SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg pointerede det overfor et ældre ægtepar da jeg var på sygehuset i onsdags og de blev sku næsten sure på mig, troede nærmest ikke på hvad jeg sagde og tændte så deres smøger alligevel <_<

Jeg forstår det virkelig virkelig ikke. Jeg har selv været ryger, og det er altså virkelig ikke særlig svært at tage hensyn eller finde de steder hvor det er okay at ryge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvorfor er det at jeg altid beslutter mig for "no-snacking" på de dage hvor trangen er størst? Det må hænge sammen på en eller anden måde...

Ville gøre meget for chokolade lige nu

 

Det er fordi, at det man ikke må altid er spændende <_< . Samme princip som med at man altid falder for en bad-boy (mindst en gang)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej!? (Smiley der giver en nedadvendt tommelfinger)

Mega nedadvendt tommel til dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den slags er jeg også blevet mødt med et par gange foran nord <_< Og helt ærligt foran et SYGEHUS?! Hvad F fejler folk, altså <_<

De tror ikke de generer nogen men det stinker så langt væk <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår det virkelig virkelig ikke. Jeg har selv været ryger, og det er altså virkelig ikke særlig svært at tage hensyn eller finde de steder hvor det er okay at ryge.

Jeg er også tidligere ryger. Jeg tog ret meget hensyn. Jeg er bare træt af de rygere der tror at reglerne ikke gælder dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også tidligere ryger. Jeg tog ret meget hensyn. Jeg er bare træt af de rygere der tror at reglerne ikke gælder dem.

Helt og aldeles enig. Det er sgu ikke så svært at kigge lidt ud over sin egen næsetip.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er DRÆNET for energi og fuldstændigt mættet af indtryk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baah min tidligere bedste veninde gennem mere end 20 år er så åbenbart blevet gift idag kan jeg nu se på hendes Facebook...Tak for info det viser hvor lidt vi i den gamle veninde flok betyder for hende...tsk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår simpelthen ikke hvorfor jeg har så lidt energi for tiden. Har sovet mellem seks og syv timer om natten her gennem den sidste uge, men alligevel været så utroligt smadret, når jeg er nået hen til sent på eftermiddagen, hvor jeg er faldet i søvn på sofaen. Det er pænt svært at lave aftaler om aftenen, når jeg alligevel sover mig igennem det. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der er nogle stykker med babyer som skriger som bedst i autostolen som har gode erfaringer med mindre skrigeri i Cybex Sirona...

Og det er brok fordi det alligevel vil være liiiidt overdrevet at bruge 4200 kr på at afprøve om det ville hjælpe Ester, eftersom vi sådan set har autostole nok...

Kan den ikke lejes i en babyudstyrsforretning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår simpelthen ikke hvorfor jeg har så lidt energi for tiden. Har sovet mellem seks og syv timer om natten her gennem den sidste uge, men alligevel været så utroligt smadret, når jeg er nået hen til sent på eftermiddagen, hvor jeg er faldet i søvn på sofaen. Det er pænt svært at lave aftaler om aftenen, når jeg alligevel sover mig igennem det. :(

Bare "a shot in the dark" fra mig. Kan du have høfeber? Jeg bliver enormt træt hvis jeg ikke tager allergimedicin nu i sæsonen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare "a shot in the dark" fra mig. Kan du have høfeber? Jeg bliver enormt træt hvis jeg ikke tager allergimedicin nu i sæsonen.

 

Hmm.. Altså jeg har fået foretaget indtil flere prikteste i forbindelse med kontrol af min astma og er aldrig slået ud på noget. Så umiddelbart tror jeg ikke at det er høfeber.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luksusproblem: Er kommet hjem med tre sæt badetøj og skal kun bruge ét :chin: Jeg kunne måske overveje at beholde to af sættene, men tre er i hvert fald for meget... But how to choose :chin:

Må man se?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sov dog Markus dine fingre ender jo med at gnide dine øjne ud....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader nætterne alene med drengene når den ene vågner hundrede gange om natten og den anden et par gange...og udsigten til en lur senere er lig nul da manden skal sove efter arbejde og de sandsynligvis ikke sover lur samtidig på noget tidspunkt...Zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man se?

Hehe, jeg orker ikke lige på nuværende tidspunkt at give den som badetøjsmodel :blush Men du må hjertens gerne bare se tøjet:

kex8pc.jpg

Den multifarvede bikini har (rigtig flot) fancy ryg, den mørkeblå er så dejlig "safe" men med lidt fint pynt alligevel, badedragten har en skøn farve og dækker min mave og en badedragt ville måske være rar i et badeland :chin:

Det hele sidder godt, synes jeg. Bikinierne sidder måske lige en smule pænere i barmen, men til gengæld skjuler badedragten maven (men jeg ved ikke helt, om jeg så synes at helhedsindtrykket bliver slankere af at hele maven er dækket i blåt...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, jeg orker ikke lige på nuværende tidspunkt at give den som badetøjsmodel :blush Men du må hjertens gerne bare se tøjet:

kex8pc.jpg

Den multifarvede bikini har (rigtig flot) fancy ryg, den mørkeblå er så dejlig "safe" men med lidt fint pynt alligevel, badedragten har en skøn farve og dækker min mave og en badedragt ville måske være rar i et badeland :chin:

Det hele sidder godt, synes jeg. Bikinierne sidder måske lige en smule pænere i barmen, men til gengæld skjuler badedragten maven (men jeg ved ikke helt, om jeg så synes at helhedsindtrykket bliver slankere af at hele maven er dækket i blåt...)

Det er fint. Kan godt forstå du har svært ved at vælge, de er meget forskellige jo. Men netop derfor kan du jo også sagtens have dem alle og bruge i forskellige situationer.

Jeg har også lige stoppet badetøj - en bikini og en badedragt som jeg venter på med posten. Og er meget spændt på hvordan de sidder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fint. Kan godt forstå du har svært ved at vælge, de er meget forskellige jo. Men netop derfor kan du jo også sagtens have dem alle og bruge i forskellige situationer.

Jeg har også lige stoppet badetøj - en bikini og en badedragt som jeg venter på med posten. Og er meget spændt på hvordan de sidder

Hehe jaeh måske skal jeg bare overgive mig og beholde det hele :P Jeg synes bare det løber op i lidt flere penge end jeg lige havde tænkt mig at bruge på badetøj :blush Hvad har du købt? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, jeg orker ikke lige på nuværende tidspunkt at give den som badetøjsmodel :blush Men du må hjertens gerne bare se tøjet:

kex8pc.jpg

Den multifarvede bikini har (rigtig flot) fancy ryg, den mørkeblå er så dejlig "safe" men med lidt fint pynt alligevel, badedragten har en skøn farve og dækker min mave og en badedragt ville måske være rar i et badeland :chin:

Det hele sidder godt, synes jeg. Bikinierne sidder måske lige en smule pænere i barmen, men til gengæld skjuler badedragten maven (men jeg ved ikke helt, om jeg så synes at helhedsindtrykket bliver slankere af at hele maven er dækket i blåt...)

Hvis det var mig, ville jeg beholde badedragten og den multifarvede bikini. Jeg synes personligt, at det er rart med en badedragt (blandt andet til de dage man føler sig lidt tyk :p), og med en ensfarvet badedragt, ville den multifarvede gøre mig glad ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det var mig, ville jeg beholde badedragten og den multifarvede bikini. Jeg synes personligt, at det er rart med en badedragt (blandt andet til de dage man føler sig lidt tyk :P), og med en ensfarvet badedragt, ville den multifarvede gøre mig glad ;)

Det stemmer jeg også for. Jeg syns slet ikke en badedragt og en bikini er nær det samme, derfor skal man helst ha en af hver (mindst)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Altså jeg har fået foretaget indtil flere prikteste i forbindelse med kontrol af min astma og er aldrig slået ud på noget. Så umiddelbart tror jeg ikke at det er høfeber.

Jeg slår heller ikke ud på priktests og blodprøver, men jeg har altså allergi - hele sommeren.. ;) så du kan sagtens have allergi uden at slå ud på priktesten. Den tester heller ikke for alt og i begrænsede mængder. Måske du først reagerer efter en vis koncentration?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, jeg orker ikke lige på nuværende tidspunkt at give den som badetøjsmodel :blush Men du må hjertens gerne bare se tøjet:

kex8pc.jpg

Den multifarvede bikini har (rigtig flot) fancy ryg, den mørkeblå er så dejlig "safe" men med lidt fint pynt alligevel, badedragten har en skøn farve og dækker min mave og en badedragt ville måske være rar i et badeland :chin:

Det hele sidder godt, synes jeg. Bikinierne sidder måske lige en smule pænere i barmen, men til gengæld skjuler badedragten maven (men jeg ved ikke helt, om jeg så synes at helhedsindtrykket bliver slankere af at hele maven er dækket i blåt...)

Det er også helt i orden du ikke lige mener du skal være badetøjsmodel :) jeg er nemlig selv på jagt, men bikinier skal jeg i hvert fald ikke i - hvor er badedragten fra?

Men lækre køb er det hele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for input piger :) God pointe med mindst en af hver og også det med multifarvet :chin: Synes bare (også) den mørkeblå er så fin. Hmm måske skal jeg alligevel beholde dem alle :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for input piger :) God pointe med mindst en af hver og også det med multifarvet :chin: Synes bare (også) den mørkeblå er så fin. Hmm måske skal jeg alligevel beholde dem alle :badgirl

Jeg ville bytte den multifarvede - af den ene årsag at jeg ville blive bims over alle de striber jeg ville få på ryggen - jeg HADER synlige solstriber :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lidt synes, at mine familie er nogle røvhuller og at jeg ikke kan undlade at have dårlig samvittighed over det... Er fortrukket til soveværelset for at lave et energizing yoga-pas og håber, at det hjælper på humøret, så jeg ikke er sure mor resten af søndagen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.