NSEllekilde

Smalltalk termin juli 2016

911 indlæg i dette emne

Nej er desværre ikke på fødegangen endnu.. Men overvejer snart at ringe derind..

Skal tage en pille igen her kl 17 og har rimeligt mange plukveer - ubehagelige, men ikke smertefulde :) Har nok haft 8 kraftige plukveer, hvor hele maven er hård som sten og jeg mærker lidt ubehageligt trækken i lænden på de sidste 20 min - de varer ihvertfald 30-60 sek..

Men kan sagtens fortsætte en afslappet vejrtrækning :)

Spændende hvornår der sker noget mere.

Hvor længe skal du fortsætte med at tage de piller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal tage dem hver 2. time (8 i alt) og den sidste er kl 23..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende om pillerne har givet noget i løbet af natten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme fejrede Bjørk sin første uge ved st sove igennem uden amning :D hun blev ammet da vi gik i seng og sov så til ca 5.30. Efter morgenamningen sov hun så lige videre til kl 9 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme fejrede Bjørk sin første uge ved st sove igennem uden amning :D hun blev ammet da vi gik i seng og sov så til ca 5.30. Efter morgenamningen sov hun så lige videre til kl 9 :D

Sejt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom Louie til verdenen efter en vanvittig lynfødsel - kl 07.07 imorges.. Update kommer, når vi får mere overskud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom Louie til verdenen efter en vanvittig lynfødsel - kl 07.07 imorges.. Update kommer, når vi får mere overskud!

Sådan!!! :loveshower Stort stort STORT tillykke!!! :yay Glæder mig meget til (især) billeder og beretning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay!! Tillykke!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom Louie til verdenen efter en vanvittig lynfødsel - kl 07.07 imorges.. Update kommer, når vi får mere overskud!

 

Tillykke  :loveshower Håber alt står godt til med både mor og søn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke med ham.... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :glad

Glæder mig til at både høre og se mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i morgen jeg skal scannes for at se hvor stor hun er blevet derinde. Er så spændt på hvad de vælger at gøre.. Det virker helt fjollet at komme til scanning hvis de så ikke sætter mig igang efterfølgende. Jeg er ret sikker på at hun vejer på den gode side af 4000 gram derinde.. Jeg bliver så skuffet hvis de ikke vil tage vandet.. Pyh! Så i aften skal vi se tv, kramme lidt ekstra på sofaen og i morgen formiddag skal vi så pakke det sidste til fødetaske og Elliots "hjem-til-mormor-og-morfar-i-forbindelse-med-fødsel" taske.. :biglove Jeg tror jeg tuder hele vejen hjem fra dagplejeren i morgen, når jeg har afleveret Elliot. Tænk hvis det er sidste gang jeg afleverer et enebarn :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i morgen jeg skal scannes for at se hvor stor hun er blevet derinde. Er så spændt på hvad de vælger at gøre.. Det virker helt fjollet at komme til scanning hvis de så ikke sætter mig igang efterfølgende. Jeg er ret sikker på at hun vejer på den gode side af 4000 gram derinde.. Jeg bliver så skuffet hvis de ikke vil tage vandet.. Pyh! Så i aften skal vi se tv, kramme lidt ekstra på sofaen og i morgen formiddag skal vi så pakke det sidste til fødetaske og Elliots "hjem-til-mormor-og-morfar-i-forbindelse-med-fødsel" taske.. :biglove Jeg tror jeg tuder hele vejen hjem fra dagplejeren i morgen, når jeg har afleveret Elliot. Tænk hvis det er sidste gang jeg afleverer et enebarn :boo

Jeg tror også jeg kommer til at tude når jeg sender Storm i vuggestue, hvis jeg får veer om natten.. :boo Håber jeg kan styre det til han og Tim er ude af døren! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i morgen jeg skal scannes for at se hvor stor hun er blevet derinde. Er så spændt på hvad de vælger at gøre.. Det virker helt fjollet at komme til scanning hvis de så ikke sætter mig igang efterfølgende. Jeg er ret sikker på at hun vejer på den gode side af 4000 gram derinde.. Jeg bliver så skuffet hvis de ikke vil tage vandet.. Pyh! Så i aften skal vi se tv, kramme lidt ekstra på sofaen og i morgen formiddag skal vi så pakke det sidste til fødetaske og Elliots "hjem-til-mormor-og-morfar-i-forbindelse-med-fødsel" taske.. :biglove Jeg tror jeg tuder hele vejen hjem fra dagplejeren i morgen, når jeg har afleveret Elliot. Tænk hvis det er sidste gang jeg afleverer et enebarn :boo

 

Ikke hav for høje forhåbninger.. Jeg kunne ikke få taget vandet i dag til trods for at være 41+0, og jeg er SÅ skuffet :( Og gider virkelig ikke det PKS nu, øv hvor jeg bare synes det hele er noget røv. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også jeg kommer til at tude når jeg sender Storm i vuggestue, hvis jeg får veer om natten.. :boo Håber jeg kan styre det til han og Tim er ude af døren! :rolleyes

 

Det er helt tosset at man kan være så sentimental! :rolleyes ;) 

 

Ikke hav for høje forhåbninger.. Jeg kunne ikke få taget vandet i dag til trods for at være 41+0, og jeg er SÅ skuffet :( Og gider virkelig ikke det PKS nu, øv hvor jeg bare synes det hele er noget røv. 

 

Hvorfor kunne de ikke det? Altså, hvis de ikke kan tage vandet, men vil have fødslen igang, så sætter de nok ballonkateter op.. 

Jeg kan godt forstå du synes det PKS er røv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt tosset at man kan være så sentimental! :rolleyes ;)

 

 

Hvorfor kunne de ikke det? Altså, hvis de ikke kan tage vandet, men vil have fødslen igang, så sætter de nok ballonkateter op.. 

Jeg kan godt forstå du synes det PKS er røv :kram2

 

Jamen, bare fordi livmoderhalsen stadig var for lang eller sådan noget. Jeg skal jo ikke igennem igangsættelse, så det var prikke hul på vandet eller intet for mit tilfælde. Men ellers er der vel både mulighed for ballonkateter eller igangsættelsespiller for dig? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

Jeg savner helt at være gravid :unsure altså følelsen af spændt og glæde og alle de tanker om hvornår :biglove

Men jeg vil ikke tilbage, elsker at have hende i mine arme..

Jeg kan ikke tænke på fødslen uden at tude.. Det er den fedeste oplevelse jeg har haft nogensinde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, bare fordi livmoderhalsen stadig var for lang eller sådan noget. Jeg skal jo ikke igennem igangsættelse, så det var prikke hul på vandet eller intet for mit tilfælde. Men ellers er der vel både mulighed for ballonkateter eller igangsættelsespiller for dig? 

 

Øv! Det var da irriterende! :( 

Piller er vist ikke en mulighed pga. tidligere kejsersnit.. Men vi må jo se hvad de siger i morgen :goodluck 

Hvornår er PKS så? Er der slet ikke andre muligheder? Hindeløsning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, piller er heller ikke en mulighed for mig pga tidligere kejsersnit, så det er ballonkateter for dig så. 

 

Hindeløsning tror de vist ikke meget på ude på Skejby - jeg har efterspurgt det, men det er ikke blevet gjort... Jeg ville godt nok ønske de her snydeveer kunne blive til noget - hvis jeg får veer eller vandet går af sig selv er det stadig normal fødsel. Men tiden løber ud - PKS er fredag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, piller er heller ikke en mulighed for mig pga tidligere kejsersnit, så det er ballonkateter for dig så. 

 

Hindeløsning tror de vist ikke meget på ude på Skejby - jeg har efterspurgt det, men det er ikke blevet gjort... Jeg ville godt nok ønske de her snydeveer kunne blive til noget - hvis jeg får veer eller vandet går af sig selv er det stadig normal fødsel. Men tiden løber ud - PKS er fredag...

 

Jeg krydser fingre for dig :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen igangsættelse på trods af babypige på 3950 gram.. Dog hindeløsning, som har givet mens smerter og lidt ekstra plukveer.. Og så en tid til igangsættelse 41+0..  <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen igangsættelse på trods af babypige på 3950 gram.. Dog hindeløsning, som har givet mens smerter og lidt ekstra plukveer.. Og så en tid til igangsættelse 41+0.. <_<

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen igangsættelse på trods af babypige på 3950 gram.. Dog hindeløsning, som har givet mens smerter og lidt ekstra plukveer.. Og så en tid til igangsættelse 41+0.. <_<

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er terminsdagen ved at være gået... Det hedder vist overtid til mig! :rolleyes (MEN! Hvis man regner efter ÆL, som jeg er ret sikker på hvornår faldt, så er termin faktisk først søndag.. ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER