Guest

Gratis baby pakker - var der ikke en tråd engang?

174 indlæg i dette emne

Jeg skulle ingenting vise i Lidl :)

Det skulle jeg. Hun skulle have papiret før jeg kunne få posen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skulle i øvrigt heller ikke vise noget i Rema :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle i øvrigt heller ikke vise noget i Rema :)

:lol det skulle jeg. Måske de bare er mere emsige omkring Viborg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

føtex har også lige lavet en pakke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige hentet den nye babypakke fra Føtex og syntes jeg ville dele indholdetdefault_smile.png


 


Synes det er en rigtig god pakke; 38 bleer i str 3-5 kg, body str 62, sut, vådservietter og creme, bad mv til babydefault_xyxthumbs.gif


 


post-7808-0-77913100-1445851734_thumb.jp


Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige hentet den nye babypakke fra Føtex og syntes jeg ville dele indholdethttp:////jubii-dindebat-dk.invisionpowerser1.netdna-cdn.com/emoticons/default_smile.png

Synes det er en rigtig god pakke; 38 bleer i str 3-5 kg, body str 62, sut, vådservietter og creme, bad mv til babyhttp:////jubii-dindebat-dk.invisionpowerser1.netdna-cdn.com/emoticons/default_xyxthumbs.gif

føtex babypakke.jpg

Den glæder jeg mig også til at kunne hente :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den glæder jeg mig også til at kunne hente :)

 

Tror vist også vi er dækket godt ind med bleer til den første tid nu - der var jo en hel pakke bleer i hhv den fra Lidl og den fra Rema, og nu også Føtex. Og har faktisk 2 pakker fra rema, da vi jo også fik en sidst hvor vi mistede. Og sutter! var der vist også i alle 3 pakker + de 2 gratis jeg har fået fra MAM... :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende med den pakke fra Føtex. Jeg har bestilt den, nu glæder jeg mig bare til at hente den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt!

Jeg tror jeg kan hente den en gang i denne uge :yay

Så er jeg spændt på hvad der er i gaven til Aron :p Han er under 3 og skulle have en gave for børn 1,5-3 år :lol Det er immervæk et stort spring!

Jeg er også spændt på den til W. Vi kan vidst hente fra i morgen tror jeg (eller torsdag, hmm)! Så skal jeg bare lige have lokket J :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren har hentet den fra Føtex i dag. Den er virkelig god! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I hentet den fra føtex efter de 8 hverdage? Jeg tilmeldte mig i onsdags, men det er jo ikke 8 hverdage, hvis jeg henter i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I hentet den fra føtex efter de 8 hverdage? Jeg tilmeldte mig i onsdags, men det er jo ikke 8 hverdage, hvis jeg henter i morgen.

Stod der 8 hverdage :lol jeg har hele tiden tænkt 8 dage, som at weekenden også tæller!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stod der 8 hverdage :lol jeg har hele tiden tænkt 8 dage, som at weekenden også tæller!

Ja, det mener jeg. De har jo også åbent i weekenden, så jeg ved ikke hvor meget man skal lægge i det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det mener jeg. De har jo også åbent i weekenden, så jeg ved ikke hvor meget man skal lægge i det :D

Jeg gider bare heller ikke stå som en over-ivrig højgravid og svede over en gratispakke, der ikke er kommet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider bare heller ikke stå som en over-ivrig højgravid og svede over en gratispakke, der ikke er kommet :rolleyes

True... Bor på landet, så tager chancen i morgen, det er ikke hver dag jeg kommer i nærheden af en føtex ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øvrigt, den der blespand fraBabysam... Er den noget værd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øvrigt, den der blespand fraBabysam... Er den noget værd?

Vores gik fluks i stykker - men jeg har da hørt om nogen, der var glade for deres.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det i melder jer til for at få den føtexpakke?

Mht blespand fra babysam, så holdt vores rimeligt længe, men poserne til den var horribelt dyre, så vi er gået Ikea-vejen denne gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det i melder jer til for at få den føtexpakke?

Mht blespand fra babysam, så holdt vores rimeligt længe, men poserne til den var horribelt dyre, så vi er gået Ikea-vejen denne gang

Jeg gjorde det via et link på Facebook, der sendte mig på Føtex hjemmeside.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øvrigt, den der blespand fraBabysam... Er den noget værd?

Jeg har aldrig ejet en. Jeg nægter at betale i dyre domme for fancy skraldeposer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gjorde det via et link på Facebook, der sendte mig på Føtex hjemmeside.

 

Tak - jeg fandt det:)

 

Her er linket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øvrigt, den der blespand fraBabysam... Er den noget værd?

Vi blev hurtigt trætte af den. Man skal mase bleerne igennem et system, der holder den lugtfri, men så lækkert er det nu ikke at skulle mase en fyldt lorteble ned.

Vi brugte en pedalspand på 12 l, og den virker perfekt. Den passer perfekt med de engangsskraldeposer med snorreluk, man kan købe i alle butikker. Det kommer vi også til at bruge med den lille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for respons på blespanden - tror vi undværer, da jeg ikke har hørt noget godt om den.

Jeg var i Føtex i dag for at hente babypakke, men de var ikke kommet hjem, og hun kunne ikke sige hvornår de fik dem, hvis de overhovedet fik dem på et tidspunkt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg meldte mig ind i Føtex, og regnede med at jeg kunne hente pakken om 6/7 måneders tid pga terminsdagen, men jeg kan allerede hente den om 8 dage :blink

Er det ikke tidligt? Og er der mon en senest tidspunkt man skal have hentet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været rigtig glade for blespanden fra BabySam :-) vi køber poser på amazon.co,uk så er det ca halv. Pris fra i DK :-)

Ift Føtex, så må jeg da lige prøve at ringe til 'min' Føtex inden jeg kører helt derind kun for det :chin:

Ja gør endelig det, jeg kunne have sparet mig selv for en tur på 40 km... Hver vej vel at mærke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER