SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg ved ikke om der er mere kærlighed tilbage. Efter vores snak lige nu tvivler jeg ihvertfald meget :( Jeg er med på at man ikke skal ændre på hinanden, men at han ikke engang vil forsøge at arbejde med det, jeg nævner som et stort problem - det forstår jeg ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke om der er mere kærlighed tilbage. Efter vores snak lige nu tvivler jeg ihvertfald meget :( Jeg er med på at man ikke skal ændre på hinanden, men at han ikke engang vil forsøge at arbejde med det, jeg nævner som et stort problem - det forstår jeg ikke :(

Jeg er vist gået glip af noget :unsure

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vist gået glip af noget :unsure

:kram

Jeg har ikke sådan rigtig skrevet om det. Første gang var vist her forleden, hvor jeg luftede at jeg ikke ved hvor vi er på vej hen - måske skilsmisse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke sådan rigtig skrevet om det. Første gang var vist her forleden, hvor jeg luftede at jeg ikke ved hvor vi er på vej hen - måske skilsmisse :(

Du lyder som om du trænger til et kram :kram2 og til en god veninde der kan lægge øre til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du lyder som om du trænger til et kram :kram2 og til en god veninde der kan lægge øre til

Tak. Og ja, det gør jeg. Overvejer seriøst om jeg på en eller anden måde kam tage et par dage til min søster, som desværre bor ret langt væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke sådan rigtig skrevet om det. Første gang var vist her forleden, hvor jeg luftede at jeg ikke ved hvor vi er på vej hen - måske skilsmisse :(

Går noget lignende igennem. Hvis du vil tale/skrive er du velkommen. Har haft meget glæde af at skrive med et par dejlige tøser herinde fra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går noget lignende igennem. Hvis du vil tale/skrive er du velkommen. Har haft meget glæde af at skrive med et par dejlige tøser herinde fra

Ja, det har jeg godt opfanget :(

Kan godt være jeg sender en pm på et tidspunkt. Tusind tak :kiss Lige nu kan jeg ikke finde ud af noget som helst, så aner ikke hvor jeg skal starte eller slutte. Har virkelig brug for et par dages tænkepause

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det har jeg godt opfanget :(

Kan godt være jeg sender en pm på et tidspunkt. Tusind tak :kiss Lige nu kan jeg ikke finde ud af noget som helst, så aner ikke hvor jeg skal starte eller slutte. Har virkelig brug for et par dages tænkepause

Puha det lyder hårdt :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om der er mere kærlighed tilbage. Efter vores snak lige nu tvivler jeg ihvertfald meget :( Jeg er med på at man ikke skal ændre på hinanden, men at han ikke engang vil forsøge at arbejde med det, jeg nævner som et stort problem - det forstår jeg ikke :(

Åh nej... hvis du har brug for luft - skriver du bare. :knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det har jeg godt opfanget :(

Kan godt være jeg sender en pm på et tidspunkt. Tusind tak :kiss Lige nu kan jeg ikke finde ud af noget som helst, så aner ikke hvor jeg skal starte eller slutte. Har virkelig brug for et par dages tænkepause

Ej, hvor lyder det bare hårdt! :kram2

Har du lyst til at fortælle?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det har jeg godt opfanget :(

Kan godt være jeg sender en pm på et tidspunkt. Tusind tak :kiss Lige nu kan jeg ikke finde ud af noget som helst, så aner ikke hvor jeg skal starte eller slutte. Har virkelig brug for et par dages tænkepause

Det gør du bare. Måske kan vi guide hinanden lidt i evt næste skridt - uanset valg. Det har ihvertfald hjulpet mig at få lidt udefra perspektiv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens positive er vel at jeg ikke er gravid. Dagens knapt så positive ting må være at jeg stadig ikke har fået min mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg siddet på Glostrup øjenafdeling i 2 timer pga. Synsforstyrrelser på mit venstre øje. Det er en anelse irriterende, men blev bare alligevel bekymret, specielt fordi det opstod sammen med hovedpine.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg siddet på Glostrup øjenafdeling i 2 timer pga. Synsforstyrrelser på mit venstre øje. Det er en anelse irriterende, men blev bare alligevel bekymret, specielt fordi det opstod sammen med hovedpine.

Jeg er alt for bekendt med den øjenafdelingen... <_< Ikke just det mest spændende sted, men de er skisme godt nok dygtige! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke sådan rigtig skrevet om det. Første gang var vist her forleden, hvor jeg luftede at jeg ikke ved hvor vi er på vej hen - måske skilsmisse :(

Puha nej! Og æv altså! :kram

Håber virkelig for jer at i får snakket og får fundet en fælles vej! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er alt for bekendt med den øjenafdelingen... <_< Ikke just det mest spændende sted, men de er skisme godt nok dygtige! :goodluck

Men langsomme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Øh apropos øjenlæge så skal jeg til øjentjek pga diabetes og fået en tid om 2 uger. Sekretæren sagde jeg får øjendråber og ikke må køre bil (hvilket mit manglende kørekort også forhindrer mig i  :P ) men nu blir jeg da i tvivl om jeg kan få den undersøgelse når jeg er gravid...? Ved I noget, kloge damer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh apropos øjenlæge så skal jeg til øjentjek pga diabetes og fået en tid om 2 uger. Sekretæren sagde jeg får øjendråber og ikke må køre bil (hvilket mit manglende kørekort også forhindrer mig i :P ) men nu blir jeg da i tvivl om jeg kan få den undersøgelse når jeg er gravid...? Ved I noget, kloge damer?

De giver helst ikke det pupildilaterende når man er gravid, så synes lige du skal ringe og informere dem.. Jeg fik det så alligevel, for det var enten det eller mist synet, og risikoen er ekstremt lille når man er så langt som jeg var (19+).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De giver helst ikke det pupildilaterende når man er gravid, så synes lige du skal ringe og informere dem.. Jeg fik det så alligevel, for det var enten det eller mist synet, og risikoen er ekstremt lille når man er så langt som jeg var (19+).

Ok det må jeg hellere gøre... forestiller mig egentlig bare det er lidt vigtigt at blive undersøgt netop fordi jeg er gravid? Måske jeg er hys men en veninde med type 1 diabetes (dårligt passet og selvfølgelig mange gange mere agressiv end type 2) mistede næsten synet under sin sidste graviditet, hun endte med ks i uge 28, en uge mere og hun ville være blevet helt blind. Pænt skræmmende historie... hun fik også amputeret sit ene ben som 36 årig... så jeg er ret opsat på at passe min diabetes!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok det må jeg hellere gøre... forestiller mig egentlig bare det er lidt vigtigt at blive undersøgt netop fordi jeg er gravid? Måske jeg er hys men en veninde med type 1 diabetes (dårligt passet og selvfølgelig mange gange mere agressiv end type 2) mistede næsten synet under sin sidste graviditet, hun endte med ks i uge 28, en uge mere og hun ville være blevet helt blind. Pænt skræmmende historie... hun fik også amputeret sit ene ben som 36 årig... så jeg er ret opsat på at passe min diabetes!

Puha, det er da også en grim historie! :blink Men ring til dem, de har garanteret en løsning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om der er mere kærlighed tilbage. Efter vores snak lige nu tvivler jeg ihvertfald meget :( Jeg er med på at man ikke skal ændre på hinanden, men at han ikke engang vil forsøge at arbejde med det, jeg nævner som et stort problem - det forstår jeg ikke :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte nat, hvis jeg endelig sov, vågnede stinus og ville spise, hvis det ikke var ham, kom hunden rendende, og ellers så var det min mand der skulle tisse... Hurra... Måske jeg har fået 4 timer i alt i nat... Og jeg skal køre til Vejle og tilbage igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren har sovet i gæsteværelset og hørte så (for en sjælden gangs skyld) ikke Anna, da hun kaldte og var bange kl. 02.30. Jeg havde lige ammet kl. 02.15, så var ikke så langt væk, så ind og løfte Sofie over i egen seng, så Anna kunne være hos mig. Det kunne hun vist godt li ^_^

Jeg må have en lur i dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigermødre. Tsk

Fik en mail her til morgen :

Jeg se at i har haft ca 40 grader igår nede hos jer

Og i troede ikke på at det ville blive så varmt.

Haha så kan i lære det. Hehe.

Øhhhh???????

Vi er i spanien, ja gu fanden ved vi at det blir varmt.

Ellers ville vi sgu da være godt summe

Typisk når hun får en mærkeligt idé om hvad hun tror vi har sagt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.