tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Nu hvor jeg alligevel brokker mig over alt de her dage, så kan vi da også lige tage min gemals "logik"...:

Hver anden uge skal han køre sin ældste datter i skole, så han tager bilen om morgenen, og jeg afleverer junior ved hjælp af søskendesæde på barnevognen og tråde og trisser (Sigrid sover åbenbart bare IKKE i vognen, så jeg skal hver gang også svinge rundt med lidt osv inde i vuggestuen). Min mand henter ham så i bil på hjemturen (bortset fra, når han ikke kan nå det, og jeg så skal afsted igen). Det går, men jeg brækker mig næste gang, han omtaler det som noget, jeg "vel bare lige gør".

Den anden uge skal han så med toget. Så han afleverer junior i vugger og tager toget på arbejde bagefter. Pt afleverer han i bil, og stiller bilen ved vuggestuen tæt på stationen - om eftermiddagen spadserer han så hjem fra stationen.

Jeg har så foreslået faderen, at han fik en stol bagpå sin cykel, så han kunne aflevere på cykel, og cykle hjem om eftermiddagen.

Nææææh nej, han fastholder med store blå øjne, om det ikke er SMARTEST, at han afleverer i bilen, og bilen så står ved vuggestuen... Så har jeg så aldrig nogensinde en bil hjemme, og jeg skal vade op til vuggestuen med Sigrid i vikle for at hente. Ih jo, det er da brandsmart :rolleyes

Kunne han så bare være ærlig og sige, at han simpelthen ikke gider aflevere på cyklen (selvom det også var noget, der altid var "bare lige", da jeg skulle), istedet for at fastholde, at det skulle være nogen særlig snedig løsning for andre end ham selv :rolleyes

Suk! :rolleyes

Jeg var nok blevet temmelig insisterende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er flov :blush

Min svigermor ringede og spurgte hvornår min svigerfar skulle hente mig. Lidt febrilsk over om hun mon ved at hendes datter ikke er hos mig spørger jeg om hvad hun mener med "mig " (og ikke os når vi nu tilsyneladende skulle være to) .. Hun griner lidt og siger om jeg mener ift om E snart skal vågne? Jeg tænker at svigermor ikke ved at hendes datter har valgt et andet sted at sove, så jeg siger ja, at jeg ikke ved hvornå hun er vågen...

Svigermor griner højt og siger: du ved godt at hun er her ikke?

Fuck... Er lige blevet taget i at ville dække over hende big time....

Det er da lidt flovt :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har bagt boller, forsøgte at spise en, men kastede op to gange. Er så sulten!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har bagt boller, forsøgte at spise en, men kastede op to gange. Er så sulten!!

Husk at man kan få hjælp til kvalme opkast. Jeg har fået medicin mod det og henvist til sygehuset for at få akupunktur. Det andet er dræbende. Hos bedring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meningen at vi skal i babysam og købe ny barnevognskasse i dag (den gamle døde i et dårligt barnevognsskur ved vores lejlighed <_< )

M bobler stadig efter julefrokosten i går, selvom han lovede at være oppe og frisk på nuværende tidspunkt, så vi kunne få noget ud af dagen.

Jeg har været oppe siden 6.10, hvor David mente det var morgen (i hverdagen kan han snildt sove til 9.30-10.00, hvis han får muligheden :rolleyes) Nu er David så begyndt at blunde på sofaen, så nu kan jeg bare sidde her og blomstre mens min dag går, uden at jeg når noget som helst af det jeg skulle <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C der er teenagefornærmet over ikke at få morgenmad på sengen. Tarvelige mig, sådan at insistere på, at vi spiste morgenmad sammen, når vi nu så sjældent har en børnefri morgen sammen. Der røg den gode stemning :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åndssvage lorteblæst :klap Den snuppede lige regnslaget til altanbarnevognen = gennemblødt barnevogn = barnevogn indenfor til akut førstehjælp = E sover (dårligt!) lur indenfor = sur og ked E.

Og man kan ikke engang rigtig skælde nogen ud, for det er jo bare vejret. Hmpf! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Møg ringe kommunikation mellem afdelingerne på sygehuset der kostede N en ekstra blodprøve <_< 3 blodprøver! min stakkels lille nålepude :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Koger bare en lille smule over min veninde, der lige pludselig ikke kan spise noget af det menuen står på nytårsaften - og det fortæller hun jo selvfølgelig først efter at maden er bestilt. Lige pludselig er der problemer at spise ting, der ikke engang indgår i menuen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er altså ret træt af det blæsevejr nu, det er faktisk ikke fedt når man bor på landet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg fortsætter bare... Jeg var ved at skrive en alt for lang forklaring, men må vist indskrænke mig til, at min mand fandeme ind imellem er en idiot.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg fortsætter bare... Jeg var ved at skrive en alt for lang forklaring, men må vist indskrænke mig til, at min mand fandeme ind imellem er en idiot.

:kram2

Min det samme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Latterlige møgforkølelse der nu har sit tag i begge børn <_< Smuuuuut!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg fortsætter bare... Jeg var ved at skrive en alt for lang forklaring, men må vist indskrænke mig til, at min mand fandeme ind imellem er en idiot.

:kram Det er de sgu engang imellem. Det må vel betragtes som en kromosomfejl af en slags ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den store klagede over ondt i maven inden senge tid... En times tid efter hun var blevet puttet kaldet hun og så var der bare bræk over alt :(

Hun havde ikke engang nået at sætte sig op som hun plejer, så der var virkelig meget i hendes hår, så hun måtte i bad og nu er hendes dyne og hovedpude i vaskemaskinen... Øv altså :( Heldigvis var hun monstertræt, så hun gik omkuld med det samme igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Det er de sgu engang imellem. Det må vel betragtes som en kromosomfejl af en slags ;)

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den store klagede over ondt i maven inden senge tid... En times tid efter hun var blevet puttet kaldet hun og så var der bare bræk over alt :(

Hun havde ikke engang nået at sætte sig op som hun plejer, så der var virkelig meget i hendes hår, så hun måtte i bad og nu er hendes dyne og hovedpude i vaskemaskinen... Øv altså :( Heldigvis var hun monstertræt, så hun gik omkuld med det samme igen.

Åh lille pus da (de blir lidt små når de er så syge ik), god bedring med hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg fortsætter bare... Jeg var ved at skrive en alt for lang forklaring, men må vist indskrænke mig til, at min mand fandeme ind imellem er en idiot.

:kram2 han lyder som en lidt stædig starut af og til når han har sat sig noget i hovedet. Den slags er bare de sværeste at argumentere med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 han lyder som en lidt stædig starut af og til når han har sat sig noget i hovedet. Den slags er bare de sværeste at argumentere med

:kiss

Lige her nu ikke så stædig som sådan... Det er 'bare' hans bekvemmelighed mikset med hans jubeloptimisme... I dette tilfælde kulminerede et længere møgirriterende forløb med, at han endelig "overtog" baby, (som jeg vandrede rundt med rullet ind i dyne for at berolige hende) for at jeg kunne spise lidt aftensmad - blot for straks at lægge hende på gulvet med et aktivitetsstativ og sætte sig tilbage til en portion mere. Så kunne jeg ellers sluge min mad, istedet for at spise i fred, og alligevel var hun - selvfølgelig - fuldstændig hysterisk, inden jeg nåede tilbage til hende. Jamen, jeg håber a virkeligt, at han nød sin ekstra mad, når nu den var så vigtig. Man skulle ellers tro, at han havde været mæt, når nu han allerede havde siddet der, indtil alle de andre var færdige med at spise - narhat :klap

Han har formentlig - til dels fordi det ville passe ham bedst - selv troet på, at hun da var såååå rolig og saaaaaagtens kunne ligge der, imens vi spiste, men helt ærligt... Jeg fatter bare ikke, at jeg ikke kan videregive tjansen med at berolige aften-baby til faderen uden at skulle stå og udtrykkeligt sige "men du skal ikke bare straks lægge hende hen for sig selv" :angry Hvis hun var i et lune, hvir det lod sig gøre, så vadede jeg sq da ikke selv rundt med hende :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke lige om jeg skal grine eller græde! Kæresten drikker måske 2 gange om året.

Den ene gang var så i går.. Leah er heldigvis frisk - men jeg er stadigvæk reeeet træt.

Så han er endnu ikke kommet i seng - og kan høre han snorke nedenunder!!!!!! Bah! Godt det er så kort tid vi er her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ligge vågen fordi hovedet ikke kan slukkes og kroppen ikke finde ro efter 3 timers søvn :( <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ligge vågen fordi hovedet ikke kan slukkes og kroppen ikke finde ro efter 3 timers søvn :( <_<

Du er ikke alene! Og jeg har kvalme af træthed og alligevel kan min hovede slet ikke falde ned :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er ikke alene! Og jeg har kvalme af træthed og alligevel kan min hovede slet ikke falde ned :boo

:kram til os!

Håber du på magisk vis sover nu :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Lige her nu ikke så stædig som sådan... Det er 'bare' hans bekvemmelighed mikset med hans jubeloptimisme... I dette tilfælde kulminerede et længere møgirriterende forløb med, at han endelig "overtog" baby, (som jeg vandrede rundt med rullet ind i dyne for at berolige hende) for at jeg kunne spise lidt aftensmad - blot for straks at lægge hende på gulvet med et aktivitetsstativ og sætte sig tilbage til en portion mere. Så kunne jeg ellers sluge min mad, istedet for at spise i fred, og alligevel var hun - selvfølgelig - fuldstændig hysterisk, inden jeg nåede tilbage til hende. Jamen, jeg håber a virkeligt, at han nød sin ekstra mad, når nu den var så vigtig. Man skulle ellers tro, at han havde været mæt, når nu han allerede havde siddet der, indtil alle de andre var færdige med at spise - narhat :klap

Han har formentlig - til dels fordi det ville passe ham bedst - selv troet på, at hun da var såååå rolig og saaaaaagtens kunne ligge der, imens vi spiste, men helt ærligt... Jeg fatter bare ikke, at jeg ikke kan videregive tjansen med at berolige aften-baby til faderen uden at skulle stå og udtrykkeligt sige "men du skal ikke bare straks lægge hende hen for sig selv" :angry Hvis hun var i et lune, hvir det lod sig gøre, så vadede jeg sq da ikke selv rundt med hende :prik

:kram Årh det lyder som Brian! :rolleyes Altså så fat dog, at hvis det bare lige var nemt, så havde man sgu da bare selv gjort det :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Apropos mænd, så ville det virkelig klæde min, hvis han en eller anden weekendmorgen SELV kiggede på uret, SELV konstaterede at det var morgen når ungerne vågnede (og anerkendte at kl 6 ER fuldt ud legal morgen, når det også er der vækkeuret ringer til daglig) og så kiggede på mig og sagde "sov du bare videre skat" og SELV tog dem med ind i stuen.

Altså det kan jeg da godt finde ud af. Og han kan det hele, hvis bare jeg vågner først og så BEDER ham om det, og lige underholder dem 15-30 minutter mens han vågner op (men så kan det jo være lige meget, for så sover jeg jo ikke videre, så kan det højest være en slags morgenlur og det er ikke det samme).

Måske skal jeg have sagt det helt tydeligt, at Lissi ikke er sulten, når hun vågner, for jeg har en fornemmelse af, at han gemmer sig lidt bag tanken om, at jeg alligevel skal op og amme og så er jeg jo vågen og så kan han lige så godt sove videre. Men omvendt kunne han jo godt have taget initiativet til det hele selv og så bare lige spurgt "skal hun have mad først?"

Men det sker ikke rigtig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.