SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Ja, det er noget med at søvnen er helt til hest ved 18-20 mdr. Det er en fase, det er en fase, det er en fase :rolleyes :kram2

Du forstår slet ikke hvor meget det letter at du skriver det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Total pinlig brok:

Jeg har lavet bordkort idag, og har fået noget der minder om overbelastning i underarmen -så det gør ondt at skrive på min mobil :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber de sover nu :kram2

Tak og lige over :)

Erica sov heldigvis kort efter og Line var nem at putte bagefter (hun plejer først at blive puttet efter kl 21)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 til dig og :klap til Jon ;)

Håber dine snart sover lige så sødt og snorkende som min

Tak :kiss og :kram2 lige over!

Lige nu sover de begge to :7himmel Det er godt nok op ad bakke med søvnen for tiden :( William har hoste og en del mareridt og Nohr har tigerspring, hoste, snot og feber der kommer og går :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ondt i halsen og kriller-hoste :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du forstår slet ikke hvor meget det letter at du skriver det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Berte skider alt igennem, så hun skulle ordnes kl 5.30, der er vi bare ikke klar endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ træt af det hele!

Et barn der har holdt os vågen hele natten, jeg er langt fra frisk, et andet barn der bryder helt sammen fordi hun skal i børnehaven. Jeg ORKER ikke mere. Jeg er fuldstændig udkørt og sidder på toilettet og tuder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ træt af det hele!

Et barn der har holdt os vågen hele natten, jeg er langt fra frisk, et andet barn der bryder helt sammen fordi hun skal i børnehaven. Jeg ORKER ikke mere. Jeg er fuldstændig udkørt og sidder på toilettet og tuder

:kram

Det er da også urimeligt hårdt lige nu. Håber du kan få en pause i løbet af dagen og samle kræfter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Det er da også urimeligt hårdt lige nu. Håber du kan få en pause i løbet af dagen og samle kræfter

Enig med Saga. Synes også at din mand må komme noget mere på banen. Du trænger til lidt aflastning, hjælp og anerkendelse for alt hvad du gør!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med Saga. Synes også at din mand må komme noget mere på banen. Du trænger til lidt aflastning, hjælp og anerkendelse for alt hvad du gør!

Tja, fokus er på at han skal blive færdig med byggeprojektet. Jeg har været syg siden tirsdag nu, i morgen skal pigerne heldigvis hjem til mormor og være så kan jeg få lidt ro....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt være lidt tøsesur over, at nogen mennesker lovpriser kvinder, der føder uden smertestillende, og synes det er SÅ sejt.

Jeg synes sgu også, at jeg var sej, selvom jeg tillod mig at få en epidural (som kun virkede i den ene side efter et par timer) efter fire dages forgæves igangsættelse, 2 døgn uden søvn op til fødslen, og 23 timers ineffektive veer, nå!! :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt være lidt tøsesur over, at nogen mennesker lovpriser kvinder, der føder uden smertestillende, og synes det er SÅ sejt.

Jeg synes sgu også, at jeg var sej, selvom jeg tillod mig at få en epidural (som kun virkede i den ene side efter et par timer) efter fire dages forgæves igangsættelse, 2 døgn uden søvn op til fødslen, og 23 timers ineffektive veer, nå!! :blush

Der er kommet et menneske ud af din krop! Er der noget sejere? :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er kommet et menneske ud af din krop! Er der noget sejere? :respekt

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt være lidt tøsesur over, at nogen mennesker lovpriser kvinder, der føder uden smertestillende, og synes det er SÅ sejt.

Jeg synes sgu også, at jeg var sej, selvom jeg tillod mig at få en epidural (som kun virkede i den ene side efter et par timer) efter fire dages forgæves igangsættelse, 2 døgn uden søvn op til fødslen, og 23 timers ineffektive veer, nå!! :blush

Alle kvinder er seje! Med eller uden smertestillende, sågar med eller uden fødsel - vi er bare et pisse sejt køn :gp Og gu må man blive tøsefornærmet, men husk at dét at rose nogle, ikke betyder ris til dem der ikke falder ind under roserne. Det skal jeg selv ofte huske mig selv på, i alle mulige situationer :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt være lidt tøsesur over, at nogen mennesker lovpriser kvinder, der føder uden smertestillende, og synes det er SÅ sejt.

Jeg synes sgu også, at jeg var sej, selvom jeg tillod mig at få en epidural (som kun virkede i den ene side efter et par timer) efter fire dages forgæves igangsættelse, 2 døgn uden søvn op til fødslen, og 23 timers ineffektive veer, nå!! :blush

 

Ja da! Jeg synes alle fødende kvinder er seje, ligegyldigt om de har fået smertestillende eller ej, eller om de har født vaginalt eller ved kejsersnit! Det lyder som en hård omgang, du har været igennem, og så gør det dig da godt nok ikke mindre sej i min optik :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gul strøm. De ringer fandme hele tiden <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle kvinder er seje! Med eller uden smertestillende, sågar med eller uden fødsel - vi er bare et pisse sejt køn :gp Og gu må man blive tøsefornærmet, men husk at dét at rose nogle, ikke betyder ris til dem der ikke falder ind under roserne. Det skal jeg selv ofte huske mig selv på, i alle mulige situationer :kiss

Det er helt rigtigt, at ros ikke betyder ris til det modsatte. Men nogen gange bliver der rost så overdrevet, at man lidt glemmer det. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt rigtigt, at ros ikke betyder ris til det modsatte. Men nogen gange bliver der rost så overdrevet, at man lidt glemmer det. :blush

I hear you! :P men gu er du også skide sej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt være lidt tøsesur over, at nogen mennesker lovpriser kvinder, der føder uden smertestillende, og synes det er SÅ sejt.

Jeg synes sgu også, at jeg var sej, selvom jeg tillod mig at få en epidural (som kun virkede i den ene side efter et par timer) efter fire dages forgæves igangsættelse, 2 døgn uden søvn op til fødslen, og 23 timers ineffektive veer, nå!! :blush

Jeg synes ALLE der bærer et barn i 9 mdr, alle der går igennem en fødsel, et kejsersnit, er FOR seje!!! Jeg synes også at forældre der adopterer sig kommende barn, fordi de ikke kan selv er for seje!!

Hurra for Alle mødre derude

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også helt åndssvagt med Adams søvn i den periode. Til gengæld har han sovet hele natten, stort set hver nat siden. :D håber det snart er ovre :kiss

Åh så vil jeg gerne bestille det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh så vil jeg gerne bestille det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at jeg er i et lille dilemma :unsure

For 4 år siden (hvor jeg altså var total barnlig og urimelig og 17 år!) oprettede jeg en g-mail med hensigt om at oprette en ny Facebook profil og ansøge min kæreste for at se om han ville gøre noget (yes, det er noget jeg ikke er stolt af og faktisk meget flov over at jeg har været sådan et menneske-så der behøves ikke at snakkes om det) .. Min plan slog dengang fejl da min kæreste ikke godkendte ansøgningen og alle beskeder røg derfor i 'andet' mappen.

Siden hen fik kæresten overbevist mig om at han var en ærlig mand og Facebookprofilen blev selvfølgelig lukket.

Jeg har aldrig brugt Gmail siden da, da jeg bruger Hotmail.

Igår får jeg så en mail fra Gmail om at der er suspekt aktivitet på min email-konto. Dette ignorere jeg for jeg troede at det var spam. Idag modtager jeg så en sms om at det er mere sikkert at koble mobilnr til kontoen end en alternativ email-konto som jeg er i gang med.

Lidt forvirret går jeg ind på kontoen og kan se at en alternativ email-konto er registreret -og det er min kærestes!

Det giver jo ingen mening at jeg skulle koble en konto til min kærestes email når jeg havde så dumme intentioner, og alle beviserne ligger på den mail. Jeg hælder måske lidt mere til at han igår prøvede at komme ind på min Gmail :unsure

I princippet har jeg intet at skjule, men jeg ville syntes at det var drønærgeligt at vi skulle blive uvenner over noget jeg har gjort mislykket for 4 år siden, og samtidig så undrer det mig at han pludselig har fået trang til at tjekke mine ting igennem :unsure

Ville i sige noget eller bare lade som ingenting?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt være lidt tøsesur over, at nogen mennesker lovpriser kvinder, der føder uden smertestillende, og synes det er SÅ sejt.

Jeg synes sgu også, at jeg var sej, selvom jeg tillod mig at få en epidural (som kun virkede i den ene side efter et par timer) efter fire dages forgæves igangsættelse, 2 døgn uden søvn op til fødslen, og 23 timers ineffektive veer, nå!! :blush

Haha, selvfølgelig er det okay at blive lidt tøsefornærmet - det er det næsten altid :p

I øvrigt er det andet noget fis - jeg har prøvet både fødsel uden smertestillende og alt det kemi, Hvidovre Hospital kan byde på - ingen forskel på sejhed (eller ynk :rolleyes ), bare vidt forskellige fødsler. Det andet svarer til at rose det at blive gravid i første cyklus - også mere held end noget andet :rolleyes

- og inden de fladtrådte storetæer kommer løbende ;) : Selvfølgelig må man gerne føle sig sej over at have født uden smertestillende (har ikke lige den følelse selv, men feel free :) ), det påkalder sig bare ikke som sådan anden respekt hos mig, end den store og velfortjente respekt jeg yder enhver, der har frembragt et unikt lille menneske :)

Sidder lige lidt off topic og kommer til at tænke på 'wear sunscreen' (er der mon andre af 'veteranerne' - apropos anden tråd - der kan huske den?) - der var nu mange kloge ord ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at jeg er i et lille dilemma :unsure

For 4 år siden (hvor jeg altså var total barnlig og urimelig og 17 år!) oprettede jeg en g-mail med hensigt om at oprette en ny Facebook profil og ansøge min kæreste for at se om han ville gøre noget (yes, det er noget jeg ikke er stolt af og faktisk meget flov over at jeg har været sådan et menneske-så der behøves ikke at snakkes om det) .. Min plan slog dengang fejl da min kæreste ikke godkendte ansøgningen og alle beskeder røg derfor i 'andet' mappen.

Siden hen fik kæresten overbevist mig om at han var en ærlig mand og Facebookprofilen blev selvfølgelig lukket.

Jeg har aldrig brugt Gmail siden da, da jeg bruger Hotmail.

Igår får jeg så en mail fra Gmail om at der er suspekt aktivitet på min email-konto. Dette ignorere jeg for jeg troede at det var spam. Idag modtager jeg så en sms om at det er mere sikkert at koble mobilnr til kontoen end en alternativ email-konto som jeg er i gang med.

Lidt forvirret går jeg ind på kontoen og kan se at en alternativ email-konto er registreret -og det er min kærestes!

Det giver jo ingen mening at jeg skulle koble en konto til min kærestes email når jeg havde så dumme intentioner, og alle beviserne ligger på den mail. Jeg hælder måske lidt mere til at han igår prøvede at komme ind på min Gmail :unsure

I princippet har jeg intet at skjule, men jeg ville syntes at det var drønærgeligt at vi skulle blive uvenner over noget jeg har gjort mislykket for 4 år siden, og samtidig så undrer det mig at han pludselig har fået trang til at tjekke mine ting igennem :unsure

Ville i sige noget eller bare lade som ingenting?

Jeg ville sige noget, men prøve at holde det på "Hvor har vi været fjollede, ha ha ha"-plan.

Jeg ville ikke blive sur over, hvis min mand tjekkede mig (dog nok undre mig), slet ikke for 4 år siden. Og hvis N har logget ind på din konto, så virker det til at I er ca. lige gode (usikre?) ;) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.