SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

At jeg måtte sælge min billet til Lukas Graham i aften, fordi L stadig er så ammeafhængig om aftenen/natten.

Øv ville gerne have været der med min kæreste lige nu :(

Øv!

Jeg frygter også næste uge hvor jeg skal være væk mandag, onsdag, torsdag og fredag aften! C kan normalt heller ikke undvære amning om aftenen endnu, men jeg håber virkelig det går godt alligevel. Føler mig allerede lidt som en dårlig egoistisk mor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lavet lækker rabarberkompot, men har ikke tænkt på at købe noget at spise den til :prik

Gad vide om der overhovedet er nogen butikker, der har åbent i morgen ...

Haha det siger lidt om, hvor stor forskel der er på hvor man befinder sig i landet.. her betyder søndag overhoved ikke at der er lukket rundt omkring. Det er kun helligdage hvor butikkerne har lukket hos mig. Så her ville det slet ikke være et problem at købe ind søndag. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha det siger lidt om, hvor stor forskel der er på hvor man befinder sig i landet.. her betyder søndag overhoved ikke at der er lukket rundt omkring. Det er kun helligdage hvor butikkerne har lukket hos mig. Så her ville det slet ikke være et problem at købe ind søndag. :)

Det er jo netop helligdag i dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det krus jeg har købt til Søren med billeder af pigerne, er ikke dukket op, på trods af det står til at være afsendt d. 24/5? :prik

Heldigt, at jeg også har købt whisky...

Ej hvor øv! Du har ikke fået en track-and-trace så du kan se hvor det er henne? Ellers er det da ved at være længe nok siden til at du må hive fat i nogen om det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo netop helligdag i dag ;)

Skulle lige til at skrive det. Malene, det er fordi det er grundlovsdag! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vågnede i morges med den mest voldsomme krampe i min ene læg! Jeg vågnede og kunne knap trække vejret af smerte og lå og vred mig ganske voldsomt -Nichlas sov sødt ved siden af og lagde ikke mærke til noget som helst :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vågnede i morges med den mest voldsomme krampe i min ene læg! Jeg vågnede og kunne knap trække vejret af smerte og lå og vred mig ganske voldsomt -Nichlas sov sødt ved siden af og lagde ikke mærke til noget som helst :rolleyes

Det savner jeg ikke ved at være gravid... Hold op hvor led jeg af kramper hele 3.trimester begge gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo netop helligdag i dag ;)

Grundlovsdag er da ikke en helligdag - jeg har i hvert fald aldrig fri fra arbejdet hvis det falder på en hverdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åbenbart ikke færdig med at være syg endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grundlovsdag er da ikke en helligdag - jeg har i hvert fald aldrig fri fra arbejdet hvis det falder på en hverdag.

Jeg mener at det var en halv helligdag, det var 1. maj også - så man (hvem beslutter egentligt sådan noget?) at slå dem sammen på grundlovsdag. Så 1. maj nu ikke er en lukkedag længere.

Butikkerne har fx lukket 5. juni men ikke 1. maj. Daginstitutioner er vidst det samme, skoler og nogle arbejdspladser ditto.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener at det var en halv helligdag, det var 1. maj også - så man (hvem beslutter egentligt sådan noget?) at slå dem sammen på grundlovsdag. Så 1. maj nu ikke er en lukkedag længere.

Butikkerne har fx lukket 5. juni men ikke 1. maj. Daginstitutioner er vidst det samme, skoler og nogle arbejdspladser ditto.

Det er vist overenskomsten. Vi har i hvert fald fri 1 maj i stedet for grundlovsdag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det savner jeg ikke ved at være gravid... Hold op hvor led jeg af kramper hele 3.trimester begge gange.

Det er faktisk første gang jeg oplever kramper på den måde :rolleyes Jeg har bare været heldig tror jeg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist overenskomsten. Vi har i hvert fald fri 1 maj i stedet for grundlovsdag <_<

Jeg mener også det er overenskomsten.

Vi har fri hele grundlovsdag, min mand har en halv fridag.

1.maj er det kun dem med en 3F/TK overenskomst, der kan holde fri hos os.

Men angående de lukkede butikker, så har de fleste af dansk supermarkedsbutikker lukket i dag, da de holder firmafest i Århus: http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-06-05-20000-samlet-til-danmarks-stoerste-firmafest-500-busser-sat-ind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det i hvert fald lukkedag for alle butikker i centeret, selv dem der ellers altid har åbent - både søndag og de fleste helligdage. ;)

I min overenskomst er grundlovsdag i øvrigt helligdag, men ikke 1. maj - så det må variere fra sted til sted. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, selv Lidl og andre discountbutikker holder lukket. Dem kan man ellers altid regne med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lyst til at bage en kage, men Nichlas er i gang med vægttab og jeg vil gerne prøve at leve lidt sundere :rolleyes

Så irriterende altså :p

Og vi har ikke remedierne til at lave en sund version :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil meget gerne brokke mig at weekenden er al for kort:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke gider læse til eksamen. Skal op på fredag og mangler 50 sider af noget af der vigtigste pensum samt mit eksamensoplæg.

Og har megattavlt på job, så har bare ikke tid til at holde en fridag til at læse inden eksamen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke gider læse til eksamen. Skal op på fredag og mangler 50 sider af noget af der vigtigste pensum samt mit eksamensoplæg.

Og har megattavlt på job, så har bare ikke tid til at holde en fridag til at læse inden eksamen...

Hvad skal du til eksamen i?

 

Hey, du kan jo prøve at sige til censor, at hvis han ikke kender svaret selv, så gider du overhovedet ikke fortælle ham det! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også været meget lykkelige og har faktisk ikke skændes særlig ofte. Måske højst 2-4 skænderier på 2 år. Selvfølgelig har vi haft diskussioner men ikke noget som vi ikke har kunnet løse. Vi har altid været gode til at afslutte diskussionerne som gode venner. Så det kommer faktisk bag på mig at vi er nået dertil og at han ikke stoler på mig.

Jeg kunne aldrig drømme om at kontakte politiet. Jeg elsker ham stadig, og selvom han er en røv med øre lige nu - så har han også givet mig så meget lykke og kærlighed at jeg HÅBER at det her bare var et mentalt breakdown og ikke sådan som han er som person. Det har været fredeligt og roligt de sidste dage, vi taler ikke sammen men der er heller ikke spændinger imellem os. Han snakker og er "normal" overfor Ayah og det er absolut det vigtigste. Hun skal mærkes så lidt som muligt på det her. Men det er fandme stadig røv, og jeg føler mig så dum at jeg troede på kærligheden endnu engang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad skal du til eksamen i?

Hey, du kan jo prøve at sige til censor, at hvis han ikke kender svaret selv, så gider du overhovedet ikke fortælle ham det! ;)

En opgave jeg har skrevet i strategi og styring (sidste obligatoriske modul på diplomuddannelse i ledelse).

Tror ikke lige den strategi giver så godt i sidste ende, desværre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også været meget lykkelige og har faktisk ikke skændes særlig ofte. Måske højst 2-4 skænderier på 2 år. Selvfølgelig har vi haft diskussioner men ikke noget som vi ikke har kunnet løse. Vi har altid været gode til at afslutte diskussionerne som gode venner. Så det kommer faktisk bag på mig at vi er nået dertil og at han ikke stoler på mig.

Jeg kunne aldrig drømme om at kontakte politiet. Jeg elsker ham stadig, og selvom han er en røv med øre lige nu - så har han også givet mig så meget lykke og kærlighed at jeg HÅBER at det her bare var et mentalt breakdown og ikke sådan som han er som person. Det har været fredeligt og roligt de sidste dage, vi taler ikke sammen men der er heller ikke spændinger imellem os. Han snakker og er "normal" overfor Ayah og det er absolut det vigtigste. Hun skal mærkes så lidt som muligt på det her. Men det er fandme stadig røv, og jeg føler mig så dum at jeg troede på kærligheden endnu engang.

Lov mig at du fortsætter med at tro på kærligheden. Også for ayahs skyld

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lov mig at du fortsætter med at tro på kærligheden. Også for ayahs skyld

Jeg skal gøre mit bedste :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Af ting jeg bare ikke kan overskue, så er det er flyet hjem er forsinket. Kommer i forvejen ret sent hjem, så det gør det absolut ikke bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er max irriteret på manden. Vi har lavet en aftale om at snolde en gang om ugen og det gjorde vi i går. Så bliver jeg fandme irriteret over at Filippa og han har spist is på vej hjem fra farmor <_< Er jeg emsig?! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.