bims... Af at jeg ikke helt kan vurdere hvad det er, de smerter. Men tænker at jeg nok hellere må underrette jordemoder

Håber der er baby på vej i dag :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over, at det ikke er påske! Har fået det fineste flotte Royal Copenhagen påskeæg i fødselsdagsgave af B og en hoptimist-kylling af hver af ungerne, men der er jo 3/4 år til at det ikke føles åndssvagt at sætte frem :prik

Tillykke med fødselsdagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber der er baby på vej i dag :bd

Det tror jeg der er...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver bims... Af at jeg ikke helt kan vurdere hvad det er, de smerter. Men tænker at jeg nok hellere må underrette jordemoder

Hvis ikke jeg selv havde det på samme måde, så havde du fået en endefuld! :lol :bd i læssevis til os begge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver bims... Af at jeg ikke helt kan vurdere hvad det er, de smerter. Men tænker at jeg nok hellere må underrette jordemoder

Åh! Håber baby W er på vej :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.