tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

At sp har glemt vores aftale i dag, når vi står med en kraftig mistanke om at Arthur har kolik. Røv og nøgler, mand!

:prik

Og :kram hvis I har kolikramt baby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At der nu bare bliver kortere og kortere mellem mine depri-dage :(

Åh :(

Har du nogen at tale med?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh :(

Har du nogen at tale med?

:kram

Jamen, jeg ved ikke, hvad jeg skal tale om? Det handler jo bare om søvn. Eller manglen på samme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, jeg ved ikke, hvad jeg skal tale om? Det handler jo bare om søvn. Eller manglen på samme

Det er også hårdere end hårdt.

Kan godt se det er lidt svært så :unsure

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive indkaldt til møde hos jobcenteret på tirsdag - i sig selv fint nok, det er jo en del af det at være ledig. Men det passer fuldstændig umuligt med busserne og er så tidligt, så jeg måske slet ikke kan aflevere Aksel. Den skal jeg lige have grejet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også hårdere end hårdt.

Kan godt se det er lidt svært så :unsure

:kram

Ja, jeg begynder i hvert fald at forstå, hvorfor man bruger søvn som tortur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:prik

Og :kram hvis I har kolikramt baby

Tak:) det var bare en møgstart på dagen ovenpå en masse rigtigt strenge dage. Jeg var lige ved at tude da det gik op for mig at hun ikke kom.

Men jeg har været til kranio sakral halløj med A i dag og umiddelbart synes jeg der er sket en del. Kryds gerne fingre for at harmonien fortsætter. I hvert fald dejligt at se ham slappe helt af, om ikke andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for det bliver et godt resultat

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luksus problem - alle mine bukser er gået hen og er blevet for store.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er et fjols!!!

Min mand er normalt ikke særlig romantisk og finder aldrig på overraskelser. Til aften jokede jeg med at han havde planlagt en hyggelig aften med tur til Tivoli for at se crazy Christmas carbaret - simpelthen fordi jeg SÅ gerne vil afsted. Jeg regnede bestemt ikke med at han havde planlagt noget i den retning!

Han så helt mærkelig ud i hovedet, og spurgte hvordan jeg vidste det... Han havde så planlagt lige hvad jeg drømte om :loveshower

Men dumme mig, at jeg gættede det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over at min manden ikke tager mere ansvar :(

Erica havde i dag drillenissen med hjem fra bh => vi skal finde på nogle drillerier den kan lave mens hun sover.

Jeg putter Erica, men da hun hoster helt vildt falder hun først i søvn 20:45. Jeg får først taget mig sammen til at rejse mig kl 21:20 (man skal vel liiige tjekke bk færdigt :whistling). Når jeg normalt ikke er kommet ned kl 21, så plejer det helt sikkert at være fordi jeg er faldet i søvn.

Da jeg kommer ned har manden ingen drillerier lavet - jeg spørger ind til det og han svarer da at han havde tænkt på det, men ikke kommet på noget godt.

Jeg går i gang med at lave nogle og han går i seng..! :blink Jeg er ret sikker på at hvis jeg ikke var kommet ned, så havde Nissen ingen drillerier lavet i nat :( Øv, det gør mig lidt ked af det, at selvom han har haft en hård dag, at han så ikke kan finde energi til at gøre dette for vores datter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg begynder i hvert fald at forstå, hvorfor man bruger søvn som tortur.

Hvor i landet bor du? Hvis jeg kan (ift transport) vil jeg virkelig gerne afløse et par timer så du kan sove lidt? :kram2 Jeg bor i Hillerød, Nordsjælland..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er et fjols!!!

Min mand er normalt ikke særlig romantisk og finder aldrig på overraskelser. Til aften jokede jeg med at han havde planlagt en hyggelig aften med tur til Tivoli for at se crazy Christmas carbaret - simpelthen fordi jeg SÅ gerne vil afsted. Jeg regnede bestemt ikke med at han havde planlagt noget i den retning!

Han så helt mærkelig ud i hovedet, og spurgte hvordan jeg vidste det... Han havde så planlagt lige hvad jeg drømte om :loveshower

Men dumme mig, at jeg gættede det :(

 

Det var sådan C friede til mig. Han havde planlagt det helt store, men gik og var helt nervøs, så jeg spurgte for sjov, om han havde tænkt sig at fri, og det havde han så. Så jeg fik mit frieri hjemme i lejeligheden ved sengekanten, og vi fejrede ved at køre i 7/11 og købe muffins - de var de eneste der havde åbent. De store planer blev aldrig til noget. 

I dag har jeg lært at holde min mund, når jeg har gennemskuet, at han holder på en hemmelighed. ;)

 

 

Det lyder til at I får en hyggelig aften, virkelig sødt af ham at tænke på dig på den måde. At du gættede det viser jo bare, at han ramte plet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er træt :( faldt først i søvn kl 0330 og har så ellers drømt om vores katastrofeplaner på arbejdet hvor jeg pludselig skulle ringe folk ind fordi vi var for lidt på job med strømsvigt og så videre.. Jeg skal med bussen om en halv time og jeg sidder stadigvæk i sengen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At starte dagen med at halvråbe grædende af manden lige inden han og søn skulle ud af døren :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At starte dagen med at halvråbe grædende af manden lige inden han og søn skulle ud af døren :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er træt :( faldt først i søvn kl 0330 og har så ellers drømt om vores katastrofeplaner på arbejdet hvor jeg pludselig skulle ringe folk ind fordi vi var for lidt på job med strømsvigt og så videre.. Jeg skal med bussen om en halv time og jeg sidder stadigvæk i sengen :(

:kram2 Træthed er en dræber :( Håber du kommer ok igennem dagen alligevel!

 

At starte dagen med at halvråbe grædende af manden lige inden han og søn skulle ud af døren :(

Lortemorgen :kiss Men du er også kun et menneske søde du! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor i landet bor du? Hvis jeg kan (ift transport) vil jeg virkelig gerne afløse et par timer så du kan sove lidt? :kram2 Jeg bor i Hillerød, Nordsjælland..

Hold kæft, hvor er det sødt af dig :biglove Det går desværre rigtig skidt for mig med at sove om dagen, når min mand ikke er hjemme, så det gør nok ikke rigtig nogen forskel. Men tusind tak for forslaget :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram... Lortemorgen ja... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

baaaaah, 2800 kr fattigere for den skide parkeringsskade!  :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

baaaaah, 2800 kr fattigere for den skide parkeringsskade! :klap

Argh! Tager forsikringen den ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh! Tager forsikringen den ikke?

vi har selvrisiko på bilen på 3500 :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At starte dagen med at halvråbe grædende af manden lige inden han og søn skulle ud af døren :(

:kram

Er du OK?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har selvrisiko på bilen på 3500 :rolleyes

Flad! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At starte dagen med at halvråbe grædende af manden lige inden han og søn skulle ud af døren :(

:( :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.