faf

Oktober -Smalltalk :)

1,456 indlæg i dette emne

Ej øv,han ikke kunne li nogle af dem :(  De er ellers super fede :kuller Det er lige nøjagtig fordi den er så simpel at vi faldt for  Elin modellen, tror manden var mest begejstret for at den ikke var fuld af spænder og andet bling, så han stadig kunne føle sig lidt maskulin tiltrods for taske :D

Håber du får ham til at "falde" for en af ByStroom  modellerne :)

Ja jeg kan mærke at jeg VIRKELIG er skuffet og frustreret. Var virkelig vild med Bea modellen.. da der kan være rigtig meget i den. Og jeg tænker at så kunne jeg slippe for at slæbe "min egen" taske med og bare have ALT i den. Men han kunne ikke lide stropperne/håndtagene.. dem med det snoede læder. Men da han godt kunne mærke at jeg var skuffet så begyndte han at trække i land.. og sagde at det jo primært var mig der skal bruge den pusletaske.. så jeg nærmest selv kunne vælge.. men han skal da også bruge den !! Så jeg er ikke tilfreds lige nu.. hehe Jeg må i tænkeboks.. :(  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

På næste fredag, og jeg tæller ned! Har stadig de dér åndssvage mareridt om at hun ikke vokser som hun skal, selvom JM siger det er "normalt" . Ja det synes jeg så ikke dét er

 

Altså det er normalt at have mareridt om? Jeg har også alle mulige mareridt... Ikke så meget om baby der ikke vokser, men om at jeg mister min mand eller andre omkring mig... Vågner tit op og er virkelig ked af det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha synes faktisk tiden begynder at gå lidt stærkt nu... Er allerede halvvejs på mandag :o Lillesøster sparker livligt i maven og mærker hende tydeligt flere gange i løbet af dagen nu :wub  Det er simpelhen den meste fantastiske følelse :loveshower

Tror jeg begyndte at panikke lidt over at de sidste uger er gået så hurtigt, besluttede ihvertfald at smutte en tur forbi ønskebørn og babysam i går for lige at få kigget lidt på de større anskaffelser til lillesøster :) Det endte dog med lidt mere end bare at kigge :rolleyes  :D Fik ihvertfald brændt knap 25000 af på under 45 min :oops  Tror stadig manden min er lidt i chok :D

Men tror da at jeg nu kan sige at vi har fået købt alle de store og dyre ting

Vi endte med:

-Emmaljunga big star supreme med s stel i farven Lux Lounge Grey og læder rat og med der tilhørende lift

- Lux Air safe Madrasser til barnevogn + lift

- Leander vugger, himmel og stativ

- ByStroom pusletaske

- NeoNate 8000DV babyalamer

- Stokke step i natur med skråstols delen i grå

-Voksi Classic  med pink sommerfugle indv. + bæreplade

- div. lagner, regnslag og barnevognssele

- Cybex Clound Q autostol i Lilla

 

 

Derud over har jeg allerde købt :

 - Kili puslebord

-  Junoseng ( havde vi i forvejen )

- puslehynde

- Babynest

- 6 bodyer i uld str. 50

- 6 Bodyer i uld str. 56

- 12 Heldragter i str. 50/56

- Strømper

- hue

- Uld svøb

- Barnets førstebog

- 20 stofbleer

- 2 sæt sengetøj

- Uro til puslebord

 

 

Tror jeg heller må få sat med ned i eftermiddag og lave en liste over hvad vi mangler :P

Men føler at jeg er ret godt med på udstyrs fronten, hvilken giver mig en fantastisk ro  :)

 

Hvordan går det hos jer andre,er i begyndt at føle tiden går hurtige nu? :)

 

Hold da op en masse gode ting i har fået købt! Kan måske godt forstå hvis din mand lige er lidt forpustet nu :D Vi har ikke købt noget endnu ud over det vi købte på babymessen. Jeg er 20+0 i dag! Halvvejs!!! :)

 

Lige nu bliver alle penge brugt på væv, vævsgrunder, spartelmasse, maling (hvorfor skal det være så dyrt!?!?!), stuklister og andre "spændende" ting... Det går SÅÅÅ langsomt med lejligheds-renoveringen :( Vi er ved at være godt trætte af det. Vi kunne virkelig godt bruge et par håndværker-venner, men så kloge var vi ikke lige da vi "valgte" vores vennekreds :D 

Kan blive lidt trist over, at vi ikke rigtig har tid til at nyde vores sidste alene-par tid sammen og graviditeten. Vi snakker næsten ikke om baby eller babyudstyr eller noget i den retning. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo han har det fint.. det er bare mig der er bekymret for om alt nu er som det skal. Nu skal jeg bare blive bedre til at slappe af. :)

 

Er sikker på alt er helt fint og han har det skønt :) men det må have været noget af en forskrækkelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kan mærke at jeg VIRKELIG er skuffet og frustreret. Var virkelig vild med Bea modellen.. da der kan være rigtig meget i den. Og jeg tænker at så kunne jeg slippe for at slæbe "min egen" taske med og bare have ALT i den. Men han kunne ikke lide stropperne/håndtagene.. dem med det snoede læder. Men da han godt kunne mærke at jeg var skuffet så begyndte han at trække i land.. og sagde at det jo primært var mig der skal bruge den pusletaske.. så jeg nærmest selv kunne vælge.. men han skal da også bruge den !! Så jeg er ikke tilfreds lige nu.. hehe Jeg må i tænkeboks.. :( :kuller

Du burde købe den pusletaske DU har lyst til at gå med.

Med min første købte jeg en "fornuftig" unisex en fra Baby Bjørn som kunne omdannes til rygsæk. Jeg tror jeg brugte den 2-3 gange. Jeg tror slet ikke pigernes far brugte den! Vi brugte den lille foldbar puslepude som lignede en flad lillebitte taske med to lommer som kom med selve baby Bjørn pusletaske. Med nr 2 fik vi i gave en puslepude taske som lignede af mærket Gaia og Ko. Begge var små nok til jeg håndtasken/rygsæk.

Så køb tasken som du er forelsket i og han kan får en transportabel puslemåtte til hans almindelig taske/rygsæk. Vi kvinder har noget med tasker har vi ikke? Måske er jeg helt gal på den, men pusletasker skal man kunne lide at gå med. Den kommer man til at skulle slæbe med alle vegne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en masse gode ting i har fået købt! Kan måske godt forstå hvis din mand lige er lidt forpustet nu :D Vi har ikke købt noget endnu ud over det vi købte på babymessen. Jeg er 20+0 i dag! Halvvejs!!! :)

Lige nu bliver alle penge brugt på væv, vævsgrunder, spartelmasse, maling (hvorfor skal det være så dyrt!?!?!), stuklister og andre "spændende" ting... Det går SÅÅÅ langsomt med lejligheds-renoveringen :( Vi er ved at være godt trætte af det. Vi kunne virkelig godt bruge et par håndværker-venner, men så kloge var vi ikke lige da vi "valgte" vores vennekreds :D

Kan blive lidt trist over, at vi ikke rigtig har tid til at nyde vores sidste alene-par tid sammen og graviditeten. Vi snakker næsten ikke om baby eller babyudstyr eller noget i den retning.

Hvornår forventer I at blive færdige? Kan godt forstå du gerne vil nyde lidt tid sammen inden. Kan noget af renoveringen vente til barselsperioden?

Og tillykke med halvvejs!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det er normalt at have mareridt om? Jeg har også alle mulige mareridt... Ikke så meget om baby der ikke vokser, men om at jeg mister min mand eller andre omkring mig... Vågner tit op og er virkelig ked af det :(

Det var dog frygteligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kan mærke at jeg VIRKELIG er skuffet og frustreret. Var virkelig vild med Bea modellen.. da der kan være rigtig meget i den. Og jeg tænker at så kunne jeg slippe for at slæbe "min egen" taske med og bare have ALT i den. Men han kunne ikke lide stropperne/håndtagene.. dem med det snoede læder. Men da han godt kunne mærke at jeg var skuffet så begyndte han at trække i land.. og sagde at det jo primært var mig der skal bruge den pusletaske.. så jeg nærmest selv kunne vælge.. men han skal da også bruge den !! Så jeg er ikke tilfreds lige nu.. hehe Jeg må i tænkeboks.. :( :kuller

Kan i ikke bare have en hver?

Tror ærligt talt ikke min kæreste kommer til at bruge en pusletaske, men han har sådan en messenger-bag som han kan bruge. Jeg er personligt ikke så vild med byStroom, men synes da bare du skal købe den du vil have

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en masse gode ting i har fået købt! Kan måske godt forstå hvis din mand lige er lidt forpustet nu :D Vi har ikke købt noget endnu ud over det vi købte på babymessen. Jeg er 20+0 i dag! Halvvejs!!! :)

Lige nu bliver alle penge brugt på væv, vævsgrunder, spartelmasse, maling (hvorfor skal det være så dyrt!?!?!), stuklister og andre "spændende" ting... Det går SÅÅÅ langsomt med lejligheds-renoveringen :( Vi er ved at være godt trætte af det. Vi kunne virkelig godt bruge et par håndværker-venner, men så kloge var vi ikke lige da vi "valgte" vores vennekreds :D

Kan blive lidt trist over, at vi ikke rigtig har tid til at nyde vores sidste alene-par tid sammen og graviditeten. Vi snakker næsten ikke om baby eller babyudstyr eller noget i den retning.

I må nyde jeres håndværker-tid sammen så, det er jo også noget særligt at gå og lave rammer til jeres fremtidige hjem❤️ Måske betale jer fra nogle af tingene, gulvmand - maler - køkkenmontering osv. Kan virkelig godt forstå det trækker tænder ud! Vi boede i byggerod i 7 måneder da det firma vi havde købt køkken gennem gik konkurs - det var not so cool. Vi havde intet andet end en haveskraldespand på hjul og køleskab i stuen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sikker på alt er helt fint og han har det skønt :) men det må have været noget af en forskrækkelse!

Ja jeg sov dårligt i flere dage og havde de grimmeste mareridt.. Så er faldet lidt til ro nu hvor bebs har det godt og jeg ikke bløder mere. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du burde købe den pusletaske DU har lyst til at gå med.

Med min første købte jeg en "fornuftig" unisex en fra Baby Bjørn som kunne omdannes til rygsæk. Jeg tror jeg brugte den 2-3 gange. Jeg tror slet ikke pigernes far brugte den! Vi brugte den lille foldbar puslepude som lignede en flad lillebitte taske med to lommer som kom med selve baby Bjørn pusletaske. Med nr 2 fik vi i gave en puslepude taske som lignede af mærket Gaia og Ko. Begge var små nok til jeg håndtasken/rygsæk.

Så køb tasken som du er forelsket i og han kan får en transportabel puslemåtte til hans almindelig taske/rygsæk. Vi kvinder har noget med tasker har vi ikke? Måske er jeg helt gal på den, men pusletasker skal man kunne lide at gå med. Den kommer man til at skulle slæbe med alle vegne!

Ja jeg ved det godt.. jeg ville helst bare gerne have en taske som vi begge kan lide at blive set med hehe Men ja nu tygger jeg lige lidt på det.. og skal nok lade ham vide at jeg rigtig gerne ville have haft den taske.. og da han ikke selv gider eller kan finde en der er bedre så ender det jo nok med at han siger jeg bare skal købe den. Så er det bare om jeg kan få mig selv til det. Syntes virkelig bare at vi skal være enige..  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan i ikke bare have en hver?

Tror ærligt talt ikke min kæreste kommer til at bruge en pusletaske, men han har sådan en messenger-bag som han kan bruge. Jeg er personligt ikke så vild med byStroom, men synes da bare du skal købe den du vil have Det havde jeg gjort

Jeg tror faktisk min mand alligevel er ret ligeglad.. han ville sku nok bare tage en pose hvis alt kom til alt.. Men så alligevel så har han jo en mening om tingene. Nu må vi se.. der er heldigvis længe til at den skal bruges.. så vi skal nok blive enige inden :) Han ville jo faktisk gerne give mig en pusletaske fra Marc Jacobs.. men det syntes jeg er lige fint nok.. og så syntes jeg ikke der er nok rum indeni.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej er begyndt at være lidt bekymret for, om vi blodtryk er forhøjet. Jeg har så ofte hovedpine, og den er der lige fra morgenstunden af, det er ikke så slemt når jeg ligger ned, men når jeg så rejser mig så pulsere det nærmest.

Skal dog først til 2. Læge undersøgelse d. 11/7

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej er begyndt at være lidt bekymret for, om vi blodtryk er forhøjet. Jeg har så ofte hovedpine, og den er der lige fra morgenstunden af, det er ikke så slemt når jeg ligger ned, men når jeg så rejser mig så pulsere det nærmest.

Skal dog først til 2. Læge undersøgelse d. 11/7

Jeg synes du burde ringe til lægen i morgen og forklare symptomerne. Jeg håber ikke det er det. Jeg har læst at man har mere blod i kroppen derfor kan man blive svimmel, hvis man rejser sig for hurtigt men jeg ved ikke det med længevarende hovedpine. Måske bare få det tjekket, hellere en gang for meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du burde ringe til lægen i morgen og forklare symptomerne. Jeg håber ikke det er det. Jeg har læst at man har mere blod i kroppen derfor kan man blive svimmel, hvis man rejser sig for hurtigt men jeg ved ikke det med længevarende hovedpine. Måske bare få det tjekket, hellere en gang for meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej er begyndt at være lidt bekymret for, om vi blodtryk er forhøjet. Jeg har så ofte hovedpine, og den er der lige fra morgenstunden af, det er ikke så slemt når jeg ligger ned, men når jeg så rejser mig så pulsere det nærmest.

Skal dog først til 2. Læge undersøgelse d. 11/7

Jeg døjer også virkelig meget med hovedpine og svimmelhed for tiden :( Har du mulighed for at tage et blodtryk et sted? Ved ikke om du er i praktik lige nu? :) Men ja, ellers må du nok kontakte lægen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår forventer I at blive færdige? Kan godt forstå du gerne vil nyde lidt tid sammen inden. Kan noget af renoveringen vente til barselsperioden?

Og tillykke med halvvejs!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I må nyde jeres håndværker-tid sammen så, det er jo også noget særligt at gå og lave rammer til jeres fremtidige hjem❤️ Måske betale jer fra nogle af tingene, gulvmand - maler - køkkenmontering osv. Kan virkelig godt forstå det trækker tænder ud! Vi boede i byggerod i 7 måneder da det firma vi havde købt køkken gennem gik konkurs - det var not so cool. Vi havde intet andet end en haveskraldespand på hjul og køleskab i stuen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg døjer også virkelig meget med hovedpine og svimmelhed for tiden :( Har du mulighed for at tage et blodtryk et sted? Ved ikke om du er i praktik lige nu? :) Men ja, ellers må du nok kontakte lægen..

Nej har ikk rigtig mulighed for det, og nede på skolen er det kun de manuelle der står fremme, og altså det er måske lidt svært st måle på sig selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej er begyndt at være lidt bekymret for, om vi blodtryk er forhøjet. Jeg har så ofte hovedpine, og den er der lige fra morgenstunden af, det er ikke så slemt når jeg ligger ned, men når jeg så rejser mig så pulsere det nærmest.

Skal dog først til 2. Læge undersøgelse d. 11/7

Så må du jo bare ringe til din egen læge og få målt blodtryk. Evt låne et apparat med hjem.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har talt med JM i dag, da min læge er umulig at komme igennem til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er glukosebelastningen overstået.

Fik dog ikke målt bs efterfølgende, fik kun taget blodprøve.

Synes det var lidt øv, at jeg ikk fik målt bs så jeg kunne vide hvad bs lå på, men det ville hun ikke, trods at jeg efterspurgte det.

Men havde et fasteglukose på 4,1 så det synes jeg var ganske udemærket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har talt med JM i dag, da min læge er umulig at komme igennem til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er glukosebelastningen overstået.

Fik dog ikke målt bs efterfølgende, fik kun taget blodprøve.

Synes det var lidt øv, at jeg ikk fik målt bs så jeg kunne vide hvad bs lå på, men det ville hun ikke, trods at jeg efterspurgte det.

Men havde et fasteglukose på 4,1 så det synes jeg var ganske udemærket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( Håber det hele er fint! Går det ok med at arbejde?

Ja, nåede at være på job 3 timer før det hele startede igen - minus blod heldigvis! Har stadig 4 dage tilbage i alt, da jeg også har weekendvagt. Men har fri på fredag, så er lidt spændt på hvad "dommen" bliver. Har fået af vide at man ikke kan køre CTG før om mange uger, så ved ikke helt hvad der skal ske - en måling af cervix står vel ikke alene? Tænker de skal bruge 2 over nogle uger.. Men jeg ved det ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER