SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Har for første gang måtte opgive at slå græs.. Plejer aldrig at holde pause, vi har trods alt kun 800 kvm, men ouhhh jeg må ind og ligge lidt nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Omfg babysam... Vi kører derind og køber barnevognssele, vi siger hvilken barnevogn vi har og alt det der. Da vi så kommer hjem kan vi ikke finde de skide ringe den skal sidde fast i. Ringer til Babysam og får at vide at vi jo skal købe de der skide ringe og skrue i. Tak, dame. Det var så fedt at du lige gjorde os obs på dette, når vi nu netop fortalte hvilken barnevogn der var tale om. Vi har en times kørsel hver vej. Med baby der ikke kan lide at køre bil. Det er fandme langt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at jeg tilsyneladende bare er den der er bedst til at få Ester til ro... Ihvertfald har U flere nætter oplevet at hun bare basker rundt, og min mor havde Ester et par timer mens hun alligevel var oppe, Så U og jeg kunne hygge os, men Ester har bøffer rundt så hun har slet ikke sovet siden kl 21.

Jeg får hende så kl 24, og der går vel rundt regnet 30 sekunder, så slapper hun af, åbner øjnene og er bare vågen. Hun øffer så efter lidt tid, laver en ble, og er så bare vågen og glad indtil 00.55 hvor jeg giver mad.

Bagefter mad er hun bare vågen igen, og hvor smart er det lige???

Lige nu sover hun, omend uroligt.

Men det er bare mega upraktisk at hun har nætter hvor jeg åbenbart er den eneste som kan holde hende rolig, sådan at hun faktisk kun sover noget af tiden når jeg er på hende.

Det er mega hårdt! Sådan var Silke Elia også i laaaaaang tid. Ved godt vores situation er en anden, men kan sagtens forstå dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omfg babysam... Vi kører derind og køber barnevognssele, vi siger hvilken barnevogn vi har og alt det der. Da vi så kommer hjem kan vi ikke finde de skide ringe den skal sidde fast i. Ringer til Babysam og får at vide at vi jo skal købe de der skide ringe og skrue i. Tak, dame. Det var så fedt at du lige gjorde os obs på dette, når vi nu netop fortalte hvilken barnevogn der var tale om. Vi har en times kørsel hver vej. Med baby der ikke kan lide at køre bil. Det er fandme langt.

Babysam er til at lukke op og sk*** i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babysam er til at lukke op og sk*** i...

Kommer an på hvilken en babysam. Heroppe er ønskebørn til at lukke op og skide i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det godt, men det kan også være en dejlig pause.. Ellers hvad med at "lukke" dig inde i soveværelset og læse lidt i en bog?

Det blev til en lur ;)

Og til at jeg ikke kunne tillade mig at være sur på manden for han havde så ikke fået de SMS'er jeg havde sendt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med vilje eller fordi ungerne har holdt dig vågen? :kiss

Fordi Line ikke faldt i søvn før <_< Hun har rykket sit døgn - de sidste to dage er hun først stået op kl 9:30 og 10. Jeg håber virkelig ikke det bliver lige så sent i nat :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi Line ikke faldt i søvn før <_< Hun har rykket sit døgn - de sidste to dage er hun først stået op kl 9:30 og 10. Jeg håber virkelig ikke det bliver lige så sent i nat :zzz

Åh, det er også trættende med sådan en natteravn :zzz

Jeg krydser for en tidligere nat :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser avatar.. Og Gert SNORKER.. Det ødelægger altså filmen!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stinus har bidt hul i min ene brystvorte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stinus har bidt hul i min ene brystvorte med den ene lille tand der er tittet frem Hvad skal det ikke blive til

Øv den bølle altså :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh no altså! William var faldet på sin løbecykel i formiddag og har slået sig i ansigtet, ikke noget voldsomt og han kom hurtigt over det. Men nu har han så bare MEGA krise over det :boo han har været vågen i over en time og bare græder :(

Jeg kan slet ikke overskue ikke at få (særlig meget) nattesøvn igen i nat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså... Ester har nu sovet 3 timer, hvilket er mega super fedt! Det er 2. Nat i streg hvor hun ikke er vågnet efter præcis en time.

Ulempen er... Jeg ligger med mega ondt i maven over om hun nu er ok.. Altså jeg kan høre hendes vejrtrækning fordi hun til dels trækker vejret mega uregelmæssigt, men også fordi hun snorker på grund af forkølelsen.

Jeg er jo bare monster bange for om hun er ved / har ophobet for meget CO2, så jeg tør slet ikke lægge mig til st sove...

Hun burde også spise nu, så ja... Meh!

Burde nok bare glæde mig over at Hun får noget rigtig god søvn, men ja...

:kram Forstår godt at det må være svært. Håber I begge får lidt ro.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt at jeg kun er 4 dage over tid, men altså.. Jeg orker det ikke, jeg bliver vanvittig af den her konstante venteposition, af ikke at kunne planlægge meget mere end en time frem, af at tolke hvert eneste lille stik og jag og af at blive skuffet hver gang jeg vågner efter endnu en rolig nat.. :boo Tror slet ikke på at det sker af sig selv mere! :boo igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt at jeg kun er 4 dage over tid, men altså.. Jeg orker det ikke, jeg bliver vanvittig af den her konstante venteposition, af ikke at kunne planlægge meget mere end en time frem, af at tolke hvert eneste lille stik og jag og af at blive skuffet hver gang jeg vågner efter endnu en rolig nat.. :boo Tror slet ikke på at det sker af sig selv mere! :boo igen!

Jeg forstår dig til fulde!

It sucks :kram Håber der snart sker noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt at jeg kun er 4 dage over tid, men altså.. Jeg orker det ikke, jeg bliver vanvittig af den her konstante venteposition, af ikke at kunne planlægge meget mere end en time frem, af at tolke hvert eneste lille stik og jag og af at blive skuffet hver gang jeg vågner efter endnu en rolig nat.. :boo Tror slet ikke på at det sker af sig selv mere! :boo igen!

Åh, jeg forstår dig så godt! Jeg var 5 dage over tid, da jeg fik det vildeste mentale breakdown og var overbevist om, at han skulle tvinges ud. Sådan endte det heldigvis ikke, og det håber jeg heller ikke, det gør for dig. Du får lige et par af de her :kram :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babysam er til at lukke op og sk*** i...

Den i Lyngby er ihvertfald. Men den i Herlev er super. Handler aldrig i Lyngby mere.... Så ringe betjening

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med svamp i brystet. Super... Eller noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den i Lyngby er ihvertfald. Men den i Herlev er super. Handler aldrig i Lyngby mere.... Så ringe betjening

Sjovt - der har jeg fået virkelig fin hjælp. Høje Tåstrup derimod - Christ, altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med svamp i brystet. Super... Eller noget

Øv, det er satme ikke sjovt. Brentan gel til dig og baby og så vask dine brystvorter og babys mund med danskvand. Håber det snart går over...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det er satme ikke sjovt. Brentan gel til dig og baby og så vask dine brystvorter og babys mund med danskvand. Håber det snart går over...

Jep, smutter på apoteket om lidt. Havde det også med min ældste søn, så jeg kender desværre rumlen. Heldigvis tror jeg at jeg får det taget i opløbet denne gang. Det gør ikke vanvittig ondt endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skulle være på vej i sommerhus nu.

Jeg sidder stadigvæk i nattøj, og jeg kan slet ikke overskue at skulle afsted :boo

Det er så stressende!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den i Lyngby er ihvertfald. Men den i Herlev er super. Handler aldrig i Lyngby mere.... Så ringe betjening

Haha! Har det totalt omvendt! Synes dem i Herlev er sure og uhjælpsomme. Men har (stort set) altid fået ret god hjælp i Lyngby :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skulle være på vej i sommerhus nu.

Jeg sidder stadigvæk i nattøj, og jeg kan slet ikke overskue at skulle afsted :boo

Det er så stressende!!

Hvad er det, der stresser dig?  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik smerter som føltes som veer, kom hjem. Og nu er de fandme væk! I snart 2 døgn har min krop arbejdet.. Og der sker ik en skid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.