tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

De var faktisk blandt de smertestillende oppe på sygehuset! Noget af en forbedring siden sidst hvor jeg altså ikke fik.

Men ja det er nok en god ide at jeg fortsætter herhjemme :super

Jeg tog dem i mange uger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Grrr!!! en halv time efter at T havde fået sin nye striktrøje på, er der en tråd(hedder det det når det er garn?) der er løbet <_<

Mon der er reklamation på den slags? :unsure trøjen har immervæk kostet 350kr, og det er altså mange penge for noget der kun var fint i en halv time!

Vi fik pengene tilbage på en striktrøje der også var løbet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog dem i mange uger ;)

Jeg tager også 3-4 stykker om ugen - og jeg har født vaginalt ;)

Efter så mange måneder med mere eller mindre forstoppelse, er det skønt at være uden problemer :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg dybt egoistisk over, at jeg er skuffet over at mine forældre har fravalgt at holde jul sammen med os og deres børnebørn for bare at sidde derhjemme alene og kukkelure tiltrods for vi har inviteret dem. Jeg forstår ikke hvorfor de ikke står på spring for at være sammen med deres børnebørn, at opleve Julius første jul, se julelysene i Marius øjne når han får pakker osv...

Jeg er ikke skuffet, men ked af det på mine børns vegne.

Min mor mener at hun er for ung til at ikke holde jul hjemme længere (hun bliver 60 d 30/12). Men så mener jeg også at hun ikke kan tillade sig at mugge over at de ikke skal holde jul med deres børnebørn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg dybt egoistisk over, at jeg er skuffet over at mine forældre har fravalgt at holde jul sammen med os og deres børnebørn for bare at sidde derhjemme alene og kukkelure tiltrods for vi har inviteret dem. Jeg forstår ikke hvorfor de ikke står på spring for at være sammen med deres børnebørn, at opleve Julius første jul, se julelysene i Marius øjne når han får pakker osv...

Det havde jeg også været ked af :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ammehjerne er vidt trådt ind tidligt her. I går glemte jeg (og C) at han skulle til badminton - altså manden går til badminton hver onsdag, det er ikke så svært - og her til aften har jeg glemt, at jeg skulle være til møde kl. 19. Det er godt nok sløjt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min far var ligesådan. Min søster og jeg var begge dødkede af det, men der var ikke andet for end at æde det. Heldigvis prioriterer vi indbyrdes hinanden med familier :)

  

Jeg er ikke skuffet, men ked af det på mine børns vegne.

Min mor mener at hun er for ung til at ikke holde jul hjemme længere (hun bliver 60 d 30/12). Men så mener jeg også at hun ikke kan tillade sig at mugge over at de ikke skal holde jul med deres børnebørn

  

Det havde jeg også været ked af :kram2

Tak for kram :kiss Jeg forstår det simpelthen ikke.... Tilgengæld forventer de vi bruger hele dagen deroppe 2. juledag som vi plejer :huh Jeg har sagt til min mand at hvis vi siger vi har brug for en hjemmedag, så vil de jo mindst blive lige så skuffet. Men han ryster bare på hovedet... Måske fordi han ved hvor meget splid det vil give....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg dybt egoistisk over, at jeg er skuffet over at mine forældre har fravalgt at holde jul sammen med os og deres børnebørn for bare at sidde derhjemme alene og kukkelure tiltrods for vi har inviteret dem. Jeg forstår ikke hvorfor de ikke står på spring for at være sammen med deres børnebørn, at opleve Julius første jul, se julelysene i Marius øjne når han får pakker osv...

Nej det ville jeg også være ked af :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ammehjerne er vidt trådt ind tidligt her. I går glemte jeg (og C) at han skulle til badminton - altså manden går til badminton hver onsdag, det er ikke så svært - og her til aften har jeg glemt, at jeg skulle være til møde kl. 19. Det er godt nok sløjt!

Jeg ville netop oprette et brokkeindlæg med samme tema: ammehjernen!

Hvor træls at i glemte badminton og nu dit møde :kram2

Jeg har glemt at tage mine smertestillende <_< jeg kiggede på uret 18:55 og tænkte "jeg ammer lige færdig og så tager jeg pillerne", jeg blinker med øjnene og så er klokken 20:30 og Jon spørger om ikke jeg skulle have mine piller.

Og hvor filan blev den tid af? Jeg erindrer kun at jeg ammede Nohr, gav William nattøj på og nu ammer Nohr igen! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det ville jeg også være ked af :kram

:ditto og dybt dybt skuffet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er smadret. Totalt snottet...

Leah sover elendigt - som altid.. Camille kommer nok ind midt i nat - som altid...

Jeg kan bare ikke få slappet af i kroppen, så det er som om sygdommen ikke vil give slip :( har altid reageret fysisk, hvis jeg har det skidt psykisk - og tror simpelthen min krop er totalt stresset pga søvnen - eller manglen på den...

På mandag, når vi ikke har Camille mere, tager jeg kampen.. Det kan simpelthen ikke passe, at Leah skal have mad 5 gange om natten altså!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville netop oprette et brokkeindlæg med samme tema: ammehjernen!

Hvor træls at i glemte badminton og nu dit møde :kram2

Jeg har glemt at tage mine smertestillende <_< jeg kiggede på uret 18:55 og tænkte "jeg ammer lige færdig og så tager jeg pillerne", jeg blinker med øjnene og så er klokken 20:30 og Jon spørger om ikke jeg skulle have mine piller.

Og hvor filan blev den tid af? Jeg erindrer kun at jeg ammede Nohr, gav William nattøj på og nu ammer Nohr igen! :rolleyes

Hvordan går det med amningen? Er mælken løbet til? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mand lover at lave risengrød og derfor går jeg ikke tidligt i seng...

Nu sover en hvis hr. mand på sofaen og jeg laver grøden færdig... Typisk !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med amningen? Er mælken løbet til? :)

Nææææææsten! Jeg tror mælken er kommet lidt, brysterne er i hvert fald vokset i løbet af dagen! Jeg tror jeg vågner i morgen med de der kokosnødder :lol

Det går fint synes jeg. De er netop begyndt at være ret ømme, men han har virkelig også ligget der meget i dag. Og så skal der lige et par forsøg til før han kobler på, men ikke noget voldsomt. Så alt i alt fint :) Og jeg synes det er skønt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er smadret. Totalt snottet...

Leah sover elendigt - som altid.. Camille kommer nok ind midt i nat - som altid...

Jeg kan bare ikke få slappet af i kroppen, så det er som om sygdommen ikke vil give slip :( har altid reageret fysisk, hvis jeg har det skidt psykisk - og tror simpelthen min krop er totalt stresset pga søvnen - eller manglen på den...

På mandag, når vi ikke har Camille mere, tager jeg kampen.. Det kan simpelthen ikke passe, at Leah skal have mad 5 gange om natten altså!!

Hun er mere end seks måneder gammel, ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nææææææsten! Jeg tror mælken er kommet lidt, brysterne er i hvert fald vokset i løbet af dagen! Jeg tror jeg vågner i morgen med de der kokosnødder :lol

Det går fint synes jeg. De er netop begyndt at være ret ømme, men han har virkelig også ligget der meget i dag. Og så skal der lige et par forsøg til før han kobler på, men ikke noget voldsomt. Så alt i alt fint :) Og jeg synes det er skønt :D

:glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nææææææsten! Jeg tror mælken er kommet lidt, brysterne er i hvert fald vokset i løbet af dagen! Jeg tror jeg vågner i morgen med de der kokosnødder :lol

Det går fint synes jeg. De er netop begyndt at være ret ømme, men han har virkelig også ligget der meget i dag. Og så skal der lige et par forsøg til før han kobler på, men ikke noget voldsomt. Så alt i alt fint :) Og jeg synes det er skønt :D

Altså noget er gået HELT henover hovedet på mig. Kæmpe tillykke Stephi!! Håber alt er godt. Må se om jeg kan hitte din tråd og få læst op ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C har smidt hendes ungdomskoret væk lige som de skal til Fyn og besøge deres mor. Billetten koster så 200 kr ekstra... Plus vi så også skal betale for almindelig transport til skolen via rejsekort, selvom vi allerede har betalt det en gang via ungdomskoret... Teenagere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nææææææsten! Jeg tror mælken er kommet lidt, brysterne er i hvert fald vokset i løbet af dagen! Jeg tror jeg vågner i morgen med de der kokosnødder :lol

Det går fint synes jeg. De er netop begyndt at være ret ømme, men han har virkelig også ligget der meget i dag. Og så skal der lige et par forsøg til før han kobler på, men ikke noget voldsomt. Så alt i alt fint :) Og jeg synes det er skønt :D

Hvor dejligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Har lige opdaget at der er to sider for meget i Es fotoalbum fra fotografen. Kan man godt tillade sig at spørge efter at få det rettet, når der allerede er klistret tre billeder ind? Det er jo i virkeligheden lige meget om der er de to ekstra sorte sider, men jeg bliver altså sådan lidt OCD-agtig og irriterer mig over det :blush Men jeg burde jo nok selv have sagt noget, da jeg fik det med første billede, jeg tænkte bare ikke over at tælle siderne...

Ih synes altid jeg brokker mig over petitesser til de stakkels fotografer :rolleyes Håber ikke, at denne en dag bliver træt af mig, for er jo vild med hendes billeder :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ret sur over at blive kaldt tarvelig af en person, der tilkendegav at hun ville være med i bestillingen af madkasser, men trods flere henvendelser stadig ikke havde skrevet hvad hun ville have eller have betalt for følgende. Altså helt ærligt, man skal virkelig ikke kalde mig tarvelig. Jeg tjener absolut I-N-G-E-N-T-I-N-G på denne bestilling, faktisk var det overhovedet ikke meningen at jeg ville have bestilt sammen med så mange. Havde regnet med maks tre eller fire andre kvinder, nu er vi langt over 15. Der ligger et kæmpe stykke arbejde i at bestille (faktisk blev mit dankort spærret i går, fordi jeg købte for så meget på en udenlandsk hjemmeside), derudover skal jeg ompakke og sende adskillige pakker U-D-E-N overhovedet at få så meget en fucking rød øre ud af det. Jeg tilbød at folk kunne være med, blot at være venlig. Jeg skal fandme ikke kaldes for tarvelig, fordi en person ikke kan finde ud af at skrive en simpel besked til mig.

 

 

(Sorry, havde virkelig brug for at få en masse galde ud. Føler mig så uretfærdigt behandlet)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ret sur over at blive kaldt tarvelig af en person, der tilkendegav at hun ville være med i bestillingen af madkasser, men trods flere henvendelser stadig ikke havde skrevet hvad hun ville have eller have betalt for følgende. Altså helt ærligt, man skal virkelig ikke kalde mig tarvelig. Jeg tjener absolut I-N-G-E-N-T-I-N-G på denne bestilling, faktisk var det overhovedet ikke meningen at jeg ville have bestilt sammen med så mange. Havde regnet med maks tre eller fire andre kvinder, nu er vi langt over 15. Der ligger et kæmpe stykke arbejde i at bestille (faktisk blev mit dankort spærret i går, fordi jeg købte for så meget på en udenlandsk hjemmeside), derudover skal jeg ompakke og sende adskillige pakker U-D-E-N overhovedet at få så meget en fucking rød øre ud af det. Jeg tilbød at folk kunne være med, blot at være venlig. Jeg skal fandme ikke kaldes for tarvelig, fordi en person ikke kan finde ud af at skrive en simpel besked til mig.

(Sorry, havde virkelig brug for at få en masse galde ud. Føler mig så uretfærdigt behandlet)

Over højre skulder med hende, du skylder hende ikke noget, og så må hun jo bare bestille selv til fuld pris :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck! Lucas kaster op :( Åh hvor er det altså skrækscenariet når man også har en lille baby der kræver pænt meget mor :( Åh jeg håber inderligt at vi andre går fri!!!

Fantastisk måde at slutte min fødselsdag af på <_< Sidst han var syg med opkast var på morsdag. Jeg tror jeg boykotter alt der hedder fejring af mig fremover <_< :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Over højre skulder med hende, du skylder hende ikke noget, og så må hun jo bare bestille selv til fuld pris :kram

 

Det er virkelig også min holdning. Synes det er så forkælet at blive sur over sådan en ting og så endda være så flabet at kalde den person, der bestiller og lægger ekstremt mange kræfter i det, for tarvelig. Øv altså, det ødelægger lidt resten af oplevelsen med de resterende, der er med i bestillingen og som er taknemmelige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck! Lucas kaster op :( Åh hvor er det altså skrækscenariet når man også har en lille baby der kræver pænt meget mor :( Åh jeg håber inderligt at vi andre går fri!!!

Fantastisk måde at slutte min fødselsdag af på <_< Sidst han var syg med opkast var på morsdag. Jeg tror jeg boykotter alt der hedder fejring af mig fremover <_< :(

God bedring til ham

Og tillykke til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.