SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Vi har én gang glemt det, og så skrev hun "hvis ikke vi kunne finde ud af at betale, måtte hun jo tage den igennem

Udbetaling Danmark"

Tror vi venter til i aften med at spørge.

Åh altså.. <_< Jeg tror nu alligevel jeg ville skrive pænt og høfligt i aften, om ikke andet for at vise hende hvordan man bør opføre sig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har virkelig ondt i lænden :( sådan helt krampagtigt ondt :prik

Kan man få hold i lænden? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkelig ondt i lænden :( sådan helt krampagtigt ondt :prik

Kan man få hold i lænden? :chin:

Ja, dét kan man sagtens! Desværre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men for helvede mand. Hvor svært er det at tænde en babyalarm!?! Det er endelig lykkedes at få ungen til at sove, og så har min kæreste ikke tændt babyalarmen. Det har han så også kun sagt til mig 3 gange at han har!!! Forsøg på at tænde babyalarm = skrigende baby. Jeg får sgu lange bryster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste samme artikel og undersøgte priserne på kortet bagefter. Prisen for et buschaufførkort er omkring 3000 kr og mange af uddannelsesstederne har et samarbejde med selskaberne bag bustrafikken og tilbyder derfor fast arbejde, når man er færdig.

Det lyder jo hvertfald til at betale, hvis der altså var lovning på job herefter :chin:

Jeg må lige lufte det for N i aften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Jeg havde ellers hørt, at de udretter mirakler :(

De virker ok på Edith og ingen effekt på Albert. Plus han hader dem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er netop gået op for mig, at nu hvor jeg har fået en datter, der har arvet mine stritører, så kan jeg jo aldrig få mine fikset :rolleyes

First world problems... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er netop gået op for mig, at nu hvor jeg har fået en datter, der har arvet mine stritører, så kan jeg jo aldrig få mine fikset :rolleyes

First world problems... :rolleyes

:D :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal 3D scanninger være så dyre?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M er blevet inviteret til pinsefrokost sammen med sine kollegaer på søndag, og spørger om det er ok at han tager med.

Vi har aftalt, at vi skal i haven hele pinsen, jeg vil komme til at stå alene med ungerne og så vil jeg højest sandsynligt ende med at få en stangstiv mand hjem.

Så jeg vil egentlig helst sige nej, men jeg ved også at han rigtig gerne vil med, og at han vil komme til at være rigtig trist over et nej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal 3D scanninger være så dyre?!

På Myfirstdeal.dk er der en deal så man kan få lidt rabat :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På Myfirstdeal.dk er der en deal så man kan få lidt rabat :kram

Tak :kram men lur mig om det kun er i københavnsområdet? Jeg kan i hvert fald ikke finde noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram men lur mig om det kun er i københavnsområdet? Jeg kan i hvert fald ikke finde noget..

Det kan måske godt være :chin:

Jeg var hvertfald i kbh, men jeg ved de har en afdeling mere (uden at være sikker, så tror jeg at det var Odense eller Århus?) .

Men jeg kan faktisk ikke huske hvor i landet du bor :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan måske godt være :chin:

Jeg var hvertfald i kbh, men jeg ved de har en afdeling mere (uden at være sikker, så tror jeg at det var Odense eller Århus?) .

Men jeg kan faktisk ikke huske hvor i landet du bor :blush

Jeg bor nord for Aalborg :) jeg må lige høre manden - jeg har jo også snart fødselsdag! Men det er godt nok mange penge. Med Elliot fik vi mange scanninger på sygehuset og der var overlægen sød at lave et par billeder i 3D til os.. Så vi fik dem gratis. Jeg er bare så nysgerrig efter at se hvordan hun ser ud!! Især efter at ha kigget i din tråd :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At man ikke når at tage telefonen når lægen ringer, prøver at ringe tilbage og så er der ikke telefontid <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At man ikke når at tage telefonen når lægen ringer, prøver at ringe tilbage og så er der ikke telefontid <_<

Mega træls, jeg hader det :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega træls, jeg hader det :gal

Svaren sagde at der var pause til kl 14.30 - det sagde den også da jeg ringede kl 14.50... Kl 14.55 kom jeg endelig igennem. Hun ville få lægen til at ringe. Suk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have giga ondt i lænden og det eneste sted babyen kan sove er oven på mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt brokke sig over, at kæresten fik fri kl 14.30, men har siddet på skolen indtil nu fordi hans bærbar havde nogle opdateringer? ? Det er jo ikke ligefrem livsnødvendigt at den skulle klare dem lige på det tidspunkt, for det kan jo godt vente til han kom hjem :gal

Han har 1 times kørsel hjem fra Aalborg, så jubii eller noget <_< :shooter

Fedt at der endelig var en dag, hvor han havde tidligt fri og så bruger han den på computer igen igen.

Jeg flipper snart skråt på ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg flipper snart skråt på ham.

Det trænger han måske også til ;) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt brokke sig over, at kæresten fik fri kl 14.30, men har siddet på skolen indtil nu fordi hans bærbar havde nogle opdateringer? ? Det er jo ikke ligefrem livsnødvendigt at den skulle klare dem lige på det tidspunkt, for det kan jo godt vente til han kom hjem :gal

Han har 1 times kørsel hjem fra Aalborg, så jubii eller noget <_< :shooter

Fedt at der endelig var en dag, hvor han havde tidligt fri og så bruger han den på computer igen igen.

Jeg flipper snart skråt på ham.

Jeg synes godt nok at den mand har nogle mærkelige prioriteringer i livet :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i det når man virkelig har sat sig for i hovedet at idag er dagen hvor ens livsstilsændring begynder? Dagen starter perfekt og lige indtil for en halv time siden syntes jeg at det var en god idé.

Nu har jeg bare lyst til at grovæde i alt slik og sodavand.

Hvor lang tid er det nu at det tager at ændre en vane? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har bare været en LORTE dag! Jeg har vand i kroppen, ddt klør og alt er bare gået skævt! Så står jeg og skærer salat og skærer mig selvfølgelig i fingeren så det bare styrtbløder og jeg er ved at besvime, Caro står ved siden af mig.... Nu ligner køkkenet et rod!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig som det mest usle menneske i verden..

Føler virkelig jeg intet er værd, og at jeg ikke betyder noget for nogen :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i det når man virkelig har sat sig for i hovedet at idag er dagen hvor ens livsstilsændring begynder? Dagen starter perfekt og lige indtil for en halv time siden syntes jeg at det var en god idé.

Nu har jeg bare lyst til at grovæde i alt slik og sodavand.

Hvor lang tid er det nu at det tager at ændre en vane? :rolleyes

 

66 dage - sådan gennemsnitligt :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.