SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Haha, selvfølgelig er det okay at blive lidt tøsefornærmet - det er det næsten altid :p

I øvrigt er det andet noget fis - jeg har prøvet både fødsel uden smertestillende og alt det kemi, Hvidovre Hospital kan byde på - ingen forskel på sejhed (eller ynk :rolleyes ), bare vidt forskellige fødsler. Det andet svarer til at rose det at blive gravid i første cyklus - også mere held end noget andet :rolleyes

- og inden de fladtrådte storetæer kommer løbende ;) : Selvfølgelig må man gerne føle sig sej over at have født uden smertestillende (har ikke lige den følelse selv, men feel free :) ), det påkalder sig bare ikke som sådan anden respekt hos mig, end den store og velfortjente respekt jeg yder enhver, der har frembragt et unikt lille menneske :)

Sidder lige lidt off topic og kommer til at tænke på 'wear sunscreen' (er der mon andre af 'veteranerne' - apropos anden tråd - der kan huske den?) - der var nu mange kloge ord ^_^

Baz Luhrman :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville sige noget, men prøve at holde det på "Hvor har vi været fjollede, ha ha ha"-plan.

Jeg ville ikke blive sur over, hvis min mand tjekkede mig (dog nok undre mig), slet ikke for 4 år siden. Og hvis N har logget ind på din konto, så virker det til at I er ca. lige gode (usikre?) ;) :kram2

Men han har jo logget ind på kontoen igår -ikke for 4 år siden :)

Jeg er ikke sur, for jeg har heldigvis udviklet mig helt ekstremt de sidste par år til det bedre.. Jeg er nok også mest i det undrene hjørne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Lady H, jeg husker den ihvertfald. Har lige måttet finde den og høre den. Manden har jo ret...

Og fulde titel var i øvrigt everybody's free to wear sunscreen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men han har jo logget ind på kontoen igår -ikke for 4 år siden :)

Jeg er ikke sur, for jeg har heldigvis udviklet mig helt ekstremt de sidste par år til det bedre.. Jeg er nok også mest i det undrene hjørne :)

Jeg tænkte mere, at jeg ikke ville være sur, hvis jeg var ham = jeg tror ikke, du har så meget at frygte :)

Men jeg ville selv være ret nysgerrig på, hvad han mon lavede med min mail :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2aorgp.jpg

(Bemærk smøreoste-maden i håret :rolleyes)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte mere, at jeg ikke ville være sur, hvis jeg var ham = jeg tror ikke, du har så meget at frygte :)

Men jeg ville selv være ret nysgerrig på, hvad han mon lavede med min mail :whistling

Nå på den måde :D

Utroligt hvad karma gør -det bider mig jo nok i r*ven nu :rolleyes

Jeg er nemlig ret nysgerrig :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Lady H, jeg husker den ihvertfald. Har lige måttet finde den og høre den. Manden har jo ret...

Og fulde titel var i øvrigt everybody's free to wear sunscreen.

Korrekt ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2aorgp.jpg

(Bemærk smøreoste-maden i håret :rolleyes)

Lækkermus :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkermus :biglove

Ja (tak :kiss) men hvorfor SKAL maden op i håret?! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, selvfølgelig er det okay at blive lidt tøsefornærmet - det er det næsten altid :p

I øvrigt er det andet noget fis - jeg har prøvet både fødsel uden smertestillende og alt det kemi, Hvidovre Hospital kan byde på - ingen forskel på sejhed (eller ynk :rolleyes ), bare vidt forskellige fødsler. Det andet svarer til at rose det at blive gravid i første cyklus - også mere held end noget andet :rolleyes

- og inden de fladtrådte storetæer kommer løbende ;) : Selvfølgelig må man gerne føle sig sej over at have født uden smertestillende (har ikke lige den følelse selv, men feel free :) ), det påkalder sig bare ikke som sådan anden respekt hos mig, end den store og velfortjente respekt jeg yder enhver, der har frembragt et unikt lille menneske :)

Sidder lige lidt off topic og kommer til at tænke på 'wear sunscreen' (er der mon andre af 'veteranerne' - apropos anden tråd - der kan huske den?) - der var nu mange kloge ord ^_^

Den gamle krage her kan i hvert fald godt huske den. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Lady H, jeg husker den ihvertfald. Har lige måttet finde den og høre den. Manden har jo ret...

Og fulde titel var i øvrigt everybody's free to wear sunscreen.

:ditto Jeg måtte også lige høre den igen (og kom sgu til at tude af det :blush)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt være lidt tøsesur over, at nogen mennesker lovpriser kvinder, der føder uden smertestillende, og synes det er SÅ sejt.

Jeg synes sgu også, at jeg var sej, selvom jeg tillod mig at få en epidural (som kun virkede i den ene side efter et par timer) efter fire dages forgæves igangsættelse, 2 døgn uden søvn op til fødslen, og 23 timers ineffektive veer, nå!! :blush

Synes det seje kommer bagefter.. Moderskabet er 1000 gange hårdere end fødslen IMO! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte mere, at jeg ikke ville være sur, hvis jeg var ham = jeg tror ikke, du har så meget at frygte :)

Men jeg ville selv være ret nysgerrig på, hvad han mon lavede med min mail :whistling

Jeg spurgte ham og han kender ikke til det :rolleyes Men var ikke sur over min teenage-usikkerhed for 4 år siden :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spurgte ham og han kender ikke til det :rolleyes Men var ikke sur over min teenage-usikkerhed for 4 år siden :lol

Haha godt så er det jo løst :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt være lidt tøsesur over, at nogen mennesker lovpriser kvinder, der føder uden smertestillende, og synes det er SÅ sejt.

Jeg synes sgu også, at jeg var sej, selvom jeg tillod mig at få en epidural (som kun virkede i den ene side efter et par timer) efter fire dages forgæves igangsættelse, 2 døgn uden søvn op til fødslen, og 23 timers ineffektive veer, nå!! :blush

Som en, der har prøvet både den relativt lange fødsel med stort set alle slags smertestillende inkl. Epidural, og den hypede vandfødsel uden smertelindring, må jeg indrømme, at det var langt "sejere", at have gennemført en hård fødsel med smertelindring, end en nem fødsel uden.

Jeg har så meget respekt for de kvinder, der har fødsler, der strækker sig over flere dage, og kæmper sig gennem fødslen forpinte og mega udmattede. Det kræver dælme sin kvinde! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja (tak :kiss) men hvorfor SKAL maden op i håret?! :rolleyes

Hun er lækker.. :wub

 

Men vidste du ikke at børn har en hemmelig mund gemt under alt håret ? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er lækker.. :wub

Men vidste du ikke at børn har en hemmelig mund gemt under alt håret ? :rolleyes

Haha næh men jeg kan regne ud, at de også har en i ørerne og i næsen :rolleyes

(Og tak ^_^)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM det bølle blik altså! ❤️ Jeg ved bare at gafler er til at rede hår med i den alder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha næh men jeg kan regne ud, at de også har en i ørerne og i næsen :rolleyes

(Og tak ^_^)

Ja har de nemlig.. Eigil er også flittigt bruger af dem :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh no! Jons arbejde trækker ud, så han misser flyveren fra Norge. Så han når ikke hjem til puttetid (i aften?) :O

Hvad tror i man kan sælge sådan en unge for? Jeg kan sku da umuligt putte dem selv :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh no! Jons arbejde trækker ud, så han misser flyveren fra Norge. Så han når ikke hjem til puttetid (i aften?) :o

Hvad tror i man kan sælge sådan en unge for? Jeg kan sku da umuligt putte dem selv :rolleyes

Selvfølgelig kan SUPERMOR  Stephaini selv putte dem (mangler en YOU-CAN-DO-IT smiley)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt seriøst, jeg fatter ikke hvad der sker i min ego centrerede mands hjerne!!! Jeg ringer og beder ham at købe lidt hyggeslik til ungerne når nu han henter den store. Hvilket i øvrigt var et problem i går, at han skulle hente. Men pludselig ik nu hvor det Kun er 1? Nu tager han så ud og kører en tur og spiser is med hende. Jeg Lan så bare "klare" den en time mere... Hvad fanden sker der for ham???!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM det bølle blik altså! ❤️ Jeg ved bare at gafler er til at rede hår med i den alder

Haha ja, hun ved nok, hvordan hun skal udstråle ballade og charme samtidig :lol Og ja, det er de nemlig :D

Ja har de nemlig.. Eigil er også flittigt bruger af dem :P

Chaaaaaarme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh no! Jons arbejde trækker ud, så han misser flyveren fra Norge. Så han når ikke hjem til puttetid (i aften?) :O

Hvad tror i man kan sælge sådan en unge for? Jeg kan sku da umuligt putte dem selv :rolleyes

Fuck! :kram Men på med kappen, og frem med chokoladen så klarer du den! :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt seriøst, jeg fatter ikke hvad der sker i min ego centrerede mands hjerne!!! Jeg ringer og beder ham at købe lidt hyggeslik til ungerne når nu han henter den store. Hvilket i øvrigt var et problem i går, at han skulle hente. Men pludselig ik nu hvor det Kun er 1? Nu tager han så ud og kører en tur og spiser is med hende. Jeg Lan så bare "klare" den en time mere... Hvad fanden sker der for ham???!

Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår situationen, men hvis det er den store, så tænker jeg umiddelbart at han har tænkt, at hun trængte til lidt ro og far-datter-kvali-tid? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.