faf

Oktober -Smalltalk :)

1,456 indlæg i dette emne

MD i dag kl 10.45! Skal stå afsted alene, min kæreste er kaldt på job grundet en eller anden krise Har været SÅ ked af det siden i går, men nu vil jeg koncentrere mig om at få en god oplevelse - håber alt er godt derinde!!

Øv hvor ærgeligt at din kæreste ikke kan deltage. Men ja håber du får det bedste ud af det alligevel :) Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har været helt langt nede humørmæssigt i denne "søde" ventetid. Tror det var alt det usikkerhed om NF. I går besluttede vi os for at tage en ekstra scanning efter endnu en tudeaften med ondt i bækkenet, lidt for meget overarbejde og bare alt for mange bekymringer om babyen som heller ikke rigtig sparker igennem så er for det meste i tvivl om jeg mærker hende eller tarmluft

Så klokken 9 i morges var vi på ultralydsklinikken og så den dejligste babypige som vinkede med sine fine fingre og vrikkede med 5 fine tæer. Fik bekræftede at det er en lille lillesøster og hovedmålet var helt aldersvarende. Og jeg tudede af lettelse og glæde både under scanning og bagefter og nu på vej på job og har det meget bedre end de sidste mange dage! Ser nu frem til misdannelsesscanning om små 2 uger.

God solskinsfredag til jer allesammen ☀☀☀☀

iiihhh hvor skønt og helt fantastisk :) Kan udemærket forstå dit humør har været nede.. men dejlig at det nu forhåbentlig kan vende :) Håber du ellers har haft en dejlig weekend :) Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der kun en uge til at jeg skal til md

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der kun en uge til at jeg skal til md Ih hvor jeg glæder mig, glæder mig til at finde ud af om det er en dreng eller pige ❤

Uha det bliver spændende!!!  :gravid  (skriver fra computeren for første gang i lang tid - og der er mange sjove smileys  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der kun en uge til at jeg skal til md

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, synes godt nok det er hårdt med den varme! Mine fødder og ben er blevet kæmpe store

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MD i dag kl 10.45! Skal stå afsted alene, min kæreste er kaldt på job grundet en eller anden krise Har været SÅ ked af det siden i går, men nu vil jeg koncentrere mig om at få en god oplevelse - håber alt er godt derinde!!

 

Håber alt gik ok? Knus 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, synes godt nok det er hårdt med den varme! Mine fødder og ben er blevet kæmpe store I dag havde jeg et par sandaler på, der plejer at være for store, men nu giver dybe mærker i fødderne! Suk, hvad skal det dog ikke ende med...

 

Pyha ja det er hårdt i varme. Er selv ikke ramt (endnu), men husker tydeligt fra min første graviditet at jeg var hævet fra tidlig maj til fødslen (som var august) især hvis jeg var på fødderne meget i løbet af dagen - og det er du sikkert. Håber det hjælper med at sætte benene op efter arbejde og finde et køligt sted at hvile. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha det bliver spændende!!! :gravid (skriver fra computeren for første gang i lang tid - og der er mange sjove smileys :kram2

Det bliver så spændende. Kan nærmest ikk vente.

Hehe ja der er mange sjove smileyer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha ja det er hårdt i varme. Er selv ikke ramt (endnu), men husker tydeligt fra min første graviditet at jeg var hævet fra tidlig maj til fødslen (som var august) især hvis jeg var på fødderne meget i løbet af dagen - og det er du sikkert. Håber det hjælper med at sætte benene op efter arbejde og finde et køligt sted at hvile.

Sidder faktisk mest ned, der hvor jeg er nu, så det er nok nærmere problemet, at jeg ikke rigtig får holdt blodomløbet i gang.. Frygter lidt jeg ender som en hval inden sommeren er omme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, synes godt nok det er hårdt med den varme! Mine fødder og ben er blevet kæmpe store

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan virkelig godt forstå du glæder dig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder faktisk mest ned, der hvor jeg er nu, så det er nok nærmere problemet, at jeg ikke rigtig får holdt blodomløbet i gang.. Frygter lidt jeg ender som en hval inden sommeren er omme Skyndte mig hjem i dag og smække benene opad

 

Det er godt med benene op. Føler mig allerede som en hval. Det hjælper ikke at min kære førstefødte udbryder helt dramatisk næsten hver morgen Mor du er blevet STØRRE!!!!  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt med benene op. Føler mig allerede som en hval. Det hjælper ikke at min kære førstefødte udbryder helt dramatisk næsten hver morgen Mor du er blevet STØRRE!!!! :yay

Haha minder om da min kæreste spurgte min nevø på næstbe 2 år, om han kunne se at moster var blevet tyk. Dertil svare min nevø jaaa, moster er tyk nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg endelig købt noget til mindste mus i dag  :loveshower  En sød strik heldragt ved Norlie lagersalg i dag samt BARNEVOGNEN! Har i så lang tid været sikker på jeg ville købe en Bugaboo Cameleon3, men endte med at købe den større model Bugaboo Buffalo. En af mine venner vil gerne sælge sin 2 år gammel Buffalo som er passet godt på og fejler intet, så jeg slog til - helt spontant. Vi henter den allerede i morgen. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha minder om da min kæreste spurgte min nevø på næstbe 2 år, om han kunne se at moster var blevet tyk. Dertil svare min nevø jaaa, moster er tyk nu.

De kære børn!!!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kære børn!!!!

ja men skønne er de

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Woah! Store opsvulmede fødder her til eftermiddags :-( det gode er mine sommersandaler som er blevet lidt bred i læderet passer nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, synes godt nok det er hårdt med den varme! Mine fødder og ben er blevet kæmpe store I dag havde jeg et par sandaler på, der plejer at være for store, men nu giver dybe mærker i fødderne! Suk, hvad skal det dog ikke ende med...

Ja den er lun i disse dage.. Jeg har vand på skinnebenet men ikke i fødderne endnu !!? meget mærkeligt. Men her igår torsdag kunne jeg heller ikke få min lille forlovelsesring på.. Men det kunne jeg heller ikke sidste sommer. Så nu må vi se hvordan det går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg endelig købt noget til mindste mus i dag  :loveshower  En sød strik heldragt ved Norlie lagersalg i dag samt BARNEVOGNEN! Har i så lang tid været sikker på jeg ville købe en Bugaboo Cameleon3, men endte med at købe den større model Bugaboo Buffalo. En af mine venner vil gerne sælge sin 2 år gammel Buffalo som er passet godt på og fejler intet, så jeg slog til - helt spontant. Vi henter den allerede i morgen. :balloons

Stort tillykke med vognen.. det er SÅ dejligt at få den på plads.. og så glæder jeg mig bare SÅ enormt meget til at skulle gå rundt med den vogn med lillefisen i :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg endelig købt noget til mindste mus i dag :loveshower En sød strik heldragt ved Norlie lagersalg i dag samt BARNEVOGNEN! Har i så lang tid været sikker på jeg ville købe en Bugaboo Cameleon3, men endte med at købe den større model Bugaboo Buffalo. En af mine venner vil gerne sælge sin 2 år gammel Buffalo som er passet godt på og fejler intet, så jeg slog til - helt spontant. Vi henter den allerede i morgen. :balloons

Hvor fedt! Tillykke med det - den er så fin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men nu har jeg og manden ferie..  :loveshower

2 uger sammen og så har jeg en uge mere alene. Min mand er en arbejdshest men hans argument for kun at holde to uger nu var nu fint.. han ville nemlig gemme nogle uger til når den lille kommer :)

Jeg har fået vand i benene... men kun på skinnebenet. ikke i fødderne ENDNU. Men det kommer jo nok.  :kuller

Dertil har jeg været hos jm for første gang og er blevet henvist til en glukosebelastningstest mere da jeg har ret stor risiko for at få diabetes.. så første test er nu her d.15 juni !!!  :puke

Jeg tror måske jeg har mærket lillemanden et par enkelte gange.. men er ikke sikker. Men håber det snart kommer :)

Nu starter vi lige med at tage en uge til Mallorca.. Vi rejser i morgen og kommer hjem næste lørdag. :)  :loveshower  Så er igang med at pakke. 

Har i andre forrresten købt noget til fars dag på søndag ? Altså til den kommende far :)

 

Håber i kan holde til varmen.. jeg ved ikke om jeg kan komme på nettet dernede.. men ellers skriver jeg når jeg kommer hjem :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men nu har jeg og manden ferie.. :loveshower

2 uger sammen og så har jeg en uge mere alene. Min mand er en arbejdshest men hans argument for kun at holde to uger nu var nu fint.. han ville nemlig gemme nogle uger til når den lille kommer :)

Jeg har fået vand i benene... men kun på skinnebenet. ikke i fødderne ENDNU. Men det kommer jo nok. :kuller

Dertil har jeg været hos jm for første gang og er blevet henvist til en glukosebelastningstest mere da jeg har ret stor risiko for at få diabetes.. så første test er nu her d.15 juni !!! :puke

Jeg tror måske jeg har mærket lillemanden et par enkelte gange.. men er ikke sikker. Men håber det snart kommer :)

Nu starter vi lige med at tage en uge til Mallorca.. Vi rejser i morgen og kommer hjem næste lørdag. :) :loveshower Så er igang med at pakke.

Har i andre forrresten købt noget til fars dag på søndag ? Altså til den kommende far :)

Håber i kan holde til varmen.. jeg ved ikke om jeg kan komme på nettet dernede.. men ellers skriver jeg når jeg kommer hjem :)

Rigtig god ferie til jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ferie til jer blupimaven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fedt! Tillykke med det - den er så fin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER