SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Altså, der er bare ikke rigtig noget, der var voldsomt eller forkert. Det var bare ikke som forventet.. Alle fortalte mig at det ville gå hurtigere 2. gang, men den tog næsten dobbelt så lang tid :rolleyes

Jeg er stadig sur over epiduralen. Dels på mig selv over at jeg tog imod den og så endnu mere over, at den så ikke engang hjalp mig! :rolleyes

Og jeg har jo talt det igennem med en jordemoder.. Og jeg er stadig pissesur :lol

Det er mega råddent og jeg tvivler ærlig talt på, om jeg nogensinde kommer til at slutte 100% fred med det.

Heldigvis har både du og jeg haft lov til også at opleve fødsler, hvor vores kroppe har opført sig mere efter bogen og vores egne hoveder :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At M konstant kommentere vores manglende sexliv i øjeblikket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :( Det er så afmægtigt, når man ikke kan hjælpe dem :(

Håber han finder ro snart :Kiss

Ej, det er så røv! Overvejer at tage på Herlev med ham - der er et eller andet helt galt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig sur over epiduralen. Dels på mig selv over at jeg tog imod den og så endnu mere over, at den så ikke engang hjalp mig! :rolleyes

Og jeg har jo talt det igennem med en jordemoder.. Og jeg er stadig pissesur :lol

Det er mega råddent og jeg tvivler ærlig talt på, om jeg nogensinde kommer til at slutte 100% fred med det.

Heldigvis har både du og jeg haft lov til også at opleve fødsler, hvor vores kroppe har opført sig mere efter bogen og vores egne hoveder :kiss

Altså tvivler på at det ville hjælpe at snakke med en jordmoder om det - jeg tænker bare, at jeg ville sige at de som gruppe er nogle røvhuller og at de løj for mig :lol

Jeg er jo på ingen måde bekymret for evt næste fødsel - glæder mig faktisk til det, så jeg kan få en lige så god oplevelse som ved Ediths :rolleyes Men tror aldrig at den der følelse af at være blevet snydt går væk :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det er så røv! Overvejer at tage på Herlev med ham - der er et eller andet helt galt :(

Er han stadig helt ked?

Har der været noget anderledes i løbet af dagen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der ville have nøjagtig den helt modsatte effekt på mig! Jeg ville tænde fuldstændig af :rolleyes Han må da også lige komme ind i kampen, hvis han så gerne vil have sex

Har det netop også på mig og fik han pænt afvide nok engang :rolleyes

Utroligt nok tror jeg den fes ind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså tvivler på at det ville hjælpe at snakke med en jordmoder om det - jeg tænker bare, at jeg ville sige at de som gruppe er nogle røvhuller og at de løj for mig :lol

Jeg er jo på ingen måde bekymret for evt næste fødsel - glæder mig faktisk til det, så jeg kan få en lige så god oplevelse som ved Ediths :rolleyes Men tror aldrig at den der følelse af at være blevet snydt går væk :p

Sådan havde jeg det også før gunvors!

Og jeg mente også, at jeg ikke tror, at du kan tale det væk med en jordemoder. Jeg har ikke sluttet fred med fødslen, men jeg tror, at jeg har sluttet fred med, at jeg HAR det sådan med fødslen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er virkelig svært at vente til januar når der blir født så dejlige bebser her inde ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efterveer.. Hvor tarveligt er det?! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efterveer.. Hvor tarveligt er det?! :prik

Møg-tarveligt! Av! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skruuuuuk!! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk ikke på bryllupsplanlægning lige inden sengetid :rolleyes

Jeg kan bare slet ikke falde i søvn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj sommerhorisont, jeg grimmes. USA når det er værst om genadoption. Hvordan børn bliver en del af brug og smid væk kulturen.

Det er fuldstændig horibelt! Ondt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Et eller andet sted kan man glæde sig over at ens problemer - 7-9-13 - ikke er større, men ej hvor er jeg skruk. Og det skal også nok blive en dag. Men ikke lige nu. Og kunne det så ikke vente til det skal til at være :p?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er han stadig helt ked?

Har der været noget anderledes i løbet af dagen?

Vi snakkede med en læge, der sagde ørerne. Vi får han tjekket idag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også før gunvors!

Og jeg mente også, at jeg ikke tror, at du kan tale det væk med en jordemoder. Jeg har ikke sluttet fred med fødslen, men jeg tror, at jeg har sluttet fred med, at jeg HAR det sådan med fødslen!

Ja, det forstod jeg godt og prøvede at give dig ret - virkelig dårligt formuleret :D

Jeg har ikke helt sluttet fred med det endnu, men det kommer nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også før gunvors!

Og jeg mente også, at jeg ikke tror, at du kan tale det væk med en jordemoder. Jeg har ikke sluttet fred med fødslen, men jeg tror, at jeg har sluttet fred med, at jeg HAR det sådan med fødslen!

Det er også kun dét jeg har fået parkeret min, men det hjalp også lidt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. At vi bruger vores længe ventede ferie på at renovere vandskadet badeværelse

2. At det er for egen regning, fordi forsikringsselskaber er nogle gedigne røvhuller

3. At vi kun lige er begyndt at rive ned og nu finder en skjult vandskade inde bad væggene!

4. At vi nu skal vente med at fortsætte renovation (og i mellemtiden gå i bad og på toilet i haven) før vi hører fra et forsikringsselskab der med garanti afviser!!!

Fuck!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. At vi bruger vores længe ventede ferie på at renovere vandskadet badeværelse

2. At det er for egen regning, fordi forsikringsselskaber er nogle gedigne røvhuller

3. At vi kun lige er begyndt at rive ned og nu finder en skjult vandskade inde bad væggene!

4. At vi nu skal vente med at fortsætte renovation (og i mellemtiden gå i bad og på toilet i haven) før vi hører fra et forsikringsselskab der med garanti afviser!!!

Fuck!

Røvhuller :prik :prik

Håber I får lidt ud af dem og kan komme i gang igen ASAP :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Røvhuller :prik :prik

Håber I får lidt ud af dem og kan komme i gang igen ASAP :kiss

Tak søde :kiss vi har fået et hurtigt svar - en afvisning!

Jeg har taget mig en tudetur og har bare lyst til at brænde huset ned lige nu :( orker simpelthen ikke mere tovtrækkeri med latterlige forsikringsselskaber!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand! Nogle gange ville det fandme klæde ham at være lidt mindre konfliktsky og give mig et kram når jeg har brug for det :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er mega hysterisk med mine unger og sol og alligevel på trods af solcreme, afskærmning og at jeg har søgt skyggen er min baby blevet solskoldet på sin ene arm :boo

Jeg har virkelig dårlig samvittighed og føler mig så ussel :(

PS: stofble dækker ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så vil jeg brokke mig over at barnevognsbremsen gik i stykker mens barnevognen var bremset = den kunne ikke slå bremsen fra <_< og vi var på tur!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.