faf

Oktober -Smalltalk :)

1,456 indlæg i dette emne

Okay, nu er jeg altså helt sikker. Jeg har mærket bebs siden i lørdags hvor jeg var 17+0, sad i stolen og fik et kæmpe chok fordi jeg kunne mærke noget, tror den rykkede meget rundt hehe.

Og så er der gået et par dage hvor jeg ikk har mærket noget , og så i dag har jeg flere gange kunne mærke noget. Selv da jeg kørte hjem fra skole, var det meget tydeligt at der var noget der puffede/sparkede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay, nu er jeg altså helt sikker. Jeg har mærket bebs siden i lørdags hvor jeg var 17+0, sad i stolen og fik et kæmpe chok fordi jeg kunne mærke noget, tror den rykkede meget rundt hehe.

Og så er der gået et par dage hvor jeg ikk har mærket noget , og så i dag har jeg flere gange kunne mærke noget. Selv da jeg kørte hjem fra skole, var det meget tydeligt at der var noget der puffede/sparkede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw - fedt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber han virkelig også at han snart får lov til. Men det er jo lidt svært, for de kommer jo med så langt mellemrum at det er svært at sige til kæresten, at han skal hole hånden på maven i 6 timer haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ikke endnu - men bare vent

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været på kursus i dag og har derfor bare siddet på min flade med hænderne på maven det meste af dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været på kursus i dag og har derfor bare siddet på min flade med hænderne på maven det meste af dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, nu er jeg altså helt sikker. Jeg har mærket bebs siden i lørdags hvor jeg var 17+0, sad i stolen og fik et kæmpe chok fordi jeg kunne mærke noget, tror den rykkede meget rundt hehe.

Og så er der gået et par dage hvor jeg ikk har mærket noget , og så i dag har jeg flere gange kunne mærke noget. Selv da jeg kørte hjem fra skole, var det meget tydeligt at der var noget der puffede/sparkede

Men hvor er det vildt, synes stadig det er lidt mærkeligt.

hehe stort tillykke :) Hvor er det bare skønt at du kan mærke bebs :) Glæder mig til det er min tur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre haft ondt i maven nogle gange siden i fredags. Hvor jeg også blødte noget. Det aftog igen men startede så igen igår aftes (tirsdag).

Så idag har jeg været hos lægen og han ringede direkte til gynækologisk på Riget.. og der skal jeg så ind i morgen kl 10.45 til kontrol/scanning/tjek. :(

Så nu håber jeg bare blup har det godt.. Glæder mig til at få vished igen..  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre haft ondt i maven nogle gange siden i fredags. Hvor jeg også blødte noget. Det aftog igen men startede så igen igår aftes (tirsdag).

Så idag har jeg været hos lægen og han ringede direkte til gynækologisk på Riget.. og der skal jeg så ind i morgen kl 10.45 til kontrol/scanning/tjek. :(

Så nu håber jeg bare blup har det godt.. Glæder mig til at få vished igen.. :kuller

Puha, det lyder ikke rart!!! Krydser alt hvad jeg kan for jer. 25% oplever jo at bløde under graviditeten selvom de ender med helt sunde og raske bebser, så håber bare du er en af dem :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det lyder ikke rart!!! Krydser alt hvad jeg kan for jer. 25% oplever jo at bløde under graviditeten selvom de ender med helt sunde og raske bebser, så håber bare du er en af dem :kram

Ja jeg håber bare det er det.. Men jeg er nervøs fordi jeg er så øm i maven. Det er ikke plukveer.. og det føles ikke som ligamentsmerter. Men nu må vi se hvad de siger.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre haft ondt i maven nogle gange siden i fredags. Hvor jeg også blødte noget. Det aftog igen men startede så igen igår aftes (tirsdag).

Så idag har jeg været hos lægen og han ringede direkte til gynækologisk på Riget.. og der skal jeg så ind i morgen kl 10.45 til kontrol/scanning/tjek. :(

Så nu håber jeg bare blup har det godt.. Glæder mig til at få vished igen.. :kuller

Puha ikke rart , håber at alt er okay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været på kursus i dag og har derfor bare siddet på min flade med hænderne på maven det meste af dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre haft ondt i maven nogle gange siden i fredags. Hvor jeg også blødte noget. Det aftog igen men startede så igen igår aftes (tirsdag).

Så idag har jeg været hos lægen og han ringede direkte til gynækologisk på Riget.. og der skal jeg så ind i morgen kl 10.45 til kontrol/scanning/tjek. :(

Så nu håber jeg bare blup har det godt.. Glæder mig til at få vished igen.. :kuller

Hvordan gik det til skanning?? Har tænkt på jer! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre haft ondt i maven nogle gange siden i fredags. Hvor jeg også blødte noget. Det aftog igen men startede så igen igår aftes (tirsdag).

Så idag har jeg været hos lægen og han ringede direkte til gynækologisk på Riget.. og der skal jeg så ind i morgen kl 10.45 til kontrol/scanning/tjek. :(

Så nu håber jeg bare blup har det godt.. Glæder mig til at få vished igen.. :kuller

Åh nej! Håber alt er ok! Kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det til skanning?? Har tænkt på jer! :kram

Jamen det gik fint. Jeg er stoppet med at bløde. Jeg er stadig mega øm i maven og hold k... gyn us gjorde møg ondt. Jeg er bare SÅ øm. Det var virkelig ikke rart. Men vi så et hurtigt glimt af bebs.. han lå dog noget stille til at starte med, hvilket min mand så ret hurtigt. Men han boksede da lidt rundt til sidst. Og hans hjerte slog fint.

De mener jeg måske har haft et blodkar i slimhinden der har blødt. Hun kunne ikke se nogen blødning nu og jeg skulle tage det med ro i et par uger. 

Så nu slapper jeg bare af herhjemme.. Eller prøver så godt jeg kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JM i morgen! Første besøg. Er det bare en snak?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det gik fint. Jeg er stoppet med at bløde. Jeg er stadig mega øm i maven og hold k... gyn us gjorde møg ondt. Jeg er bare SÅ øm. Det var virkelig ikke rart. Men vi så et hurtigt glimt af bebs.. han lå dog noget stille til at starte med, hvilket min mand så ret hurtigt. Men han boksede da lidt rundt til sidst. Og hans hjerte slog fint.

De mener jeg måske har haft et blodkar i slimhinden der har blødt. Hun kunne ikke se nogen blødning nu og jeg skulle tage det med ro i et par uger.

Så nu slapper jeg bare af herhjemme.. Eller prøver så godt jeg kan :)

Hvor er det godt at høre!!! Puha, var helt nervøs for at tavsheden betød dårlige nyheder (altså ikke at du er forpligtiget til at opdatere os ASAP

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JM i morgen! Første besøg. Er det bare en snak?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit besøg bestod bare mest af jordemoderen der snakkede.. Fik ikke et ord indført. Hun snakkede f.eks meget længe om hvordan man ikke skulle stresse sig selv med at kvitte de sidste smøger, hvis man bare ikke kunne.. Prøvede et par gange at byde ind og fortælle hende at jeg ikke ryger, men hendes talestrøm fortsatte bare, så jeg gav op og lænede mig tilbage i stolen og lyttede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej - det orker jeg bare ikke, sådan en type. Var det i Aldersrogade?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det gik fint. Jeg er stoppet med at bløde. Jeg er stadig mega øm i maven og hold k... gyn us gjorde møg ondt. Jeg er bare SÅ øm. Det var virkelig ikke rart. Men vi så et hurtigt glimt af bebs.. han lå dog noget stille til at starte med, hvilket min mand så ret hurtigt. Men han boksede da lidt rundt til sidst. Og hans hjerte slog fint.

De mener jeg måske har haft et blodkar i slimhinden der har blødt. Hun kunne ikke se nogen blødning nu og jeg skulle tage det med ro i et par uger.

Så nu slapper jeg bare af herhjemme.. Eller prøver så godt jeg kan :)

Sikken en lettelse for jer! Puha. Håber du får slappet godt af og nyder en stille og rolig weekend.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal vi til misdannelsesskanning i dag! Og stresser allerede over, om jeg kan komme fra arbejde til tiden. Har spærret den sidste halve time af mit program inden jeg skal køre, fordi jeg ville være sikker på at kunne nå alle hængepartier og hvis nu jeg er kommet bagud.. Det har så bare resulteret i, at jeg har fået en masse dobbeltbookinger i løbet af formiddagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal vi til misdannelsesskanning i dag! Og stresser allerede over, om jeg kan komme fra arbejde til tiden. Har spærret den sidste halve time af mit program inden jeg skal køre, fordi jeg ville være sikker på at kunne nå alle hængepartier og hvis nu jeg er kommet bagud.. Det har så bare resulteret i, at jeg har fået en masse dobbeltbookinger i løbet af formiddagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER