tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

:kram The joy of toddlers :D

 

:rolleyes

 

Been there, done that!!!

Vi havde også måneder hvor dem åndssvage støvsuger skulle larme hele tiden, hvor vi også skulle støvsuge etc.

Nu er han dog heldigvis endt med kun at lege med den når vi støvsuger, hvor han så vil 'hjælpe' (omend det mest er at gå i vejen med en legetøjsstøvsuger), og så derefter vil han lege med den rigtige støvsuger, hvor vi hælder ham ud i gangen eller køkkenet med en tændt støvsuger, så er det værste der kan ske da, at han gør lidt mere rent :LOL

Men jeg føler med dig!!!

Han vil også DØDgerne låne den rigtig støvsuger ("lån' faars stø'suu'? Jaaa?"), og der tager jo rent faktisk nogle hundehår her og der, men den er pt næsten helt lukket, for så vil tragedien slet ingen ende tage, når skidtet skal pakkes væk igen... Suk...

Tak for forståelse :kiss og hvis jeg ikke har større problemer, så går det nok :rolleyes Vi kom da også på tur lidt forsinket - han havde en god tur og sover nu sødeligt i sin tremmeseng og er pludselig verdens sødeste lille skat igen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:rolleyes

Han vil også DØDgerne låne den rigtig støvsuger ("lån' faars stø'suu'? Jaaa?"), og der tager jo rent faktisk nogle hundehår her og der, men den er pt næsten helt lukket, for så vil tragedien slet ingen ende tage, når skidtet skal pakkes væk igen... Suk...

Tak for forståelse :kiss og hvis jeg ikke har større problemer, så går det nok :rolleyes Vi kom da også på tur lidt forsinket - han havde en god tur og sover nu sødeligt i sin tremmeseng og er pludselig verdens sødeste lille skat igen :wub

Så gør han da lidt nytte ;)

Mit lydforskrækkede barn ELSKER at lege med støvsugeren, men den skal altså være slukket! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt mærkeligt brok: men vil godt brokke mig over ikke at ligge og vride mig i smerte, men i stedet stener Barnaby og spiser chokolade!!!

Man bliver sku sær som gravid :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt mærkeligt brok: men vil godt brokke mig over ikke at ligge og vride mig i smerte, men i stedet stener Barnaby og spiser chokolade!!!

Man bliver sku sær som gravid :P

Hahaha ja det gør man - men fuld forståelse her fra. Håber snart du vrider dig  :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tanke mylder på overetagen. Kunne godt bruge enten et "det ok" eller en "opsang" så jeg kan komme videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skide vejarbejde og som konstant går i babyalarmen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tanke mylder på overetagen. Kunne godt bruge enten et "det ok" eller en "opsang" så jeg kan komme videre.

Jeg har givet dig et ok i din tråd :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brokker mig lige lidt, selvom det ikke er helt fair. A's farmor har lagt sig til at dø, og det er selvfølgelig trist, men hun er 92 og har haft det meget dårligt på det sidste. Og det er meget i hendes ånd selv at bestemme, så på den måde er vi ikke sønderknuste.
Men A skal så ud at besøge hende i aften, og det skal han NATURLIGVIS. Men det er klokken 18, og han skal lige hente sin bror på vejen, så jeg er alene med Inger helt frem til putning, hvilket jeg bare ikke lige kan overskue pt. Jeg har mega halsbrand, mit bækken gør ondt, og jeg synes bare, at det er hårdt på den gravide måde.

Selvfølgelig er det vigtigt, at han kommer afsted og kunne ikke drømme om at bede ham om at blive hjemme, men ahh... nogle gange er overskuddet der.. andre gange ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tanke mylder på overetagen. Kunne godt bruge enten et "det ok" eller en "opsang" så jeg kan komme videre.

Hva så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brokker mig lige lidt, selvom det ikke er helt fair. A's farmor har lagt sig til at dø, og det er selvfølgelig trist, men hun er 92 og har haft det meget dårligt på det sidste. Og det er meget i hendes ånd selv at bestemme, så på den måde er vi ikke sønderknuste.

Men A skal så ud at besøge hende i aften, og det skal han NATURLIGVIS. Men det er klokken 18, og han skal lige hente sin bror på vejen, så jeg er alene med Inger helt frem til putning, hvilket jeg bare ikke lige kan overskue pt. Jeg har mega halsbrand, mit bækken gør ondt, og jeg synes bare, at det er hårdt på den gravide måde.

Selvfølgelig er det vigtigt, at han kommer afsted og kunne ikke drømme om at bede ham om at blive hjemme, men ahh... nogle gange er overskuddet der.. andre gange ikke...

Selvom han selvfølgelig skal afsted, kan jeg sagtens forstå at du ikke lige orker det :kram2

Uden sammenligning, skal J til mandehørm på lørdag, det panikker jeg total over :O Jeg er ikke mange potter pis værd efter klokken 16!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har råbt "nu stopper du, Immanuel" :boo føler mig som jordens dårligste mor :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har råbt "nu stopper du, Immanuel" :boo føler mig som jordens dårligste mor :(

Åh nej jeg hader når jeg kommer til det :( Men det sker for os alle! Giv ham en undskyldning og pak den dårlige samvittighed væk :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har givet dig et ok i din tråd :kiss

Tak :kram2

 

Hva så?

Har skrevet i min tråd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej jeg hader når jeg kommer til det :( Men det sker for os alle! Giv ham en undskyldning og pak den dårlige samvittighed væk :kram2

Tak for kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har råbt "nu stopper du, Immanuel" :boo føler mig som jordens dårligste mor :(

 

Det sker alt for tit her hjemme. Især lige for tiden, hvor tandbørstning og hårbørstning bare er en kamp. Det er virkelig ikke sjovt, men det sker altså for alle (og dem, der siger, at de aldrig har råbt af deres børn har endten meget små børn eller også lyver de ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh come on!!! Jeg kan ikke slippe for intromøde hos A-kassen, selvom jeg kun er ledig i 15 dage :Prik Ej men forhelvede det magter jeg altså ikke <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh come on!!! Jeg kan ikke slippe for intromøde hos A-kassen, selvom jeg kun er ledig i 15 dage :Prik Ej men forhelvede det magter jeg altså ikke <_<

I min A-kasse kan man ombooke indtil et par dage før. Aå booker du et nyt møde om længere tid, og sådan fortsætter du, til du ikke er ledig mere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har råbt "nu stopper du, Immanuel" :boo føler mig som jordens dårligste mor :(

:kram Been there, done that. De overlever og man kan godt være en god mor alligevel :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har råbt "nu stopper du, Immanuel" :boo føler mig som jordens dårligste mor :(

Inger og jeg lavede et kæmpe fælles meltdown midt på Hovedbanen i går. Hvilket bl.a. medførte en mor, som lidt for højt fik sagt "SÅ hører du efter!!!!" og så meget vred ud og en unge, der som reaktion på dette naturligvis gik i totalt flitsbue og skreg på sin far... Det var ikke kønt, og jeg er ikke stolt af min reaktion, men vi blev gode venner igen, og slipper formentligt uden mén :D

 

Ej, det er virkelig røvet at komme helt derud, men selvom man er mor, er man altså også kun et menneske. Så vær glad for, at det ikke sker særlig tit og giv ham en ekstra krammer. Jeg plejer at kunne snakke lidt med Inger om, at det var tarveligt af mig at råbe, men at jeg blev sur/træt/Ked af det, fordi sådan og sådan. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har råbt "nu stopper du, Immanuel" :boo føler mig som jordens dårligste mor :(

Jeg har gjort det så sent som i dag.. :( Husk at sige undskyld og kram ham en masse. :kram Men jeg forstår dig godt!!! Jeg føler mig også ganske elendig når det sker.. Og jeg gør meget for at lade ham forstå, at det er mig der er galt på den.. Ikke ham! :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min A-kasse kan man ombooke indtil et par dage før. Aå booker du et nyt møde om længere tid, og sådan fortsætter du, til du ikke er ledig mere ;)

Men kan man mon det i min? Ej men jeg kan bare slet ikke overskue det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piger, tusind tak for kram og fortællinger om, at jeg ikke er alene eller en dårlig mor :kisshvor tidlig starter trodsalderen egentligt? Har den mest IKKE lyttende dreng hjemme i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men kan man mon det i min? Ej men jeg kan bare slet ikke overskue det :(

Kan du ikke ringe til dem og forklare situationen? Det kan jo være det er en "automatisk" indkaldelse du har fået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke ringe til dem og forklare situationen? Det kan jo være det er en "automatisk" indkaldelse du har fået.

Jeg har snakket med dem og jeg SKAL til intromøde, selvom jeg skal til mødet senest den 5. og har barsel fra den 6. Rimelig stram regel hvis du spørger mig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At komme ned på legeværelset vi havde lavet til dåben igår og finde ud af at ALT idas Lego Friends er blevet skilt af og spredt ud over det hele..  :angry

 

Hallo det yngste barn var Ida og hun kan altså godt finde ud af at lege med det uden at skille det af.. 

 

Men det positive er at der nu er 9 kasser Lego Friends der skal bygges igen.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.