SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Et lille pip herfra ang. Kobberspiral...

Jeg er undfanget, vokset og født mens min mor havde kobberspiralen siddende. Hun nedkom med spiralen en uge efter min fødsel :)

:ditto Bortset fra at spiralen i mit tilfælde lå fint pakket ind i moderkagen.

Håber det bedste hos lægen på torsdag :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er på et kursus, som jeg virkelig have glædet mig til. Men det er fuldstændig spil af tid. Niveauet er håbløst lavt, jeg lærer intet. Til gengæld er jeg væk hjemmefra i 4 dage med overnatning!

Og værst af alt - i dag skulle vi sidde igennem en (fuldstændig ligegyldig) meditation og tænke på en situation, hvor vi var lykkedes fuldstændig. Og jeg kunne ikke komme i tanke om noget. Ikke en eneste succes... Not one..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At katten var hurtigere end mig og hoppede op i sengen med sine møgbeskidte poter :klap inden jeg fik lukket døren derind så meget for at ha skiftet sengetøj idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på et kursus, som jeg virkelig have glædet mig til. Men det er fuldstændig spil af tid. Niveauet er håbløst lavt, jeg lærer intet. Til gengæld er jeg væk hjemmefra i 4 dage med overnatning!

Og værst af alt - i dag skulle vi sidde igennem en (fuldstændig ligegyldig) meditation og tænke på en situation, hvor vi var lykkedes fuldstændig. Og jeg kunne ikke komme i tanke om noget. Ikke en eneste succes... Not one..

:kram

For what it's worth - lykkedes "fuldstændig" er store ord, sådan en ved jeg sq heller ikke, om jeg kan trække op af glemslens tåger :chin: Næppe.. :rolleyes

Hvad er der nu galt med "klarede okay" "fint nok" og "didn't totally suck"? Kursustyper... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på et kursus, som jeg virkelig have glædet mig til. Men det er fuldstændig spil af tid. Niveauet er håbløst lavt, jeg lærer intet. Til gengæld er jeg væk hjemmefra i 4 dage med overnatning!

Og værst af alt - i dag skulle vi sidde igennem en (fuldstændig ligegyldig) meditation og tænke på en situation, hvor vi var lykkedes fuldstændig. Og jeg kunne ikke komme i tanke om noget. Ikke en eneste succes... Not one..

Sikke noget øv.

Jeg tænker det ikke behøver være noget stort og forkromet som "det her projekt kørte igennem helt uden problemer", men at det også kan være noget i retningen af "denne her samtale fik jeg styret nøjagtig derhen hvor jeg ville" eller "jeg kørte hjem fra arbejde uden at blive irriteret over de andre billister".

For de store ting er godt nok noget at en udfordring at finde noget hvor man er lykkedes fuldstændig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Bortset fra at spiralen i mit tilfælde lå fint pakket ind i moderkagen.

Håber det bedste hos lægen på torsdag :kram

Det samme skete for min veninde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

For what it's worth - lykkedes "fuldstændig" er store ord, sådan en ved jeg sq heller ikke, om jeg kan trække op af glemslens tåger :chin: Næppe.. :rolleyes

Hvad er der nu galt med "klarede okay" "fint nok" og "didn't totally suck"? Kursustyper... ;)

  

Sikke noget øv.

Jeg tænker det ikke behøver være noget stort og forkromet som "det her projekt kørte igennem helt uden problemer", men at det også kan være noget i retningen af "denne her samtale fik jeg styret nøjagtig derhen hvor jeg ville" eller "jeg kørte hjem fra arbejde uden at blive irriteret over de andre billister".

For de store ting er godt nok noget at en udfordring at finde noget hvor man er lykkedes fuldstændig!

Tak piger. I har selvfølgelig ret!

Seriøst, vi står i en rundkreds og den der har talebolden må sige noget. Vi skriver også små teaterstykker.

Det skal forestille at være et kommunikationskursus.... jeg græmme. Tænk at der er nogen der går penge for det her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lollerberg jeg læste om en, der havde lavet en ammekasse. så var der forskelligt legetøj, en pakke rosiner osv i. Så fik storebror lov at vælge en ting fra kassen hver gang lillebror skulle ammes. Tingene blev så løbende skiftet ud for at opretholde nyhedsværdien ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, hvor meget vand kan der lige være oppe i den himmel? :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at manden bliver sur fordi jeg prøve at få ham til at vende sig da han snorker så højt at jeg ikke kan falde i søvn efter at have ammet og ikke selv er på toppen. Nå ja så skal hans skide alarm også ringe 1 time før han står op ( den er bevidst sat til det)

Da jeg så næsten sover vågner vores datter og jeg skal tis, beder ham lige holde et øje på hende. Da jeg kommer ind ligger han og halv sover stadig. Siger at nu må han enten gå til læge, stoppe med at sætte sit ur 1 time eller sove i stuen, for jeg kan ikke mere. Jeg lader ham sove om natten da han skal på arbejde, men nu er der snart gået 4 mdr hvor jeg bliver vækket eller holdt vågen pga ham :( bum så er pisse sur og tager på arbejde uden at sige farvel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at manden bliver sur fordi jeg prøve at få ham til at vende sig da han snorker så højt at jeg ikke kan falde i søvn efter at have ammet og ikke selv er på toppen. Nå ja så skal hans skide alarm også ringe 1 time før han står op ( den er bevidst sat til det)

Da jeg så næsten sover vågner vores datter og jeg skal tis, beder ham lige holde et øje på hende. Da jeg kommer ind ligger han og halv sover stadig. Siger at nu må han enten gå til læge, stoppe med at sætte sit ur 1 time eller sove i stuen, for jeg kan ikke mere. Jeg lader ham sove om natten da han skal på arbejde, men nu er der snart gået 4 mdr hvor jeg bliver vækket eller holdt vågen pga ham :( bum så er pisse sur og tager på arbejde uden at sige farvel

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træt med træt på og lille syg fyr, der VIRKELIG har sovet dårligt og har ondt et eller andet sted!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ minder min krop mig da lige om, at jeg ikke længere er gravid. Har nu fået mine fibromyalgismerter tilbage for fuld styrke - sammen med trætheden :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu har gigtforeningen kimet mig ned den sidste uges tid, men jeg har bare ikke haft mulighed for at svare og en heller ringe tilbage - før nu. Og nu svarer de ikke. Det er fandeme typisk :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ minder min krop mig da lige om, at jeg ikke længere er gravid. Har nu fået mine fibromyalgismerter tilbage for fuld styrke - sammen med trætheden :boo

Øv! Masser af medfølelse herfra :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Masser af medfølelse herfra :kram2

Ditto de anden vej, med alt hvad du tumler med.

Det er sgu ikke for småbørn, at være kroniker og nybagt mor!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ditto de anden vej, med alt hvad du tumler med.

Det er sgu ikke for småbørn, at være kroniker og nybagt mor!

Nej det er faktisk lidt af en udfordring :o :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ minder min krop mig da lige om, at jeg ikke længere er gravid. Har nu fået mine fibromyalgismerter tilbage for fuld styrke - sammen med trætheden :boo

Øv det lyder strengt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt det ikke er decideret brok, men jeg har lagt et nyt billede ind i "vil gerne...smalltalk". Jeg syns det er meget uvirkeligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have færdiggjort BA-opgave og være i gang med problemstillinger til mundtlig engelsk-eksamen, for så at blive i tvivl om man har valgt det forkerte teori til BA'en, hver gang man finder noget der skal bruges til mundtlig eksamen :prik Slip nu den BA, Anja! :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt det ikke er decideret brok, men jeg har lagt et nyt billede ind i "vil gerne...smalltalk". Jeg syns det er meget uvirkeligt...

Tror du har brug for :kram :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du har brug for :kram :kram2

Tak :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt det ikke er decideret brok, men jeg har lagt et nyt billede ind i "vil gerne...smalltalk". Jeg syns det er meget uvirkeligt...

Kram <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.