mtune

Hvad er jeres forhold til strygetøj??

27 indlæg i dette emne

Stryger du alt?? Eller stryger du måske ingenting??

Stryger du, fordi det bør man eller måske fordi du kan lide det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

stryger aldrig kan ikke fordrage det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ejer ikke et strygejern, men skal vi til bryllup eller lignende sender vi tøjet til ens, hvor det bliver presset og strøjet også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stryger aldrig.... jeg synes det er overflødigt, og desuden dræbende kedelig :)

Jeg har vist et strygejern et sted, men ikke noget bræt...

Hvis vi skal til fin fest, bryllup eller lign. så hænger vi bare Kristians skjorte ude på badeværelset inden vi går i bad, og så bliver krøllerne dampet væk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg stryger meget sjældent, mest fordi vi ikke rigtigt bruger tøj, som skal stryges...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at stryge <_<

Jeg har dog en del tøj der skal stryges <_< <_< jeg stryger det først når det skal bruges kunne aldrig finde på at stå og stryge alt mit strygetøj på engang

(det kender jeg en del der gør).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stryger sjældent. Men efterhånden er jeg blevet lidt sart med krøller og folder på tøjet. Det ser altså bare pænere ud, når det er strøget. Jeg er derfor begyndt at bruge strygejernet mere her på det sidste, fordi jeg har fået sværere ved at abstrahere fra folderne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et arbejde der ofte kræver skjorter, så jeg stryger jævnligt. Stryger også Isabellas kjoler og knægtens skjorter. Mandens overtales jeg til. Stryger også af og til jeans og andre bukser. MEN jeg synes det er jævnt kedeligt at stryge 12 skjorter af gangen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm mit forhold til strygetøj, ja vi ser helst ikke særlig meget til hinanden, da vores forhold er jævnt dårlig og pænt kedeligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har strygebræt og strygejern - men kan ikke finde ud af at stryge.. :P

Min mor har forgæves prøvet at lære mig det igen og igen, men glemmer det som om mit hovede var en si :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stryger sjældent, men gør det dog..

Jeg kunne ikke drømme om, at tage en skjorte på der er krøllet og jeg ser det med det samme, hvis vi er ude og der er en med krøllet tøj og af netop samme årsag har vi kun en eller to ting der skal stryges :D :D Min mand har heldigvis strygefrie skjorter på sit arbejde..

Men jeg gider bestemt ikke stryge sengetøj, lagner osv -_- -_-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har INTET forhold til strygetøj... Det er som om, at det ikke kan få mig tændt. :lolhit Nej pjat - jeg stryger kun hvis jeg har en skjorte jeg skal have på, og det sker IKKE tit. Manden stryger selv hans tøj - og det sker så noget oftere end mine møder med strygebræt og strygejern...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aldrig....hader at stryge!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stryger meget sjældent, måske en 4-5 gange om året.

Min mand må selv stryge hans tøj, men han stryger heller ikke ret ofte, da vi begge næsten altid går i tøj der er strygefrit :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både min mand og jeg har skjorte-jobs, så der er ikke rigtig nogen vej uden om <_<

Jeg synes nu ikke det er så slemt. Hvis jeg har tiden til det, synes jeg faktisk det kan være lidt terapeutisk at stryge med noget god musik på anlægget. Der er dog også dage hvor jeg bare SLET ikke gider! Jeg kender nogen der stryger sengetøj - det kommer jeg godt nok aldrig til! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ejer ikke noget som skal stryges, for får det alligevel ikke gjort

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget sjældent, at der bliver strøget herhjemme, det er mest når den står på fest.

Stryger hverken jeans, sengetøj eller t-shirts.

Jeg kender en, der stryger ALT incl. strømper og underbukser :lol det er for crazy

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tåler ikke krøllet tøj, men er også opvokset i en tekstilfamilie.

Men men jeg syryger alle vores skjorter og hvad det lige falder mig ind.

Jeg hade faktisk at stryge men ser det som en nødvendighed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at stryge af et godt hjerte

Faktisk har jeg en lille historie som bekræfter dette... Da jeg tilbage i 1998 flyttede til Berlin boede jeg hos en skuespiller som alle ugens 7 dage gik i jakkesæt med dertilhørende mærkeskjorter..

De havde en putzfrau som tog den værste rengøring og som strøg deres tøj.. Men S. mente jo så at det kunne blive min opgave.. Liiige indtil første gang jeg skulle stryge de forbandende skjorter og jeg strøg hul i hans Hugo Boss skjorte.. Så gik den opgave tilbage til putzfrauen.

Hvis David har noget der skal stryges, ja så må han selv i sving for jeg gør det ikke.. Og jeg har ikke selv noget som jeg synes bør stryges.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stryger rigtig meget.

Martin's arbejdets tøj

sengetøj

noget af vores tøj.

Har slet ikke noget imod at stryge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit forhold til strygetøj er ikke særligt godt <_< Jeg er ikke god til det. Tøjet er altid en smule krøllet, selvom jeg lige har svinget jernet. Men jeg har nogle kjoler, som SKAL stryges. Dennis er heldigvis god til at gøre det for mig, når han alligevel har gang i hans egne skjorter :blush:

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har intet problem med at stryge, for jeg ejer hverken jernet eller brættet :lolhit

Ej jeg har ikke så meget imod det, bare det ikke er for meget der skal stryges på en gang, men da jeg som sagt ikke ejer tilbehøret, så bliver her ikke strøget pt. men jeg har heller ingen skjorter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et strygejern, men det er ofte manden der bruger det, det er jo også ham der skal have skjorter på hver dag på arbejdet. Jeg bruger det sjældent, kun hvis jeg skal have en pæn skjorte eller skjortekjole på til fest eller ligende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke så meget imod at stryge, men gør det meget sjældent.. Kun hvis vi skal ud og jeg skal have pænt tøj på, som er krøllet, så går jeg i gang..

Kunne ALDRIG drømme om at stryge sengetøj, det er for mig spild af tid, som jeg meget hellere vil bruge på noget andet.. Men der er man jo så forskellig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var barn hjalp jeg min mor med at stryge viskestykker og pudebetræk ;)

I dag stryger jeg stort set ikke... Jeg har dog stor lyst til at tage alle vores viskestykker og få dem fiiiiine ligesom de var i mit barndomshjem... :loveshower Så fylder de også mindre i skuffen ;)

Manden stryger selv skjorter til fester, ligesom jeg også lige giver skjorten/kjolen en tur hvis den trænger. Men det er ikke meget af mit tøj der er strygetøj, heldigvis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER