faf

Oktober -Smalltalk :)

1,456 indlæg i dette emne

Jeg er kun 156 :)

Min kæreste har lige mindet mig om at der står 157 cm i mit pas. Så officielt er jeg højere end jer faf og blupimaven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste har lige mindet mig om at der står 157 cm i mit pas. Så officielt er jeg højere end jer faf og blupimaven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den er købt fra ny.. Der er jo både solsejl og myggenet indbygget i kalechen. Dertil købte vi en kopholder til. Og med valg af stel med læder på håndtaget og punktérfri dæk så lander vi på 9120 kr. Vi fik af vide at madrassen der følger med barnevognen sådan set er fin nok, men at det jo er valgfrit om man vil købe en anden madras at lægge i. Dette skriver jeg fordi hos Babysam og Kære børn der tager de den originale madras ud.. lægger en billigere madras i og siger så at du bør købe en bedre madras at lægge i. Men det er et tarveligt salgstrick. Så indtil videre så "nøjes" vi med den madras der følger med og så må vi se om vi finder et bedre tilbud inden vognen skal hentes. :) 

Vi skulle ligge 100 kr i depositum.. resten betales når vognen hentes :)

Ej det gør de vel ikke med madrassen - utroligt

hvor købte i jeres?? Og gad vide om alle der sælger emmaljunga gør det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt, den skal i nok blive glade for

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt se, det er svært at vælge noget andet, når man først er glad for et mærke. Men da det er første barn her, går vi ind i det med helt åbent sind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt se, det er svært at vælge noget andet, når man først er glad for et mærke. Men da det er første barn her, går vi ind i det med helt åbent sind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arvingen på Østerbrogade har Cameleon. Ved ikke om de har Buffalo.

Ja man har frit valg når det er nr 1 - det er SÅ fantastisk, men jeg faldt altså med det samme for Bugaboo dengang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der købt og hentet barnevogn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der købt og hentet barnevogn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det gør de vel ikke med madrassen - utroligt

hvor købte i jeres?? Og gad vide om alle der sælger emmaljunga gør det...

Nej det er ikke alle der gør det.. Vi købte hos Barnevogn Danmark på Amager. Og jeg kunne klart se forskel på den madras de har i vognen.. Den er hvid på oversiden og mørk (grå-sort) på undersiden. Og der står emmaljunga på bagsiden. Men de madrasser der lå i vognene hos Kære børn og Babysam.. de var hvide på begge sider.. og der stod faktisk ikke Emmaljunga på dem. Men Butikken Barnevogn Danmark kan du regne med.. der kender jeg flere der har fået den bedste behandling :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der købt og hentet barnevogn Og min kære lille nevø har afprøvet den og den er godkendt hehe Så nu skal jeg bare finde tid til at kunne køre den hjem til mine forældre.

Tillykke.. Det er en dejlig ting at få på plads :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det lige om snart vi tager til Herlev. Min kæreste den fødte pessimist er optimistisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det lige om snart vi tager til Herlev. Min kæreste den fødte pessimist er optimistisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det lige om snart vi tager til Herlev. Min kæreste den fødte pessimist er optimistisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig meget pøj pøj, og god mandag til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det lige om snart vi tager til Herlev. Min kæreste den fødte pessimist er optimistisk

God mandag til jer. Knus

Held og lykke. Håber det kommer til at gå rigtig godt  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle. Samtalen med lægen gik rigtig fint. Lægen var rigtig forstående, hun talte plusser og minusser for det hele. Venter nu på at få taget blodprøven til NIPT. Jeg bliver ringet op med svaret om 1-2 uger. Hvis der stadig er en høj risiko kan vi få foretaget moderkagebiopsien hvis vi ønsker det.

Lige om lidt skal jeg hjem og slappe af indtil jeg henter to forventningsfulde 5-årige hjem til legeaftale!

God dag allesammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av, hovedpine på nu anden dagen. I går forsøgte jeg mig med søvn og lidt mere søvn men gik alligevel i seng med hovedpine til natten. I morges vågnede jeg med en svag hovedpine, som nu har tiltaget til trods for 1g paracetamol og masser af vand.

Er ved at blive sindssyg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle. Samtalen med lægen gik rigtig fint. Lægen var rigtig forstående, hun talte plusser og minusser for det hele. Venter nu på at få taget blodprøven til NIPT. Jeg bliver ringet op med svaret om 1-2 uger. Hvis der stadig er en høj risiko kan vi få foretaget moderkagebiopsien hvis vi ønsker det.

Lige om lidt skal jeg hjem og slappe af indtil jeg henter to forventningsfulde 5-årige hjem til legeaftale!

God dag allesammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av, hovedpine på nu anden dagen. I går forsøgte jeg mig med søvn og lidt mere søvn men gik alligevel i seng med hovedpine til natten. I morges vågnede jeg med en svag hovedpine, som nu har tiltaget til trods for 1g paracetamol og masser af vand.

Er ved at blive sindssyg.

Åh hvor træls.. Jeg har normalt 1-2 migræne anfald om året, men her under graviditeten har jeg allerede haft 2 virkelig lede anfald over flere dage :( Hurra for hormoner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor træls.. Jeg har normalt 1-2 migræne anfald om året, men her under graviditeten har jeg allerede haft 2 virkelig lede anfald over flere dage :( Hurra for hormoner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra for en god samtale og at i får lov til at starte med Nipt testen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av, hovedpine på nu anden dagen. I går forsøgte jeg mig med søvn og lidt mere søvn men gik alligevel i seng med hovedpine til natten. I morges vågnede jeg med en svag hovedpine, som nu har tiltaget til trods for 1g paracetamol og masser af vand.

Er ved at blive sindssyg.

Tak til hormonerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Irriterende når kæresten ikk gider tage til kønsscanning, eller han gider ikke bruge penge på det når vi kan få det gratis til md. Har ellers set et tilbud til 270 kroner hos lillekbh'er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Irriterende når kæresten ikk gider tage til kønsscanning, eller han gider ikke bruge penge på det når vi kan få det gratis til md. Har ellers set et tilbud til 270 kroner hos lillekbh'er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER