tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Jeg klarede det med lægen på e-mail :rolleyes

Åh, det ville også total være at foretrække, men sådan kommunikerer vi desværre ikke i mit lægehus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, det ville også total være at foretrække, men sådan kommunikerer vi desværre ikke i mit lægehus

Tror sagtens du kan sende mail via deres side? Altså hvis du har dem i Pandrup ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg har fået noget hæmoride halløj i forbindelse med fødslen :( Hvad gør man? Skal jeg have fat i lægen? Skal hun undersøge mig? Jeg synes det er vildt pinligt og kan slet ikke få mig til at sige det højt

 

Så nederen.. Jeg havde det også VIRKELIG stramt med at gå til lægen, men da jeg først havde fået det fremstammet smilede han bare overbærende og sagde: "Jeg tror næsten aldrig jeg har mødt en gravid der ikke havde hæmorider.." 

 

- men jeg bestilte da med vilje tid ved en ældre mand, og ikke ved den unge turnuslæge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmper virkelig med menstruationssmerter og en sindssyg hovedpine :( Har aldrig oplevet det så slemt, at jeg har været nødt til at gå i seng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror sagtens du kan sende mail via deres side? Altså hvis du har dem i Pandrup ;)

Jeg har lægehuset i Pandrup. Er det dem du tænker på? Smart, det vidste jeg faktisk ikke. Man bliver så klog :D

Jeg har lige købt creme på nettet, så jeg udsætter lige den pinlige kontakt lidt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nederen.. Jeg havde det også VIRKELIG stramt med at gå til lægen, men da jeg først havde fået det fremstammet smilede han bare overbærende og sagde: "Jeg tror næsten aldrig jeg har mødt en gravid der ikke havde hæmorider.."

- men jeg bestilte da med vilje tid ved en ældre mand, og ikke ved den unge turnuslæge ;)

Ha ha, jeg er virkelig glad for at det ikke kun er mig, der synes det er pinligt. Jeg tør ikke engang sige det til min mand og aner ikke hvordan jeg skal forklare cremen, der kommer med posten :D

Min læge er heldigvis kvinde. Det kan jeg lidt bedre med :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, jeg er virkelig glad for at det ikke kun er mig, der synes det er pinligt. Jeg tør ikke engang sige det til min mand og aner ikke hvordan jeg skal forklare cremen, der kommer med posten :D

Min læge er heldigvis kvinde. Det kan jeg lidt bedre med :D

Du har lige født. Det er ikke pinligt - det er total normalt :) håber cremen virker :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har lige født. Det er ikke pinligt - det er total normalt :) håber cremen virker :kram

Åh, men det ved jeg jo rationelt set godt. Men det er alligevel pinligt :D

Håber også det virker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det meste af Claras første lur gik med at køre til og fra lægen og nu er det meste af anden lur allerede blevet brugt med at vente nede ved dyrlægen. Så jeg har kun haft en time i dag til at lave noget selv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har lægehuset i Pandrup. Er det dem du tænker på? Smart, det vidste jeg faktisk ikke. Man bliver så klog :D

Jeg har lige købt creme på nettet, så jeg udsætter lige den pinlige kontakt lidt :D

Ja de der Nordic medicare? Jeg kunne da skrive til dem inden de skiftede navn ;) Mener sekretæren skal lave et login til dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de der Nordic medicare? Jeg kunne da skrive til dem inden de skiftede navn ;) Mener sekretæren skal lave et login til dig?

Øhm hmmm, det siger mig ikke noget. Jeg er ved lægehuset, hvor det vist efterhånden kun er Lisbeth Holst, der er tilbage.

Jeg hat faktisk aldrig tjekket med mail, må jeg indrømme. Det er slet ikke faldet mig ind, men det skal jeg da lige undersøge. Mega smart når man egentlig ikke gider snakke i telefon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm hmmm, det siger mig ikke noget. Jeg er ved lægehuset, hvor det vist efterhånden kun er Lisbeth Holst, der er tilbage.

Jeg hat faktisk aldrig tjekket med mail, må jeg indrømme. Det er slet ikke faldet mig ind, men det skal jeg da lige undersøge. Mega smart når man egentlig ikke gider snakke i telefon

Nårh jeg er i det nye lægehus. Derude mellem sognegården og hallen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor er jeg træt af, at det pr definitivt er mig, der hænger på at putte sur baby om aftenen. Min mand spørger jævnligt til, om han kan hjælpe med noget, men lægger ikke skjul på, at det ikke er en mulighed at overtage <_<

Jeg forstår sådan set godt, at han ikke vil stå med hende - for både hans og hendes skyld - i forvejen bliver hun nemt fuldstændig hysterisk, hvis han prøver at tage hende, når hun er træt, men det er altså noget anstrengende...

Det må blive anderledes, når han starter barsel, så de bliver noget tættere de to. Med junior undslog hans sig fra putninger til barnet var 9 måneder eller lignende - den går så ikke denne gang :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har solgt en jakke og sendt efter købers ønske billigst muligt. Den er sendt i onsdags som b brev og hun har nu rykket for den siden fredag.

Jeg er ved at blive ret stresset for specielt b post tager jo tid, og ofte længere end de lover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har solgt en jakke og sendt efter købers ønske billigst muligt. Den er sendt i onsdags som b brev og hun har nu rykket for den siden fredag.

Jeg er ved at blive ret stresset for specielt b post tager jo tid, og ofte længere end de lover.

:kram post Danmark er nogle klaphatte indimellem så håber at den snart når frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh jeg er i det nye lægehus. Derude mellem sognegården og hallen :)

Arh okay :) Men mon ikke mit lægehus har noget lignende? Det er da ihvertfald lige værd at tjekke op på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh okay :) Men mon ikke mit lægehus har noget lignende? Det er da ihvertfald lige værd at tjekke op på

Det er det i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min forbandede ødelagte mund og tunge gør så ondt i dag, at jeg ikke kan spise ben & jerrys chocolate fudge brownie :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min forbandede ødelagte mund og tunge gør så ondt i dag, at jeg ikke kan spise ben & jerrys chocolate fudge brownie :prik

Oh no!!! Det er seriøst brok. Føler virkelig med dig!

Håber det bliver bedre snart, så du ihvertfald kan få lov til at spise din is :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh no!!! Det er seriøst brok. Føler virkelig med dig!

Håber det bliver bedre snart, så du ihvertfald kan få lov til at spise din is :kiss

:ditto

Så kan man tale om en grund til at brokke sig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min forbandede ødelagte mund og tunge gør så ondt i dag, at jeg ikke kan spise ben & jerrys chocolate fudge brownie :prik

Åh det er min yndlings!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh no!!! Det er seriøst brok. Føler virkelig med dig!

Håber det bliver bedre snart, så du ihvertfald kan få lov til at spise din is :kiss

:ditto

Så kan man tale om en grund til at brokke sig :kiss

Tak de damer :kiss

Det er virkelig røv. Især når man er træt og har ondt af sig selv.

Så jeg er gået i seng i stedet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er min yndlings!

:kram

Også min :o

Det er normalt for mig, at jeg ikke kan spise særligt meget mørk chokolade, men jeg har ikke prøve det er så slemt, at chokoladeis bliver for stærkt. Jeg er helt ulykkelig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal lære at holde min kæft og aldrig sige min ærlige mening eller dele ud af min (ret brede vifte af) almen viden <_<

Min faster skrev et opslag på fb om en enlig mor på kontanthjælp som har 13000kr til rådighed om måneden.

Det kommenterede min (enke) søster så på ved at skrive at det var mere end hun fik udbetalt da hun var på dagpenge... Og det passer jo slet, slet ikke, så jeg skrev hvordan det hænger sammen før/efter skat, med børne- ungeydelse osv. Og så begyndte hun ellers at køre i "stakkels mig, jeg er enke og får ingen tilskud modsat skilsmisseforældre" rille. Og jeg havde fået nok. Og jeg ved nok til, at jeg kunne modargumentere. Og hun blev ved med hendes "jeg får ikke lige så mange penge, det er så synd for mig" p*s.

Og nu er hun stensikkert gal på mig. Jeg var bare fyldt op! Hver gang vi snakker sammen - som for øvrigt kun er når hun kræver at D eller jeg skal hjælpe hende med ting, ellers hører jeg aldrig fra hende - så kører hun bare løs i samme rille. Hun er stakkels, det er synd for hende, vi skal have medlidenhed med hende. Og jeg kunne bare ikke mere. Hun har skyklapper på når det gælder alle os andre, hun ser os slet ikke mere.

Og jeg er så skuffet over hende. SÅ skuffet. Hun kræver af os hele tiden. Og hun tager det som en selvfølge, at vi altid er klar til at smide alt for hende. Hun siger aldrig tak. Og hvis vi siger nej til at hjælpe, så bliver hun ved med at presse os og være sur, indtil vi føler os tvunget til at sige ja.

Jeg har været så meget for hendes børn. Taget dem med på legepladsen, i svømmehallen, i legeland osv osv osv mindst en gang om måneden. Jeg knuselsker hendes unger(som nu er blevet 8-11-13 år). Men hun er total ligeglad med mine børn. Hun er slet ikke interesseret i dem.

Nu er det snart 8 år, hvor alt har handlet om hende... Og det var ok, de første 5-6 år. Men nu kan jeg ikke rumme hende mere.

Og jeg burde have holdt min kæft. Jeg skrev så fint og sagligt til hende, jeg burde slet ikke føle skyld over at rette hende når hun tager fejl. Men jeg føler mig så forkert, fordi jeg ikke bare skrev "stakkels dig. Du har det hårdere end alle andre".

Jeg er et modbydeligt menneske :(

:kram

Du er ikke modbydelig.

Jeg ville sgu også få nok efter 8 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.