tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Det ville jeg ikke give hende. Hun kan få "beviser", når der er gået 14 dage og pakken reelt er forsinket. Det lyder som om hun prøver at presse dig til bare at give hende pengene tilbage. Du må ikke lade hende vinde, bare fordi hun bruger bøllemetoder :kram2

Tak fordi du giver mig ret i at hun ikke har krav på det allerede :kram2

Min fornemmelse er også at hun forsøger at presse mig til at give penge tilbage og snyde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram Det lyder heftigt. :unsure Hvor dyr en ting er der tale om? :unsure

Kan man ikke sende et billede af porto kvitteringen uden at der kommer misbrug-bar info med? :chin:

Det drejer sig om en jakke fra miniature, som jeg har solgt til 250 inkl b porto. (Normalt ryger de for 400 kr, da de koster 650 fra ny, og denne her har været brugt 4 gange, havde ingen pletter eller fnuller. Jeg satte den billig for at få en hurtig handel, og fik da flere højere bud kort efter. )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh kan man mon få den i str 2x2 meter til ens væg? :D

Jeg har i hvert fald set den på krus ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde! Jon er selvfølgelig også sød og siger jeg bare skal prøve at slappe af, selvom han også godt ved at det er svært når Nohr ikke rigtig sover godt.

Men min kære mand de super duper maks presset på jobbet. Hver 3. måned har de kvartalsafslutning, så der er altid meget ekstra. Og fordi påsken lander som den gør, så skal han nå og færdiggøre en masse på den halve tid. Derfor har jeg det lidt skidt med, at han også skal rende og fikse 1000 praktiske ting herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det drejer sig om en jakke fra miniature, som jeg har solgt til 250 inkl b porto. (Normalt ryger de for 400 kr, da de koster 650 fra ny, og denne her har været brugt 4 gange, havde ingen pletter eller fnuller. Jeg satte den billig for at få en hurtig handel, og fik da flere højere bud kort efter. )

Vinnus -kan du ikke skrive:

Jeg kan godt forstå at du er bekymret, men post dk plejer at være ca 14 dage om at sende sådan en pakke når det ikke er A-post. Her snakker vi hverdage.

Nu har jeg sendt et billede af pakken og det må du stole på. Jeg er faktisk højgravid og skal føde indenfor få dage og jeg lover at kigge mere på sagen når jeg har født og er faldet til ro med den nye baby.

Kan vi aftale at hvis du ikke har fået pakken inden xxx (her tænker jeg 20. Marts) så ringer jeg til post dk og spørger om hvad der er sket med den pakke.

På den måde anerkender du jo at hun jo er nervøs, men også pænt fortæller at du ikke har tid til det pjat der?

Øv hvor er det kedeligt at nogen skal opføre sig sådan :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årg har bare lyst til at ruske min mand.... Så tag dig dog sammen :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Hvis mor vinder skal jeg ikke bo hos jer mere. Og hvis du vinder skal jeg" HVORFOR fanden i helvede fortæller man en 4 årig pige det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 influenza ramte børn, og lur mig om det ikke er mig om et par dage, har allerede ondt i halsen og hoster meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at være blevet mor igen. Jeg har intet imod natamninger, bleskift og bjerge af vasketøj. Men jeg TRÆNGER til at få voksenaftenerne tilbage. Og lige nu har vi bare en baby, som har såååå svært ved at falde i søvn og bare er pjevset. Ikke gråd - bare uro og pjevs...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det burde forbydes at der kan opstå behov for babykister

Shit det var en hård begravelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det burde forbydes at der kan opstå behov for babykister

Shit det var en hård begravelse

Åh mit hjerte. Forfærdeligt :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Hvis mor vinder skal jeg ikke bo hos jer mere. Og hvis du vinder skal jeg" HVORFOR fanden i helvede fortæller man en 4 årig pige det?

Ej det er da også helt hen i vejret! Din ex?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at være blevet mor igen. Jeg har intet imod natamninger, bleskift og bjerge af vasketøj. Men jeg TRÆNGER til at få voksenaftenerne tilbage. Og lige nu har vi bare en baby, som har såååå svært ved at falde i søvn og bare er pjevset. Ikke gråd - bare uro og pjevs...

Amen sister! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er da også helt hen i vejret! Din ex?

Min bonusdatters crazy mor! Det er ikke første gang hun siger noget ala det. Vi har mange penge, jeg er en dulle og den ondeste so far at Caroline(min datter) rigtige far ikke er Benjamin, men en anden. Og det er jo sandt nok, men den slags skal børn på 3/4 år ikke vide

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Amilia var så tæt på at sove efter 30 min. Purung og så flytter overboen rundt på møbler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen bare så ked af det og skuffet over min søster :( Vi skulle spise sammen med mine forældre på lørdag som en del af en fælles julegave. Jeg foreslog, det var hjemme hos os, så A kunne blive puttet i sin egen seng. Det kan ikke lade sig gøre, fordi hendes 2,5 mdr gamle baby "har behov for at sove hjemme". Hun sover i liften hver nat, hun kunne uden problemer sove i vores soveværelse, men søster lagkage vil ikke bryde hendes gode vaner ved at flytte hende om natten. For hende er det et klart bedre alternativ, at vi kommer til dem, og så skal A, som jo mildest talt har søvnudfordringer, puttes hos dem. I deres toværelses lejlighed. Hvor min niece jo så sover i soveværelset og vi spiser i stuen. Og så er der lissom kun altanen tilbage, og det synes jeg altså ikke rigtig er en mulighed, at han skal sove til nat udenfor. Vi har et stort hus med masser af plads, men det er åbenbart ikke et argument.

Det er så pisse latterligt, men nu er det i hvert fald endt med, at familiemiddagen bliver holdt som planlagt. Hjemme hos min søster. Uden os.

Jeg er fandme ked af det og skuffet :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen bare så ked af det og skuffet over min søster :( Vi skulle spise sammen med mine forældre på lørdag som en del af en fælles julegave. Jeg foreslog, det var hjemme hos os, så A kunne blive puttet i sin egen seng. Det kan ikke lade sig gøre, fordi hendes 2,5 mdr gamle baby "har behov for at sove hjemme". Hun sover i liften hver nat, hun kunne uden problemer sove i vores soveværelse, men søster lagkage vil ikke bryde hendes gode vaner ved at flytte hende om natten. For hende er det et klart bedre alternativ, at vi kommer til dem, og så skal A, som jo mildest talt har søvnudfordringer, puttes hos dem. I deres toværelses lejlighed. Hvor min niece jo så sover i soveværelset og vi spiser i stuen. Og så er der lissom kun altanen tilbage, og det synes jeg altså ikke rigtig er en mulighed, at han skal sove til nat udenfor. Vi har et stort hus med masser af plads, men det er åbenbart ikke et argument.

Det er så pisse latterligt, men nu er det i hvert fald endt med, at familiemiddagen bliver holdt som planlagt. Hjemme hos min søster. Uden os.

Jeg er fandme ked af det og skuffet :boo

Det kan jeg virkelig godt forstå at du er :kram og :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen bare så ked af det og skuffet over min søster :( Vi skulle spise sammen med mine forældre på lørdag som en del af en fælles julegave. Jeg foreslog, det var hjemme hos os, så A kunne blive puttet i sin egen seng. Det kan ikke lade sig gøre, fordi hendes 2,5 mdr gamle baby "har behov for at sove hjemme". Hun sover i liften hver nat, hun kunne uden problemer sove i vores soveværelse, men søster lagkage vil ikke bryde hendes gode vaner ved at flytte hende om natten. For hende er det et klart bedre alternativ, at vi kommer til dem, og så skal A, som jo mildest talt har søvnudfordringer, puttes hos dem. I deres toværelses lejlighed. Hvor min niece jo så sover i soveværelset og vi spiser i stuen. Og så er der lissom kun altanen tilbage, og det synes jeg altså ikke rigtig er en mulighed, at han skal sove til nat udenfor. Vi har et stort hus med masser af plads, men det er åbenbart ikke et argument.

Det er så pisse latterligt, men nu er det i hvert fald endt med, at familiemiddagen bliver holdt som planlagt. Hjemme hos min søster. Uden os.

Jeg er fandme ked af det og skuffet :boo

Ej! Hvad hulen er det for noget fis?! (Hold nu op, hvor er det tydeligt at jeg er mor til en 3 årige papegøje og derfor ikke bander længere ;) )

Det synes jeg godt nok er dårlig stil af din søs :(

:kram2 til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej! Hvad hulen er det for noget fis?! (Hold nu op, hvor er det tydeligt at jeg er mor til en 3 årige papegøje og derfor ikke bander længere ;) )

Det synes jeg godt nok er dårlig stil af din søs :(

:kram2 til dig

Enig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ledt overalt og kan ikke finde de piller jeg plejer at tage, når jeg skal til eksamen. For helvede, altså. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2,5 timers søvn og det ser ikke ud som om jeg får mere :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft hvor er jeg edderspændt rasende på min kæreste!

Jeg havde været oppe med Arthur i næsten to timer hvor han skreg, endelig kom der ro på og han faldt i søvn. Han vågner så med et kæmpe skrig efter 45 min og jeg vækker min kæreste og spørger om han kan hoppe med ham på bolden, da min ryg virkelig ikke kan mere. Han bliver skide sur men tager ham. Jeg siger noget om at jeg fryser, det kan han så ikke høre fordi A skriger, så han vælger at stå og råbe af mig fra den anden ende af rummet at jeg fandme må komme hen til ham hvis jeg vil sige noget. Jeg siger at han ikke skal råbe når han står med A og han bliver skide sur igen og konstaterer at han skal ammes og kaster ungen hen til mig og lægger sig til at sove. Det er 1,5 time siden og gæt hvem der sidder og hopper på bold med en mega smadret ryg.

Jeg er så mega skuffet over ham! Han har været hjemme i 8 (!!!!!) uger og sover 7-8 timer gver nat. Uhh det må være hårdt!!! Fra i morgen er jeg alene med ham i 14 dage, så pisse fedt han lige gad hjælpe den sidste nat han er hjemme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2,5 timers søvn og det ser ikke ud som om jeg får mere :boo

:(

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft hvor er jeg edderspændt rasende på min kæreste!

Jeg havde været oppe med Arthur i næsten to timer hvor han skreg, endelig kom der ro på og han faldt i søvn. Han vågner så med et kæmpe skrig efter 45 min og jeg vækker min kæreste og spørger om han kan hoppe med ham på bolden, da min ryg virkelig ikke kan mere. Han bliver skide sur men tager ham. Jeg siger noget om at jeg fryser, det kan han så ikke høre fordi A skriger, så han vælger at stå og råbe af mig fra den anden ende af rummet at jeg fandme må komme hen til ham hvis jeg vil sige noget. Jeg siger at han ikke skal råbe når han står med A og han bliver skide sur igen og konstaterer at han skal ammes og kaster ungen hen til mig og lægger sig til at sove. Det er 1,5 time siden og gæt hvem der sidder og hopper på bold med en mega smadret ryg.

Jeg er så mega skuffet over ham! Han har været hjemme i 8 (!!!!!) uger og sover 7-8 timer gver nat. Uhh det må være hårdt!!! Fra i morgen er jeg alene med ham i 14 dage, så pisse fedt han lige gad hjælpe den sidste nat han er hjemme!

Ommer, hr mand!

Kæmpe kram til dig :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft hvor er jeg edderspændt rasende på min kæreste!

Jeg havde været oppe med Arthur i næsten to timer hvor han skreg, endelig kom der ro på og han faldt i søvn. Han vågner så med et kæmpe skrig efter 45 min og jeg vækker min kæreste og spørger om han kan hoppe med ham på bolden, da min ryg virkelig ikke kan mere. Han bliver skide sur men tager ham. Jeg siger noget om at jeg fryser, det kan han så ikke høre fordi A skriger, så han vælger at stå og råbe af mig fra den anden ende af rummet at jeg fandme må komme hen til ham hvis jeg vil sige noget. Jeg siger at han ikke skal råbe når han står med A og han bliver skide sur igen og konstaterer at han skal ammes og kaster ungen hen til mig og lægger sig til at sove. Det er 1,5 time siden og gæt hvem der sidder og hopper på bold med en mega smadret ryg.

Jeg er så mega skuffet over ham! Han har været hjemme i 8 (!!!!!) uger og sover 7-8 timer gver nat. Uhh det må være hårdt!!! Fra i morgen er jeg alene med ham i 14 dage, så pisse fedt han lige gad hjælpe den sidste nat han er hjemme!

Seriøst, her i huset ville sådan en opførsel være skilsmissegrund. Det er i min optik sådan helt grundlæggende ikke i orden. Jeg kan godt forstå, du er vred. Der er en del der skriver med lignende frustrationer og jeg vil bare sige, at fra jordens i øvrigt mest overbærende hustru, og ja, det er mine egne ord ;) så ville det der udløse ret vidtgående sanktioner her i huset..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.