tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Kæft hvor er jeg edderspændt rasende på min kæreste!

Jeg havde været oppe med Arthur i næsten to timer hvor han skreg, endelig kom der ro på og han faldt i søvn. Han vågner så med et kæmpe skrig efter 45 min og jeg vækker min kæreste og spørger om han kan hoppe med ham på bolden, da min ryg virkelig ikke kan mere. Han bliver skide sur men tager ham. Jeg siger noget om at jeg fryser, det kan han så ikke høre fordi A skriger, så han vælger at stå og råbe af mig fra den anden ende af rummet at jeg fandme må komme hen til ham hvis jeg vil sige noget. Jeg siger at han ikke skal råbe når han står med A og han bliver skide sur igen og konstaterer at han skal ammes og kaster ungen hen til mig og lægger sig til at sove. Det er 1,5 time siden og gæt hvem der sidder og hopper på bold med en mega smadret ryg.

Jeg er så mega skuffet over ham! Han har været hjemme i 8 (!!!!!) uger og sover 7-8 timer gver nat. Uhh det må være hårdt!!! Fra i morgen er jeg alene med ham i 14 dage, så pisse fedt han lige gad hjælpe den sidste nat han er hjemme!

:kram

Har du overvejet en slyngevugge,så kunne A blive "hoppet" uden at du behøvede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:(

:kram :kram :kram

Tak :Kiss

Fik lige en ekstra time med Tobias klistret op af mig i sofaen..

Det bliver en laaaaang dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en ELENDIG NAT, Leah har stort set ikke sovet...

Gode venner er guld værd! For 15 min siden, svarede min kammerat på min SMS med et "åben døren"... Også stod han der, med rundstykker og chai te!!!!! Amen smelt altså...

Så nu leger han med Leah, Camille sover og jeg halvsover i sofaen med min te...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en ELENDIG NAT, Leah har stort set ikke sovet...

Gode venner er guld værd! For 15 min siden, svarede min kammerat på min SMS med et "åben døren"... Også stod han der, med rundstykker og chai te!!!!! Amen smelt altså...

Så nu leger han med Leah, Camille sover og jeg halvsover i sofaen med min te...

Dejligt at høre du har nogen, der tager sig godt af dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved virkelig ikke hvad der sker for ham. Jeg vækkede ham igen omkring halv 5, og så tog han også A, men hvad fanden sker der for at jeg skal bryde helt sammen før han hjælper!

Jeg er helt i chok over ham, det ligner ham SLET ikke! Han kan dog tydeligvis ikke selv se at han har gjort noget galt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en ELENDIG NAT, Leah har stort set ikke sovet...

Gode venner er guld værd! For 15 min siden, svarede min kammerat på min SMS med et "åben døren"... Også stod han der, med rundstykker og chai te!!!!! Amen smelt altså...

Så nu leger han med Leah, Camille sover og jeg halvsover i sofaen med min te...

Det er da sødt af din ven at tage sig af dig når du har brug for det... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en ELENDIG NAT, Leah har stort set ikke sovet...

Gode venner er guld værd! For 15 min siden, svarede min kammerat på min SMS med et "åben døren"... Også stod han der, med rundstykker og chai te!!!!! Amen smelt altså...

Så nu leger han med Leah, Camille sover og jeg halvsover i sofaen med min te...

Det fortjener du altså også :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst, her i huset ville sådan en opførsel være skilsmissegrund. Det er i min optik sådan helt grundlæggende ikke i orden. Jeg kan godt forstå, du er vred. Der er en del der skriver med lignende frustrationer og jeg vil bare sige, at fra jordens i øvrigt mest overbærende hustru, og ja, det er mine egne ord ;) så ville det der udløse ret vidtgående sanktioner her i huset..

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved virkelig ikke hvad der sker for ham. Jeg vækkede ham igen omkring halv 5, og så tog han også A, men hvad fanden sker der for at jeg skal bryde helt sammen før han hjælper!

Jeg er helt i chok over ham, det ligner ham SLET ikke! Han kan dog tydeligvis ikke selv se at han har gjort noget galt :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved virkelig ikke hvad der sker for ham. Jeg vækkede ham igen omkring halv 5, og så tog han også A, men hvad fanden sker der for at jeg skal bryde helt sammen før han hjælper!

Jeg er helt i chok over ham, det ligner ham SLET ikke! Han kan dog tydeligvis ikke selv se at han har gjort noget galt :(

Tror vi alle sammen har været der søde :Kiss

Engang i mellem fatter de mænd bare hat. og så er der nemme kort "baby er nok sulten"...

Sørg for at slappe af når A sover i løbet af dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror vi alle sammen har været der søde :Kiss

Engang i mellem fatter de mænd bare hat. og så er der nemme kort "baby er nok sulten"...

Sørg for at slappe af når A sover i løbet af dagen.

Det er det smarte ved flaskebørn! ;) Og jeg tror også at de fleste har været der, i større eller mindre grad... Jeg har en af de mest søde og og tålmodige mænd i verden, men selv han fik et par nedsmeltninger af frustration, da Storm var helt lille.. Vi kom frem til, at han bare ikke kan med afbrudt søvn, så jeg tog nætterne, og så tog han over kl. 5.. Så kunne jeg sove der, indtil han skulle på arbejde/til jeg vågnede. Det generede ham ikke at stå op før fanden fik sko på, hvis bare han havde sovet om natten..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh altså hvor jeg hader mavekramper og den måde maven bliver total oppustet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og forståelse, SDB, Fru SP og Mistel.

Jeg vågnede til en SMS i nat, som var sådan rimelig bebrejdende, og det er åbenbart ikke muligt at tale i telefon om tingene. Det kan kun lade sig gøre at kommunikere over SMS. Og det er så mig, der skal forestille at være lillesøsteren her... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare en dum dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bonusdatters crazy mor! Det er ikke første gang hun siger noget ala det. Vi har mange penge, jeg er en dulle og den ondeste so far at Caroline(min datter) rigtige far ikke er Benjamin, men en anden. Og det er jo sandt nok, men den slags skal børn på 3/4 år ikke vide

Hun er da for viderekomne... fair nok at der er knas mellem de voksne, men børnene skal bare aldrig blandes ind i det!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er simpelthen bare så ked af det og skuffet over min søster :( Vi skulle spise sammen med mine forældre på lørdag som en del af en fælles julegave. Jeg foreslog, det var hjemme hos os, så A kunne blive puttet i sin egen seng. Det kan ikke lade sig gøre, fordi hendes 2,5 mdr gamle baby "har behov for at sove hjemme". Hun sover i liften hver nat, hun kunne uden problemer sove i vores soveværelse, men søster lagkage vil ikke bryde hendes gode vaner ved at flytte hende om natten. For hende er det et klart bedre alternativ, at vi kommer til dem, og så skal A, som jo mildest talt har søvnudfordringer, puttes hos dem. I deres toværelses lejlighed. Hvor min niece jo så sover i soveværelset og vi spiser i stuen. Og så er der lissom kun altanen tilbage, og det synes jeg altså ikke rigtig er en mulighed, at han skal sove til nat udenfor. Vi har et stort hus med masser af plads, men det er åbenbart ikke et argument.

Det er så pisse latterligt, men nu er det i hvert fald endt med, at familiemiddagen bliver holdt som planlagt. Hjemme hos min søster. Uden os.

Jeg er fandme ked af det og skuffet :boo

Sikke da noget fis fra din søsters side.. en to måneders gammel baby kan da sove så godt som alle steder - så længe der lige er en velkendt lift eller lignende.. det er straks værre når man har større børn... kan godt forstå du er ked af det og skuffet over din søster!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da noget fis fra din søsters side.. en to måneders gammel baby kan da sove så godt som alle steder - så længe der lige er en velkendt lift eller lignende.. det er straks værre når man har større børn... kan godt forstå du er ked af det og skuffet over din søster!

Det er lige netop også min pointe! Men sådan ser hun slet ikke på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rullen-med-øjnene-over-min-mand-brok!

Han kom hjem i går morges efter en nattevagt og skulle så sove så meget som muligt. Han skulle dog op igen til møde på arbejdet kl 14. Så det blev til 4.5 timers søvn.. så han var forståeligt nok træt igår - og lagde bestemt ikke skjul på det.. Men i stedet for så at gå i seng til nogenlunde nor al tid som alle andre ville gøre, så gik han i seng i nat kl 4!!! Og han skal op igen om lidt.. ergo har jeg bestemt en mand igen i dag der er træt. No kidding Sherlock; og hvis skyld er det så lige?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og forståelse, SDB, Fru SP og Mistel.

Jeg vågnede til en SMS i nat, som var sådan rimelig bebrejdende, og det er åbenbart ikke muligt at tale i telefon om tingene. Det kan kun lade sig gøre at kommunikere over SMS. Og det er så mig, der skal forestille at være lillesøsteren her... :rolleyes

Ajmen, for fanden altså :rolleyes :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor fa'en sidder jeg med ondt i maven, kvalme og nærmest rystelse over at N skal ned og snakke med vores udlejer idag kl 14?

Vi skal bede om at få lov til at slippe for sidste måneds husleje, da vi flytter to måneder før -eller på en eller anden måde slå halv skade.

N VILLE gøre det selv da jeg bad ham om det for 6 uger siden, og nu har han ventet så længe at jeg føler /tror at sandsynligheden for et nemt samarbejde er lille :( -uden helt at vide det selvfølgelig...

Hvis vi kan komme af med en måneds ekstra husleje så bliver babyting overhovedet ikke et problem (der bliver trods alt frigivet næsten over 8000 kr- egentlig 10.000 men jeg skal betale noget løn tilbage :rolleyes) så ville vi ikke skulle spare helt så meget...

Det ville virkelig løfte meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da noget fis fra din søsters side.. en to måneders gammel baby kan da sove så godt som alle steder - så længe der lige er en velkendt lift eller lignende.. det er straks værre når man har større børn... kan godt forstå du er ked af det og skuffet over din søster!

Altså vil bare sige at det kan min baby ikke på nuværende tidspunkt... Og lige nu ville jeg faktisk nødigt være ude med hende om aftenen. Så jeg kan godt forstå FruMor's søster så langt :unsure Men det jeg til gengæld ikke forstår er, at middagen ikke kan laves om til en frokost eller andet, der passer begge familier? For det er da urimeligt, at I skal blive hjemme og vel heller ikke optimalt for jeres forældre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vil bare sige at det kan min baby ikke på nuværende tidspunkt... Og lige nu ville jeg faktisk nødigt være ude med hende om aftenen. Så jeg kan godt forstå FruMor's søster så langt :unsure Men det jeg til gengæld ikke forstår er, at middagen ikke kan laves om til en frokost eller andet, der passer begge familier? For det er da urimeligt, at I skal blive hjemme og vel heller ikke optimalt for jeres forældre..

Fordi der har de lavet andre planer. Så det er sådan lidt my Way or the highway :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi der har de lavet andre planer. Så det er sådan lidt my Way or the highway :rolleyes

Ja ok, det er sgu også træls så!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror vi alle sammen har været der søde :Kiss

Engang i mellem fatter de mænd bare hat. og så er der nemme kort "baby er nok sulten"...

Sørg for at slappe af når A sover i løbet af dagen.

Nå, han kunne jo slet ikke se problemet så jeg sagde til ham at jeg var skuffet over han ikke havde hjulpet i nat.

Mega skænderi og han "undskyldte" ved at sige "jeg er da ked af hvis du føler jeg var sur" - øhhh... HVIS jeg føler sådan? Ja, jeg er da helt gal på den... Er det så skide svært at indrømme man har været et egoistisk røvhul?! Han har virkelig svært ved at sige undskyld, men det betyder bare rigtigt .eget for mig at få en ordentlig og oprigtig undskyldning.

Først da jeg flippede, græd og sagde nogle mindre pæne ting sagde han ordentligt undskyld.

Han er tosset med at gøre sig selv til offer hvor jeg er den onde der skælder ud, og han trækker altid "jeg er jo så dum"-kortet. Arghhh. Da han så sagde at han jo godt kunne høre at jeg bare ville skælde ud og have en undskyldning blev jeg fandme sur, og råbte at han da for helvede var nødt til at høre efter hvad jeg siger (jeg sagde muligvis også at det var som at tale til en dør). Han fattede budskabet og undskyldte og lovede at han fremover ville lytte til mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Børnehaven har ringet og sagt at Lilly klager over hovedpine, var ked af det og gerne ville hen og ligge. 10 min efter mens jeg er ved at ta frakke på for at komme og hente ringer de igen: nu er hun faldet i søvn  :( lille pus altså, jeg har det skidt over at hun skal være dårlig i børnehaven, på den anden side syns jeg det er synd at vække hvis hun har brug for at sove. Så nu sidder jeg og tripper, tror bare jeg tager der op om ½ time under alle omstændigheder, så har hun da sovet lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.