SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Luksus -brok :

Jeg har spist ca halvdelen af en citronroulade -kun fordi jeg bare havde lyst idag.

Nu skriger den anden halvdel af mig og vil spises -men hvis jeg ikke kan æde den hele (selvom jeg nu ikke tror at det er et problem) så finder Nichlas ud af at jeg har kværnet næsten en hel roulade!! :haha

Så ville i spise beviserne eller lade kagen stå? :lolhit

Jeg tror at jeg bliver nødt til at smage lidt mere på den hvertfald :whistling

Edit: efter et lille stykke må jeg erkende at jeg har fået alt for meget kvalme :rolleyes Så jeg må indrømme overfor Nichlas at jeg har ædt en halv roulade :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv en møg dag meldte ud til et par veninder jeg har brug for en pause fra vores lille gruppe og de tolker mine beskeder helt skævt og er nu begge sure på mig for at have ytret jeg ikke lige er på toppen pt som jeg plejer....suk så nu er jeg ked af jeg overhovedet har skrevet Hvordan jeg har det :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne give min familie væk! Hold nu op, en lorteeftermiddag og aften :angry

:( æv..? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne give min familie væk! Hold nu op, en lorteeftermiddag og aften :angry

Der kommer altså lidt for mange af sådan nogen indlæg fra dig, søde :( Er du okay :unsure

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh ja, E rykker også mit hår ud. Av! <_<

Som om hormoner ikke er skyld i rigeligt hårtab - hormonerne behøver ikke hjælp! Nå! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ærligt! Er seriøst dårlig i dag, snor vælter ud af næsen og hovedpine, samt ondt i kroppen! Jeg har alligevel været hjemme med det ene barn, hentet og bragt nr 2, været til frisør med dem begge, lavet aftensmad, dækket bord, taget af bordet, ordnet vasketøj, hjulpet pigerne med at rydde op på deres værelser, taget dem i bad, gjort dem klar til putning(redt, føntørret hår, børstet tænder!) OG puttet dem! Jeg er helt smadret og rimelig mavesur over at min mand bare er ude....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De arbejder jo desværre :( Jeg kan slet ikke se, der er nogen, jeg kan ringe til. Og det er jo muligvis mange dage, det drejer sig om.

Puh det er ikke nemt :kram :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.. Det var faren til Mathias som havde gjort det. Jeg aner ikke hvem han er - som i overhovedet ingen ide!!!

Pædagogen lød som om de havde oplevet det før...

Jeg tager fat i lederen i morgen. Selvom jeg rationelt kan se det er uskyldigt, så synes jeg virkelig ikke det er okay..

Alene det faktum at mit barn får slik i børnehaven, er jeg ikke vild med, medmindre der er en "anledning"...

Enig i slikket men det andet er da decideret bekymrende, hvis i ingen har styr på hvem "Mathias far" egentlig er :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kommer altså lidt for mange af sådan nogen indlæg fra dig, søde :( Er du okay :unsure

:kiss

Det har jeg også tænkt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ærligt! Er seriøst dårlig i dag, snor vælter ud af næsen og hovedpine, samt ondt i kroppen! Jeg har alligevel været hjemme med det ene barn, hentet og bragt nr 2, været til frisør med dem begge, lavet aftensmad, dækket bord, taget af bordet, ordnet vasketøj, hjulpet pigerne med at rydde op på deres værelser, taget dem i bad, gjort dem klar til putning(redt, føntørret hår, børstet tænder!) OG puttet dem! Jeg er helt smadret og rimelig mavesur over at min mand bare er ude....

Godt klaret supermor :kram2 håber du får en rolig aften, og god bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig i slikket men det andet er da decideret bekymrende, hvis i ingen har styr på hvem "Mathias far" egentlig er :unsure

Altså personalet ved hvem han er - og det virkede til de havde haft problemet før.

Men synes bare det er totalt mærkeligt at gøre af en forælder.. Altså, Camille har aldrig talt om Mathias - ved ikke hvem barnet er.. Det er da underligt? Og hun er det eneste barn der har fået, og samtidig at han siger hun er sød og giver hende et kram..

Alt i mig siger det "bare" er ingenting, men samtidig så synes jeg det er enormt ubehageligt, at en fremmede mand har krammet mit barn, og givet hende slik fordi hun er sød - det er bare ALT i mig der sitre, og synes det er forkert!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså personalet ved hvem han er - og det virkede til de havde haft problemet før.

Men synes bare det er totalt mærkeligt at gøre af en forælder.. Altså, Camille har aldrig talt om Mathias - ved ikke hvem barnet er.. Det er da underligt? Og hun er det eneste barn der har fået, og samtidig at han siger hun er sød og giver hende et kram..

Alt i mig siger det "bare" er ingenting, men samtidig så synes jeg det er enormt ubehageligt, at en fremmede mand har krammet mit barn, og givet hende slik fordi hun er sød - det er bare ALT i mig der sitre, og synes det er forkert!

Arh ok, jeg misforstod så. Jeg forestillede mig en fremmed der udgav sig for at være en far ;) Men uanset hvad, er det da grænseoverskridende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kommer altså lidt for mange af sådan nogen indlæg fra dig, søde :( Er du okay :unsure

:kiss

Er ok, tak :kiss

Men synes bare at det hele er lidt noget lort pt, og når så Oliver skriger i 4 timer, David smadrer vores kamera (fordi M ikke havde lagt det væk, og David så legede med det), David råber og skriger om at maden er ulækker og han heller vil have risengrød eller is, og M ikke gør en skid ved noget af det, så orker jeg sgu ikke rigtigt mere :rolleyes

Men nu sover begge unger, og vi har sluttet fred på terrassen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dog hamrende ubehageligt at sidde med en kæmpe knude i maven fordi ens baby sover, og man bare sidder og lytter efter hver vejrtrækning og analyserer om hun nu reagerer som hun plejer...

Hun gik kold under maden kl 21, og var urolig i starten men sover og har kunne lægge hende hvor hun 'kun' gav sig lidt da jeg rejste mig op. Og straks går mit hoved amok - om nu hun er ved at ophobe CO2 igen, om hun er ved at dø, om nu det bliver fanget hvis hun ikke trækker vejret, kan vi genoplive hende hvis det sker (igen).

Kæft dette er hårdt :boo :boo :boo

Puha, det må dælme være hårdt og svært efter den oplevelse! :kram

Tusind kram til dig søde :kram2

Jeg håber du får bearbejdet det? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dog hamrende ubehageligt at sidde med en kæmpe knude i maven fordi ens baby sover, og man bare sidder og lytter efter hver vejrtrækning og analyserer om hun nu reagerer som hun plejer...

Hun gik kold under maden kl 21, og var urolig i starten men sover og har kunne lægge hende hvor hun 'kun' gav sig lidt da jeg rejste mig op. Og straks går mit hoved amok - om nu hun er ved at ophobe CO2 igen, om hun er ved at dø, om nu det bliver fanget hvis hun ikke trækker vejret, kan vi genoplive hende hvis det sker (igen).

Kæft dette er hårdt :boo :boo :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dog hamrende ubehageligt at sidde med en kæmpe knude i maven fordi ens baby sover, og man bare sidder og lytter efter hver vejrtrækning og analyserer om hun nu reagerer som hun plejer...

Hun gik kold under maden kl 21, og var urolig i starten men sover og har kunne lægge hende hvor hun 'kun' gav sig lidt da jeg rejste mig op. Og straks går mit hoved amok - om nu hun er ved at ophobe CO2 igen, om hun er ved at dø, om nu det bliver fanget hvis hun ikke trækker vejret, kan vi genoplive hende hvis det sker (igen).

Kæft dette er hårdt :boo :boo :boo

:kram Det er jo helt umenneskeligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lortenat.dk <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lortenat.dk <_<

:ditto

Og dagen startede klokken 5 <_< og jeg har endnu mere ondt i halsen i dag :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dog hamrende ubehageligt at sidde med en kæmpe knude i maven fordi ens baby sover, og man bare sidder og lytter efter hver vejrtrækning og analyserer om hun nu reagerer som hun plejer...

Hun gik kold under maden kl 21, og var urolig i starten men sover og har kunne lægge hende hvor hun 'kun' gav sig lidt da jeg rejste mig op. Og straks går mit hoved amok - om nu hun er ved at ophobe CO2 igen, om hun er ved at dø, om nu det bliver fanget hvis hun ikke trækker vejret, kan vi genoplive hende hvis det sker (igen).

Kæft dette er hårdt :boo :boo :boo

Det er så hårdt og umenneskeligt :kram

Men tro mig det bliver bedre. Det tager tid,men det bliver bedre!

Bedste råd:

Snak om din frygt,snak om oplevelsen og fokuser på hende og dine andre skønne børn og giv din mand en ekstra kram.

Ps Du skal være velkommen til at smide en pm hvis du har behov for at snakke,var jo i en lignende situation med Mads, selvom det ikke var det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider ikke til celleskrab om 45 min

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider ikke til celleskrab om 45 min

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store dreng råber og skriger som en sindssyg, og jeg har mest af alt lyst til at efterlade ham et øde sted. Shit, hvor er han øretæveindbydende :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store dreng råber og skriger som en sindssyg, og jeg har mest af alt lyst til at efterlade ham et øde sted. Shit, hvor er han øretæveindbydende :gal

Sådan var CE også i en periode efter lillesøster kom til. Det er mega hårdt :boo Det er heldigvis blevet meget meget bedre og de ture der kommer nu ser jeg som normalt for en 3 årig (snart 4 )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan var CE også i en periode efter lillesøster kom til. Det er mega hårdt :boo Det er heldigvis blevet meget meget bedre og de ture der kommer nu ser jeg som normalt for en 3 årig (snart 4 )

Håber virkelig også det går over, ellers så ved jeg ikke om jeg kan holde ham ud. Vi måtte tage hjem fra zoo i søndags fordi han gik fuldstændigt amok, og lige siden har han været på tværs i alle hans vågne timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store dreng råber og skriger som en sindssyg, og jeg har mest af alt lyst til at efterlade ham et øde sted. Shit, hvor er han øretæveindbydende :gal

Velkommen til mit liv, suk. Nogen gange har jeg seriøst løst til at flytte hjemmefra.

Ved os er det klart en kombi af at være blevet storebror og den fantastiske trodsalder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.