SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Det er bare så typisk at lige som man er startet i nyt job får man syge børn. Så jeg er hjemme med Marius idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brok light: Hvorfor er det at Lilly vågner mellem 5 og 6 i weekenden og dage hvor Mathilde IKKE skal sendes i skole - men når jeg står op kl 6.30 for at sende Mathilde afsted så hører jeg ikke en lyd før efter 8? :rolleyes så fat dog weekend konceptet barn! Mor vil gerne sove længe bare en enkelt lillebitte gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, generelt er der rigtig meget ventetid på den afdeling.. <_<

Hvor langt er det du er henne? Det er vist ikke så nemt når man er i første trimester.. :rolleyes

Jeg er kun 5+5. Det tog ham et kvarter at finde ud af, hvad han måtte give mig. Der var heldigvis ikke blget galt med øjnene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh apropos øjenlæge så skal jeg til øjentjek pga diabetes og fået en tid om 2 uger. Sekretæren sagde jeg får øjendråber og ikke må køre bil (hvilket mit manglende kørekort også forhindrer mig i :P ) men nu blir jeg da i tvivl om jeg kan få den undersøgelse når jeg er gravid...? Ved I noget, kloge damer?

Han fandt noget, som man godt måtte få som gravid, så jeg ville klart også ringe derind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om der er mere kærlighed tilbage. Efter vores snak lige nu tvivler jeg ihvertfald meget :( Jeg er med på at man ikke skal ændre på hinanden, men at han ikke engang vil forsøge at arbejde med det, jeg nævner som et stort problem - det forstår jeg ikke :(

Åh søde... Sig til hvis vi skal gøre alvor af den bondegårdsferie :kram her er i hvert fald fred og ro. Kæmpe kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 drenge der vælger ikke at sove ret godt den samme nat giver både træt far og mor...Zzz...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er sq noget lort! :(

Åh for pokker altså - jeg tror nu altså, der er en god chance for at ringen dukker op!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er (heldigvis for en sjælden gangs skyld) så rasende på min mand, at jeg tog E og stormede ud af døren. :(

(Og vi glemte pusletasken så det er lidt en stakket frist, hvor længe vi kan være ude <_<)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er (heldigvis for en sjælden gangs skyld) så rasende på min mand, at jeg tog E og stormede ud af døren. :(

(Og vi glemte pusletasken så det er lidt en stakket frist, hvor længe vi kan være ude <_<)

Ej dog :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er (heldigvis for en sjælden gangs skyld) så rasende på min mand, at jeg tog E og stormede ud af døren. :(

(Og vi glemte pusletasken så det er lidt en stakket frist, hvor længe vi kan være ude <_<)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr, lollerberg :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skodnat + langsom mor = baby der har problemer med at sove i larmende bus :(

Og jeg er alene med ham h e l e dagen. Magter ikke hvis han er umulig i dag! Har minus overskud :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er (heldigvis for en sjælden gangs skyld) så rasende på min mand, at jeg tog E og stormede ud af døren. :(

(Og vi glemte pusletasken så det er lidt en stakket frist, hvor længe vi kan være ude <_<)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skodnat + langsom mor = baby der har problemer med at sove i larmende bus :(

Og jeg er alene med ham h e l e dagen. Magter ikke hvis han er umulig i dag! Har minus overskud :(

:kram jeg sender lige en omgang kram efter dig, søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram jeg sender lige en omgang kram efter dig, søde :kram2

Tak! :kiss Har virkelig brug for dem i dag! Er totalt hormonella med let til tårer lige nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! :kiss Har virkelig brug for dem i dag! Er totalt hormonella med let til tårer lige nu :(

Du er en god mor for B, og det er menneskeligt at have trælse dage, det er dét der gør os menneskelige :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det er da også en grim historie! :blink Men ring til dem, de har garanteret en løsning..

Ja undskyld for skræmmehistorie - så farlig er type 2 diabetes sjældent, og særlig hvis man passer på, men for mig gir det lige den ekstra motivation at vide hvor slemt det kan ende.

 

Han fandt noget, som man godt måtte få som gravid, så jeg ville klart også ringe derind.

Jeg ringede, og sekretæren sagde at de ikke bruger øjendråber på gravide, og jeg bare skal sige til øjenlægen at jeg er gravid når jeg kommer (plus hun har noteret det). Håber øjenlægen kan se hvad der skal ses alligevel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er (heldigvis for en sjælden gangs skyld) så rasende på min mand, at jeg tog E og stormede ud af døren. :(

(Og vi glemte pusletasken så det er lidt en stakket frist, hvor længe vi kan være ude <_<)

Øv - en gå tur er heldigvis berømt for at have beroligende effekt på raseri og lignende. Håber I blir gode igen om lidt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er (heldigvis for en sjælden gangs skyld) så rasende på min mand, at jeg tog E og stormede ud af døren. :(

(Og vi glemte pusletasken så det er lidt en stakket frist, hvor længe vi kan være ude <_<)

Det lyder ikke sjovt - hvad er los?

 

Og ellers er løsningen på udvidet spilletid jo lige en tur i supermarkedet efter bleer og en omgang vådservietter...

Jeg håber, du får trukket vejret dybt - det er ikke rart at være så vred :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja undskyld for skræmmehistorie - så farlig er type 2 diabetes sjældent, og særlig hvis man passer på, men for mig gir det lige den ekstra motivation at vide hvor slemt det kan ende.

Mig skal du ikke være bange for at skræmme.. Jeg er sygeplejerske på diabetes/nyreafdelingen, jeg har snart set det hele! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh for pokker altså - jeg tror nu altså, der er en god chance for at ringen dukker op!

:kram

Nu er det i hvert fald sagt videre! Krydser ALT for at den bliver fundet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger. Det er egentlig ikke så alvorligt endda, han har sagt undskyld, der er ikke rigtig risiko for at det gentager sig og det har ikke noget med vores forhold at gøre, så senest imorgen burde alt være normalt igen. Kraftig eksplosion men hurtigt overstået, så at sige ;)

Og nu er han taget til lægen (den stakkels mand er ikke bare upopulær, han er også syg...), E sover, og jeg har smidt mig i sofaen med en KungFu is.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger. Det er egentlig ikke så alvorligt endda, han har sagt undskyld, der er ikke rigtig risiko for at det gentager sig og det har ikke noget med vores forhold at gøre, så senest imorgen burde alt være normalt igen. Kraftig eksplosion men hurtigt overstået, så at sige ;)

Og nu er han taget til lægen (den stakkels mand er ikke bare upopulær, han er også syg...), E sover, og jeg har smidt mig i sofaen med en KungFu is.

Med kungfu is bliver alting godt! It's a fact!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med kungfu is bliver alting godt! It's a fact!

Det dulmer i hvert fald ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig syg møffebaby som har ondt :( håber på tænder, frygter ørerne :boo lille ven altså...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.