tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

At manden ikke bliver oppe med børnene, når de er oppe samtidig!!! Det er nu hans tur... Det gør han hver gang så det er mig der må tage dem, så han kan sove !!!! Argh!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Storm lod mig sove fra 2-7 i nat... Afbrudt! <_< træt.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst altså! Jeg bliver så træt af folk. Suk.

Vores står til 500. Det synes jeg personligt er en rigtig fin pris, selvom den trænger til en kærlig hånd. Så jeg står også fast. Har haft en der gerne ville give prisen. Til gengæld skulle jeg så lige få den til Esbjerg :lol Jeg bor i Pandrup. Come on altså :D

Hvad er det for en barnevogn? :)

Kender en som mangler en altanbarnevogn :) tror i al fald ikke hun har fået endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for en barnevogn? :)

Kender en som mangler en altanbarnevogn :) tror i al fald ikke hun har fået endnu

Det er en gammel Odder fra 70'erne i hvidt læder med stålkasse. Den trænger til en kærlig hånd, men er solid og funktionel. Vi har været så glade for den, og jeg håber aller mest, jeg kan sælge den videre til en, der vil elske den så højt som mig :) Og ja, jeg er sgu lidt rørstrømsk med den vogn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt af det hele idag og i mega dårligt humør :( Jeg har sovet elendigt og kunne ikke falde i søvn pga murren i maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu hørt på David sige ting som: "Jeg kan ikke lide dig mor", "du er dum mor" og "jeg vil have en ny mor" i de sidste to timer, krydret med besked om at han vil "ødelægge" mig. Synes egentligt at jeg har gjort hvad jeg kunne for at ignorere det, og prøve at vende hans humør - dog uden held. Til gengæld er jeg selv blevet lidt øv nu. Og efter at M så toppede med at give mig skylden for at have ødelagt vores fjernbetjening (som jeg ikke havde rørt, og som forresten bare var løbet tør for batteri), fik M det brilliante indfald at foreslå mig, at blive i lidt bedre humør, efterfulgt af beskeden om, at jeg var i så dårligt humør, at det tydeligvis også smittede af på David :o

Har nu lavet en Maude og er gået i seng! Så må de to altså være overladt til sig selv, og M kan da forresten også bare få lov at stå for indkøb og madlavning. For NU er jeg i hvert fald sur :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu hørt på David sige ting som: "Jeg kan ikke lide dig mor", "du er dum mor" og "jeg vil have en ny mor" i de sidste to timer, krydret med besked om at han vil "ødelægge" mig. Synes egentligt at jeg har gjort hvad jeg kunne for at ignorere det, og prøve at vende hans humør - dog uden held. Til gengæld er jeg selv blevet lidt øv nu. Og efter at M så toppede med at give mig skylden for at have ødelagt vores fjernbetjening (som jeg ikke havde rørt, og som forresten bare var løbet tør for batteri), fik M det brilliante indfald at foreslå mig, at blive i lidt bedre humør, efterfulgt af beskeden om, at jeg var i så dårligt humør, at det tydeligvis også smittede af på David :o

Har nu lavet en Maude og er gået i seng! Så må de to altså være overladt til sig selv, og M kan da forresten også bare få lov at stå for indkøb og madlavning. For NU er jeg i hvert fald sur :angry

#Bolsinsskyld :whistling :lol :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu hørt på David sige ting som: "Jeg kan ikke lide dig mor", "du er dum mor" og "jeg vil have en ny mor" i de sidste to timer, krydret med besked om at han vil "ødelægge" mig. Synes egentligt at jeg har gjort hvad jeg kunne for at ignorere det, og prøve at vende hans humør - dog uden held. Til gengæld er jeg selv blevet lidt øv nu. Og efter at M så toppede med at give mig skylden for at have ødelagt vores fjernbetjening (som jeg ikke havde rørt, og som forresten bare var løbet tør for batteri), fik M det brilliante indfald at foreslå mig, at blive i lidt bedre humør, efterfulgt af beskeden om, at jeg var i så dårligt humør, at det tydeligvis også smittede af på David :o

Har nu lavet en Maude og er gået i seng! Så må de to altså være overladt til sig selv, og M kan da forresten også bare få lov at stå for indkøb og madlavning. For NU er jeg i hvert fald sur :angry

Ha! Det lyder fuldstændig som mig i går!!! Bortset fra det var Tim der hele dagen, mente at jeg var sur, hvis jeg var bare en my uenig med ham (Storm var en engel!)... :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den forpulede lorte ovn! Har renset den 2 gange og hvis jeg sætter boller i ovnen nu smager de af stegt flæsk når de kommer ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rengøring. Øv hvor er det bare kedeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:zzz gab hvor er det kedeligt at koge kødboller af 2 kg fars

20160131_161215_zpsilgvtlmm.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu hørt på David sige ting som: "Jeg kan ikke lide dig mor", "du er dum mor" og "jeg vil have en ny mor" i de sidste to timer, krydret med besked om at han vil "ødelægge" mig. Synes egentligt at jeg har gjort hvad jeg kunne for at ignorere det, og prøve at vende hans humør - dog uden held. Til gengæld er jeg selv blevet lidt øv nu. Og efter at M så toppede med at give mig skylden for at have ødelagt vores fjernbetjening (som jeg ikke havde rørt, og som forresten bare var løbet tør for batteri), fik M det brilliante indfald at foreslå mig, at blive i lidt bedre humør, efterfulgt af beskeden om, at jeg var i så dårligt humør, at det tydeligvis også smittede af på David :o

Har nu lavet en Maude og er gået i seng! Så må de to altså være overladt til sig selv, og M kan da forresten også bare få lov at stå for indkøb og madlavning. For NU er jeg i hvert fald sur :angry

Ah de to mænd må da også lige stramme sig lidt an! :kiss

Mænd :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv har en datter med tynd mave:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej! ^_^ Der skal være en vældig god forklaring, så?!

Skal jeg komme og overtage kuverten? :P

Nogen bedre forklaringer end andre...

Tak for buddet :D Det kunne have været gevaldigt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rengøring. Øv hvor er det bare kedeligt!

Men det føles så godt bagefter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det føles så godt bagefter!

Ja!

Dog føles det bare rigtig øv, at jeg stadigvæk ikke har fundet vaskenøglen.. Kan simpelthen ikke forstå hvor filan den kan være blevet af!!!

Næste skridt må være at tjekke vasketøjskurven, om jeg måske har fået smidt den deri..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har det lidt som om jeg er blevet kørt over :(

Og så er jeg også ret træt af at jeg allerede nu panikker over natten! N sover rigtig piv ringe, det er sådan set til at klare når jeg selv er frisk - men når jeg er skidt er det ekstra hårdt. W har mega høj feber og kan ikke engang ligge selv på sofaen, han plejer at sove elendigt (!!) når han er syg. J er midt i gang med noget tarm undersøgelse, der betyder at han ikke kan gå i seng før 23, og så skal han køre på arbejde klokken 03:00 (han skal være der klokken 04:00 :O ). J har heldigvis lovet at være sådan forholdsvis primus på W, men han skal jo trods alt have lidt søvn. Og W der sover elendigt, vågner sikkert af at J forsvinder der klokken 3. OG han vil ikke sove i soveværelset, fordi han ikke vil sove sammen med N.

Så ud over at jeg nok nærmest ingen søvn for. Så skal jeg potentielt også være der for 2 små drenge på een gang, der enten er helt vågne, eller også vågner meget ofte.

Kunne jeg mon bare få 2 ekstra kopier af mig? En til hver dreng og så kan jeg-mig'en sove?

PS: panodiller er ok når jeg ammer, right?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Stephi det lyder helt umuligt. Jeg havde ski nok ringet til min mor i sådan en situation og håbet hun kunne nusse børnene et par timer i morgen mens jeg ku sove. Har du ingen sådan person du kan trække på så du kan få indhentet lidt søvn og overskud?

 

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det lidt som om jeg er blevet kørt over :(

Og så er jeg også ret træt af at jeg allerede nu panikker over natten! N sover rigtig piv ringe, det er sådan set til at klare når jeg selv er frisk - men når jeg er skidt er det ekstra hårdt. W har mega høj feber og kan ikke engang ligge selv på sofaen, han plejer at sove elendigt (!!) når han er syg. J er midt i gang med noget tarm undersøgelse, der betyder at han ikke kan gå i seng før 23, og så skal han køre på arbejde klokken 03:00 (han skal være der klokken 04:00 :o ). J har heldigvis lovet at være sådan forholdsvis primus på W, men han skal jo trods alt have lidt søvn. Og W der sover elendigt, vågner sikkert af at J forsvinder der klokken 3. OG han vil ikke sove i soveværelset, fordi han ikke vil sove sammen med N.

Så ud over at jeg nok nærmest ingen søvn for. Så skal jeg potentielt også være der for 2 små drenge på een gang, der enten er helt vågne, eller også vågner meget ofte.

Kunne jeg mon bare få 2 ekstra kopier af mig? En til hver dreng og så kan jeg-mig'en sove?

PS: panodiller er ok når jeg ammer, right?

Det lyder ærlig talt også ret presset og mega hårdt :kiss Jeg kan godt forstå, at du panikker!

 

Panodiler er ok, når du ammer! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ærlig talt også ret presset og mega hårdt :kiss Jeg kan godt forstå, at du panikker!

 

Panodiler er ok, når du ammer! :kram2

What she said :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige sendt Ida til vagtlægen sammen med far :(

Hun har i cirka seks timer klaget over ondt i højre side af maven.

Men hold op jeg har dårlig samvittighed.

1: jeg har ringet Rasmus hjem fra arbejde, over noget der måske er ingenting

2: jeg har sendt Rasmus afsted med hende - han ved ikke hvordan hendes dag har været

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja!

Dog føles det bare rigtig øv, at jeg stadigvæk ikke har fundet vaskenøglen.. Kan simpelthen ikke forstå hvor filan den kan være blevet af!!!

Næste skridt må være at tjekke vasketøjskurven, om jeg måske har fået smidt den deri..

Argh, det er da pænt uheldigt. Håber du har fundet den. Jeg finder oftest nøgler i min kærestes jakker (hvor jeg i øvrigt selv har lagt dem), i køleskabet eller i bilen :) de er aldrig der hvor man tror!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhmen, hvor dum har lov til at være?! En person bød på en gammel studiebog og vi udvekslede oplysninger, så jeg fik hendes adresse og hun fik mit nummer til mobilepay. Det var igår og hun har stadig ikke overført for bogen, men samtidig har hun brokket sig helt ekstremt over at jeg ikke har sendt bogen til hende. Derudover skriver hun at hun har klaget til saxo.com, der driver hjemmesiden, fordi jeg nægter at sende bogen indtil hun har betalt for den. Seriously?! Har virkelig ikke lyst til at miste 600 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhmen, hvor dum har lov til at være?! En person bød på en gammel studiebog og vi udvekslede oplysninger, så jeg fik hendes adresse og hun fik mit nummer til mobilepay. Det var igår og hun har stadig ikke overført for bogen, men samtidig har hun brokket sig helt ekstremt over at jeg ikke har sendt bogen til hende. Derudover skriver hun at hun har klaget til saxo.com, der driver hjemmesiden, fordi jeg nægter at sende bogen indtil hun har betalt for den. Seriously?! Har virkelig ikke lyst til at miste 600 kr.

What? Der lyder godt nok skørt :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.